КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 19.05.97 N 660
м.Київ
Про оренду нерухомого майна
(будівель, споруд, приміщень) в м. Києві
(Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА
N 608/98 від 28.03.98)
З метою підвищення ефективності використання нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) в м. Києві, встановлення єдиного порядку нарахування орендної плати за його оренду, збільшення надходжень до бюджету, враховуючи реальні ціни, що склалися на столичному ринку нерухомості, відповідно до Закону України "Про оренду державного майна" і на виконання Указу Президента України від 19.03.94 N 99/94 "Про деякі заходи для забезпечення виконання містом Києвом функцій столиці України" та враховуючи протокольні рішення міської комісії до розгляду питань щодо використання нежилого фонду міста (Протокол від 06.05.97 N 5).
1. Внести зміни та доповнення до Порядку надання згоди на передачу в оренду нежилих приміщень, що належать до комунальної власності міста, затвердженого розпорядженням Представника Президента України у м. Києві від 11.01.94 N 10 "Про оренду нежилих приміщень, що належать до комунальної власності міста", виклавши його в новій редакції згідно з додатком 1.
2. Внести зміни та доповнення до примірного договору оренди нежилого приміщення, затвердженого розпорядженням Представника Президента України у м.Києві від 11.01.94 N 10 "Про оренду нежилих приміщень, що належать до комунальної власності міста", виклавши його в новій редакції згідно з додатком 2.
3. Внести зміни та доповнення до Положення про проведення конкурсів на право оренди нежилих будинків та приміщень, що належать до комунальної власності міста, затвердженого розпорядженням Представника Президента України у м. Києві від 11.01.94 N 10 "Про оренду нежилих приміщень, що належать до комунальної власності міста", виклавши його в новій редакції згідно з додатком 3.
4. Доручити Головному управлінню житлового господарства та майна міста погоджувати питання щодо оренди нежилих приміщень, що належать підприємствам, установам і організаціям, які засновані на державній власності та знаходяться на території міста Києва.
5. (Пункт 5 втратив чинність на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації N 608/98 від 28.03.98)
6. (Пункт 6 втратив чинність на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації N 608/98 від 28.03.98)
7. (Пункт 7 втратив чинність на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації N 608/98 від 28.03.98)
8. (Пункт 8 втратив чинність на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації N 608/98 від 28.03.98)
9. (Пункт 9 втратив чинність на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації N 608/98 від 28.03.98)
10. Головному управлінню житлового господарства та майна міста до 21.05.97 підготувати звернення до Верховної Ради України щодо внесення змін до ст.19 Закону України " Про оренду державного майна" в частині визначення суми орендної плати за оренду нерухомого майна ( будівель, споруд, приміщень), встановивши її з розрахунку за 1 кв.м. орендованої площі.
11. ДКП " Київжитлоспецексплуатація", підприємствам, установам, організаціям, що є орендодавцями нерухомого майна міської комунальної власності, у місячний термін у встановленому порядку вжити заходів щодо приведення розрахунків орендної плати за орендовані приміщення у відповідність з цим розпорядженням.
12. Довести до відома орендодавців, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.10.95 N 786 "Про методику розрахунку і порядок використання плати за оренду державного майна" , постанови Кабінету Міністрів України і Національного банку України від 31.08.96 N 1033 "Про заходи щодо залучення додаткових надходжень до бюджету та підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів для забезпечення фінансування соціальних виплат населенню" державні підприємства мають право використовувати отриману орендну плату на розвиток виробництва (у тому числі на реконструкцію житлового фонду, утримання житла та об'єктів соціальної сфери) та поповнення власних обігових коштів. Доходи від оренди приміщень бюджетних установ і закладів, які залишаються в їх розпорядженні, і спрямовуються на погашення заборгованості по заробітній платі працівників цих установ і закладів, а при відсутності заборгованості по заробітній платі - на оплату житлово-комунальних послуг та на фінансування капітальних вкладень.
13. Вважати такими, що втратили чинність, Розпорядження Представника Президента України у м. Києві від 22.04.94 N 308 "Про оренду нежилих приміщень, що належать до загальнодержавної власності" , від 24.03.97 N 344 "Про розміри плати за оренду нерухомого майна" , від 26.03 97 N 365 "Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 24.03 97 N 344 " Про розміри плати за оренду нерухомого майна".
14. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Сташевського С.Т.
Голова О.Омельченко
Додаток N 1
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 19.05.1997р. N 660
Порядок
надання дозволу на передачу в оренду нерухомого майна (будівель,
споруд, приміщень), що належать до комунальної власності м.Києва
Цей порядок розроблено відповідно до Закону України "Про оренду державного майна" з метою підвищення ефективності використання нежилого фонду комунальної власності міста.
