Важливi питання  
22.02.2018 

Первинна документація по-новому

Починаючи з 2018 року відбулося удосконалення деяких законодавчих положень, що стосуються відносин в частині бухобліку, а саме - первинних документів та регістрів бухгалтерського обліку.

Перші нововведення стосуються саме назви первинних документів.

Так, за пунктом 8 розділу І Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" щодо удосконалення деяких положень" N 2164-VIII - первинні облікові документи втратять у своїй назві обліковий характер (вони більш не обліковуються). Вони називатимуться просто первинними документами, без визнання їх обліковими.

Податківці вважають це логічним, тому як тепер за статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" N 996-XIV, в якій наведено визначення термінів, первинний документ взагалі не названий обліковим.

У Законі України "Про внесення змін до деяких законів України щодо усунення адміністративних бар’єрів для експорту послуг" N 1724-VIII визначення терміну "первинний документ" теж було скорочено.

Тому, з 2018-го року первинний документ - це документ, який лише містить відомості про господарську операцію та більше не є документом, що підтверджує здійснення господарської операції.

_______________________________________________

СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:

10 травня 2017 року (Втрата первинної документації внаслідок халатності)

31 березня 2017 року (Документація, яка повинна знаходитись у ФОП - платника єдиного податку на робочому місці.)

14 березня 2017 року (Втрата трудової книжки або вкладиша до неї по своїй недбалості чи неуважності)

27 лютого 2017 року (Терміни, що передбачені для зберігання документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів (враховуючи випадки, коли перевірка контролюючим органом не проводилась більше 1095 днів)