Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 3 серпня 2000 р. N 1205
Київ

Про затвердження Порядку розгляду і затвердження
інвестиційних проектів, що реалізуються у
пріоритетних видах економічної діяльності
на територіях пріоритетного розвитку
в Житомирській області

Відповідно до Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області" (1276-14) Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок розгляду і затвердження інвестиційних проектів, що реалізуються у пріоритетних видах економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області (додається).

Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2000 р. N 1205

Порядок
розгляду і затвердження інвестиційних проектів,
що реалізуються у пріоритетних видах економічної
діяльності на територіях пріоритетного
розвитку в Житомирській області

1. Цей Порядок встановлює процедуру розгляду і затвердження Радою з питань територій пріоритетного розвитку (далі - Рада) інвестиційних проектів, що реалізуються суб'єктами підприємницької діяльності у пріоритетних видах економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області (далі - інвестиційний проект).

2. Суб'єкт підприємницької діяльності, який має намір реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далі - заявник) подає до Ради такі документи:

заяву про розгляд інвестиційного проекту за формою згідно з додатком;

інвестиційний проект, виконаний відповідно до затверджених Радою вимог, підписаний заявником, прошитий і пронумерований (у трьох примірниках);

нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та засновницьких документів юридичної особи;

у разі коли заявником є іноземна юридична особа, - документи, що свідчать про реєстрацію іноземної юридичної особи у країні її місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені відповідно до законодавства країни, що їх видала, перекладені на українську мову та легалізовані у консульській установі України, якщо міжнародними договорами України не передбачено інше. Зазначені документи можуть бути засвідчені також у посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС;

проект договору щодо умов реалізації інвестиційного проекту, складений відповідно до Типового договору (контракту) на реалізацію інвестиційного проекту на території пріоритетного розвитку, в спеціальній (вільній) економічній зоні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 1999 р. N 1199;

висновки щодо інвестиційного проекту органу місцевого самоврядування, органів, що здійснюють контроль за додержанням безпеки виробництва та праці, протипожежної і екологічної безпеки, інших органів та організацій відповідно до їх компетенції за переліком, установленим Радою;

довідку органу державної податкової служби за місцезнаходженням заявника про стан розрахунків із сплати податків. Зборів (обов'язкових платежів) для юридичних осіб, зареєстрованих в Україні.

У разі потреби Рада може вимагати від заявника подання інших документів, що підтверджують його спроможність реалізувати інвестиційний проект.

Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, що міститься у підготовлених ним документах.

3. Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну територію України сировини і матеріалів, разом з документами, визначеними у пункті 2 цього Порядку, заявник подає до Ради:

перелік сировини і матеріалів, що ввозитимуться в Україну виключно для реалізації інвестиційного проекту, який є його невід'ємною частиною;

обгрунтування обсягів ввезення сировини та матеріалів.

4. Після перевірки комплектності пакета документів, зазначених у пунктах 2 і 3 цього Порядку, Рада реєструє їх надходження у спеціальному журналі, присвоює реєстраційний номер і видає заявникові письмове підтвердження їх одержання. Форма ведення спеціального журналу встановлюється Радою.

5. Копії зареєстрованих документів надсилаються Радою Житомирській облдержадміністрації для підготовки висновків про доцільність реалізації інвестиційного проекту, виходячи з програм соціально-економічного розвитку міст та районів області.

Копія заяви про розгляд інвестиційного проекту Радою надсилається Мінекономіки, яке має право вимагати від неї копії документів заявника, передбачених пунктами 2 і 3 цього Порядку, організувати проведення експертизи окремих інвестиційних проектів з урахуванням загальнодержавних інтересів і, з метою запобігання негативним наслідкам їх реалізації, зокрема, щодо виконання державних програм економічного, науково-технічного та соціального розвитку, зменшення обсягів надходжень до бюджетів, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат.

Відповідні висновки мають бути надіслані Раді у місячний термін.

6. Рада розглядає зареєстровані документи разом з експертними висновками стосовно визначення доцільності реалізації інвестиційного проекту і приймає рішення про затвердження або відмову у затвердженні інвестиційного проекту в термін, який не може перевищувати 60 днів з дня подання заявником документів.

7. У разі затвердження Радою інвестиційного проекту, заявникові видається рішення Ради разом з одним примірником інвестиційного проекту, на титульному листі якого повинні бути дата і номер рішення Ради про затвердження інвестиційного проекту, підпис голови Ради та печатка. Один примірник інвестиційного проекту зберігається у Раді.