1. Загальні положення
1.1 Об'єктом оренди є нерухоме майно (будівлі, споруди, приміщення) комунальної власності міста ( надалі - приміщення) безпосередньо призначене або пристосоване для адміністративних, виробничих, учбових, інших потреб.
1.2 Рішення про надання дозволу на передачу в оренду приміщення приймається Київською міською державною адміністрацією шляхом видання розпорядження, яке є підставою для укладання договору оренди.
1.3 Орендодавцем за цим Порядком є підприємства (їх об'єднання), організації та установі, засновані на комунальній власності міста, у повному господарському віданні або оперативному управлінні яких знаходиться приміщення.
1.4 При розгляді питань про передачу в оренду приміщення переваги надаються:
- державним та місцевим органам влади та управління;
- представництвам іноземних держав та міжнародних організацій;
- суб'єктам підприємницької діяльності, що беруть участь у вирішенні соціально-економічних проблем міста.
1.5 Нежилі будинки можуть передаватися в оренду на конкурентних засадах.
1.6 Нежилі приміщення, розташовані на перших поверхах будинків, передаються, як правило, для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та побутового обслуговування населення.
1.7 Приміщення, яке передається в оренду, повинно використовуватися тільки за призначенням, обумовленим договором оренди.
1.8 Питання про надання дозволу на передачу в суборенду приміщення вирішується на підставі звернення орендаря відповідно до цього Порядку.
1.9 Умовою надання в оренду приміщення, яке підлягає реконструкції, відновленню, капітальному ремонту, може бути зобов'язання орендаря щодо їх проведення в установленому порядку та у визначені договором оренди строки.
1.10 Якщо з нежилих будинків відселення мешканців проводилося за рахунок коштів міста, то умовою надання цих будинків в оренду може бути зобов'язання орендаря здійснити компенсацію відповідних витрат.
1.11 Кошти, одержані від орендарів в порядку участі у вирішенні соціально-економічних проблем міста, акумулюються на спеціальному рахунку Головного управління житлового господарства та майна міста і використовуються на:
- капітальне будівництво;
- реконструкцію нежитлового фонду міста;
- інші потреби. Порядок використання зазначених коштів обумовлюється рішенням міської комісії по розгляду питань щодо подальшого використання нежилого фонду міста.
II. Порядок передачі в оренду приміщення
2.1 Головне управління житлового господарства та майна міста (далі Управління) веде облік фізичних та юридичних осіб, які бажають отримати в оренду приміщення.
Ці особи направляють до Управління заяву з обгрунтуванням потреби в приміщенні та пропозиціями щодо своєї участі у вирішенні соціально-економічних проблем міста.
Управління надсилає запити щодо можливості використання приміщення орендодавцям, до органів санітарного та пожежного нагляду, за необхідністю, до податкової державної адміністрації, Головного управління контролю за благоустроєм міста, інших органів.
Членам комісії для ознайомлення надаються матеріали не пізніше як за три дні до засідання комісії.
Комісія розглядає пропозиції і приймає протокольне рішення, в якому можуть бути зазначені істотні умови договору оренди приміщення. У разі позитивного рішення Управління готує проект розпорядження Київської міської державної адміністрації про надання дозволу на передачу в оренду приміщення, а при відмові надсилає заявнику відповідне повідомлення.
На підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації Управління видає обліковий ордер, відповідно до якого укладається договір оренди.
Проект договору оренди, договору суборенди та договору про спільну діяльність, в якому передбачено використання приміщення, попередньо погоджується Головним управлінням житлового господарства та майна міста.
У договорі оренди можуть бути зафіксовані зобов'язання орендаря щодо участі у вирішенні соціально-економічних проблем міста.
Договір оренди вважається укладеним з моменту досягнення домовленості з усіх істотних умов і підписання сторонами тексту договору.
Договір укладається у трьох примірниках, один з яких орендодавець надсилає до управління.
Право на зайняття приміщення виникає після укладання договору і передачі об'єкта оренди згідно з актом прийому-передачі.
Питання про надання дозволу на продовження строку дії договору оренди (суборенди) та його умови вирішуються відповідно до чинного законодавства та цього Порядку на підставі звернення орендаря, поданого не пізніше як за три місяці до закінчення строку його дії.
У разі неотримання дозволу на продовження строку дії договору оренди орендодавець зобов'язаний повідомити орендаря про його припинення не пізніше строку його закінчення.
Комісія за зверненням орендарів розглядає питання встановлення пільг по орендній платі і приймає протокольне рішення, яке є підставою для зменшення орендної плати за приміщення чи звільнення від неї.
