Для платників ПДВ у "Електронному кабінеті" з'явилися нововведення
Як і повідомлено вище, платники ПДВ отримали нові можливості у "Електронному кабінеті" і тепер мають змогу скористатися новими сервісами у Е-кабінеті під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК).
Таким чином:
- в Е-кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг;
- для уникнення помилок при складанні РК до ПН платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо ПН з урахуванням всіх зареєстрованих до неї РК.
Доступ до інформації надано у приватній частині ("особистий кабінет") Е-кабінету у розділі "ЄРПН". За заданими параметрами пошуку ПН відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї РК:
- можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному (податковому) періоді;
- платники мають змогу скористатися Реєстром податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена (далі - Реєстр). Він розміщений у відкритій частині Е-кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів.
Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: "Індивідуальний податковий номер", "Номер ПН/РК", "Дата складання ПН/РК".
_______________________________________________________
СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:
04 вересня 2018 року (30.08.2018 р. почав свою роботу Електронний кабінет перевізника)
14 лютого 2018 року (Оприлюднено проект Постанови КМУ щодо системи блокування податкових накладних)