Важливi питання  
05.09.2018 №4 

Розпочав свою роботу пілотний проект із ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЧЕКУ (e-Receipt)

Як і зазначено у назві новини - Державна фіскальна служба запустила пілотний проект із впровадження електронного чеку (e-Receipt).

Вказаний проект є складовою частиною Пілотного проекту щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій та проекту Міністерства Фінансів України "Податки це просто".

Для фіскалізації розрахунків передбачене технологічне рішення, яке не вимагає обов’язкового застосування традиційних реєстраторів та друкування паперових чеків, і може бути встановлене на будь-який електронний пристрій. Сам фіскальний чек можна буде перевірити у відкритій частині електронного кабінету ДФС.

Якщо розібратися, то сутність новітньої моделі полягає у впровадженні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (РРО). Система може бути встановлена на будь-який пристрій - персональний комп'ютер, планшет чи смартфон. Вона доступна, безкоштовна та може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби і бухгалтерськими програмами. Має найвищий ступінь захисту і працює 24 години на добу та 7 днів на тиждень.

До того ж, застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності купувати традиційний касовий апарат, а відтак, друкувати паперові чеки.

_______________________________________________________

СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:

04 вересня 2018 року (30.08.2018 р. почав свою роботу Електронний кабінет перевізника)

17 липня 2018 року (У ДФС зміниться адреса електронної пошти)

27 червня 2018 року (Нагадаємо, як будуть виводити з обігу дрібні монети)

16 квітня 2018 року (В електронному кабінеті з'явився новий сервіс - Реєстр ПН/РК реєстрація яких зупинена)

06 березня 2018 року (Ідентифікація клієнта банку. Рекомендації від НБУ.)

03 березня 2018 року (Скоро у НБУ запрацює Кредитний реєстр щодо боржників)