Огляд поновлення бази  
 21.07.2016 
Огляд нових надходжень від 21 липня 2016 року
1. Нормативні акти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади,
зареєстровані Міністерством юстиції України  
1.1. Наказ Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 р. за № 918/29048
Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій

Наказ затверджує:
- Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
- Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
- Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;
- Порядок опломбування реєстраторів розрахункових операцій.

Також визнає таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів від 28 серпня 2013 року № 417 "Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 вересня 2013 року за № 1616/24148.
 
1.2. Наказ Міністерства соціальної політики України від 29.06.2016 № 708
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 липня 2016 р. за № 942/29072
Про внесення змін до форми заяви про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 08 жовтня 2014 року № 738

Наказ вносить зміни до форми заяви про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 08 жовтня 2014 року № 738 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08 жовтня 2014 року за № 1209/25986.  
1.3. Наказ Міністерства молоді та спорту України від 04.07.2016 № 2643
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 липня 2016 р. за № 937/29067
Про затвердження Порядку здійснення Українсько-Польських обмінів молоддю та проведення заходів відповідно до Договору між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про Українсько-Польську Раду обміну молоддю

Порядок визначає механізм здійснення Українсько-Польських обмінів молоддю та проведення заходів відповідно до Договору між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про Українсько-Польську Раду обміну молоддю з метою підтримки співробітництва української і польської молоді та розбудови дружніх взаємин між народами України і Республіки Польща.
Українсько-Польські обміни молоддю здійснюються шляхом участі молоді у проектах, які реалізуються інститутами громадянського суспільства, навчальними закладами та комунальними установами, діяльність яких спрямована на розвиток молоді (далі - інститути громадянського суспільства, заклади, установи), та визначаються відповідно до результатів конкурсу, який проводиться Українсько-Польською Радою обміну молоддю через національну керуючу установу - Міністерство молоді та спорту, або в окремих заходах, рекомендованих Радою, що проводяться Мінмолодьспортом.
 
2. Офіційні роз'яснення  
2.1. Лист Державної фіскальної служби України від 14.07.2016 № 2337/10/08-01-12-03-11
Про надання податкової консультації

Згiдно наведених у
листi роз'яснень, у разі якщо повернення коштів, що надійшли на поточний рахунок, внаслідок розірвання договору, відбулося в іншому податковому періоді, платник єдиного податку повинен включити такий аванс до складу доходу у звітному періоді, в якому відбулося зарахування вказаних коштів, та здійснити перерахунок доходу у податковому періоді, в якому відбулось їх повернення.
Такий перерахунок здійснюється шляхом подання уточнень до раніше поданої податкової декларації платника єдиного податку - юридичної особи або уточнення показників у складі звітної податкової декларації платника єдиного податку - юридичної особи за наступний податковий період разом з якою заповнюється розрахунок податкового зобов’язання єдиного податку за минулий період, що уточнюється.  
2.2. Лист Державної фіскальної служби України від 14.07.2016 № 1689/10/17-00-12-02-10
Щодо безнадійної заборгованості

Щодо наведеного у
листі роз'яснення, при нарахуванні резерву сумнівних боргів платник податку збільшує фінансовий результат до оподаткування на суму витрат на формування резерву сумнівних боргів.
При списанні дебіторської заборгованості за рахунок резерву сумнівних боргів фінансовий результат до оподаткування не підлягає зменшенню на суму списаної заборгованості.
На суму витрат від списання понад суму резерву сумнівних боргів дебіторської заборгованості, яка не відповідає ознакам, встановленим пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, підлягає збільшенню фінансовий результат до оподаткування.
У разі недостатності суми нарахованого резерву сумнівних боргів, якщо безнадійна дебіторська заборгованість відповідає ознакам, встановленим пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, списується з активів на інші операційні витрати, то збільшення фінансового результату до оподаткування не здійснюється.  
2.3. Лист Державної фіскальної служби України від 15.07.2016 № 15316/6/99-95-42-01-15
Щодо порядку оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання товарів/послуг, що придбаваються під час реалізації проекту міжнародної технічної допомоги

Листом наводяться роз'яснення, що операції з постачання товарів/послуг у рамках проекту МТД та в межах затвердженого плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються виконавцями проектів МТД за кошти МТД, звільняються від оподаткування ПДВ.
Для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, які призначаються для використання та/або починають використовуватися у зазначених вище операціях, податкові зобов’язання згідно з пунктом 198.5 статті 198 Кодексу нараховуються тільки у випадку, якщо суми податку, нараховані (сплачені) під час їх придбання або виготовлення, були включені до складу податкового кредиту.