Важливi питання  
26.07.2018 №2 

Які документи потрібні для реєстрації місця проживання?

Незважаючи на нововведення у законодавстві, громадяни для реєстрації місця проживання, як і раніше, подають:

Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Це може бути паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

Якщо реєструється дитина, яка не досягла 16 років, то подається свідоцтво про народження;

Квитанцію про сплату адміністративного збору (за реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

- у разі звернення особи протягом протягом 30 днів з моменту зняття з реєстрації - в розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;

- у разі звернення особи з порушенням зазначеного терміну - в розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

За випадку реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується тільки за одну адміністративну послугу і зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання);

Документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька - за згодою всіх власників);

Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

До того ж , при реєстрації громадянину необхідно написати заяву у встановленій Кабінетом Міністрів формі.

Нагадаємо, що Верховною Радою України був прийнятий Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" N 888-VIII, яким функції з реєстрації місця проживання громадян делеговані органам місцевого самоврядування (раніше цю функцію здійснювала Державна міграційна служба). Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 N 207 розроблена на виконання цього закону, Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" і визначає порядок реєстрації, виходячи з нових вимог.

_______________________________________________

СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:

12 червня 2018 року (Нова форма посвідки на тимчасове проживання)

07 травня 2018 року (До уваги НЕрезидентів! Тепер іноземці зможуть отримати посвідку-картку на постійне проживання.)

01 лютого 2018 року (Порядок реєстрації ФОП іноземцями спрощено)

07 вересня 2017 року (Порядок оподаткування спадщини отриманої нерезидентом від резидента)

14 квітня 2017 року (Державна фіскальна служба України про оподаткування платежів за оренду сервера у нерезидента України)

17 березня 2017 року (Застосування норм податкового законодавства при оподаткуванні доходів нерезидента від передачі в оренду нерухомого майна)