ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.07.2008 N 380
Про затвердження Інструкцій
про порядок списання та продажу основних
засобів підприємств, установ і організацій,
що належать до сфери управління
Державної служби автомобільних доріг України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби
автомобільних доріг
N 550 від 04.12.2009 )
З метою приведення порядку управління державним майном у відповідність з вимогами Господарського кодексу України ( 436-15 ), Закону України "Про управління об'єктами державної власності" ( 185-16 ), постанов Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 N 803 "Про затвердження Порядку відчуження об'єктів державної власності", від 08.11.2007 N 1314 "Про затвердження Порядку списання об'єктів державної власності", від 02.04.2008 N 313 "Про заходи щодо удосконалення управління об'єктами державної власності" та інших нормативно-правових актів наказую:
1. Затвердити Інструкцію про порядок списання основних засобів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України, та Інструкцію про порядок продажу основних засобів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України (додаються).
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Укравтодору від 10.09.2007 N 482 "Про затвердження Інструкції про порядок списання та продажу основних засобів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України".
Голова П.К.Кравчук
Затверджено
Наказ Державної служби
автомобільних доріг України
07.07.2008 N 380
Інструкція
про порядок списання основних
засобів підприємств, установ і організацій,
що належать до сфери управління Державної
служби автомобільних доріг України
1. Загальні положення
1.1. Інструкція розроблена відповідно до вимог Закону України "Про управління об'єктами державної власності" ( 185-16 ) та постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 N 1314 "Про затвердження Порядку списання об'єктів державної власності".
1.2. Ця Інструкція визначає порядок списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції у необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, які відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами) (далі - майно) і перебувають на балансі підприємств і організацій (далі - підприємства), що належать до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України (далі - Укравтодор).
1.3. Дія цієї Інструкції не поширюється на майно, порядок списання якого визначається окремими законами (об'єкти житлового фонду, об'єкти цивільної оборони, цілісні майнові комплекси підприємств тощо).
1.4. Списанню підлягає майно, що не може бути в установленому порядку відчужене, безоплатно передане державним підприємствам, установам і організаціям та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління або їх застосування може бути недоцільне, у разі коли таке майно морально чи фізично зношене, непридатне для подальшого використання суб'єктом господарювання, зокрема у зв'язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха та відновленню не підлягає, або виявлене в результаті інвентаризації як нестача.
При цьому списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача, здійснюється після відшкодування його вартості, крім випадків, коли здійснити таке відшкодування неможливо.
Морально застаріла комп'ютерна техніка, придатна для подальшого використання, може передаватися до сфери управління місцевих органів виконавчої влади з подальшим її закріпленням за відповідними закладами, установами та організаціями.
2. Утворення підприємством комісії
із списання майна,
її завдання та повноваження
2.1. Для встановлення необхідності списання майна та оформлення відповідних документів підприємством утворюється комісія із списання майна (далі - комісія).
2.2. Склад комісії та порядок її роботи встановлюється відповідно до пунктів 9 - 14 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 N 1314.
3. Прийняття рішення
про списання майна
3.1. Рішення про надання згоди на списання нерухомого майна приймається Укравтодором лише за погодженням з Фондом державного майна.
3.2. Рішення про надання згоди на списання об'єктів незавершеного будівництва приймається Укравтодором за погодженням з регіональним відділенням Фонду державного майна за місцезнаходженням підприємства.
3.3. Списання повністю амортизованого майна, первісна (переоцінена) вартість якого не перевищує 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника підприємства відповідно до цієї Інструкції. ( Пункт 3.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби автомобільних доріг N 550 від 04.12.2009 )
3.4. Списання майна, що перебуває на балансі Укравтодору, здійснюється відповідно до цієї Інструкції.
3.5. З метою отримання згоди на списання майна підприємство подає Укравтодору разом із зверненням стосовно списання майна такі документи:
1) техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна з економічними та/або технічними розрахунками, інформацією про очікуваний фінансовий результат списання майна та його вплив на фінансовий план (для державних підприємств), а також зазначивши напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання;
2) відомості про майно, що пропонується списати, за даними бухгалтерського обліку (крім об'єктів незавершеного будівництва) згідно з додатком 1;
3) акт інвентаризації майна, що пропонується списати, згідно з додатком 2;
4) акт технічного стану майна, затверджений керівником підприємства;
5) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);
6) відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нерухоме майно, із зазначенням напрямів подальшого використання земельних ділянок, які вивільняються, а також копії відповідних підтвердних документів, зокрема державного акта на право постійного користування землею, кадастрового плану;
7) відомості про об'єкті незавершеного будівництва, а саме: дата початку і припинення будівництва, затверджена загальна вартість, вартість робіт, виконаних станом на дату припинення будівництва (ким і коли затверджено завдання на проектування, загальна кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, виконаних до їх припинення, стадії виконання робіт).
