КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 15 квітня 2009 р. N 408-р
Київ

Про затвердження плану заходів щодо виконання
у 2009 році Загальнодержавної програми адаптації
законодавства України до законодавства Європейського Союзу

1. Затвердити план заходів щодо виконання у 2009 році Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу ( 1629-15 ) (далі - план заходів), що додається.

Центральним органам виконавчої влади:

забезпечити виконання плану заходів за рахунок коштів, передбачених з цією метою у Державному бюджеті України на 2009 рік ( 835-17 ), а також інших джерел;

подавати Мін'юсту щокварталу до 5 числа наступного періоду інформацію про результати виконання плану заходів.

2. Мін'юсту проводити постійний моніторинг виконання плану заходів до 15 липня 2009 р. та 20 січня 2010 р. з інформуванням Координаційної ради з адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу про результати роботи.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Затверджено
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 15 квітня 2009 р. N 408-р

                               ПЛАН
заходів щодо виконання у 2009 році
Загальнодержавної програми адаптації законодавства
України до законодавства Європейського Союзу ( 1629-15 )

     I. Розроблення проектів нормативно-правових актів

-------------------------------------------------------------------------------------------------
| Сфера acquis | Джерела acquis | Найменування заходу | Строк | Відповідальні за |
| communautaire, в | communautaire, які | | виконання| виконання |
| якій здійснюється | регулюють | | | |
| адаптація | правовідносини у | | | |
| | відповідній сфері | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|1. Банківське право | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива |підготовка проекту | грудень |Національний банк |
|започаткування і |Європейського |Закону України "Про | |(за згодою) |
|провадження |Парламенту та Ради ЄС|внесення змін до | |Державна комісія з|
|банківської |від 14 червня 2006 р.|Закону України "Про | |цінних паперів та |
|діяльності |N 2006/48/ЄС |банки і банківську | |фондового ринку |
| |про |діяльність" (щодо | | |
| |започаткування та |корпоративного | | |
| |провадження |управління) | | |
| |діяльності кредитних | | | |
| |установ | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | -"- |Національний банк |
| |Європейського |Закону України "Про | |(за згодою) |
| |Парламенту та Ради ЄС|внесення змін до | |Мінфін |
| |від 14 червня 2006 р.|Закону України "Про | |Мінекономіки |
| |N 2006/48/ЄС |банки і банківську | |Мін'юст |
| |про |діяльність" (щодо | | |
| |започаткування та |впровадження | | |
| |провадження |консолідованого | | |
| |діяльності кредитних |нагляду) | | |
| |установ | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|2. Бухгалтерський | | | | |
|облік компаній | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |прийняття Аудиторською| грудень |Аудиторська палата|
| |Європейського |палатою відповідного | |Мінфін |
| |Парламенту та Ради ЄС|регламенту (положення)| |Мін'юст |
| |від 17 травня 2006 р.|щодо забезпечення | | |
| |N 2006/43/ЄС про |виконання вимог | | |
| |обов'язковий аудит |стосовно незалежності | | |
| |річної звітності та |та об'єктивності | | |
| |консолідованої |аудитора під час | | |
| |звітності, якою |проведення | | |
| |вносяться зміни до |обов'язкового аудиту | | |
| |директив Ради ЄС | | | |
| |N 78/660/ЄЕС та | | | |
| |83/349/ЄЕС і | | | |
| |припиняється дія | | | |
| |директиви Ради ЄС | | | |
| |N 84/253/ЄЕС | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|3. Податки,         |                     |                      |          |                  |
|включаючи непрямі | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива Ради ЄС від|підготовка проектів | -"- |Мінфін |
|акцизних зборів, |19 жовтня 1992 р. N |нормативно-правових | |ДПА |
|прямого |92/79/ЄЕС |актів щодо | |Мінекономіки |
|оподаткування, |про адаптацію |впровадження Стратегії| |Мінагрополітики |
|податку на додану |податків на сигарети |реформування | |Держком- |
|вартість та |Директива Ради ЄС від|податкової системи | |підприємництво |
|уніфікація норм |19 жовтня 1992 р. N |України | | |
|адміністрування |92/80/ЄЕС | | | |
|податку на додану |про адаптацію | | | |
|вартість у різних |податків на тютюнові | | | |
|секторах економіки |вироби, інші ніж | | | |
| |сигарети | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |19 жовтня 1992 р. N | | | |
| |92/84/ЄЕС | | | |
| |про адаптацію | | | |
| |ставок акцизного | | | |
| |збору на спирт та | | | |
| |алкогольні напої | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |25 лютого 1992 р. N | | | |
| |92/12/ЄЕС | | | |
| |про загальний режим | | | |
| |для підакцизних | | | |
| |товарів та щодо | | | |
| |зберігання, | | | |
| |переміщення та | | | |
| |моніторингу таких | | | |
| |товарів | | | |
| | | | | |
| |Рекомендація | | | |
| |Європейської Комісії | | | |
| |від 29 листопада 2000| | | |
| |р. N 2000/789/ЄС, | | | |
| |якою визначаються | | | |
| |принципи ліцензування| | | |
| |управляючих складом | | | |
| |згідно з директивою | | | |
| |Ради ЄС від 25 лютого| | | |
| |1992 р. N 92/12/ЄЕС | | | |
| |про | | | |
| |підакцизні товари | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |28 листопада 2006 р. | | | |
| |N 2006/112/ЄС про | | | |
| |спільну систему | | | |
| |податку на додану | | | |
| |вартість | | | |
| | | | | |
| |Кодекс поведінки у | | | |
| |сфері оподаткування | | | |
| |підприємницької | | | |
| |діяльності від 1 | | | |
| |грудня 1997 р. | | | |
| |(98/С2/01) | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту    | грудень  |Мінфін            |
| |25 лютого 1992 р. N |Податкового кодексу | |ДПА |
| |92/12/ЄЕС |України | |Мінекономіки |
| |щодо загального | | |Мінагрополітики |
| |режиму для | | |Держком- |
| |підакцизних товарів | | |підприємництво |
| |та зберігання, | | |Держмитслужба |
| |переміщення і | | | |
| |моніторингу за такими| | | |
| |товарами | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Ради ЄС від 19 жовтня| | | |
| |1992 р. N 92/79/ЄЕС | | | |
| |щодо зближення | | | |
| |податків на сигарети | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |27 листопада 1995 р. | | | |
| |N 95/59/ЄС | | | |
| | щодо | | | |
| |податків інших, ніж | | | |
| |податки зобороту, | | | |
| |які впливають на | | | |
| |споживання тютюнових | | | |
| |виробів | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |28 листопада 2006 р. | | | |
| |N 2006/112/ЄС про | | | |
| |спільну систему | | | |
| |податку на додану | | | |
| |вартість | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |23 липня 1990 р. | | | |
| |N 90/435/ЄЕС | | | |
| | щодо | | | |
| |загальної системи | | | |
| |оподаткування, яка | | | |
| |застосовується до | | | |
| |материнських та | | | |
| |дочірніх компаній, | | | |
| |які знаходяться в | | | |
| |межах юрисдикції | | | |
| |різних держав - | | | |
| |членів ЄС у частині | | | |
| |визначення статусу | | | |
| |материнської компанії| | | |
| |(стаття 3) | | | |
| | | | | |
| |Рекомендація | | | |
| |Європейської Комісії | | | |
| |від 25 травня 1994 р.| | | |
| |N 94/390/ЄС щодо | | | |
| |оподаткування малих | | | |
| |та середніх | | | |
| |підприємств | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|4. Фінансові        |                     |                      |          |                  |
|послуги | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива |підготовка проекту | липень |Державна комісія з|
|діяльності кредитних|Європейського |Закону України "Про | |цінних паперів та |
|установ |Парламенту та Ради ЄС|фонд гарантування | |фондового ринку |
| |від 3 березня 1997 р.|інвестицій" | |Мінекономіки |
| |N 97/9/ЄС про схеми | | |Мінфін |
| |компенсації | | |Національний банк |
| |інвесторам | | |(за згодою) |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | вересень |Державна комісія з|
| |Європейського |Закону України "Про | |цінних паперів та |
| |Парламенту та Ради ЄС|внесення змін до | |фондового ринку |
| |від 4 листопада 2003 |деяких законів | |Мінекономіки |
| |р. N 2003/71/ЄС про |України" (щодо | |Мінфін |
| |проспекти, які |визначення поняття | |Мін'юст |
| |підлягають |"регульований ринок") | |Держком- |
| |опублікуванню при | | |підприємництво |
| |відкритій пропозиції | | | |
| |цінних паперів або | | | |
| |виставленні їх на | | | |
| |продаж, якою | | | |
| |вносяться зміни до | | | |
| |директиви | | | |
| |N 2001/34/ЄС | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 28 травня 2001 р.| | | |
| |N 2001/34/ЄС | | | |
| |про допуск цінних | | | |
| |паперів до | | | |
| |офіційного лістингу | | | |
| |на фондовій біржі і | | | |
| |про інформацію, що | | | |
| |повинна бути | | | |
| |опублікована про такі| | | |
| |папери | | | |
| | | | | |
| |Регламент | | | |
| |Європейської Комісії | | | |
| |від 29 квітня 2004 р.| | | |
| |N 809/2004 про | | | |
| |імплементацію | | | |
| |Директиви | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та | | | |
| |Ради ЄС N 2003/71/ЄС | | | |
| |стосовно інформації, | | | |
| |що міститься в | | | |
| |проспектах емісії, | | | |
| |формату, об'єднання | | | |
| |посилань та | | | |
| |публікацій таких | | | |
| |проспектів емісії та | | | |
| |розміщення оголошень | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Директива            |підготовка проекту    | вересень |Державна комісія з|
| |Європейського |Закону України "Про | |цінних паперів та |
| |Парламенту та Ради ЄС|внесення змін до | |фондового ринку |
| |від 4 листопада 2003 |Закону України "Про | |Мінекономіки |
| |р. N 2003/71/ЄС про |цінні папери та | |Мінфін |
| |проспекти, що |фондовий ринок" щодо | |Мін'юст |
| |підлягають |визначення | |Держком- |
| |опублікуванню при |мінімального переліку | |підприємництво |
| |відкритій пропозиції |інформації, яка | | |
| |цінних паперів або |повинна бути включена | | |
| |виставленні їх на |до проспекту емісії, | | |
| |продаж, якою |наявності проспекту | | |
| |вносяться зміни до |емісії при закритому | | |
| |директиви |(приватному) | | |
| |Європейського |розміщенні та щодо | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|визначення та | | |
| |N 2001/34/ЄС |застосування | | |
| | |додаткових варіантів | | |
| | |оприлюднення проспекту| | |
| |Директива |емісії | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту і Ради ЄС | | | |
| |від 28 травня 2001 р.| | | |
| |N 2001/34/ЄС | | | |
| |про допуск цінних | | | |
| |паперів до | | | |
| |офіційного лістингу | | | |
| |на фондовій біржі та | | | |
| |про інформацію, що | | | |
| |повинна бути | | | |
| |опублікована про такі| | | |
| |цінні папери | | | |
| | | | | |
| |Регламент | | | |
| |Європейської Комісії | | | |
| |від 29 квітня 2004 р.| | | |
| |N 809/2004 про | | | |
| |імплементацію | | | |
| |Директиви | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та | | | |
| |Ради ЄС N 2003/71/ЄС | | | |
| |стосовно інформації, | | | |
| |що міститься в | | | |
| |проспектах емісії, | | | |
| |формату, об'єднання | | | |
| |посилань та | | | |
| |публікацій таких | | | |
| |проспектів емісії та | | | |
| |розміщення оголошень | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|5. Охорона праці    |                     |                      |          |                  |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива |підготовка проекту | травень |Мінпраці |
|вимог безпеки на |Європейського |Закону України "Про | |Мінекономіки |
|виробництві |Парламенту та Ради ЄС|захист грошових вимог | |Мінфін |
| |від 23 вересня 2002 |працівників у разі | |Мін'юст |
| |р. N 2002/74/ЄС |неплатоспроможності | | |
| | про |роботодавця" | | |
| |внесення змін до | | | |
| |директиви Ради ЄС від| | | |
| |20 жовтня 1980 р. | | | |
| |N 80/987/ЄЕС про | | | |
| |адаптацію держав - | | | |
| |членів ЄС щодо | | | |
| |захисту працівників у| | | |
| |разі банкрутства | | | |
| |роботодавця | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|особливі ризики |Директива Ради ЄС від|підготовка нормативно-| грудень |Держгірпромнагляд |
| |7 квітня 1998 р. N |правового акта щодо | |Академія |
| |98/24/ЄС про безпеку |затвердження вимог до | |медичних наук |
| |і захист здоров'я |роботодавців про | |МОЗ |
| |працівників від |захист працівників від| | |
| |небезпеки, |шкідливого впливу | | |
| |спричиненої |хімічних речовин | | |
| |хімічними речовинами |(важкі метали та їх | | |
| |на виробництві, що |сполуки) | | |
| |доповнена директивою | | | |
| |Європейської Комісії | | | |
| |від 8 червня 2000 р. | | | |
| |N 2000/39/ЄС про | | | |
| |визначення першого | | | |
| |переліку граничних | | | |
| |концентрацій речовин | | | |
| |на робочих місцях і | | | |
| |директивою | | | |
| |Європейської Комісії | | | |
| |N 91/322/ЄЕС про | | | |
| |встановлення | | | |
| |граничних показників | | | |
| |експозиції хімічних, | | | |
| |фізичних і | | | |
| |біологічних факторів | | | |
| |на виробництві | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|6. Охорона здоров'я |                     |                      |          |                  |
|та життя людей, | | | | |
|тварин і рослин | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | грудень |МОЗ |
| |Європейського |нормативно-правового | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|акта про затвердження | | |
| |від 27 січня 2003 р. |Порядку здійснення | | |
| |N 2002/98/ЄС про |контролю за | | |
| |встановлення |дотриманням показників| | |
| |стандартів якості та |безпеки та якості | | |
| |безпеки збору, |крові, її компонентів | | |
| |тестування, обробки, |та препаратів | | |
| |зберігання та | | | |
| |розподілу людської | | | |
| |крові та її складових| | | |
| |і внесення змін до | | | |
| |директиви | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 6 листопада | | | |
| |2001 р. N 2001/83/ЄС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | вересень | -"- |
| |Європейського |нормативно-правового | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|акта про затвердження | | |
| |від 27 січня 2003 р. |Положення про установу| | |
| |N 2002/98/ЄС про |переливання крові | | |
| |встановлення | | | |
| |стандартів якості та | | | |
| |безпеки збору, | | | |
| |тестування, обробки, | | | |
| |зберігання та | | | |
| |розподілу людської | | | |
| |крові та її складових| | | |
| |і внесення змін до | | | |
| |директиви | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 6 листопада 2001 | | | |
| |р. N 2001/83/ЄС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Рішення Ради ЄС від  |підготовка проекту    | після    |Мінагрополітики   |
| |23 жовтня 2000 р. |постанови Кабінету |прийняття |МОЗ |
| |N 2000/678/ЄС про |Міністрів України "Про|Закону | |
| |встановлення |створення Єдиного |України | |
| |детальних правил |державного реєстру |"Про | |
| |реєстрації у |тварин та |інденти- | |
| |внутрішніх базах |господарств" |фікацію | |
| |даних підприємств, що| |та | |
| |розводять свиней, | |реєстрацію| |
| |згідно з директивою | |тварин" | |
| |Ради ЄС від 26 червня| | | |
| |1964 р. N 64/432/ЄЕС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка нормативно-| грудень |Мінжитлокомунгосп |
| |3 листопада 1998 р. |правових актів з | |МОЗ |
| |N 98/83/ЄЕС |показниками безпеки | |Держспоживстандарт|
| |про якість |води питної, що | | |
| |води, призначеної для|призначається для | | |
| |споживання людиною |споживання людиною | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка нормативно-| -"- |МОЗ |
| |15 липня 1980 р. |правових актів щодо | | |
| |N 80/777/ЄЕС про |визначення показників | | |
| |зближення |безпеки природних | | |
| |законодавства держав |мінеральних вод | | |
| |- членів ЄС щодо | | | |
| |видобування та | | | |
| |продажу природних | | | |
| |мінеральних вод | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Регламент |підготовка проекту | -"- |МОЗ |
| |Європейського |Закону України "Про | |Держком- |
| |Парламенту та Ради ЄС|внесення змін до | |підприємництво |
| |від 29 квітня 2004 р.|деяких законів України| | |
| |N 882/2004 щодо |щодо здійснення | | |
| |офіційного контролю, |контролю у сфері | | |
| |який здійснюється |безпечності харчових | | |
| |для гарантування |продуктів та кормів" | | |
| |підтвердження | | | |
| |узгодженості із | | | |
| |законом щодо кормів і| | | |
| |харчових продуктів, | | | |
| |санітарії та правил | | | |
| |благополуччя тварин | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|7. Довкілля | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | червень |Мінпромполітики |