III. Облік та контроль за використанням приміщення
3.1 Облік та загальний контроль за використанням приміщення здійснює Управління відповідно до покладених на нього завдань та функцій.
3.2 Персональну відповідальність за передачу в оренду та використання приміщень несуть керівники підприємств, об'єднань, організацій та установ, в повному господарському віданні або оперативному управлінні яких знаходиться приміщення комунальної власності міста.
3.3 Управління у разі порушень орендодавцем вимог Порядку при укладенні договорів оренди приміщення вживає заходів щодо визнання їх недійсними у встановленому порядку.
Заступник голови В.Ромашко
Додаток 2
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 19.05.97 N 660
Примірний договір
оренди нежилого приміщення
(будівлі, споруди)
м. Київ
"___" 199______р.
(повне найменування орендодавця)
надалі "Орендодавець", в особі
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
діючого на підставі
(назва документа, що визначає статус)
з однієї сторони, та
(найменування підприємства, установи чи організації)
назване надалі "Орендар", в особі
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
діючого на підставі
(назва документа, що визначає статус)
з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:
1. Орендодавець на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації від "___" 199 _____р. 4N 0_______ передає, а Орендар приймає в орендне користування нежиле приміщення (будівлю, споруду) для цільове призначення на вул. 4_________________________________________ (адреса) загальною площею 4___________________ 0кв. м. (прописом)
2. Зазначене у п. 1 цього договору нежиле приміщення(будівля, споруда) передається орендарю з устаткуванням ( за його наявністю) балансовою вартістю ___________гривень (прописом) згідно з актом, що додається до цього договору і є його невід'ємною частиною.
3. Орендар бере на себе виконання таких обов'язків:
3.1 Утримувати приміщення (будівлю, споруду) у належному стані, своєчасно своїми силами та за свій рахунок проводити поточний та капітальний ремонт орендованого приміщення (будівлі, споруди), інженерного та іншого устаткування;
3.2 Використовувати орендоване нежиле приміщення (будівлю, споруду) тільки за призначенням, обумовленим у цьому договорі;
3.3 Дотримуватись правил пожежної безпеки, нести матеріальну відповідальність перед орендодавцем за збитки, спричинені пожежею, та інші збитки, що виникли з вини орендаря;
3.4 Відповідати за належний санітарний стан приміщення (будівлі, споруди) та прибудинкової території;
3.5 Забезпечувати безперешкодний доступ представників орендодавця та Головного управління житлового господарства та майна міста до орендованого приміщення (будівлі, споруди)для перевірки його використання у будь-який час. Надавати орендодавцю за першою вимогою всю необхідну інформацію щодо орендованого приміщення (будівлі, споруди);
3.6 Не передавати зобов'язання за договором іншим фізичним та юридичним особам;
3.7 Вносити орендну оплату за орендоване приміщення (будівлю, споруду) в розмірі 4___________ 0гривень(прописом) щоквартально не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним періодом, на рахунок орендодавця. За несвоєчасне внесення орендної плати нараховується пеня в розмірі 0.5% суми недоїмки за кожний день просрочення. Розмір орендної плати може бути змінено на вимогу однієї із сторін у разі зміни цін та тарифів та в інших випадках, передбачених законодавчими актами України;
3.8 Проводити оплату фактичних витрат по утриманню та обслуговуванню орендованого приміщення (будівлі, споруди) та його території;
3.9 Проводити оплату відповідним комунальним підприємствам фактичної вартості отримуваних комунальних послуг (водопостачання, каналізація, газ, електрична та теплова енергія тощо), а також сплачувати відповідним житлово-експлуатаційним організаціям вартість фактичних послуг по технічному обслуговуванню інженерного устаткування;
3.10 Проводити переобладнання орендованого приміщення (будівлі, споруди) лише за письмовою згодою орендодавця;
3.11 Погоджувати з органом, уповноваженим управляти майном, що належить до комунальної власності міста, питання передачі орендованого приміщення (будівлі, споруди) в суборенду. У разі порушення цієї умови договору сплатити до міського бюджету суму коштів у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян та у десятиденний термін звернутися до органу, уповноваженого управляти майном міської комунальної власності з проханням надання дозволу на передачу орендованого приміщення (будови, споруди) в суборенду.
3.12 Не укладати договорів (контрактів, угод) у тому числі про спільну діяльність, пов'язаних з будь-яким використанням орендованих приміщень іншою юридичною чи фізичною особою, а у разі необхідності укладання таких договорів - тільки з дозволу органу, уповноваженого управляти майном. У разі порушення цієї умови договору сплатити до міського бюджету суму коштів у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян та у десятиденний термін звернутися до органу, уповноваженого управляти майном, з проханням надання дозволу на спільне використання орендованого майна.
