Міністерством юстиції визначений порядок ведення діловодства та архіву приватними виконавцями
Як і зазначено у назві даної новини, Міністерство юстиції України своїм наказом від 07.06.2017 N 1829/5 затвердило Правила ведення діловодства та архіву в органах державної виконавчої служби та приватними виконавцями.
Правила, про які йдеться мова, безпосередньо встановлюють порядок документування діяльності з примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб), роботи з документами та організації архіву в районних, районних в містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних відділах державної виконавчої служби відповідних головних територіальних управлінь юстиції, відділах примусового виконання рішень управлінь державної виконавчої служби головних територіальних управлінь юстиції Мін'юсту в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, відділі примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Мін'юсту, приватними виконавцями.
Зазначеним вище наказом, також, затверджена Номенклатура справ приватного виконавця і внесено зміни до Типового положення про відділ державної виконавчої служби головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі та Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження.
_______________________________________________
СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:
24 листопада 2016 року (щодо вимог до офісу приватного виконавця)
05 жовтня 2016 року (щодо нового законодавства стосовно виконавчого провадження)
06 липня 2016 року (щодо виконання судових рішень, які тепер здійснюватимуть приватні виконавці )