У випадках, передбачених підпунктами 3.1 і 3.2 цієї Інструкції, підприємство подає зазначені документи до Фонду державного майна або його регіонального відділення за місцезнаходженням підприємства. Після отримання відповідного погодження на списання майна підприємство подає Укравтодору ці документи разом із погодженням.
У разі потреби Укравтодор, Фонд державного майна або його регіональне відділення за місцезнаходженням підприємства можуть запитувати від підприємства додаткові документи, необхідні для прийняття рішення про списання майна.
3.6. Рішення про надання згоди на списання майна оформлюється у формі розпорядчого акта, а про відмову в наданні такої згоди - у формі листа.
4. Механізм списання майна
4.1. Списання майна здійснюється підприємством, на балансі якого воно перебуває, на підставі прийнятого Укравтодором рішення про надання згоди на його списання.
4.2. Порядок розбирання, демонтажу та списання майна проводиться підприємством згідно з пунктами 21 - 26 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 N 1314.
4.3 Кошти, що надійшли в результаті списання майна, спрямовуються відповідно до вимог законодавства.
4.4. Підприємства, на балансі яких перебувало майно, подають Укравтодору у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна згідно з додатком 3.
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖУЮ
____________________________
(посада керівника
____________________________
суб'єкта господарювання)
____________ _______________
(підпис) (ініціали та
прізвище)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
ВІДОМІСТЬ
про об'єкти державної власності,
що пропонуються до списання станом
на ___ ____________ 200_ р.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Поряд-|Найме- |Рік випуску/| Номер об'єкта | Інформація | Вартість | Первісна | Сума | Балансова |
|ковий |нування| дата | | про |здійснених |(переоцінена)|нарахо-|(залишкова)|
|номер |об'єкта| введення в |---------------------------------| проведення |капітальних| вартість, | ваного| вартість, |
| | |експлуатацію|інвентарний|заводський|паспортний|модернізації,|інвестицій,| гривень |зносу, | гривень |
| | | | | | |модифікації, | гривень | |гривень| |
| | | | | | | добудови, | | | | |
| | | | | | |дообладнання,| | | | |
| | | | | | |реконструкції| | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Усього
Дані про дорогоцінні метали ____________________________________
(подаються у разі їх наявності
за кожним об'єктом)
Головний бухгалтер _______________ ____________________
(підпис) (ініціали та
прізвище)
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖУЮ
____________________________
(посада керівника
____________________________
суб'єкта господарювання)
____________ _______________
(підпис) (ініціали та
прізвище)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
АКТ
інвентаризації об'єктів державної
власності, що пропонуються до списання
__________________________________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання та його місцезнаходження
__________________________________________________________________
(цеху, дільниці тощо), де проводилась інвентаризація)
На підставі наказу (розпорядження)
від "___" ____________ 200_ р. N ___ комісією у складі
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали членів комісії)
__________________________________________________________________
проведено інвентаризацію об'єктів державної власності, які
пропонуються до списання і відображаються на субрахунку N _____
станом на "___" ____________ 200_ р.
Інвентаризацію розпочато "___" ___________ 200_ р.
Інвентаризацію закінчено "___" ____________ 200_ р.
