[01.06.2018]

Послуги, які можна отримати в контакт-центрі ДФС

Контакт-центр ДФС надає фізичним та юридичним особам інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, а також щодо роботи Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС.

За вибором особи, що звернулася до контакт-центру ДФС, відповідь може надаватися: телефоном, факсом, електронною поштою.

Крім того, контакт-центр приймає:

- звернення від фізичних та юридичних осіб на сервіс «Пульс»;

- усні звернення громадян відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями;

- інформацію фізичних та юридичних осіб про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України від 16 вересня 2014 року № 1682-VII «Про очищення влади» зі змінами та доповненнями;

- повідомлення працівників структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів про порушення вимог Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС.

Телефон контакт-центру ДФС: 0-800-501-007.

За матеріалами сайта ГУ ДФС у Київській області