4. У разі закінчення строку договору або при його розірванні орендар зобов'язаний повернути орендоване приміщення (будівлю, споруду) орендодавцю в задовільному технічному стані з поліпшеннями, зробленими орендарем. Вартість поліпшення орендованого приміщення (будівлі, споруди),які не можна відокремити без заподіяння йому шкоди, відшкодуванню не підлягає.
5. У разі звільнення орендарем приміщення (будівлі, споруди) без складання акту про передачу його у належному стані, орендар несе повну матеріальну відповідальність за нанесені у зв'язку з цим збитки. При цьому орендар не звільняється від внесення орендної плати та інших обумовлених цим договором платежів до передачі приміщення за актом.
6. При невиконанні умов цього договору кожна із сторін може вимагати дострокового припинення договору.
7. Спірні питання у цьому договорі розглядаються в установленому законом порядку.
8. Цей договір складений в трьох примірниках: по одному примірнику для кожної із сторін, один примірник - для Головного управління житлового господарства та майна міста.
9. Строк дії договору встановлено з __________ по_____________
10. Особливі умови договору:
11. Юридичні адреси сторін:
Орендодавець
(повна назва і його поштова адреса)
Розрахунковий рахунок
(дата, підпис керівника і печатка)
Орендар
(повна назва і його поштова адреса)
Розрахунковий рахунок
(дата, підпис керівника і печатка)
Погоджено:
Головне управління житлового господарства та майна міста
П.Головатенко " 4____ 0" 199 4_____ 0р.
Заступник голови В.Ромашко
Додаток 3
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 19.05.97 р. N 660
Положення
про проведення конкурсів на право оренди
нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень),
що належить до комунальної власності міста
1. Це положення розроблено відповідно до Закону України "Про оренду державного майна" з метою підвищення ефективності використання нежилого фонду комунальної власності міста.
2. Надання в оренду нежилих будинків та приміщень за конкурсом полягає у передачі в володіння і користування нежилих будинків та приміщень тим суб'єктам підприємницької діяльності, які запропонували умови забезпечення вирішення пріоритетних економічних і соціальних проблем міста, подальшої експлуатації об'єкта оренди, за рівних умов найвищу плату за право оренди.
3. Конкурс на право оренди нежилих будинків та приміщень здійснюється за наявністю не менше як двох заявників.
II. Підготовка до проведення конкурсу
2.1. Пропозиції щодо переліку нежилих будинків та приміщень, які надаються в оренду організаціями та установами, в повному господарському віданні чи оперативному управлінню яких вони знаходяться. Перелік нежилих будинків та приміщень затверджується розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
2.2. Рішення про проведення конкурсу приймає голова Київської міської державної адміністрації.
2.3. Готує документи і організовує конкурс Головне управління житлового господарства та майна міста.
2.4. Проведення конкурсу здійснює міська комісія по розгляду питань щодо використання нежилого фонду міста (надалі - конкурсна комісія), створена за розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
2.5. Конкурсна комісія має право залучати до своєї роботи спеціалістів.
2.6. Конкурсна комісія розглядає пропозиції юридичних та фізичних осіб, що беруть участь в конкурсі.
2.7. Конкурсна комісія у двотижневий термін після затвердження розпорядженням Київської міської державної адміністрації переліку нежилих будинків і приміщень, які надаються в оренду за конкурсом, визначає умови конкурсу та строк проведення конкурсу по кожному будинку та приміщенню. Умови конкурсу затверджуються головою Київської міської державної адміністрації. До умов конкурсу можуть бути віднесені:
- цільове призначення нежилого будинку чи приміщення;
- початковий розмір плати за право оренди;
- зобов'язання щодо виробництва або продажу окремих видів продукції чи надання послуг;
- строк оренди будинку чи приміщення;
- зобов'язання щодо реконструкції чи капітального ремонту нежилого будинку чи приміщення:
- зобов'язання щодо експлуатації та збереження нежилих будинків чи приміщень, особливо тих які мають історичну і культурну цінність;
- зобов'язання щодо вирішення пріоритетних економічних та соціальних проблем міста;
- інші умови.
2.8. Організатор конкурсу публікує інформацію про перелік нежилих будинків і приміщень та умови конкурсу на право оренди кожного з них в газеті "Хрещатик" та інших газетах не пізніше як за 30 календарних днів до проведення конкурсу.
