Первинна документація по-новому
Починаючи з 2018 року відбулося удосконалення деяких законодавчих положень, що стосуються відносин в частині бухобліку, а саме - первинних документів та регістрів бухгалтерського обліку.
Перші нововведення стосуються саме назви первинних документів.
Так, за пунктом 8 розділу І Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" щодо удосконалення деяких положень" N 2164-VIII - первинні облікові документи втратять у своїй назві обліковий характер (вони більш не обліковуються). Вони називатимуться просто первинними документами, без визнання їх обліковими.
Податківці вважають це логічним, тому як тепер за статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" N 996-XIV, в якій наведено визначення термінів, первинний документ взагалі не названий обліковим.
У Законі України "Про внесення змін до деяких законів України щодо усунення адміністративних бар’єрів для експорту послуг" N 1724-VIII визначення терміну "первинний документ" теж було скорочено.
Тому, з 2018-го року первинний документ - це документ, який лише містить відомості про господарську операцію та більше не є документом, що підтверджує здійснення господарської операції.
_______________________________________________
СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:
10 травня 2017 року (Втрата первинної документації внаслідок халатності)
14 березня 2017 року (Втрата трудової книжки або вкладиша до неї по своїй недбалості чи неуважності)