Знову шахраї! Попередження від ПриватБанку.
Шахраї не змусили на себе довго чекати - стало відомо про нові махінації.
Тепер зловмисники розсилають клієнтам смс-повідомлення від імені банку з вимогою авторизуватися та якщо людина це не зробить, банк заблокує платіжну картку.
Служба безпеки ПриватБанку заявила, що банк НЕ відправляє своїм клієнтам сервісні або інші повідомлення зі звичайних мобільних номерів. Крім того, банк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток. За даними служби безпеки банку, за останні дні зафіксовані випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів смс з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв'язатися з невідомих номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.
За фактом шахрайських розсилок банк разом з операторами зв'язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію в кіберполицию. За попередніми даними, шахрайське розсилки велися зловмисниками із Запоріжжя.
Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, в тому числі через смс, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.
На останок згадаємо, що цієї весни українців вже попереджали про новий додаток в Google Play "Універсальний мобільний банкінг", створений для крадіжки банківських даних.
_______________________________________________________
СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:
13 березня 2018 року (Продовжені санкції проти чотирьох російських банків)
06 березня 2018 року (Ідентифікація клієнта банку. Рекомендації від НБУ.)
03 березня 2018 року (Скоро у НБУ запрацює Кредитний реєстр щодо боржників)
03 серпня 2017 року (Змінений порядок розрахунку та міжбанківського переказу коштів)