Скоро набудуть чинності нові форми реєстраційних документів на електронні підписи
05.08.2016 р. набувають чинності нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису.
Зазначене передбачено Наказом Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України від 10.08.2016 N 118 "Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 N 15".
Так, затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
- Реєстраційна картка (для юридичної особи);
- Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи - підприємця);
- Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.
Відповідні форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися до 2 вересня 2016 року включно.
Звертаємо Вашу увагу, що раніше отримані електронні ключі продовжують діяти.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі "Реєстрація користувачів" офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.
А також, отримати електронний цифровий підпис та додаткову інформацію, платник може звернувшись безпосередньо до відповідного сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС за Вашою місцевісцю.