МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.06.2017 N 892
Про затвердження Порядку організації проведення допорогових
закупівель у разі використання електронної системи закупівель
(Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економічного розвитку і торгівлі
N 1212 від 11.08.2017)
Відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою запровадження єдиного підходу до здійснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої зазначеного Закону, наказую:
1. Затвердити Порядок організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель, що додається.
2. Керівникам самостійних структурних підрозділів забезпечити дотримання Порядку організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель.
3. Департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення забезпечити своєчасне розміщення Інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Державний секретар О.Ю. Перевезенцев
Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
19.06.2017 N 892
Порядок
організації проведення допорогових закупівель
у разі використання електронної системи закупівель
1. Цей Порядок визначає правила організації проведення структурними підрозділами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) допорогових закупівель товарів, робіт та послуг у разі використання електронної системи закупівель.
2. Департамент фінансової роботи та господарського забезпечення під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про допорогову закупівлю керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35.
3. Структурні підрозділи Мінекономрозвитку (далі - ініціатор закупівлі) надають департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення опис технічних вимог до предмета закупівлі та інші документи, які повинні містити:
погоджений із заінтересованими структурними підрозділами Мінекономрозвитку проект договору;
очікувану вартість закупівлі, що не може бути менше ніж 3 тис. гривень, але не більше 200 тис. гривень (для товарів і послуг) та 1,5 млн гривень (для робіт);
тривалість періоду уточнень, що має становити не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 3 тис. гривень до 50 тис. гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тис. гривень;
тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 3 тис. гривень до 50 тис. гривень, та не менше двох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тис. гривень;
крок аукціону, що зазначається у гривнях і вираховується як відсоток до очікуваної вартості закупівлі, та має знаходитись у діапазоні від 0,5 % до 3 % від очікуваної вартості закупівлі;
у разі необхідності нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30 %, якщо ініціатор закупівлі має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна;
інформацію щодо вимоги про забезпечення пропозиції у вигляді гарантії виконання зобов'язань учасника (у разі встановлення такої). При цьому розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі в разі проведення торгів на закупівлю робіт і 3 % - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених технічною документацією.
4. Департамент фінансової роботи та господарського забезпечення розміщує в електронній системі закупівель інформацію про допорогову закупівлю.
Після завершення торгів департамент фінансової роботи та господарського забезпечення надає ініціатору закупівлі в електронному вигляді ідентифікатор закупівлі на сайті prozorro.gov.ua для отримання інформації про відповідну закупівлю в електронній системі закупівель.
5. Ініціатор закупівлі розглядає учасника, який надав за результатами аукціону пропозицію з найменшою ціною, та приймає рішення щодо відповідності наданої пропозиції вимогам, зазначеним у технічній документації закупівлі.
6. За результатами розгляду пропозиції ініціатор подає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення інформацію про невідповідність (у разі наявності) умовам закупівлі пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, або відмову від підписання договору учасником, який запропонував найменшу ціну.
(Пункт 6 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1212 від 11.08.2017)
7. У разі дискваліфікації учасника (учасників) ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення службову записку з відповідним вмотивованим рішенням у довільній формі з метою розміщення її в електронній системі закупівель.
8. У разі отримання звернення від учасника з вимогою щодо надання додаткової Інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам закупівлі ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення аргументовану відповідь разом з такою інформацією не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такої вимоги з метою своєчасного розміщення відповіді в електронній системі закупівель.
(Пункт 8 в редакції Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1212 від 11.08.2017)
9. Якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі, ініціатор закупівлі визначає такого учасника переможцем та надає відповідну інформацію в письмовому вигляді департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення з урахуванням строків для своєчасного розміщення в електронній системі закупівель.
10. Ініціатор закупівлі проводить роботу щодо укладення між Мінекономрозвитку та переможцем договору за результатами проведення відповідної закупівлі згідно з чинним законодавством не раніше ніж через два робочих дні після оприлюднення рішення про переможця закупівлі.
11. Скан-копію укладеного договору ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення протягом одного робочого дня з дати його укладення для розміщення підписаного договору в електронній системі закупівель та завершення процедури закупівлі, але не пізніше 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
12. Для скасування закупівлі ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення службову записку із зазначенням підстав прийняття такого рішення.
(Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1212 від 11.08.2017)
13. У разі проведення закупівлі, вартість якої становить від 50 тис. гривень до 200 тис. гривень, без застосування електронної системи закупівель ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення скан-копію укладеного договору в день його реєстрації з метою своєчасного складення та розміщення звіту про укладений договір.
Заступник директора департаменту фінансової роботи
та господарського забезпечення - начальник відділу
господарського забезпечення та охорони праці О.Д. Франчук