2.9. Інформаційне повідомлення повинно містити такі відомості:
- умови конкурсу;
- дата і місце проведення конкурсу;
- місце знаходження нежилого будинку, приміщення;
- характеристика нежилого будинку, приміщення;
- кінцевий строк прийняття заяви та інших документів про участь у конкурсі;
- адреса, номер телефону організатора конкурсу;
- розмір реєстраційного збору;
- інша інформація, яку визначає конкурсна комісія.
2.10. Від моменту опублікування інформаційного повідомлення організатор конкурсу надає можливість претендентам особисто ознайомитись з нежилим будинком чи приміщенням, що надається в оренду за конкурсом, призначивши час і місце. Орендодавець створює умови для ознайомлення з нежилим будинком чи приміщенням.
III. Умови участі в конкурсі
3.1. До участі в конкурсі допускаються юридичні та фізичні особи, які своєчасно подали заяву, інші необхідні документи, сплатили реєстраційний збір у розмірі п'яти неоподаткованих мінімумів заробітної плати і внесли суму застави у розмірі 50 % початкового розміру плати за право оренди. Реєстраційний внесок та застава вносяться шляхом безготівкового перерахування на рахунок організатора конкурсу.
3.2 Для участі в конкурсі претендент подає до конкурсної комісії такі документи:
- заяву за формою;
- нотаріально засвідчені копії установчих документів (документ, що засвідчує особу громадянина);
- документ про оплату реєстраційного збору;
- документ, що підтверджує внесену суму застави;
- документ банку, що підтверджує наявність відповідних коштів на рахунку претендента. Пропозиції щодо виконання умов конкурсу претенденти подають у письмовій формі в запечатаному конверті. Вони мають містити, зокрема відомості про учасників, запропонований учасником розмір плати за право оренди, зобов'язання щодо умов конкурсу ,додаткові зобов'язання стосовно подальшої експлуатації об'єкта тощо.
З.З. Відомості про учасників конкурсу заносяться до книги реєстрації, у якій зазначаються:
- порядковий номер учасника,
- прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або представника юридичної особи (назва юридичної особи);
- номер рахунку, назву та адресу банківської установи, в яку зроблено внески.
3.4. Прийом заяв на участь у конкурсі припиняється за 7 днів до початку проведення конкурсу. Інформація про учасників конкурсу до його початку не підлягає розголошенню.
IV. Проведення конкурсу
4.1. Конкурсна комісія на своєму засіданні розглядає пропозиції учасників конкурсу з урахуванням визначних умов конкурсу і оголошує переможця конкурсу.
4.2. Якщо учасник конкурсу зняв свої пропозиції до закінчення конкурсу, сума застави йому не повертається
4.3. Засідання конкурсної комісії вважається повноважним, якщо на ньому присутні 2/3 її членів.
4.4. Рішення про вибір переможця конкурсу приймається 2/3 голосів присутніх членів комісії шляхом відкритого голосування. Член комісії, незгодний з прийнятим рішенням, має право висловити свою думку, яка в письмовій формі додається по протоколу засідання комісії.
4.5. Засідання комісії є закритими. Рішення про вибір переможця конкурсу оголошується на відкритому засіданні.
4.6. Після закінчення засідання конкурсна комісія складає протокол, в якому зазначається:
- умови конкурсу;
- пропозиції учасників конкурсу;
- мотивація вибору переможця;
- відомості про учасників конкурсу.
Протокол підписується всіма членами комісії.
Рішення конкурсної комісії затверджуються розпорядженням Київської
міської державної адміністрації.
4.7 Переможець конкурсу зобов'язаний внести плату за право оренди протягом 30 днів від моменту одержання повідомлення про оголошення його переможцем.
4.8 В разі відмови переможця конкурсу від сплати вартості права оренди внесена ним застава не повертається.
4.9 Після пред'явлення переможцем конкурсу документу про оплату права оренди видається розпорядження Київської міської державної адміністрації про надання згоди на передачу нежилого приміщення чи будинку в оренду. На підставі розпорядження укладається договір оренди, проект якого погоджується Головним управлінням житлового господарства та майна міста.
4.10 Контроль за виконанням умов конкурсу здійснює Головне управління житлового господарства та майна міста.
4.11 Після закінчення конкурсу у 30-денний строк застава повертається учасникам. Переможцю конкурсу сума застави не повертається, а зараховується при остаточному розрахунку. Реєстраційні внески поверненню не підлягають.
4.12 Інформація про підсумки конкурсу публікується протягом 15 календарних днів з моменту затвердження його результатів розпорядженням Київської міської державної адміністрації.
4.13 Придбане на конкурсі право оренди не підлягає передачі третім особам.
