Копії документів та витяги з них, що подаються на реєстрацію
Як відомо - копії документів та витяги з них, що подаються на реєстрацію, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються відповідно до чинного законодавства.
Станом на сьогодення, порядок виготовлення копій документів визначено ДСТУ 4163-2003 "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів" та "Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях" (далі - Правила).
На підставі зазначеного відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів: "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
Також, Правилами передбачено, що напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки "Для копій". У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчуються відбитком печатки установи.
Зверніть увагу, що дія зазначених вище нормативно-правових актів поширюється на організаційно-розпорядчі документи (постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо), створювані в результаті діяльності органів державної влади України, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їх об’єднань усіх форм власності.
_______________________________________________
СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:
17 липня 2018 року (Помилки або виправлення у документах)
04 червня 2018 року (Як отримати дублікати нотаріальних документів)
30 березня 2018 року (Нотаріуси будуть звітувати про укладені договори купівлі-продажу нерухомості)
12 грудня 2017 року (Вступили в силу зміни до Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами)
11 вересня 2017 року (Підвищений рівень захисту спеціальних бланків нотаріальних документів)