Огляд нових надходжень від 25 липня 2017 року
1. Закони та Постанови Верховної Ради України |
1.1. Закон Верховної Ради України від 8 червня 2017 року № 2095-VIII Про Фонд енергоефективності Закон визначає правові, економічні та організаційні засади утворення та діяльності Фонду енергоефективності. Фонд енергоефективності утворюється з метою підтримки ініціатив щодо енергоефективності, впровадження інструментів стимулювання і підтримки здійснення заходів з підвищення рівня енергетичної ефективності будівель та енергозбереження, зокрема в житловому секторі, з урахуванням національного плану щодо енергетичної ефективності, зменшення викидів двоокису вуглецю з метою виконання Паризької угоди, впровадження acquis communautaire Європейського Союзу та Договору про заснування Енергетичного Співтовариства, забезпечення дотримання Україною міжнародних зобов’язань у сфері енергоефективності. Закон вносить зміни: - Закону України "Про інвестиційну діяльність" - Закону України "Про енергозбереження" - Закону України "Про управління об’єктами державної власності" - Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" |
1.2. Закон Верховної Ради України від 22 червня 2017 року № 2118-VIII Про енергетичну ефективність будівель Закон визначає правові, соціально-економічні та організаційні засади діяльності у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель і спрямований на зменшення споживання енергії у будівлях. Державна політика у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель базується на таких засадах: 1) забезпечення належного рівня енергетичної ефективності будівель відповідно до технічних регламентів, національних стандартів, норм і правил; 2) стимулювання зменшення споживання енергії у будівлях; 3) забезпечення скорочення викидів парникових газів у атмосферу; 4) створення умов для залучення інвестицій з метою здійснення заходів із забезпечення (підвищення рівня) енергетичної ефективності будівель; 5) забезпечення термомодернізації будівель, стимулювання використання відновлюваних джерел енергії; 6) розроблення та реалізація національного плану щодо збільшення кількості будівель з близьким до нульового рівнем споживання енергії. Енергетична ефективність будівель визначається відповідно до методики, що розробляється з урахуванням вимог актів законодавства Європейського Союзу, Енергетичного Співтовариства, гармонізованих європейських стандартів у сфері енергетичної ефективності будівель та затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва. Під час проведення розрахунку енергетичної ефективності будівель може використовуватися програмне забезпечення для визначення енергетичної ефективності будівель, всі розрахункові елементи якого відповідають вимогам методики визначення енергетичної ефективності будівель та застосовуються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва. Закон вносить зміни до: - Кодексу України про адміністративні правопорушення - Закону України "Про рекламу" - Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" |
2. Постанови Кабінету Міністрів України |
2.1. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 521 Про внесення змін до Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010-2017 роки Постанова вносить зміни до Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. № 243. |
2.2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр Положення визначає порядок утворення та припинення, основні засади діяльності, а також правовий статус інклюзивно-ресурсного центру. Центр є установою, що утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини (далі - комплексна оцінка), надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження (крім вихованців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів). Основними завданнями центру є: 1) проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини; 2) надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги; 3) ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі (додаток 1), за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини; 4) ведення реєстру навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі фахівців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів, громадських об’єднань (додаток 2), за згодою фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами; 5) надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання; 6) надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям; 7) взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами; 8) надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги таким дітям; 9) надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей; 10) провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами; 11) взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності центру для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру, а також аналітичної інформації для відповідного центру. |