V. Припинення та визнання недійсними угод, укладених за
результатами конкурсу
5.1 Конкурс може бути припинено і нежилий будинок чи приміщення знімається з конкурсного відбору на вимогу будь-якого з його учасників або голови Київської міської державної адміністрації в випадках, коли:
- об'єкт включено до переліку нежилих будинків чи приміщень, які передаються в оренду за конкурсом, з порушенням законодавства;
- не виконані вимоги щодо змісту інформації, передбаченої пунктом
2.9 цього Положення, та строку її опублікування;
- істотно порушувались інші правила оголошення та проведення конкурсу, передбачені цим Положенням.
Заступник голови В.Ромашко
(Додаток 4 втратив чинність згідно з Розпорядженням КМДА N 608/98 від 28.03.98)
Додаток 4
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 19. 05. 97 р. N 660
Тимчасові базові орендні ставки,
що застосовуються при визначенні
розміру орендної плати за оренду нерухомого майна
(будівель, споруд, приміщень ) в м. Києві
| NN |
Використання приміщення за функціональним призначенням |
Базова орендна ставка за 1 кв.м. (грн.) |
| 1. |
Бізнес, в тому числі: - рекламний - ігорний - розважальний нічний |
80 180 180 |
| 2. | Пункти обміну іноземної валюти | 75 |
| 3. |
Комерційні та посередницькі структури у т. ч.: - біржі, брокерські контори, банки та їхні відділення, пункти відеопрокату, маклерські контори |
60 |
| 4. |
Офіси недержавних підприємств, установ |
20 |
| 5. |
Виробнича сфера ( промисловість) у т.ч.: - виробництво продуктів харчування - інші госпрозрахункові організації, які не зазначені в переліку |
10 5 10 |
| 6. |
Торгівля у т.ч.: - продуктами харчування, плодоовочевою продукцією, непродовольчими товарами дитячого асортименту (питома вага їх у загальному обсязі товарообігу становить не менше ніж 70%) - торгівля коштовними виробами, антикваріатом - торгівля автомобілями іноземного виробництва |
18 8 30 40 |
| 7. |
Громадське харчування - ресторани - бари, кафе-бари - кафе - їдальні |
20 16 10 3 |
| 8. |
Сфера послуг, підприємства поштового зв'язку "Київпошта", підприємства книжкової торгівлі, газетні кіоски і квіткової торгівлі в частині площ, зайнятих з цією метою у т.ч.: - юридичні консультації, адвокатські контори, приватні нотаріальні контори |
6 20 |
| 9. |
Проектні, науково-дослідні, будівельні і ремонтні організації, підприємства обчислювальної техніки |
8 |
| 10. |
Заклади охорони здоров'я, культури, освіти, науки,фізкультури і спорту, молодіжні та інші підприємства, організації,установи гуманітарної сфери, благодійні організації, фонди, які не займаються комерційною діяльністю, в частині площ, зайнятих з цією метою |
6 |
| 11. |
Громадські організації, політичні партії * в частині площ, що не зайняті під комерційну діяльність |
2 |
| 12. |
Відокремлені складські будівлі та приміщення під склади |
4 |
| 13. |
Продовольчі магазини, що мають спеціалізовані відділи по обслуговуванню пільгових категорій громадян (учасників Великої Вітчизняної війни, чорнобильців, хворих на цукровий діабет, багатодітних сімей тощо) в частині площ, зайнятих під названі відділи ; майстерні художників, народних майстрів, архітекторів,скульпторів, дизайнерів, письменників, театральних діячів, кінематографістів, журналістів, фотохудожників, членів музичної спілки під майстерні-студії; спеціалізовані магазини для продажу хліба і хлібобулочних виробів, молока і молокопродуктів та дитячого харчування |
0,20 |
| 14. |
Бюджетні організації |
у межах суми витрат на утримання орендованого майна |
| 15. |
Організації, що здійснюють за згодою орендодавця реконструкцію |
10% від орендної ставки |
| 16. |
Будь-який вид діяльності на станціях метрополітену |
50 |
*В частині площ, що зайняті під комерційну діяльність, оплата здійснюється в залежності від видів цієї діяльності
Заступник голови В.Ромашко
(Додаток 5 втратив чинність згідно з Розпорядженням КМДА N 608/98 від 28.03.98)
Додаток 5
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 19. 05. 97 р. N 660
Коефіцієнти,
що враховують місце розташування
нерухомого майна ( будівель, споруд, приміщень)
| Ядро міста |
Центр міста |
I зона |
II зона |
III зона | |
| Коефіцієнти (К) | 1,0 | 0,90 | 0,80 | 0,70 | 0,50 |
Заступник голови В.Ромашко
(Додаток 6 втратив чинність згідно з Розпорядженням КМДА N 608/98 від 28.03.98)