| |Європейського |постанови Кабінету | |МОЗ |
| |Парламенту та Ради ЄС|Міністрів України "Про| | |
| |від 18 грудня 2006 р.|затвердження Порядку | | |
| |N 2006/121/ЄС про |реєстрації, оцінки та | | |
| |внесення змін до |видачу дозволів на | | |
| |директиви Ради ЄС від|виробництво і | | |
| |27 червня 1967 р. |використання хімічних | | |
| |N 67/548/ЄЕС про |речовин" | | |
| |гармонізацію | | | |
| |законодавства та | | | |
| |адміністративних | | | |
| |положень стосовно | | | |
| |класифікації, | | | |
| |упаковки і | | | |
| |маркування | | | |
| |небезпечних речовин з| | | |
| |метою адаптації до | | | |
| |Регламенту | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 18 грудня 2006 р.| | | |
| |N 1907/2006 про | | | |
| |реєстрацію, оцінку, | | | |
| |дозвіл, обмеження у | | | |
| |використанні хімічних| | | |
| |речовин (REACH), | | | |
| |заснування | | | |
| |Європейського | | | |
| |агентства з хімічних | | | |
| |речовин | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Європейська          |підготовка проекту    | грудень  |Мінприроди        |
| |ландшафтна конвенція,|Закону України "Про | | |
| |відкрита |ландшафти" | | |
| |для підписання 20 | | | |
| |жовтня 2000 р. | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | вересень |Мінприроди |
| |Європейського |нормативно-правового | |МОЗ |
| |Парламенту та Ради ЄС|акта щодо внесення | | |
| |від 15 лютого 2006 р.|змін до Методики | | |
| |N 2006/11/ЄС про |розрахунку розмірів | | |
| |забруднення певними |відшкодування збитків,| | |
| |небезпечними |що заподіяні державі | | |
| |речовинами, що |внаслідок порушення | | |
| |потрапляють до |законодавства про | | |
| |водного середовища |охорону та раціональне| | |
| |Співтовариства |використання водних | | |
| | |ресурсів (наказ | | |
| | |Мінекобезпеки від 18 | | |
| | |травня 1996 р. N 37) | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Регламент |підготовка проекту | грудень |Мінприроди |
| |Європейського |постанови Кабінету | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|Міністрів України "Про| | |
| |від 29 червня 2000 р.|посилення державного | | |
| |N 2037/2000 про |регулювання стосовно | | |
| |речовини, що руйнують|ввезення в Україну | | |
| |озоновий шар |продукції, обладнання | | |
| | |та устаткування, | | |
| | |безперервне | | |
| | |функціонування яких | | |
| | |залежить від | | |
| | |зазначених у додатках | | |
| | |А і В до | | |
| | |Монреальського | | |
| | |протоколу речовин, що | | |
| | |руйнують озоновий | | |
| | |шар" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Регламент |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |Європейського |постанови Кабінету | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|Міністрів України "Про| | |
| |від 29 червня 2000 р.|заборону використання | | |
| |N 2037/2000 про |в Україні | | |
| |речовини, що руйнують|озоноруйнівних | | |
| |озоновий шар |речовин, зазначених у | | |
| | |додатку А (група I) та| | |
| | |додатку В до | | |
| | |Монреальського | | |
| | |протоколу про | | |
| | |речовини, що руйнують | | |
| | |озоновий шар, під час | | |
| | |проектування, | | |
| | |реконструкції, | | |
| | |технічного | | |
| | |переобладнання та | | |
| | |будівництва" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Протокол про |підготовка проекту | грудень |Мінприроди |
| |стратегічну |Закону України "Про | | |
| |екологічну оцінку до |ратифікацію Протоколу | | |
| |Конвенції про оцінку |про стратегічну оцінку| | |
| |впливу на навколишнє |до Конвенції про | | |
| |середовище в |оцінку впливу на | | |
| |транскордонному |навколишнє середовище | | |
| |контексті |в транскордонному | | |
| |від 2 травня 2003 р. |контексті" | | |
| | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|правове регулювання |Резолюція Ради ЄС від|підготовка проекту    |   -"-    |Держатом-         |
|екологічної безпеки |19 грудня 1994 р. про|нормативно-правового | |регулювання |
|та поводження з |поводження з |акта про внесення змін| |Мінприроди |
|небезпечними |радіоактивними |до Порядку звільнення | |МОЗ |
|відходами, |відходами |радіоактивних відходів| |МНС |
|збереження | |і побічних | | |
|біорізноманіття | |радіоактивних | | |
| | |матеріалів від | | |
| | |регуляційного | | |
| | |контролю, | | |
| | |затвердженого наказом | | |
| | |Мінекобезпеки від | | |
| | |17 листопада 1997 р. N| | |
| | |183/331 | | |
| | |що зареєстрований у | | |
| | |Мін'юсті 10 грудня | | |
| | |1997 р. N 583/2387 | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту | -"- |Мінприроди |
| |20 грудня 1994 р. |постанови Кабінету | |Держком- |
| |N 94/62/ЄС про |Міністрів України "Про| |підприємництво |
| |пакування та відходи |внесення змін до | |МОЗ |
| |з пакування |постанови Кабінету | | |
| | |Міністрів України від | | |
| | |26 липня 2001 р. N | | |
| | |915" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту | грудень |Мінприроди |
| |2 квітня 1979 р. |нормативно-правового | |Держкомлісгосп |
| |N 79/409/ЄЕС про |акта щодо збереження | | |
| |збереження диких |диких птахів | | |
| |птахів | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива |підготовка проекту | -"- |МОЗ |
|захисту |Європейського |нормативно-правового | |Мінприроди |
|навколишнього |Парламенту та Ради ЄС|акта щодо захисту | |Мінпромполітики |
|середовища від шуму |від 25 червня 2002 р.|населення від шуму | | |
| |N 2002/49/ЄС про | | | |
| |оцінку та керування | | | |
| |процесами, | | | |
| |пов'язаними із шумом | | | |
| |навколишнього | | | |
| |природного | | | |
| |середовища | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|8. Захист прав      |                     |                      |          |                  |
|споживачів | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива |підготовка проекту | червень |Державна комісія з|
|порядку надання |Європейського |Концепції захисту прав| |регулювання ринків|
|небанківських |Парламенту та Ради ЄС|споживачів | |фінансових послуг |
|фінансових послуг |від 23 квітня 2008 р.|небанківських | |Держфінпослуг |
| |N 2008/48/ЄС |фінансових послуг | |Державна комісія з|
| | щодо | | |цінних паперів та |
| |кредитних угод | | |фондового ринку |
| |споживачів та відміни| | |Мінфін |
| |дії директиви Ради ЄС| | |Держспоживстандарт|
| |N 87/102/ЄЕС | | |Національний банк |
| | | | |(за згодою) |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 23 вересня 2002 | | | |
| |р. N 2002/65/ЄС про | | | |
| |дистанційну торгівлю | | | |
| |та фінансові послуги | | | |
| |споживачам, якою | | | |
| |вносяться зміни та | | | |
| |доповнення до | | | |
| |директиви Ради ЄС | | | |
| |N 90/619/ЄЕС | | | |
| |та директиви | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |N 97/7/ЄС | | | |
| |і N 98/27/ЄС | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 20 травня 1997 р.| | | |
| |N 1997/7/ЄС про | | | |
| |захист споживачів | | | |
| |щодо дистанційних | | | |
| |контрактів | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 16 лютого 1998 р.| | | |
| |N 98/7/ЄС про | | | |
| |доповнення директиви | | | |
| |Ради ЄС N 87/102/ЄЕС | | | |
| | про | | | |
| |наближення законів, | | | |
| |підзаконних актів і | | | |
| |адміністративних | | | |
| |положень держав - | | | |
| |членів ЄС щодо | | | |
| |споживчого кредиту | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|9. Технічні правила | | | | |
стандарти | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Рішення Європейського|підготовка проекту | грудень |Держспоживстандарт|
| |парламенту та Ради ЄС|постанови Кабінету | | |
| |від 9 липня 2008 р. |Міністрів України "Про| | |
| |N 768/2008/ЄС про |внесення змін до | | |
| |загальну структуру |постанови Кабінету | | |
| |(систему) маркетингу |Міністрів України від | | |
| |продукції та |7 жовтня 2003 р. N | | |
| |анулювання рішення |1585" | | |
| |Ради ЄС N 93/465/ЄЕС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |проведення аналізу | грудень |Мінтрансзв'язку |
| |Європейського |методів правового | |Мінприроди |
| |Парламенту та Ради ЄС|регулювання, | |Держспоживстандарт|
| |від 13 травня 2006 р.|нормування та | |Мін'юст |
| |N 2006/40/ЄС про |здійснення контролю за| | |
| |викиди із системи |викидами із системи | | |
| |автодорожніх |кондиціонування | | |
| |транспортних засобів |колісних транспортних | | |
| | |засобів | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|розроблення         |                     |підготовка технічних  |          |                  |
|технічних | |регламентів щодо: | | |
|регламентів | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |безпеки машин і | -"- |Мінпромполітики |
| |Європейського |механізмів | |Держспоживстандарт|
| |Парламенту та Ради ЄС| | |МОЗ |
| |від 17 травня 2006 р.| | | |
| |N 2006/42/ЄС про | | | |
| |машини та механізми і| | | |
| |внесення змін до | | | |
| |директиви від 29 | | | |
| |червня 1995 р. | | | |
| |N 95/16/ЄС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |вимірювальних | липень |Держспоживстандарт|
| |Європейського |приладів | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 31 березня 2004 | | | |
| |р. N 2004/22/ЄС про | | | |
| |вимірювальні прилади | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|колісних | червень |Мінагрополітики |
| |4 березня 1974 р. |сільськогосподарських | |Мінекономіки |
| |N 74/151/ЄЕС про |та лісогосподарських | |Держспоживстандарт|
| |зближення |тракторів | |Мінпромполітики |
| |законодавства держав | | |Держкомлісгосп |
| |- членів ЄС щодо | | | |
| |певних деталей та | | | |
| |характеристик | | | |
| |колісних | | | |
| |сільськогосподарських| | | |
| |та лісогосподарських | | | |
| |тракторів | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |типу | червень |Мінагрополітики |
| |Європейського |сільськогосподарських | |Мінекономіки |
| |Парламенту та Ради ЄС|і лісогосподарських | |Держспоживстандарт|
| |від 26 травня 2003 р.|тракторів, причепів до| |Мінпромполітики |
| |N 2003/37/ЄС про |них та змінних | |Держкомлісгосп |
| |затвердження типу |причіпних механізмів | | |
| |сільськогосподарських| | | |
| |та лісогосподарських | | | |
| |тракторів, причепів | | | |
| |до них та змінних | | | |
| |причіпних механізмів,| | | |
| |у тому числі систем | | | |
| |деталей та окремих | | | |
| |технічних вузлів і | | | |
| |скасування директиви | | | |
| |Ради ЄС від 4 березня| | | |
| |1974 р. N 74/150/ЄЕС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|рівня шуму, | -"- |Мінагрополітики |
| |29 березня 1977 р. |утворюваного | |Мінпромполітики |
| |N 77/311/ЄЕС про |сільськогосподарськими| |Мінекономіки |
| |зближення |та лісогосподарськими | |МОЗ |
| |законодавства держав |тракторами | |Держспоживстандарт|
| |- членів ЄС щодо | | | |
| |рівня шуму, що | | | |
| |утворюється | | | |
| |сільськими та | | | |
| |лісогосподарськими | | | |
| |тракторами та | | | |
| |сприймається водіями | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |відходів електричного | грудень |Мінприроди |
| |Європейського |та електронного | |Держспоживстандарт|
| |Парламенту та Ради ЄС|обладнання | | |
| |від 27 січня 2003 р. | | | |
| |N 2002/96/ЄС про | | | |
| |відходи електричного | | | |
| |та електронного | | | |
| |обладнання | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Директива            |електромагнітної      |  липень  |Мінпромполітики   |
| |Європейського |сумісності | |Держспоживстандарт|
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 15 грудня 2004 р.| | | |
| |N 2004/108/ЄС про | | | |
| |наближення | | | |
| |законодавства держав | | | |
| |- членів ЄС щодо | | | |
| |електромагнітної | | | |
| |сумісності та | | | |
| |скасування директиви | | | |
| |Ради ЄС від 3 травня | | | |
| |1989 р. N 89/336/ЄЕС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |портових споруд для | вересень |Мінтрансзв'язку |
| |Європейського |приймання утворюваних | |Мінприроди |
| |Парламенту та Ради ЄС|на суднах відходів і | |Держспоживстандарт|
| |від 27 листопада 2000|залишків вантажів | | |
| |р. N 2000/59/ЄС про | | | |
| |портове приймальне | | | |
| |обладнання для | | | |
| |корабельних відходів | | | |
| |та залишків вантажу | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |радіо- та | -"- |Мінтрансзв'язку |
| |Європейського |телекомунікаційного | |Держспоживстандарт|
| |Парламенту та Ради ЄС|обладнання | |Мін'юст |
| |від 9 березня 1999 р.| | | |
| |N 1999/5/ЄС про | | | |
| |радіообладнання і | | | |
| |телекомунікаційне | | | |
| |термінальне | | | |
| |обладнання і взаємне | | | |
| |визнання їх | | | |
| |відповідності | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|позначень, що | вересень |Держгірпромнагляд |
| |24 червня 1992 р. |необхідні для | |Держспоживстандарт|
| |N 92/58/ЄЕС про |забезпечення безпеки і| |Мінпромполітики |
| |мінімальні вимоги до |захисту здоров'я | |МОЗ |
| |забезпечення |працівників | | |
| |позначень безпеки та | | | |
| |(або) гігієни на | | | |
| |робочому місці | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|маркування |Директива |правил маркування | -"- |Держспоживстандарт|
|продукції |Європейського |продуктів харчування | |МОЗ |
| |Парламенту та Ради ЄС| | |Мінагрополітики |
| |від 20 березня 2000 | | | |
| |р. N 2000/13/ЄС про | | | |
| |наближення | | | |
| |законодавства держав | | | |
| |- членів ЄС щодо | | | |
| |маркування, | | | |
| |презентації та | | | |
| |реклами продуктів | | | |
| |харчування з | | | |
| |урахуванням змін, | | | |
| |внесених директивою | | | |
| |Європейської Комісії | | | |
| |від 30 січня 2008 р. | | | |
| |N 2008/5/ЄС про | | | |
| |обов'язкове | | | |
| |зазначення на | | | |
| |етикетці певних | | | |
| |продуктів харчування | | | |
| |деякої докладної | | | |
| |інформації, крім | | | |
| |тієї, що передбачена | | | |
| |у директиві | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 20 березня 2000 | | | |
| |р. N 2000/13/ЄС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Регламент            |застосування          | грудень  |Мінприроди        |
| |Європейського |екологічного | |Держспоживстандарт|
| |Парламенту та Ради ЄС|маркування та | | |
| |від 17 липня 2000 р. |декларації | | |
| |N 1980/2000 | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|застосування правил | листопад |НАЕР |
| |22 вересня 1992 р. N |енергетичного | |Держспоживстандарт|
| |92/75/ЄЕС |маркування | | |
| |про зазначення на |електрообладнання | | |
| |етикетках та в |побутового | | |
| |стандартній |призначення | | |
| |інформації споживаної| | | |
| |побутовими приладами | | | |
| |енергії чи будь-яких | | | |
| |інших ресурсів | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |ефективності кінцевого| -"- | -"- |
| |Європейського |споживання енергії та | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|енергетичних послуг | | |
| |від 5 квітня 2006 р. |(щодо енергетичного | | |
| |N 2006/32/ЄС про |аудиту промислових | | |
| |ефективність |підприємств) | | |
| |кінцевого споживання | | | |
| |енергії та | | | |
| |енергетичні послуги, | | | |
| |а також про | | | |
| |скасування директиви | | | |
| |Ради ЄС N 93/76/ЄЕС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Рекомендація Ради ЄС |раціонального | -"- | -"- |
| |від 25 жовтня 1977 р.|використання енергії | | |
| |N 77/713 про |на промислових | | |
| |раціональне |підприємствах (щодо | | |
| |використання енергії |енергетичного | | |
| |на промислових |менеджменту | | |
| |підприємствах |промислових | | |
| | |підприємств) | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |прогулянкових суден | листопад |Мінтрансзв'язку |
| |Європейського | | |Держспоживстандарт|
| |Парламенту та Ради ЄС| | |Мін'юст |
| |від 16 червня 1994 р.| | | |
| |N 94/25/ЄС про | | | |
| |зближення | | | |
| |законодавства держав | | | |
| |- членів ЄС щодо | | | |
| |прогулянкових суден | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |піротехнічних виробів | -"- |МВС |
| |Європейського | | |Держспоживстандарт|
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 23 травня 2007 р.| | | |
| |N 2007/23/ЄС про | | | |
| |випуск на ринок | | | |
| |піротехнічних | | | |
| |виробів | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|10. Енергетика,     |                     |                      |          |                  |
|включаючи ядерну | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива |підготовка проекту | липень |НАЕР |
|діяльності |Європейського |Державної цільової | | |
|електроенергетичного|Парламенту та Ради ЄС|економічної програми | | |
|комплексу |від 5 квітня 2006 р. |енергоефективності на | | |
| |N 2006/32/ЄС про |2010-2015 роки | | |
| |ефективність | | | |
| |кінцевого споживання | | | |
| |енергії та | | | |
| |енергетичні послуги і| | | |
| |скасування директиви | | | |
| |Ради ЄС від 13 | | | |
| |вересня 1993 р. | | | |
| |N 93/76/ЄЕС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | грудень |Мінпаливенерго |
| |Європейського |Закону України "Про | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|внесення змін до | | |
| |від 26 червня 2003 р.|Закону України "Про | | |
| |N 2003/54/ЄС |електроенергетику" | | |
| | про | | | |
| |спільні правила для | | | |
| |внутрішнього ринку | | | |
| |електроенергії та | | | |
| |скасування директиви | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 19 грудня 1996 р.| | | |
| |N 96/92/ЄС | | | |
| |про забезпечення | | | |
| |безпеки постачання | | | |
| |електричної енергії в| | | |
| |інфраструктуру | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | вересень |Мінпаливенерго |
| |Європейського |нормативно-правового | |НАЕР |
| |Парламенту та Ради ЄС|акта щодо | | |
| |від 26 червня 2003 р.|вдосконалення | | |
| |N 2003/54/ЄС |процедури будівництва | | |
| | про |генеруючих | | |
| |спільні правила для |потужностей | | |
| |внутрішнього ринку | | | |
| |електроенергії та | | | |
| |скасування директиви | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 19 грудня 1996 р.| | | |
| |N 96/92/ЄС | | | |
| |про спільні правила | | | |
| |для внутрішнього | | | |
| |ринку електроенергії | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|правове регулювання |постанова Ради ЄС від|підготовка проекту    | червень  |Мінвуглепром      |
|діяльності вугільної|23 липня 2002 р. |Закону України "Про | |Держгірпромнагляд |
|промисловості |N 1407/2002/ЄС про |державну підтримку | |Мінекономіки |
| |надання державної |(субсидування) | |Мінфін |
| |допомоги вугільній |вугільної | |Мін'юст |
| |промисловості |промисловості з | | |
| | |урахуванням вимог | | |
| | |СОТ" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Рішення вищого органу|підготовка проекту | вересень |Мінвуглепром |
| |Європейського |Закону України "Про | |Держгірпромнагляд |
| |Співтовариства |особливості | |Мінекономіки |
| |вугілля та сталі від |приватизації | |Мінфін |
| |16 листопада 1966 р. |підприємств вугільної | |Мін'юст |
| |N 22/66 про |промисловості" | |Фонд |
| |інформацію, що | | |державного майна |
| |повинна подаватися | | | |
| |підприємствами про їх| | | |
| |інвестиції | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Рішення вищого органу|підготовка проекту | вересень |Мінвуглепром |
| |Європейського |Закону України "Про | |Мінекономіки |
| |Співтовариства |інвестиційну | |Мінфін |
| |вугілля та сталі від |діяльність у формі | |Мін'юст |
| |16 листопада 1966 р. |капітальних вкладень у| | |
| |N 22/66 про |вугільну | | |
| |інформацію, що |промисловість" | | |
| |повинна подаватися | | | |
| |підприємствами про їх| | | |
| |інвестиції | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива |підготовка проекту | -"- |Мінпаливенерго |
|діяльності |Європейського |нормативно-правового | |НАЕР |
|нафтогазового |Парламенту та Ради ЄС|акта щодо | | |
|комплексу |від 26 червня 2003 р.|лібералізації ринку | | |
| |N 2003/55/ЄС |природного газу | | |
| | про | | | |
| |спільні правила для | | | |
| |внутрішнього ринку | | | |
| |природного газу, що | | | |
| |скасовує директиву | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 22 червня 1998 р.| | | |
| |N 98/30/ЄС | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту | -"- |Мінпаливенерго |
| |26 квітня 2004 р. |нормативно-правового | | |
| |N 2004/67/ЄС про |акта щодо створення | | |
| |заходи із |умов для реагування на| | |
| |забезпечення |ситуацію надзвичайного| | |
| |постачання |характеру, | | |
| |природного газу |забезпечення газом | | |
| | |побутових споживачів | | |
| | |та гарантій | | |
| | |газопостачання | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту | грудень |НКРЕ |
| |29 червня 1990 р. |нормативно-правового | |Мінпаливенерго |
| |N 90/377/ЄЕС |акта, згідно з яким | | |
| | |НКРЕ визначається на | | |
| |щодо підвищення |національному рівні | | |
| |прозорості цін на газ|органом, що є | | |
| |та електроенергію, що|аналогічним | | |
| |призначені для |Статистичному органові| | |
| |промислових |ЄС - SOEC, з наданням | | |
| |споживачів |йому відповідних | | |
| | |повноважень та функцій| | |
| | |із збирання | | |
| | |передбаченої | | |
| | |директивою інформації | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Директива            |підготовка проекту    | грудень  |НКРЕ              |
| |Європейського |Закону України "Про | |Мінпаливенерго |
| |Парламенту та Ради ЄС|ринок електричної | | |
| |від 26 червня 2003 р.|енергії в Україні" | | |
| |N 2003/54/ЄС | | | |
| | про | | | |
| |спільні правила для | | | |
| |внутрішнього ринку | | | |
| |електроенергії та | | | |
| |скасування директиви | | | |
| |N 96/92/ЄС | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту | -"- |Держатом- |
|використання |22 грудня 2003 р. |постанови Кабінету | |регулювання |
|відновлювальних |N 2003/122/Євратом |Міністрів України "Про| | |
|джерел енергії |про контроль над |внесення змін до | | |
| |закритими джерелами |постанови Кабінету | | |
| |високого |Міністрів України від | | |
| |радіоактивного |2 червня 2003 р. N | | |
| |випромінювання і |813" (щодо перегляду | | |
| |залишеними джерелами |Порядку взаємодії | | |
| | |органів виконавчої | | |
| | |влади та юридичних | | |
| | |осіб, які провадять | | |
| | |діяльність у сфері | | |
| | |використання ядерної | | |
| | |енергії, в разі | | |
| | |виявлення | | |
| | |радіонуклідних джерел | | |
| | |іонізуючого | | |
| | |випромінювання у | | |
| | |незаконному обігу) | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Рішення Ради ЄС від 9|підготовка проекту | грудень |Держатом- |
| |червня 1980 р. N |Закону України "Про | |регулювання |
| |80/563/Євратом про |внесення змін до | | |
| |схвалення |деяких законів України| | |
| |Європейською Комісією|у зв'язку з | | |
| |Міжнародної Конвенції|ратифікацією поправки | | |
| |про фізичний захист |до Конвенції про | | |
| |ядерного матеріалу |фізичний захист | | |
| | |ядерного матеріалу" | | |
| | | | | |
| |Поправка до Конвенції| | | |
| |про фізичний захист | | | |
| |ядерного матеріалу, | | | |
| |рішення | | | |
| |Ради ЄС від 10 липня | | | |
| |2007 р. N | | | |
| |2007/513/Євратом про | | | |
| |ухвалення приєднання | | | |
| |Євратому до оновленої| | | |
| |Конвенції про | | | |
| |фізичний захист | | | |
| |ядерного матеріалу та| | | |
| |ядерних установок, | | | |
| |декларація | | | |
| |Євратому відповідно | | | |
| |до статей 118 (4) | | | |
| |та 17 (3) Конвенції | | | |
| |про фізичний захист | | | |
| |ядерного матеріалу та| | | |
| |установок | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |підготовка проекту | -"- |Мінжитлокомунгосп |
| |Європейського |Закону України "Про | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|енергетичну | | |
| |від 19 грудня 2002 р.|ефективність | | |
| |N 2002/91/ЄС |будівель" | | |
| | про | | | |
| |енергетичні | | | |
| |характеристики | | | |
| |будівель | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Директива            |підготовка проекту    | вересень |НАЕР              |
| |Європейського |Закону України "Про | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|внесення змін до | | |
| |від 27 вересня 2001 |Закону України "Про | | |
| |р. N 2001/77/ЄС про |альтернативні джерела | | |
| |сприяння виробництву |енергії" (щодо | | |
| |електроенергії з |походження | | |
| |відновлюваних джерел |електроенергії) | | |
| |енергії на | | | |
| |внутрішньому ринку | | | |
| |електроенергії | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива |проект Закону України | грудень |НАЕР |
| |Європейського |"Про ефективне | |Мінпаливенерго |
| |Парламенту та Ради ЄС|використання паливно- | | |
| |від 5 квітня 2006 р. |енергетичних | | |
| |N 2006/32/ЄС про |ресурсів" | | |
| |ефективність | | | |
| |кінцевого споживання | | | |
| |енергії та | | | |
| |енергетичні послуги і| | | |
| |скасування директиви | | | |
| |Ради ЄС N 93/76/ЄЕС | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|11. Транспорт | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту | вересень |Мінтрансзв'язку |
|автомобільного |20 грудня 1996 р. |нормативно-правового | |Мінпраці |
|транспорту |N 96/96/ЄС про |акта щодо проведення | |МВС |
| |приведення у |перевірок рівня | |Держспоживстандарт|
| |відповідність |експлуатаційної | | |
| |положень законів |придатності | | |
| |держав - членів ЄС |транспортних засобів | | |
| |щодо допуску до |та їх причепів | | |
| |експлуатації колісних| | | |
| |транспортних засобів | | | |
| |та їх причепів, із | | | |
| |змінами | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|технічні правила та |Спільна авіаційна |підготовка проекту | вересень |Мінтрансзв'язку |
|стандарти в |вимога VLA Об'єднаних|нормативно-правового | |Мінпраці |
|авіаційному |авіаційних властей |акта щодо застосування| |Держспоживстандарт|
|транспорті |"Надлегкий літальний |Спільної авіаційної | |Мін'юст |
| |апарат" |вимоги АПУ - VLA | | |
| | |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для дуже | | |
| | |легких літаків" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- |Мінтрансзв'язку |
| |вимога CS - 22 |нормативно-правового | |Держспоживстандарт|
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| |Мін'юст |
| |властей "Планери та |Спільної авіаційної | | |
| |планери, обладнані |вимоги АПУ - 22 | | |
| |двигунами" |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для | | |
| | |планерів та | | |
| | |мотопланерів" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |вимога CS - 29 |нормативно-правового | | |
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| | |
| |властей "Великий |Спільної авіаційної | | |
| |гвинтокрилий |вимоги АПУ - 29 | | |
| |літальний апарат" |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для | | |
| | |великих гвинтокрилих | | |
| | |повітряних суден" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |вимога CS - 27 |нормативно-правового | | |
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| | |
| |властей "Малий |Спільної авіаційної | | |
| |гвинтокрилий |вимоги АПУ - 27 | | |
| |літальний апарат" |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для малих| | |
| | |гвинтокрилих | | |
| | |повітряних суден" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Спільна авіаційна    |підготовка проекту    | вересень |Мінтрансзв'язку   |
| |вимога CS - VLR |нормативно-правового | |Держспоживстандарт|
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| |Мін'юст |
| |властей "Надлегкий |Спільної авіаційної | | |
| |гвинтокрилий |вимоги АПУ - VLR | | |
| |літальний апарат" |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для | | |
| | |надлегких гвинтокрилих| | |
| | |повітряних суден" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |вимога CS - E |нормативно-правового | | |
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| | |
| |властей "Двигуни" |Спільної авіаційної | | |
| | |вимоги АПУ - E | | |
| | |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для | | |
| | |авіаційних двигунів" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |вимога CS - P |нормативно-правового | | |
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| | |
| |властей "Пропелер" |Спільної авіаційної | | |
| | |вимоги АПУ - P | | |
| | |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для | | |
| | |авіаційних гвинтів" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |вимога CS - APU |нормативно-правового | | |
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| | |
| |властей "Допоміжна |Спільної авіаційної | | |
| |силова установка" |вимоги АПУ - APU | | |
| | |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для | | |
| | |авіаційної допоміжної | | |
| | |силової установки" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | вересень |Мінтрансзв'язку |
| |вимога CS - ETSO |нормативно-правового | |Держспоживстандарт|
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| |Мін'юст |
| |властей "Інструкція |Спільної авіаційної | | |
| |щодо застосування |вимоги АПУ - ETSO | | |
| |технічних |"Технічні умови | | |
| |стандартів" |сертифікації - | | |
| | |стандарти і компоненти| | |
| | |та обладнання | | |
| | |авіаційної техніки" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |вимога CS - AWO |нормативно-правового | | |
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| | |
| |властей "Експлуатація|Спільної авіаційної | | |
| |за будь-якої погоди" |вимоги АПУ - AWO | | |
| | |"Технічні умови для | | |
| | |схвалення експлуатації| | |
| | |за будь-яких погодних | | |
| | |умов" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |вимога CS - 36 |нормативно-правового | | |
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| | |
| |властей "Авіаційний |Спільної авіаційної | | |
| |шум" |вимоги АПУ - 36 | | |
| | |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації з шуму | | |
| | |повітряних суден" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Спільна авіаційна |підготовка проекту | -"- | -"- |
| |вимога CS - 34 |нормативно-правового | | |
| |Об'єднаних авіаційних|акта щодо застосування| | |
| |властей "Емісія |Спільної авіаційної | | |
| |авіаційних двигунів" |вимоги АПУ - 34 | | |
| | |"Технічні умови | | |
| | |сертифікації для | | |
| | |двигунів повітряних | | |
| | |суден з емісії та | | |
| | |викидів палива" | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Регламент            |підготовка проекту    | грудень  |Мінтрансзв'язку   |
| |Європейської Комісії |нормативно-правового | |Держспоживстандарт|
| |від 20 листопада 2003|акта щодо підтримки | |Мін'юст |
| |р. N 2042/2003 про |льотної придатності | | |
| |підтримку льотної |повітряних суден та | | |
| |придатності |авіаційної техніки, | | |
| |повітряних суден та |частин і пристроїв та | | |
| |авіаційної техніки, |про визначення | | |
| |частин і пристроїв |організацій і | | |
| |та про визначення |персоналу, що | | |
| |організацій і |залучатиметься до | | |
| |персоналу, що |виконання таких | | |
| |залучатиметься до |завдань | | |
| |виконання таких | | | |
| |завдань | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|правове регулювання |Директива Ради ЄС від|підготовка нормативно-| вересень |Мінтрансзв'язку |
|діяльності |29 липня 1991 р. |правових актів щодо | |Мін'юст |
|залізничного |N 91/440/ЄС про |реалізації Концепції | | |
|транспорту |розвиток залізниць |Державної програми | | |
| |Співтовариства, із |реформування | | |
| |змінами, внесеними |залізничного | | |
| |директивою |транспорту, схваленої | | |
| |Європейського |розпорядженням | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|Кабінету Міністрів | | |
| |від 26 лютого 2001 р.|України від 27 грудня | | |
| |N 2001/12/ЄС |2006 р. N 651 | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
|12. Законодавство | | | | |
|про компанії | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Європейська Конвенція|підготовка проекту | травень |Мін'юст |
| |про деякі міжнародні |Закону України "Про | |Мінекономіки |
| |аспекти банкрутства |внесення змін до | |Мінфін |
| |1990 року |деяких законів | | |
| | |України" (щодо | | |
| |Регламент Ради ЄС від|транскордонної | | |
| |29 травня 2007 р. |неплатоспроможності) | | |
| |N 1346/2000/ЄС про | | | |
| |провадження у справах| | | |
| |платоспроможності | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Перша директива Ради |підготовка проекту | вересень |Мін'юст |
| |ЄС від 9 березня 1968|Закону України "Про | |Державна комісія з|
| |р. N 68/151/ЄЕС |товариства з обмеженою| |цінних паперів та |
| | про |відповідальністю" | |фондового ринку |
| |узгодження гарантій, | | |Держком- |
| |яких вимагають | | |підприємництво |
| |держави - члени ЄС | | | |
| |від товариств, у | | | |
| |значенні статті 58 | | | |
| |Договору про | | | |
| |заснування ЄС | | | |
| | з метою | | | |
| |захисту інтересів | | | |
| |учасників та третіх | | | |
| |осіб з огляду на | | | |
| |встановлення рівності| | | |
| |таких гарантій у | | | |
| |всьому | | | |
| |Співтоваристві | | | |
| | | | | |
| |Четверта директива | | | |
| |Ради ЄС від 25 липня | | | |
| |1978 р. N 78/660/ЄЕС | | | |
| |про річну звітність | | | |
| |окремих видів | | | |
| |товариств відповідно | | | |
| |до статті 54 | | | |
| | (3) (g) | | | |
| |Договору про | | | |
| |заснування ЄС | | | |
| | | | | |
| |Сьома директива Ради | | | |
| |ЄС від 13 червня 1983| | | |
| |р. N 83/349/ЄЕС про | | | |
| |консолідовану | | | |
| |звітність відповідно | | | |
| |до статті 54 | | | |
| | (3) (g) | | | |
| |Договору про | | | |
| |заснування ЄС | | | |
| | | | | |
| |Одинадцята директива | | | |
| |Ради ЄС від 21 грудня| | | |
| |1989 р. N 89/666/ЄЕС | | | |
| | про | | | |
| |вимоги щодо розкриття| | | |
| |інформації стосовно | | | |
| |філіалів, відкритих у| | | |
| |державах-членах | | | |
| |деякими товариствами,| | | |
| |що зареєстровані в | | | |
| |іншій державі | | | |
| | | | | |
| |Дванадцята директива | | | |
| |Ради ЄС від 21 грудня| | | |
| |1989 р. N 89/667/ЄЕС | | | |
| | про | | | |
| |товариства з | | | |
| |обмеженою | | | |
| |відповідальністю з | | | |
| |одним членом | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|

|13. Інтелектуальна  |                     |                      |          |                  |
|власність | | | | |
|--------------------+---------------------+----------------------+----------+------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту | липень |МОН |
| |3 жовтня 1989 р. |Закону України "Про | | |
| |N 89/552/ЄС про |внесення змін до | | |
| |координацію певних |деяких законодавчих | | |
| |положень, що |актів з питань | | |
| |визначені законами і |авторського права і | | |
| |підзаконними актами, |суміжних прав" | | |
| |та адміністративних | | | |
| |заходів у державах - | | | |
| |членах ЄС, що | | | |
| |стосуються діяльності| | | |
| |телевізійного | | | |
| |мовлення | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Ради ЄС від 14 | | | |
| |травня 1991 р. | | | |
| |N 91/250/ЄЕС | | | |
| |про правову охорону | | | |
| |комп'ютерних програм | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |27 вересня 1993 р. N | | | |
| |93/83/ЄЕС | | | |
| |про координацію | | | |
| |деяких положень | | | |
| |авторського права і | | | |
| |суміжних прав, їх | | | |
| |застосування до | | | |
| |супутникового | | | |
| |мовлення та кабельної| | | |
| |ретрансляції | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |12 грудня 2006 р. N | | | |
| |2006/116/ЄС про строк| | | |
| |захисту авторського | | | |
| |права і деяких | | | |
| |суміжних прав | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 11 березня 1996 | | | |
| |р. N 96/9/ЄС | | | |
| |про правову | | | |
| |охорону баз даних | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 22 травня 2001 p.| | | |
| |N 2001/29/ЄС про | | | |
| |гармонізацію певних | | | |
| |аспектів авторського | | | |
| |права та суміжних | | | |
| |прав в інформаційному| | | |
| |суспільстві | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 27 вересня 2001 | | | |
| |р. N 2001/84/ЄЕС про | | | |
| |право слідування на | | | |
| |користь автора | | | |
| |оригіналу твору | | | |
| |мистецтв | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 12 грудня 2006 р.| | | |
| |N 2006/115/ЄС про | | | |
| |право на прокат, | | | |
| |право на позичку і | | | |
| |деякі суміжні права у| | | |
| |сфері інтелектуальної| | | |
| |власності | | | |
| |---------------------+----------------------+----------+------------------|

|                    |Директива            |підготовка проекту    |  липень  |МОН               |
| |Європейського |Закону України "Про | | |
| |Парламенту та Ради ЄС|внесення змін до | | |
| |від 6 липня 1998 р. N|деяких законодавчих | | |
| |98/44/ЄС про правову |актів з питань | | |
| |охорону |інтелектуальної | | |
| |біотехнологічних |власності" | | |
| |винаходів | | | |
| | | | | |
| |Регламент Ради ЄС від| | | |
| |18 червня 1992 р. | | | |
| |N 1768/92 про | | | |
| |розроблення | | | |
| |додаткового | | | |
| |охоронного | | | |
| |сертифіката щодо | | | |
| |медичних засобів | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 13 жовтня 1998 р.| | | |
| |N 98/71/ЄЕС про | | | |
| |правову охорону | | | |
| |промислових зразків | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |Парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 16 грудня 1986 р.| | | |
| |N 87/54/ЄЕС | | | |
| |про правову | | | |
| |охорону топографії | | | |
| |напівпровідникових | | | |
| |виробів | | | |
| | | | | |
| |Перша директива Ради | | | |
| |ЄС від 21 грудня 1988| | | |
| |р. N 89/104/ЄЕС | | | |
| | про | | | |
| |наближення | | | |
| |законодавства держав | | | |
| |- членів ЄС, що | | | |
| |стосується торгових | | | |
| |марок | | | |
| | | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | | |
| |20 березня 2006 р. N | | | |
| |510/2006 про захист | | | |
| |географічних | | | |
| |зазначень і позначень| | | |
| |походження | | | |
| |сільськогосподарської| | | |
| |продукції та | | | |
| |продовольчих товарів | | | |
| | | | | |
| |Директива | | | |
| |Європейського | | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | | |
| |від 29 квітня 2004 р.| | | |
| |N 2004/48/ЄС про | | | |
| |забезпечення | | | |
| |дотримання прав | | | |
| |інтелектуальної | | | |
| |власності | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------

     II. Супроводження  розгляду  Верховною Радою України проектів
законодавчих актів

-----------------------------------------------------------------------
|Імплементація | Найменування акта, | Строк | Відповідальні за |
|положень сфер | щодо якого |виконання| виконання |
| acquis | здійснюється | | |
|communautaire,| супроводження | | |
| в яких | | | |
| здійснюється | | | |
| адаптація | | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Банківське |проект Закону України| протягом|Національний банк (за |
|право |"Про внесення змін до| року |згодою) |
| |деяких Законів | | |
| |України" (щодо | | |
| |регулювання | | |
| |діяльності банків) | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |0884) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Мінфін |
| |"Про внесення змін до| |Національний банк (за |
| |деяких законів | |згодою) |
| |України" (щодо | |Фонд гарантування |
| |ліквідації банків) | |вкладів фізичних осіб |
| |(реєстраційний номер | |(за згодою) |
| |2621) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Національний банк (за |
| |"Про внесення змін до| |згодою) |
| |Закону України "Про | |Фонд гарантування |
| |Фонд гарантування | |вкладів фізичних осіб |
| |вкладів фізичних | |(за згодою) |
| |осіб" (реєстраційний | | |
| |номер 2485) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Фінансові |проект Закону України| -"- |Державна комісія з |
|послуги |"Про внесення змін до| |регулювання ринків |
| |Закону України "Про | |фінансових послуг |
| |страхування" (нова | |Державна комісія з |
| |редакція) | |цінних паперів та |
| | | |фондового ринку |
| | | |Держкомпідприємництво |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Державна комісія з |
| |"Про внесення змін до| |регулювання ринків |
| |Закону України "Про | |фінансових послуг |
| |недержавне пенсійне | |Державна комісія з |
| |забезпечення" | |цінних паперів та |
| |(реєстраційний номер | |фондового ринку |
| |0882) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Державна комісія з |
| |"Про внесення змін до| |регулювання ринків |
| |деяких законів | |фінансових послуг |
| |України щодо | |Національний банк (за |
| |регулювання ринків | |згодою) |
| |фінансових послуг" | |Державна комісія з |
| |(реєстраційний номер | |цінних паперів та |
| |3124) | |фондового ринку |
| | | |Мінфін |
| | | |Держспоживстандарт |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| протягом|Державна комісія з |
| |"Про систему | року |цінних паперів та |
| |депозитарного обліку | |фондового ринку |
| |цінних паперів" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3021) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|

|Охорона праці |проект Закону України|   -"-   |Мінагрополітики       |
| |"Про ратифікацію | |Держгірпромнагляд |
| |Конвенції Міжнародної| |МОЗ |
| |організації праці | | |
| |(МОП) N 184 про | | |
| |безпеку та гігієну | | |
| |праці в сільському | | |
| |господарстві" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |0120) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Охорона |проект Закону України| -"- |Мінагрополітики |
|здоров'я та |"Про ідентифікацію та| |Мінекономіки |
|життя людей, |реєстрацію тварин" | |Мінфін |
|тварин і |(реєстраційний номер | |Мін'юст |
|рослин |3008) | |Держкомпідприємництво |
| | | |Держспоживстандарт |
| | | |МОЗ |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Мінагрополітики |
| |"Про Загальнодержавну| |Держкомветмедицини |
| |цільову економічну | |МОЗ |
| |програму проведення | | |
| |моніторингу залишків | | |
| |ветеринарних | | |
| |препаратів та | | |
| |забруднювальних | | |
| |речовин у живих | | |
| |тваринах, продуктах | | |
| |тваринного походження| | |
| |і кормах, | | |
| |а також у харчових | | |
| |продуктах, | | |
| |підконтрольних | | |
| |ветеринарній службі, | | |
| |на 2009 - 2014 роки" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3402) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|

|Довкілля      |проект Закону України| протягом|Мінприроди            |
| |"Про затвердження | року | |
| |Загальнодержавної | | |
| |цільової екологічної | | |
| |програми розвитку | | |
| |заповідної справи на | | |
| |період до 2020 року" | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- | -"- |
| |"Про природно- | | |
| |заповідний фонд | | |
| |України" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |2747) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Захист прав |проект Закону України| -"- |Мінекономіки |
|споживачів |"Про ринковий нагляд"| |Держспоживстандарт |
| |(реєстраційний номер | |Мін'юст |
| |1365) | |Держкомпідприємництво |
| | | |МОЗ |
| | | |Мінфін |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Держспоживстандарт |
| |"Про відповідальність| | |
| |за дефектну | | |
| |продукцію" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3422) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- | -"- |
| |"Про загальну безпеку| | |
| |продукції" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3421) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Мін'юст |
| |"Про внесення змін до| |МКТ |
| |Закону України "Про | |Мінекономіки |
| |туризм" щодо | |Держспоживстандарт |
| |інформування | |Держкомпідприємництво |
| |споживача туристичних| | |
| |послуг" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |2599) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Державні |проект Закону України| -"- |Мінекономіки |
|закупівлі |"Про закупівлю | | |
| |товарів, робіт і | | |
| |послуг за державні | | |
| |кошти" (реєстраційний| | |
| |номер 2263-1) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Енергетика, |проект Закону України| протягом|Мінпаливенерго |
|включаючи |"Про внесення змін до| року |Держатомрегулювання |
|ядерну |деяких законів | |МОЗ |
| |України щодо | |МНС |
| |впорядкування питань | | |
| |соціального захисту | | |
| |населення, яке | | |
| |проживає в зонах | | |
| |спостереження | | |
| |підприємств з | | |
| |видобування уранових | | |
| |руд, ядерних | | |
| |установок і об'єктів,| | |
| |призначених для | | |
| |поводження з | | |
| |радіоактивними | | |
| |відходами" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |2174) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |НКРЕ |
| |"Про державне | |Мінпаливенерго |
| |регулювання в | | |
| |енергетиці України" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |0889) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- | -"- |
| |"Про Національну | | |
| |комісію регулювання | | |
| |енергетики України" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |1372) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Законодавство |проект Закону України| -"- |Мін'юст |
|про компанії |"Про внесення змін до| |Мінекономіки |
| |деяких законів | |Мінфін |
| |України" (щодо | | |
| |транскордонної | | |
| |неплатоспроможності) | | |
|--------------+---------------------+---------+----------------------|
|Інтелектуальна|проект Закону України| -"- |Держкомтелерадіо |
|власність |"Про захист | | |
| |професійної | | |
| |діяльності | | |
| |журналістів" | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |2636) | | |
| |---------------------+---------+----------------------|
| |проект Закону України| -"- |Держкомтелерадіо |
| |"Про внесення змін до| |МЗС |
| |Закону України "Про | | |
| |рекламу" щодо | | |
| |приведення у | | |
| |відповідність з | | |
| |Європейською | | |
| |конвенцією про | | |
| |транскордонне | | |
| |телебачення | | |
| |(реєстраційний номер | | |
| |3081) | | |
-----------------------------------------------------------------------

     III. Організація протягом року Мін'юстом робіт із:

     1) здійснення   перекладу   актів   acquis  communautaire  на
українську мову;

2) проведення аналізу наслідків впровадження в законодавство
України актів acquis communautaire у сфері:

промислового забруднення;

управління відходами;

якості атмосферного повітря;

якості води;

ринку електроенергії;

ринку газу;

енергоефективності;

авіаційного транспорту;

морського транспорту;

виробництва продукції тваринного походження;

виробництва продукції рослинного походження.

3) забезпечення функціонування загальнодержавної
інформаційної мережі з питань права ЄС.