2.3. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 522 Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів щодо виконання рішень суду, які гарантовані державою, та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 р. № 703 Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Заходи щодо виконання рішень суду, що гарантовані державою" Бюджетні кошти використовуються для здійснення заходів щодо виконання рішень суду, які гарантовані державою, за такими напрямами: 1) перерахування коштів стягувачам у відповідній сумі, що підлягає сплаті за рішеннями судів, виконання яких гарантовано державою, згідно з Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011 р. № 845; 2) сплата банкам винагороди за виконання ними функцій генеральних агентів у розмірі до 0,3 відсотка за доставку, інкасацію, обслуговування обігу, погашення фінансових казначейських векселів від суми номінальної вартості таких векселів та ведення їх обліку згідно з укладеними договорами; 3) оплата поточних видатків для забезпечення здійснення заходів щодо видачі фінансових казначейських векселів (придбання бланків векселів, сертифікованих одноразових пластикових індикаторних пломб); 4) оплата поточних видатків з підтримки та доопрацювання інформаційного ресурсу, передбаченого пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2016 р. № 703. Також постановою внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 р. № 703 "Питання реалізації статті 23 Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік". |
2.4. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 544 Про внесення змін до Порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї Постанова вносить зміни до Порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 367. |
2.5. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 541 Про затвердження Положення про Національний репозитарій академічних текстів Положення визначає мету, структуру та засади функціонування Національного репозитарію академічних текстів. Основною метою Національного репозитарію є сприяння розвитку освітньої, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності шляхом поліпшення доступу до академічних текстів та сприяння академічній доброчесності. |
2.6. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 546 Про ліквідацію державного авіабудівного концерну "Антонов" та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України Постановою ліквідовано державний авіабудівний концерн "Антонов". Також визнано такими, що втратили чинність: - Абзац перший пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 1014 "Питання державного авіабудівного концерну "Авіація України". - Постанова Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2010 р. № 965 "Про внесення зміни до Статуту Державного авіабудівного концерну "Антонов". - Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 р. № 269 "Деякі питання державного підприємства "Антонов". - Пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 15 червня 2015 р. № 393 "Деякі питання Харківського державного авіаційного орденів Жовтневої революції та Трудового Червоного прапору виробничого підприємства і державного підприємства "Завод 410 ЦА". |
2.7. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 540 Про затвердження Порядку проведення державної атестації наукових установ Порядок визначає механізм проведення державної атестації наукової (науково-дослідної, науково-технологічної, науково-технічної, науково-практичної) установи з метою визначення ефективності її діяльності. |
2.8. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 530 Про внесення змін до пункту 1 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 675 Постановою внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 675 "Про затвердження пропорцій розподілу єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". |
2.9. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 531 Про внесення змін до бюджету Пенсійного фонду України на 2017 рік Постанова вносить зміни до бюджету Пенсійного фонду України на 2017 рік, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 17. |
2.10. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 532 Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва Постановою вносяться зміни до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2017 р. № 130. |
2.11. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 535 Про зупинення дії постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 р. № 361 Постанова зупиняє дію постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 р. № 361 "Про затвердження Методики визначення граничної чисельності працівників місцевої державної адміністрації". |
2.12. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 526 Про затвердження очікуваних показників роботи наглядової ради публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" Очікувані показники визначають передбачений акціонером ПАТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" результат роботи наглядової ради Компанії, який вона повинна досягнути у встановлені строки, діючи в межах повноважень та завдань наглядової ради та основними засадами здійснення державної власності щодо публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України". Очікуваними показниками роботи наглядової ради Компанії є забезпечення: 1) вчасного розроблення та подання Компанією на затвердження загальним зборам фінансового плану Компанії на 2018 рік, що міститиме положення про діяльність Компанії, її капітальні та операційні витрати, структуру капіталу позикових коштів та рекомендації щодо виплати дивідендів; 2) реалізації стратегії Компанії в межах повноважень наглядової ради - після затвердження зазначеної стратегії; 3) виконання плану дій щодо корпоративного управління Компанії, здійснення яких покладено на Компанію, - IV