Додаток 6
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 19. 05. 97 р. N 660
Коефіцієнти
(підвищуючий та знижуючий),
що застосовуються при визначенні орендної
плати за оренду нерухомого майна
(будівель,споруд,приміщень) для підприємств,
установ, що орендують приміщення в ядрі та центрі
міста, на його центральних магістралях і мають вхід до
приміщення з вулиці чи розміщені в підвалах будинків
| NN |
Використання приміщень за функціональним призначенням |
Підвищуючий коефіцієнт |
Знижуючий коефіцієнт |
| 1. |
Бізнес: - рекламний - ігорний - розважальний нічний |
1,2 |
_ |
| 2. |
Пункти обміну іноземної валюти |
1,2 |
_ |
| 3. |
Біржі, брокерські контори, банки та їхні відділення, пункти відеопрокату, маклерські контори, спільні підприємства |
1,2 |
_ |
| 4. |
Ресторани (крім тих,що розташовані в готелях), бари, кафе |
1,1 |
_ |
| 5. |
Юридичні консультації, приватні нотаріальні контори, адвокатські контори |
1,1 |
_ |
| 6. |
Підприємства та установи незалежно від видів діяльності та розміщені: - в підвалах будинків - в напівпідвалах будинків - в приміщеннях без окремих інженерних комунікацій (тепла, водопостачання, каналізації) |
_ _ _ |
0,8 0,9 0,9 |
Заступник голови В.Ромашко
(Додаток 7 втратив чинність згідно з Розпорядженням КМДА N 608/98 від 28.03.98)
Додаток 7
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 19. 05. 97 р. N 660
Інструкція
для застосування тимчасових ставок
орендної плати за оренду нерухомого майна
(будівель, споруд, приміщень) в м. Києві
1. Інструкція розроблена з метою введення в м.Києві єдиного порядку розрахунку орендної плати за нерухоме майно ( надалі - нежилі приміщення ), яке перебуває у державній, комунальній та колективній власності акціонерних товариств.
2. Орендна плата визначається з розрахунку вартості 1 кв. м. нежилих приміщень, визначених в додатку 4 цього розпорядження.
3. Вартість 1 кв.м. нежилого приміщення, визначена в додатку 4 цього розпорядження, враховує функціональне призначення приміщення, спеціалізацію підприємства, організації чи установи, що орендує приміщення, місце розташування приміщення.
4. Спеціалізація підприємства чи установи визначається відповідно до довідки Київського управління статистики "Про внесення до єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України".
5. За базу при визначенні орендної ставки приймається орендна ставка за оренду приміщення в ядрі міста.
6. Базова орендна ставка коригується коефіцієнтами, визначеними в додатку 5, що враховують місце розташування нежилого приміщення по п'яти зонах.
7. При визначенні розміру орендної плати крім коефіцієнтів, що враховують місце розташування нежилих приміщень, застосовується підвищуючий та знижуючий коефіцієнти, які затверджуються додатком 6 цього розпорядження Київської міської державної адміністрації, а саме:
7.1 Підвищуючий коефіцієнт враховує вид діяльності підприємства, що здійснюється в орендованому приміщенні, та переваги підприємств при наявності входу в приміщення з вулиці. До складу таких підприємств та установ відносяться: підприємства, що займаються ігорним та рекламним бізнесом, біржі, брокерські контори,банки та їхні відділення, пункти відеопрокату, маклерські контори, пункти обміну іноземної валюти, ресторани, крім тих, що розташовані в готелях, бари, кафе, юридичні консультації, приватні нотаріальні контори, розважальні нічні клуби.
7.2 Підвищуючий коефіцієнт застосовується для підприємств, установ, що орендують приміщення в ядрі та центрі міста, а також на центральних магістралях міста за межами зазначених зон за умови наявності входу до приміщення з вулиці.
7.3 Знижуючий коефіцієнт застосовують в разі розміщення нежилого приміщення в підвалах будинків.
8. Розмір місячної орендної плати визначається таким чином:
8.1 Спочатку визначається розмір орендної ставки за конкретне приміщення за формулою:
Ор.ст.за конкретне приміщення = Б.ор.ст. х К х К* х К**
Б.ор.ст. - базова орендна ставка в ядрі міста;
К - коефіцієнт, що враховує місце розташування приміщення;
К* - підвищуючий коефіцієнт;
К** - знижуючий коефіцієнт.
8.2 Сума орендної плати на місяць ( без ПДВ ) становить:
Ор.пл. = Ор.ст х S , де
Ор.пл. - орендна плата;
Ор.ст. - орендна ставка;
S - площа, надана в оренду.
