Огляд поновлення бази  
 08.09.2015 
Огляд нових надходжень від 08 вересня 2015 року
1. Закони та Постанови Верховної Ради України  
1.1. Закон Верховної Ради України від 3 вересня 2015 року № 666-VIII
Про внесення зміни до розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України щодо експерименту в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях з фінансового забезпечення реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення

Закон вносить зміни до Бюджетного кодексу України.
Законом з 1 вересня 2015 року запроваджується експеримент в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях з фінансового забезпечення реконструкції або поточного ремонту п’яти автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок 50 відсотків суми перевиконання загального обсягу щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів, що справляються під час митного оформлення товарів на територіях зазначених областей.
Кошти зараховуватимуться до спеціальних фондів обласних бюджетів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та використовуватимуться для здійснення реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення Одеса – Рені (на Бухарест) (М-15) та поточного ремонту чотирьох автомобільних доріг загального користування державного значення: Львів – Радехів – Луцьк (Н-17), Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (М-06) на ділянці Львів – Сколе; Сколе – Славське (Т-14-24), Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на Кишинів) (Н-10).
Кабінету Міністрів України доручено затвердити методику розрахунку щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів у територіальному розрізі з урахуванням факторів, що впливають на обсяги таких платежів, а також щомісячно інформувати Верховну Раду України, Президента України та Рахункову палату про реалізацію експерименту.
 
1.2. Закон Верховної Ради України від 4 вересня 2015 року № 676-VIII
Про внесення змін до деяких законів України щодо організації проведення перших виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів

Закон вносить зміни до:
- Закону України "Про місцеві вибори" від 14 липня 2015 року № 595-VIII;
- Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад".
Відповідно до змін, у разі ухвалення сільськими, селищними, міськими радами рішення про добровільне об'єднання територіальних громад та у разі підтримки такого об'єднання на місцевому референдумі, сільський, селищний, міський голова тергромади звертається до Ради міністрів АР Крим, обласної державної адміністрації з пропозицією звернутися до ЦВК щодо прийняття рішення про призначення перших виборів депутатів та відповідних голів.
Своєю чергою Рада міністрів АРК або облдержадміністрація протягом 10 робочих днів з дня ухвалення рішення про об'єднання тергромад просить Центральна виборча комісія прийняти рішення про призначення перших виборів.
ЦВК може призначити перші місцеві вибори депутатів сільських, селищних, міських рад та сільських, селищних, міських голів на 25 жовтня 2015 року.
 
2. Постанови Кабінету Міністрів України  
2.1. Постанова Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 р. № 637
Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 1994 р. № 423

Постанова вносить зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 1994 р. № 423 "Про деякі питання застосування статей 4, 15 і 27 Закону України "Про державну службу".  
3. Офіційні роз'яснення  
3.1. Лист Державної фіскальної служби України від 28.08.2015 № 32067/7/99-99-22-04-02-17
Про окремі питання проведення документальних перевірок

Згiдно наведених у листi роз'яснень, у випадках, коли платник податків під час організації документальної невиїзної перевірки при отриманні повідомлення та копії наказу про її проведення надає до контролюючого органу обґрунтоване звернення щодо проведення документальної виїзної перевірки (наприклад, у зв'язку із значною кількістю первинних документів, які необхідно надати контролюючому органу для проведення перевірки), такий контролюючий орган розглядає питання щодо можливості виїзного характеру перевірки (із врахуванням стану платника податків, наявності або відсутності його за місцезнаходженням (місцем проживання), відсутності інших обставин, які унеможливлюють належне проведення виїзної документальної перевірки) та про результати розгляду письмово повідомляє платника податків. При цьому слід звернути увагу, що у разі зміни виду документальної перевірки (з невиїзної на виїзну) необхідно забезпечити дотримання порядку організації та умов допуску до проведення виїзної документальної перевірки, встановлених статтями 77, 78 та 81 розділу ІІ Кодексу, зокрема, оформлення та надання (пред'явлення) платнику податків відповідних документів для проведення документальної виїзної перевірки.