Зміст довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб
Довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб видається на підставі заповненого бланка за формою 9. Таким чином, при розгляді зразка довідки про склад сім'ї за формою 9 можна виділити такі моменти:
1. Назва отримувача. У цей пункті проводиться вказівку того, яка особа хоче отримати виписку.
2. Повна назва організації, яка проводить видачу документа.
3. Адреса реєстрації. Як правило, вказується постійна прописка. У рядку адреси вказується індекс, місто, вулиця, будинок і квартира, якщо особа проживає в багатоквартирного будинку.
4. Також повинна бути зазначена назва документа - "Довідка про склад сім'ї".
5. Перелік осіб, які проживають разом з одержувачем розглянутого документа. У цій графі проводиться вказівку посадовими особами дати реєстрації родичів за адресою житлового приміщення, вид реєстрації, дата народження всіх членів сім'ї і проживають в квартирі або будинку, які родинні зв'язки у зазначених мешканців. При цьому довідка не буде розглядатися в разі, якщо вказівка всіх проживаючих було проведено без запису їх паспортних даних.
6. Інформація про власника нерухомості, для виявлення якого використовуються установчі документи.
7. Назва організації, яка зажадала документ.
8. Реквізити документа, який визначає особливості житлового приміщення.
9. Кількість кімнат в приватному будинку або квартирі.
10. Площа житлового приміщення.
11. Дата складання. Важливо відзначити, що реєстрація видачі даної довідки не проходить, але відповідно до встановлених правил дата не може бути встановлена заднім числом або наперед.
12. Посада, ПІБ особи, яка видала довідку. Ця інформація вказується посадовою особою.
13. Підпис посадової особи.
14. Відбитки печатки організації, в якій був отриманий документ. Без печатки та підпису посадовця отриманий документ вважається неправомірним. Тому слід звернути увагу на їх присутність на виданому документі.
Архівна довідка виходить в паспортному столі за адресою знаходження будинку.
Для отримання виписки з архіву надається паспорт з пропискою або свідоцтво про власність. Якщо оформленням займається уповноважена особа, то повинен бути представлений нотаріально завірений документ про надання подібних повноважень. У деяких випадках для отримання архівної довідки після пред'явлення необхідних документів досить усній прохання, але в деяких регіонах слід провести також письмове звернення. Електронний спосіб звернення, який доступний тільки в декількох регіонах, також дозволяє оформити заяву на видачу документа.
Звичайна довідка оформляється в день звернення. На складання архівної знадобиться кілька днів.
Якщо термін дії довідки становить 10 днів, то період, на який видається архівна, законом не встановлюється.
______________________________________________________
СХОЖІ НОВИНИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД:
02 липня 2018 року (ВЖЕ СКОРО! Буде новий реєстр нерухомості)
22 червня 2018 року (податок на нерухомість - 2018)
23 квітня 2018 року (Оподаткування купівлі-продажу нерухомості 2018)
15 лютого 2018 року (Оформлення спадщини/нерухомості у 2018-му з урахуванням нововведень)
13 лютого 2018 року (До уваги тих, хто збирається продавати нерухомість!)