Заступник голови В. Ромашко
(Додаток 8 втратив чинність згідно з Розпорядженням КМДА N 608/98 від 28.03.98)
Додаток 8
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 19.05. 97р. N 660
Зони,
що враховують місце розташування
нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень)
у м.Києві
Ядро міста: вул. Хрещатик, Пушкінська (від пл.Льва Толстого до вул. Прорізної), Червоноармійська ( до вул. Тельмана), Богдана Хмельницького ( до вул.Михайла Коцюбинського), Прорізна, Бориса Грінченка, майдан Незалежності, Володимирська ( від вул. Льва Толстого до вул. Велика Житомирська), вул. Архітектора Городецького, вул. Інститутська (від вул.Хрещатик до вул.Банківської), вул. Лютеранська, Музейний провул., Крутий узвіз ( до вул. Круглоуніверситетська), вул. Круглоуніверситетська ( до пров.Дзержинського), Бесарабська пл., вул.Шота Руставелі, вулиці Льва Толстого (до вул.Горького), Саксаганського (між вулицями Горького та Червоноармійською), вул Заньковецької, вул.Жилянська (між вулицями Горького та Шота Руставелі), вул.Терещенківська, Басейна, бульв.Шевченка ( від Бесарабської пл. до пл. Перемоги).
Центр міста: вулиці Червоноармійська, Саксаганського, Жилянська, Богдана Хмельницького, Володимирська, Фізкультурна, Інститутська, Крутий узвіз, Круглоуніверситетська ( в частині, що не ввійшла до ядра), Кропивницького, Ярославів Вал, бульв. Лесі Українки ( до Печерського мосту), вулиці Софіївська, Мала Житомирська, Трьохсвятительська, Михайлівська, пров.Шевченка, вул. Велика Житомирська, Кастьольна, пров.Рильського, вул. Олеся Гончара, пров. Георгієвський, вулиці Івана Франка, Чапаєва, Пирогова, Леонтовича, Льва Толстого, Федорова, Ульянових, Щорса, Велика Либідська, Тельмана, Стрілецька, Десятинна, Михайла Грушевського, Академіка Богомольця, Липська, Шовковична, Пилипа Орлика, Московська, Кутузова, Кловський узвіз, Печерський узвіз, Різницька, Рибальська, Гусовського, Панаса Мирного, пров.Кутузова, вулиці Немировича-Данченка, Лєскова, Арсенальна, Еспланадна, Кловська, Горького,Лисенка, Тарасівська, Комінтерну, Михайлівська пл., просп. Перемоги ( до вул. Політехнічної), вул. Андрющенка вул. Шолуденка ( від просп. Перемоги до вул. Андрющенка), вул. Косіора, вул. Артема, Львівська пл., вул. Павлівська, вул. Юрія Коцюбинського, вул. Воровського, вул. Михайла Коцюбинського, Чехівський пров., вул. Лисенка, вул.Рейтарська, вул.Малопідвальна, вулиці Гоголівська, Тургенєвська, Дмитрівська ( від вул.Косіора до пл. Перемоги), Володарського, Повітрофлотський просп. ( до Севастопольської пл.).
Межі першої зони: ( входять всі вулиці, які не ввійшли до ядра та центру) - від моста ім. Патона по бульв. Дружби народів, Московській пл., Червонозоряному просп., вул. Кіровоградській, Протасовому Яру, Клінічній, Народній, Севастопольській пл., вул. Смілянській, Ушинського, Індустріальній, Олександра Довженка, Олени Теліги до просп. Червоних козаків по вул. Новокостянтинівській, Набережно-Луговій, Набережно- Хрещатицькій, Набережному шосе до бульв. Дружби народів.
Межі другої зони - масиви: Лівобережний, Русанівка, від Ленінградської пл. по Харківському шосе, вул Привокзальній, Бориспільській, Вересневій, Тростянецькій, знову по Харківському шосе, Харківській пл., просп. Миколи Бажана, вул. Промисловій, Столичному шосе, вул. Академіка Заболотного, Великій кільцевій дорозі, просп.Перемоги, вул. Ушакова, Уборевича, Наумова, просп. Академіка Палладіна, вул. Синьоозерній, просп."Правди", просп. "Рад.України", вул. Косенка, Семашка, Мінському просп., вул. Юрія Кондратюка, Майорова, Полярній, Лисенка, Великій окружній, Богатирській, Озерній, Північній, просп. Героїв Сталінграда через Московський міст по вулиці Генерала Ватутіна, вулиці Кибальчича, Курнатовського, Червоноградській, Бакинських комісарів, Празькій до Ленінградської пл., масиви: Теремки- 1, Кібернетичний центр.
Межі третьої зони - вулиці, що знаходяться за межами першої та другої зон.
Заступник голови В. Ромашко
