Для працівників держорганів, які виконують функції з обслуговування, з'явилися нові критерії визначення посад.
Кабінет Міністрів України своєю постановою від 21.02.2018 р. N 135 затвердив Зміни до критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування.
Таким чином, затвердженими Змінами були розширені критерії визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування.
До робіт, що пов'язані із забезпеченням належних умов функціонування державного органу, також віднесено:
- роботи з утримання прилеглої території;
- комп’ютерне забезпечення та впровадження інформаційних технологій (крім працівників, до компетенції яких належить формування, адміністрування та розвиток загальнодержавних електронних реєстрів, баз даних, інформаційних систем, а також забезпечення захисту інформації);
- виконання завдань та функцій фахівця з інтерв’ювання, секретаря та стенографіста;
- комп’ютерний набір тексту, робота з копіювальною та розмножувальною технікою, записом, накопиченням, систематизацією, перевіркою і опрацюванням цифрових та інших даних, підбором довідкового та інформаційного матеріалу;
- виконання завдань і функцій касира, відповідального чергового, диспетчера, чергового оперативного.
Державним органам, в свою чергу, доручено забезпечити підтримання в актуальному стані переліки посад працівників, які виконують функції з обслуговування, в разі їх наявності з урахуванням змін, які відбуваються у структурі або штатному розписі державного органу.
____________________________________________________________
СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:
21 лютого 2018 року (Деякі нюанси суміщення професій (посад))
15 серпня 2017 року (Нюанси нарахування середньомісячної зарплати з підвищеним посадовим окладом)