Якщо інвестиційний проект передбачає ввезення на митну територію України сировини і матеріалів, один його примірник, оформлений згідно із зазначеними в абзаці першому цього пункту нормами, надсилається відповідному митному органу.

8. Рада відмовляє заявникові у затвердженні інвестиційного проекту, якщо:

інвестиційний проект не відповідає пріоритетним видам економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області, затвердженим Кабінетом Міністрів України;

одержано негативні висновки експертизи стосовно інвестиційного проекту;

у поданих заявником документах виявлено недостовірні відомості;

суб'єкт підприємницької діяльності має заборгованість із сплати податків, зборів (обов'язкових платежів).

Рішення про відмову у затвердженні інвестиційного проекту з обгрунтуванням причин відмови надсилається заявникові протягом двох днів після його прийняття.

9. Заявник, якому відмовлено у затвердженні інвестиційного проекту, має право після усунення причин і недоліків, що спричинили відмову, доопрацювати інвестиційний проект і повторно подати його на розгляд Ради.

10. Внесення змін до затвердженого інвестиційного проекту провадиться у такому ж порядку, як і його затвердження.

11. Після прийняття рішення про затвердження інвестиційного проекту заявник зобов'язаний у місячний термін укласти з відповідним органом місцевого самоврядування договір (контракт) щодо умов реалізації інвестиційного проекту і подати у дводенний термін до Ради його копію.

Про хід реалізації інвестиційного проекту суб'єкт підприємницької діяльності звітує перед Радою за формою та у терміни, встановлені нею.

12. Рада має право скасувати рішення про затвердження інвестиційного проекту у разі:

порушення суб'єктом підприємницької діяльності терміну укладення договору (контракту) з відповідним органом місцевого самоврядування щодо умов реалізації інвестиційного проекту;

розірвання договору (контракту) щодо умов реалізації інвестиційного проекту.

13. Орган місцевого самоврядування протягом двох днів після укладення або розірвання з суб'єктом підприємницької діяльності договору (контракту) щодо умов реалізації інвестиційного проекту інформує про це відповідний орган державної податкової служби, митний орган, Раду та Житомирську облдержадміністрацію.

14. У разі одночасного надходження кількох аналогічних інвестиційних проектів Рада може прийняти рішення про проведення тендера (конкурсу) для відбору інвестиційного проекту і його учасників. У таких випадках Рада інформує заявників про умови і терміни проведення тендера (конкурсу).

15. Рада подає:

у дводенний термін з дня прийняття рішення про затвердження інвестиційного проекту або його скасування відповідну інформацію органу місцевого самоврядування, органу державної податкової служби та митному органу;

до п'ятого числа місяця, що настає за звітним кварталом, Мінекономіки та Мінфіну інформацію про стан реалізації суб'єктами підприємницької діяльності затверджених інвестиційних проектів.

Додаток
до Порядку

Заява
про розгляд інвестиційного проекту

______________________________________________________________________________________________________________________

(назва проекту )

Заявник ________________________________________________________________________________________________________________

(найменування юридичної або прізвище фізичної особи, її

__________________________________________________________________ адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери телефонів,

телефаксу, __________________________________________________________________ найменування установи обслуговуючого банку,

номер рахунка, номери __________________________________________________________________ телефонів установи банку, паспортні дані - для фізичних осіб)

Місце впровадження ____________________________________________________________________________________________________

(місто, район, підприємство)

Вид економічної діяльності_______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________

(назва та код згідно з Класифікацією вадів економічної
діяльності ДК 009-96)

Розмір інвестицій _______________________________________________________________________________________________________

Вид інвестицій __________________________________________________________________________________________________________

Створення нових робочих місць _____________________ Збереження робочих місць ___________________________

Термін реалізації проекту ________, у тому числі монтаж та наладка обладнання ____________, функціонування виробництва___________,

інше _____________________

(розшифрування)

Найменування продукції (робіт, послуг) ____________________________________________________________________________________

Річний обсяг виробництва _____________________________________________________________________________________________

Ринок збуту __________________________________________________________________________________________________________

Обсяг експорту _______________________________________________________________________________________________________

Потреба у виробничих площах __________________________________________________________________________________________

Потреба в енергоносіях _______________________________________________________________________________________________
(за видами)

Виконавці будівельно-монтажних робіт _____________________________________________________________

Постачальники: устаткування, обладнання _________________________________________ сировини, матеріалів

_____________________________________________

Середньомісячна заробітна плата одного працівника ________________

Заявник ____________________ _____________________

(підпис) (розшифрування)

МП

"___" _____________ р.