квартал 2018 р.; 4) ефективного корпоративного управління та звітності Компанії та юридичних осіб, єдиним акціонером (засновником, учасником) яких є Компанія, зокрема шляхом забезпечення: своєчасного звітування щодо результатів ефективності роботи наглядової ради - у строки, визначені для проведення загальних зборів Компанії; ефективного функціонування комітетів наглядової ради, зокрема комітету з питань аудиту, комітету з призначень та винагород, комітету з питань етики та інших комітетів, утворених наглядовою радою в установленому порядку для належного корпоративного управління групи Компанії; проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних керівних посад групи Компанії в межах повноважень наглядової ради; 5) розроблення та впровадження системи внутрішнього контролю групи Компанії, передбаченої планом дій щодо корпоративного управління Компанії, зокрема шляхом забезпечення: розроблення системи фінансового контролю групи Компанії - III квартал 2017 р.; впровадження системи фінансового контролю групи Компанії - IV квартал 2017 р.; розроблення системи планування, підвищення ефективності роботи, закупівель та розподіл повноважень у рамках групи Компанії - IV квартал 2017 р.; впровадження системи планування, підвищення ефективності роботи, закупівель та розподіл повноважень у рамках групи Компанії - II квартал 2018 р.; проведення аудиту для отримання висновку незалежного експерта, призначеного відповідно до вимог, встановлених загальними зборами Компанії, про стан системи внутрішнього контролю групи Компанії - IV квартал 2018 р.; 6) реалізації в межах повноважень очікуваних результатів діяльності Компанії в строки, встановлені в основних засадах здійснення державної власності щодо публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України", та належного виконання Компанією рішень, прийнятих загальними зборами. |
2.13. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 536 Про внесення змін до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів Україн від 25 січня 2012 р. № 73 Постановою вносяться зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 569 "Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість". |
2.14. Постанова Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 542 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 липня 1996 р. № 710 Постанова вносить зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 1 липня 1996 р. № 710 "Про затвердження Інструкції про порядок і розміри компенсації (відшкодування) витрат та виплати винагороди особам, що викликаються до органів досудового розслідування, прокуратури, суду або до органів, у провадженні яких перебувають справи про адміністративні правопорушення, та виплати державним спеціалізованим установам судової експертизи за виконання їх працівниками функцій експертів і спеціалістів". |
3. Нормативні акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, зареєстровані Міністерством юстиції України |
3.1. Наказ Міністерства фінансів України від 22.05.2017 № 517 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 червня 2017 р. за № 732/30600 Про затвердження деяких форм документів, необхідних для реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1244 Наказ затверджує: - Акт переоцінки майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі, під час продажу через організації роздрібної торгівлі; - Акт приймання-передачі майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі, під час продажу через організації роздрібної торгівлі; - Акт переоцінки майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі, для продажу на біржових торгах; - Повідомлення про реалізацію майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Та визнає таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 10 жовтня 2013 року № 566 "Про затвердження деяких форм документів, необхідних для реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1244", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 року за № 1851/24383. |
3.2. Наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 571 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 липня 2017 р. за № 838/30706 Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі Наказом затверджено Зміни до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі. |
3.3. Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 11.07.2017 № 782 Зареєстровано у Міністерстві юстиції України 13 липня 2017 р. за № 851/30719 Про затвердження Порядку визначення обсягів потреби в закупівлі лікарських засобів закладами і установами охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів Порядок встановлює механізм визначення потреби закладів і установ охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, у закупівлі лікарських засобів, що в установленому законом порядку зареєстровані в Україні та включені до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 року № 333 "Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення", та лікарських засобів, що в установленому законом порядку зареєстровані в Україні та не включені до Національного переліку, за умови задоволення в повному обсязі потреби в лікарських засобах, зареєстрованих в Україні в установленому законом порядку та включених до Національного переліку. |
4. Офіційні роз'яснення |
