Важливi питання  
04.04.2018 

Діловодам на замітку! Документообіг тепер за новими інструкціями.

Кабінет Міністрів України своєю постановою від 17 січня 2018 р. N 55 унормував питання документування управлінської діяльності в електронній формі і також були внесені зміни до деяких урядових постанов.

Так, затверджені наступні нормативно-правові акти, що регулюють питання документообігу:

- Типову інструкцію по документуванню управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронному міжвідомчому обміні;

- Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;

- Регламент організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі.

Всі три документи розроблені виходячи з положень Закону "Про електронні документи та електронний документообіг" N 851-ІV, яким, зокрема, визначено правовий статус електронного документа, в тому числі як оригіналу, вимоги до його зберігання і відновлення , режим доступу до зазначених документів та особливості роботи з документами з обмеженим доступом тощо.

Основною метою розробки та прийняття постанови від 17 січня 2018 р. N 55 було створення нормативного підґрунтя для провадження документування управлінської інформації у електронній формі Секретаріату Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів, організацій та підприємств.

Планується, що затвердження перелічених вище актів (інструкцій та регламенту) сприятиме повноцінному переведенню роботи органів виконавчої влади у електронну форму, створенню цілісного процесу організації взаємодії в системі органів виконавчої влади у виключній безпаперовій формі, а також завершення формування повного циклу підготовки проектів актів у електронній формі.

Постанова від 17 січня 2018 р. N 55 набирає чинності з дня опублікування, крім пунктів 141-151 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, які набирають чинності з 1 березня 2018 р., пунктів 195-217 зазначеної Типової інструкції, які набирають чинності з 1 липня 2018 р., та пункту 1 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених цією постановою, який набирає чинності з 1 квітня 2018 року.

_______________________________________________________

СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:

14 березня 2018 року (Діловодство в державних установах та електронний документообіг)

22 лютого 2018 року (Первинна документація по новому)

15 листопада 2017 року (Від сьогодні набув чинності новий порядок обміну електронними документами з контролюючими органами)

26 липня 2017 року (Нагадуємо, що починаючи з 19.07.2017 р. вимога печатки на документі загрожує чиновникам штрафом)

07 квітня 2017 року (Знищення документів із закінченим терміном зберігання)

15 вересня 2016 року (щодо електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів)