ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
26.05.2007 N 34
Про Службу розпорядника Державного реєстру виборців
Для забезпечення виконання Центральною виборчою комісією функцій розпорядника Державного реєстру виборців, беручи до уваги частину другу статті 14, підпункт 5 пункту 2 розділу VII "Прикінцеві положення" Закону України "Про Державний реєстр виборців" ( 698-16 ), відповідно до пункту 5 розділу VII "Прикінцеві положення" Закону України "Про Державний реєстр виборців" ( 698-16 ), керуючись статтями 11, 12, пунктом 8 статті 17, статтею 33 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" ( 1932-15 ), Центральна виборча комісія постановляє:
1. Утворити Службу розпорядника Державного реєстру виборців.
2. Затвердити Положення про Службу розпорядника Державного реєстру виборців (додається).
Голова Центральної виборчої комісії Я.ДАВИДОВИЧ
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 26 травня 2007 року N 34
Положення
про Службу розпорядника Державного реєстру виборців
I. Загальні положення
1. Служба розпорядника Державного реєстру виборців (далі - Служба) утворюється для забезпечення виконання Центральною виборчою комісією (далі - Комісія) функцій розпорядника Державного реєстру виборців (далі - розпорядник Реєстру) відповідно до Закону України "Про Державний реєстр виборців" ( 698-16 ) (далі - Закон).
Служба є самостійним структурним утворенням Центральної виборчої комісії, діяльність якого спрямовується на забезпечення організаційного та технологічного функціонування Державного реєстру виборців (далі - Реєстр).
2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), Законами України "Про Державний реєстр виборців" ( 698-16 ), "Про Центральну виборчу комісію" ( 1932-15 ), "Про державну службу" ( 3723-12 ) та іншими законами України, рішеннями розпорядника Реєстру, Регламентом Комісії, цим Положенням, постановами Комісії та розпорядженнями Голови Комісії.
3. Положення про Службу, структура, штатний розпис затверджуються Комісією за пропозицією Голови Комісії.
4. Для забезпечення виконання Службою функцій можуть залучатися на умовах цивільно-правової угоди відповідні фахівці, а також особи, відряджені з інших державних органів.
5. У межах затверджених Комісією структури та штатного розпису у складі Служби для здійснення покладених на неї функцій і завдань утворюються управління та інші структурні підрозділи. Положення про структурні підрозділи Служби та посадові інструкції їх працівників затверджуються Головою Комісію.
6. Службу очолює керівник. Керівник Служби має заступника.
Керівник та інші працівники Служби є державними службовцями, які призначаються на посаду і звільняються з посади Головою Комісії.
7. На працівників Служби поширюється законодавство України про працю та державну службу.
Завдання, права та службові обов'язки працівників Служби визначаються цим Положенням, Правилами внутрішнього трудового розпорядку працівників Секретаріату та патронатної служби Центральної виборчої комісії і відповідними посадовими інструкціями.
Умови та порядок оплати праці, побутового, медичного, санаторно-курортного, транспортного та іншого обслуговування працівників Служби визначаються Кабінетом Міністрів України відповідно до законодавства України.
8. Витрати, пов'язані із забезпеченням діяльності Служби, фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, що виділяються на утримання Комісії.
9. Документальне, фінансове та матеріально-технічне забезпечення діяльності Служби здійснюється Секретаріатом Комісії.
II. Основні завдання Служби
10. Основними завданнями Служби є забезпечення виконання Комісією функцій розпорядника Реєстру щодо:
1) забезпечення та здійснення контролю за дотриманням вимог Закону ( 698-16 ) при створенні та веденні Реєстру;
2) забезпечення організаційного та технологічного функціонування Реєстру;
3) забезпечення контролю цілісності записів Реєстру, повноти та коректності персональних даних Реєстру та ініціювання проведення органами ведення Реєстру перевірки виявлених некоректних відомостей Реєстру;
4) надання органам ведення Реєстру доступу до бази даних Реєстру та встановлення порядку такого доступу;
5) організація виконання рішень розпорядника Реєстру та контроль за їх виконанням.
III. Основні функції Служби
11. Відповідно до основних завдань, визначених цим Положенням, Служба:
1) розробляє проекти рішень і доручень розпорядника Реєстру щодо виконання дій з ведення Реєстру;
2) здійснює підготовку проектів нормативних актів для забезпечення реалізації заходів щодо формування, експлуатації та розвитку інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру;
3) забезпечує в передбаченому Законом ( 698-16 ) порядку реалізацію заходів щодо первинного формування бази даних Реєстру та первинного уточнення персональних даних Реєстру;
4) забезпечує установлювання та актуалізацію систем класифікації, необхідних для функціонування Реєстру;
5) забезпечує доступ у режимі читання до бази даних Реєстру;
6) забезпечує надання персонально працівникам органу ведення Реєстру програмних та інших засобів доступу до бази даних Реєстру;
7) забезпечує розробку та реалізацію заходів щодо експлуатації, розвитку і вдосконалення інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру;
8) забезпечує підготовку прийняття рішень розпорядника Реєстру щодо внесення органами ведення Реєстру змін до бази даних Реєстру у зв'язку із зміною виборчої адреси виборця;
9) здійснює контроль щодо забезпечення інформування виборця про надання його персональних даних на виконання рішення суду в установленому Законом ( 698-16 ) порядку;
10) разом із Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України, органами ведення Реєстру бере участь у забезпеченні достовірності даних Реєстру, захисту Реєстру від знищення, несанкціонованого доступу, незаконного використання та копіювання в процесі їх зберігання, обробки та передачі каналами зв'язку;
11) виготовляє завірені електронним цифровим підписом електронні копії бази даних Реєстру для надання політичним партіям у порядку здійснення ними публічного контролю ведення Реєстру;
12) веде облік видачі та повернення політичними партіями отриманих та самостійно виготовлених копій Реєстру;
13) забезпечує захист електронних копій бази даних Реєстру від несанкціонованого копіювання, а також фіксацію технічними засобами спроб порушення такого захисту;
14) забезпечує складення та надання статистичних відомостей Реєстру відповідно до вимог Закону ( 698-16 ), забезпечує оприлюднення в засобах масової інформації статистичних відомостей щодо Реєстру та динаміки їх змін, а також розміщує зазначені відомості на офіційному сайті розпорядника Реєстру;
15) готує пропозиції щодо надання кількісних характеристик виборчого корпусу при утворенні постійних виборчих дільниць та територіальних виборчих округів, а також вирішення інших питань організації підготовки та проведення виборів Президента України, виборів народних депутатів України, всеукраїнського референдуму;
16) забезпечує розробку та реалізацію заходів щодо навчання та підвищення кваліфікації працівників органів ведення та адміністрування Реєстру;
17) бере участь у розгляді скарг на дії або бездіяльність регіонального органу адміністрування Реєстру;
18) забезпечує контроль діяльності органів ведення та адміністрування Реєстру.
IV. Повноваження керівника Служби
12. Керівник Служби:
1) здійснює загальне керівництво Службою, координує її роботу;
2) організовує та забезпечує належне та своєчасне виконання завдань, покладених на Службу законами України, рішеннями та дорученнями розпорядника Реєстру, цим Положенням, постановами Комісії та розпорядженнями Голови Комісії;
3) забезпечує взаємодію Служби з органами ведення Реєстру, регіональними органами адміністрування Реєстру, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, політичними партіями, підприємствами, закладами, установами, організаціями усіх форм власності;
4) організовує виконання рішень і доручень розпорядника Реєстру;
5) вносить пропозиції Голові Комісії щодо обсягів фінансування Служби;
6) засвідчує електронним цифровим підписом електронні копії бази даних Реєстру;
7) погоджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників Служби, подає їх Голові Комісії на затвердження;
8) вносить пропозиції Голові Комісії щодо призначення та звільнення з посад заступника керівника, керівників структурних підрозділів та інших працівників Служби, застосування до них заходів заохочення та дисциплінарних стягнень, вирішення інших питань проходження працівниками Служби державної служби;
9) складає плани роботи Служби та контролює їх виконання;
10) забезпечує роботу з питань організації навчання та підвищення кваліфікації працівників Служби, вживає заходів щодо вдосконалення методів та форм їх роботи, поширення досвіду роботи;
11) вносить пропозиції щодо організації навчання працівників органів ведення та адміністрування Реєстру;
12) розглядає і вносить пропозиції Голові Комісії про надання відпусток працівникам Служби;
13) надає Голові Комісії пропозиції щодо залучення в установленому порядку до виконання окремих робіт і завдань, участі у вивченні окремих питань відповідних спеціалістів, у тому числі на договірній основі;
14) виконує інші завдання, визначені розпорядником Реєстру.
V. Повноваження керівників структурних
підрозділів Служби
13. Керівники структурних підрозділів Служби:
1) здійснюють керівництво діяльністю відповідних структурних підрозділів Служби, організовують і забезпечують належне та своєчасне виконання завдань, покладених на підрозділи;
2) здійснюють підбір кандидатур до кадрового резерву, вживають заходів щодо підвищення кваліфікації та навчання працівників Служби, забезпечують підготовку службових характеристик, посадових інструкцій працівників;
3) готують та погоджують з керівником Служби положення про структурні підрозділи, посадові інструкції працівників відповідних структурних підрозділів Служби, пропозиції щодо структури і штатного розпису відповідних структурних підрозділів;
4) подають керівнику Служби пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад працівників відповідних структурних підрозділів;
5) складають плани роботи відповідних структурних підрозділів та контролюють їх виконання;
6) розподіляють обов'язки між працівниками відповідних структурних підрозділів;
7) забезпечують додержання працівниками відповідних структурних підрозділів Служби Правил внутрішнього трудового розпорядку працівників Секретаріату та патронатної служби Центральної виборчої комісії і відповідними посадовими інструкціями;
8) організовують ведення діловодства, здійснення контролю, взаємодію з підрозділами Секретаріату Комісії;
9) візують проекти відповідних документів, підготовлених безпосередньо або працівниками відповідного структурного підрозділу Служби;
10) беруть участь у засіданнях розпорядника Реєстру, нарадах Голови та членів Комісії;
11) виконують інші функції згідно з положеннями про відповідні структурні підрозділи Служби, які затверджуються в установленому порядку.
VI. Повноваження інших працівників Служби
14. Працівники Служби:
1) забезпечують своєчасне та якісне виконання доручень, завдань відповідно до функціональних обов'язків, несуть за це відповідальність у порядку, передбаченому законодавством України;
2) виконують окремі завдання і доручення керівника відповідного структурного підрозділу Служби, керівника Служби, Голови Комісії;
3) у разі необхідності можуть бути присутні на засіданні розпорядника Реєстру при розгляді питань, у підготовці яких вони брали участь;
4) мають право вносити керівнику Служби, керівнику відповідного структурного підрозділу пропозиції з питань, що стосуються їх роботи;
5) здійснюють інші повноваження, передбачені законами України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Розпорядника Реєстру, Правилами внутрішнього трудового розпорядку працівників Секретаріату та патронатної служби Центральної виборчої комісії, а також відповідними посадовими інструкціями, цим Положенням.
VII. Відповідальність працівників Служби
15. Працівники Служби несуть відповідальність за:
1) невиконання чи неналежне виконання без поважних причин своїх службових обов'язків;
2) порушення обмежень, пов'язаних з проходженням державної служби, а також скоєння вчинку, що порочить державного службовця та дискредитує Комісію;
3) недотримання правил з охорони праці та пожежної безпеки, а також Правил внутрішнього трудового розпорядку працівників Секретаріату та патронатної служби Центральної виборчої комісії.
Секретар Центральної виборчої комісії С.ДУБОВИК