[20.07.2018]

Після подання заяв через електронний кабінет треба обов’язково звертати увагу на їхній статус

Вступникам, які подали заяви до вишів через електронні кабінети, потрібно обов’язково відслідковувати статус таких заяв. На цьому наголосила директор ДП «Інфоресурс» Оксана Бєлік під час прес-конференції, що відбулася сьогодні, 19 липня 2018 року, в приміщенні МОН України.
«Кожна подана електронна заява має певний статус – він змінюється після її обробки приймальними комісіями. Вступникам треба обов’язково переглядати статуси в електронних кабінетах. Наразі потрібно звернути особливу увагу на статус «Потребує уточнення вступником». Він означає, що виш прийняв заяву до розгляду, але є дані, які треба уточнити. Що це саме за дані – вказує сам університет. Це можуть бути неправильно завантажені скан-копії документів, неповна контактна інформація тощо», – зазначила Оксана Бєлік.
Вона зауважила, що зараз в системі 9 тис заяв, які потребують уточнення. Таким вступникам потрібно звернутися до закладу, що виявив неточності, й надати необхідну інформацію. Всі контакти приймальних комісій є в електронних кабінетах, у конкурсних пропозиціях.
Окремо очільниця Інфоресурсу відзначила ті статуси, на які вступникам треба буде звернути увагу після 1 серпня – коли відбудеться розподіл місць держзамовлення.
Так, статус «Рекомендовано до зарахування» з’явиться в тих вступників, які пройдуть конкурсний відбір та отримають рекомендації до зарахування. В такому разі вступнику потрібно буде до 18-ї години 6 серпня подати оригінали документів до приймальної комісії вишу.
Після цього статус заяви має змінитись на «Включено до наказу» – тобто вступника зараховано на навчання до закладу вищої освіти. Якщо цього не сталось, йому потрібно звернутися до приймальної комісії. 

За матеріалами сайта Міністерства освіти і науки України