Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ
19.06.2017 N 892

Про затвердження Порядку
організації проведення допорогових закупівель
у разі використання електронної системи закупівель

Відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою запровадження єдиного підходу до здійснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої зазначеного Закону, наказую:

1. Затвердити Порядок організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель, що додається.

2. Керівникам самостійних структурних підрозділів забезпечити дотримання Порядку організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель.

3. Департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення забезпечити своєчасне розміщення Інформації на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Державний секретар О. Ю. Перевезенцев

Затверджено
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
19.06.2017 N 892

Порядок
організації проведення допорогових закупівель у разі
використання електронної системи закупівель

1. Цей Порядок визначає правила організації проведення структурними підрозділами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) допорогових закупівель товарів, робіт та послуг у разі використання електронної системи закупівель.

2. Департамент фінансової роботи та господарського забезпечення під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про допорогову закупівлю керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35.

3. Структурні підрозділи Мінекономрозвитку (далі - ініціатор закупівлі) надають департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення опис технічних вимог до предмета закупівлі та інші документи, які повинні містити:

погоджений із заінтересованими структурними підрозділами Мінекономрозвитку проект договору;

очікувану вартість закупівлі, що не може бути менше ніж 3 тис. гривень, але не більше 200 тис. гривень (для товарів і послуг) та 1,5 млн гривень (для робіт);

тривалість періоду уточнень, що має становити не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 3 тис. гривень до 50 тис. гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тис. гривень;

тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 3 тис. гривень до 50 тис. гривень, та не менше двох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тис. гривень;

крок аукціону, що зазначається у гривнях і вираховується як відсоток до очікуваної вартості закупівлі, та має знаходитись у діапазоні від 0,5 % до 3 % від очікуваної вартості закупівлі;

у разі необхідності нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30 %, якщо ініціатор закупівлі має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна;

інформацію щодо вимоги про забезпечення пропозиції у вигляді гарантії виконання зобов'язань учасника (у разі встановлення такої). При цьому розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі в разі проведення торгів на закупівлю робіт і 3 % - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених технічною документацією.

4. Департамент фінансової роботи та господарського забезпечення розміщує в електронній системі закупівель інформацію про допорогову закупівлю.

Після завершення торгів департамент фінансової роботи та господарського забезпечення надає ініціатору закупівлі в електронному вигляді ідентифікатор закупівлі на сайті prozorro.gov.ua для отримання інформації про відповідну закупівлю в електронній системі закупівель.

5. Ініціатор закупівлі розглядає учасника, який надав за результатами аукціону пропозицію з найменшою ціною, та приймає рішення щодо відповідності наданої пропозиції вимогам, зазначеним у технічній документації закупівлі.

6. Надані пропозиції можуть бути дискваліфіковані ініціатором закупівлі в разі, якщо:

пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі;

учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.

7. У разі дискваліфікації учасника (учасників) ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення службову записку з відповідним вмотивованим рішенням у довільній формі з метою розміщення її в електронній системі закупівель.

8. Якщо учасник уважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Мінекономрозвитку з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам закупівлі.

Ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення аргументовану відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через три робочих дні з дати надходження такої вимоги, з метою своєчасного розміщення відповіді в електронній системі закупівель.

9. Якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі, ініціатор закупівлі визначає такого учасника переможцем та надає відповідну інформацію в письмовому вигляді департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення з урахуванням строків для своєчасного розміщення в електронній системі закупівель.

10. Ініціатор закупівлі проводить роботу щодо укладення між Мінекономрозвитку та переможцем договору за результатами проведення відповідної закупівлі згідно з чинним законодавством не раніше ніж через два робочих дні після оприлюднення рішення про переможця закупівлі.

11. Скан-копію укладеного договору ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення протягом одного робочого дня з дати його укладення для розміщення підписаного договору в електронній системі закупівель та завершення процедури закупівлі, але не пізніше 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.

12. Скасувати закупівлю може виключно Мінекономрозвитку. Для скасування процедури ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення службову записку із зазначенням підстав прийняття такого рішення.

13. У разі проведення закупівлі, вартість якої становить від 50 тис. гривень до 200 тис. гривень, без застосування електронної системи закупівель ініціатор закупівлі надає департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення скан-копію укладеного договору в день його реєстрації з метою своєчасного складення та розміщення звіту про укладений договір.

Заступник директора департаменту
фінансової роботи та господарського
забезпечення - начальник відділу
господарського забезпечення
та охорони праці О. Д. Франчук