4.1. Індивідуальна податкова консультація Державної фіскальної служби України від 13.07.2017 № 1174/6/99-99-15-03-02-15/ІПК Про порядок визначення місця постачання послуг для цілей оподаткування ПДВ Згiдно наведених у консультації роз'яснень, у разі якщо зазначені у зверненні послуги відносяться до категорії послуг, перерахованих у пунктах 186.2 і 186.3 статті 186 розділу V ПКУ (у тому числі консультаційних), то для цілей оподаткування ПДВ місцем постачання зазначених у зверненні послуг вважається місце, в якому отримувач таких послуг зареєстрований як суб'єкт господарювання. |
4.2. Індивідуальна податкова консультація Державної фіскальної служби України від 13.07.2017 № 1170/6/99-99-15-03-02-15/ІПК Про податок на додану вартість Щодо наведеного у консультації роз'яснення, підставою для нарахування сум податку, що відносяться до складу податкового кредиту, без отримання податкової накладної може бути зокрема, рахунок, який виставляється платнику податку за надані послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, та містить загальну суму платежу, суму податку і податковий номер продавця. |
4.3. Індивідуальна податкова консультація Державної фіскальної служби України від 13.07.2017 № 1158/6/99-99-15-03-02-15/ІПК Про порядок оподаткування ПДВ операцій з продажу новозбудованих садових будинків Консультацією наводяться роз'яснення, що операція з постачання послуг із спорудження садових будинків для будівельної організації (надавача послуг - підрядника) є першою поставкою садових будинків відповідно до підпункту 197.1.14 пункту 197.1 статті 197 ПКУ. Такі операції є об'єктом оподаткування ПДВ та оподатковуються за ставкою 20 відс. незалежно від того, матеріали замовника чи підрядника використані для будівництва таких садових будинків. |
4.4. Індивідуальна податкова консультація Державної фіскальної служби України від 13.07.2017 № 1179/6/99-99-15-03-02-15/ІПК Про порядок оподаткування ПДВ Відповідно до наведених у консультації роз'яснень, операції з ліквідації основних виробничих засобів або невиробничих засобів прирівняні до операцій з постачання товарів, які є об'єктом оподаткування ПДВ, та відповідно оподатковуються податком у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків. При цьому база оподаткування ПДВ за такими операціями визначається відповідно до пункту 189.9 статті 189 розділу V ПКУ, а саме за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації. Водночас, знищення, розібрання або перетворення необоротних активів (основних засобів) в інший спосіб, внаслідок чого необоротний актив не може використовуватися за первісним призначенням, не буде вважатися для цілей оподаткування ПДВ (у тому числі для нарахування і сплати податкових зобов’язань з ПДВ) постачанням товарів, зокрема, за умови якщо платник податку надасть контролюючому органу відповідний підтверджуючий документ про виникнення таких обставин, наданий платнику податку компетентним органом. У разі відсутності відповідного підтверджуючого документу про знищення, розібрання або перетворення необоротних активів (основних засобів) в інший спосіб, внаслідок чого необоротний актив не може використовуватися за первісним призначенням, таке знищення, розібрання або перетворення необоротних активів буде вважатися для цілей оподаткування ПДВ постачанням товарів та відповідно платник податку при здійсненні операції з ліквідації (списання) таких необоротних активів (основних засобів) зобов’язаний визначити податкові зобов’язання з ПДВ. |
4.5. Індивідуальна податкова консультація Державної фіскальної служби України від 14.07.2017 № 1191/6/99-99-15-02-02-15/ІПК Щодо звільнення державних підприємств, що належать до наукових установ, від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) у розмірі 75 відсотків Згiдно наведених у консультації роз'яснень, якщо установа підпадає під визначення "наукової установи", відповідно до ст. 1 Закону № 848, та не менш як 50 відсотків чистого прибутку, обрахованого згідно з правилами бухгалтерського обліку, спрямовує на провадження ініціативної наукової та науково-технічної діяльності, фінансування інновацій та розширення власної матеріально-технічної бази, то така установа звільнятиметься від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) у розмірі 75 відсотків та подаватиме Розрахунок у терміни, передбачені для квартальної звітності. |
5. Нові редакції документів зі змінами та доповненнями, що внесені в ІАС "Консультант" |
5.1. Закон Верховної Ради України від 18 вересня 1991 року № 1560-XII Про інвестиційну діяльність Останні зміни до Закону були внесені 08.06.2017 р. Законом Верховної Ради України № 2095-VIII, який набирає чинності з 23.07.2017 р. |
5.2. Закон Верховної Ради України від 1 липня 1994 року № 74/94-ВР Про енергозбереження Останні зміни до Закону були внесені 08.06.2017 р. Законом Верховної Ради України № 2095-VIII, який набирає чинності з 23.07.2017 р. |
5.3. Закон Верховної Ради України від 21 вересня 2006 року № 185-V Про управління об'єктами державної власності Останні зміни до Закону були внесені 08.06.2017 р. Законом Верховної Ради України № 2095-VIII, який набирає чинності з 23.07.2017 р. |
5.4. Закон Верховної Ради України від 14 травня 2015 року № 417-VIII Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку Останні зміни до Закону були внесені 08.06.2017 р. Законом Верховної Ради України № 2095-VIII, який набирає чинності з 23.07.2017 р. |