Під час інвентаризації встановлено таке:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Поряд-|Найме- |Рік випуску/| Номер об'єкта | Станом на "___" ____________ 200_ р. |Примітка|
|ковий |нування| дата |----------------------------+-------------------------------------------| |
|номер |об'єкта|введення в |інвен-|заводський|паспортний| фактично виявлено | за даними | |
| | |експлуатацію|тарний| | | |бухгалтерського обліку | |
| | | | | | |-------------------+-----------------------| |
| | | | | | |кількість|первісна |кількість| первісна | |
| | | | | | | | (пере- | |(переоцінена)| |
| | | | | | | |оцінена) | | вартість, | |
| | | | | | | |вартість,| | гривень | |
| | | | | | | | гривень | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Усього
Усього за актом:
_________________________________________________________________
(цифрами і словами)
1) загальна кількість одиниць, фактично
_____________________________________________
(цифрами і словами)
2) на суму, гривень, фактично
_____________________________________________
(цифрами і словами)
Голова комісії ____________ _____________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
____________ _____________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Члени комісії ____________ _____________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 3
ЗАТВЕРДЖУЮ
____________________________
(посада керівника
____________________________
суб'єкта господарювання)
____________ _______________
(підпис) (ініціали та
прізвище)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
____________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання)
____________________________________________
(місцезнаходження суб'єкта господарювання)
____________________________________________
(ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ)
ЗВІТ
про списання об'єктів
державної власності
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Поряд-| Найме-| Рік |Інвен-|Заводсь-|Витрати | Оприбутковано в результаті списання | Отримано |Напрями |Документи, що|
|ковий |нування|випуску/дата|тарний| кий | на |-----------------------------------------------------------------------------------------| коштів в |викорис-|підтверджують|
|номер |об'єкта| введення в |номер | номер |списання| придатних вузлів, | матеріалів | сировини | основних засобів |загальна |результаті | тання | отримання |
| | |експлуатацію| | |об'єкта,| агрегатів | | | |вартість,|реалізації | коштів | коштів |
| | | | | |гривень |-------------------+-------------------+-------------------+-------------------| гривень |матеріалів,| | |
| | | | | | |кількість|вартість,|кількість|вартість,|кількість|вартість,|кількість|вартість,| | сировини | | |
| | | | | | | | гривень | | гривень | | гривень | | гривень | | тощо, | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | гривень | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Усього
Голова комісії ____________ _____________ ______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Члени комісії ____________ _____________ ______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
____________ _____________ ______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Затверджено
Наказ Державної служби
автомобільних доріг України
07.07.2008 N 380
Інструкція
про порядок продажу основних засобів
підприємств, установ і організацій,
що належать до сфери управління Державної
служби автомобільних доріг України
1. Загальні положення
1.1. Інструкція розроблена відповідно до вимог Господарського кодексу України ( 436-15 ), Закону України "Про управління об'єктами державної власності" ( 185-16 ), постанови Кабінету Міністрів України від 06.06.07 N 803 "Про затвердження Порядку відчуження об'єктів державної власності" та інших нормативно-правових актів.
1.2. Ця Інструкція визначає порядок продажу матеріальних активів, які відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами) і перебувають на балансі підприємств, установ і організацій (далі - підприємства), що належать до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України (далі - Укравтодор).
1.3. Дія цієї Інструкції не поширюється на:
1) цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів;
2) індивідуально визначене майно, що в установленому порядку включене до переліків об'єктів, які підлягають приватизації відповідно до законодавства з питань приватизації;
3) майно, на яке відповідно до законодавства встановлена заборона на відчуження;
4) майно, порядок відчуження якого визначається окремим законом;
5) майно, передане в оренду у складі цілісних майнових комплексів підприємств (їх структурних підрозділів).
1.4. Безоплатна передача об'єктів права державної та комунальної власності від одного підприємства іншому здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.98 N 1482 "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності".
2. Прийняття рішення про продаж
2.1. Продаж майна здійснюється безпосередньо підприємством, на балансі якого (його структурного підрозділу) перебуває це майно, після надання на це згоди Укравтодору.
Рішення про надання згоди на продаж майна приймається лише за таких умов:
відчуження майна не обмежує провадження підприємством виробничої та іншої діяльності та/або відповідно до економічних, технічних (або інших) показників подальше використання майна є неможливим та/або економічно недоцільним;
відчуження майна не впливає на цілісність майнового комплексу підприємства або його структурного підрозділу;
майно, що пропонується до продажу, не зазначене у пункті 1.3 цієї Інструкції.
2.2. Рішення щодо надання дозволу на відчуження нерухомого майна приймається Укравтодором лише за погодженням з Фондом державного майна.
2.3. Для розгляду пропозицій щодо продажу майна підприємство подає разом із зверненням стосовно продажу такі документи:
1) техніко-економічне обґрунтування доцільності продажу майна та напрямів використання коштів (з обов'язковим визначенням впливу продажу майна на цілісність майнового комплексу);
2) акт інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до продажу, згідно з додатком 1;
3) відомості про об'єкти основних фондів (засобів), які пропонуються до продажу, за даними бухгалтерського обліку на дату оцінки згідно з додатком 2;
4) акт технічного стану основних фондів (засобів), складений на дату оцінки та затверджений керівником підприємства;
5) звіт про незалежну оцінку майна та висновок про вартість майна, погоджений (у разі пропозицій продажу майна, крім нерухомого) регіональним відділенням Фонду державного майна за місцезнаходженням підприємства;
6) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, яке пропонується до продажу (разом з відповідними підтвердними документами);
7) за наявності заборгованості з виплати заробітної плати - відомості про загальну суму заборгованості із заробітної плати і графік погашення такої заборгованості, а також про наявність у підприємства заборгованості за податками і зборами (обов'язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів. ( Пункт 2.3 доповнено підпунктом 7 згідно з Наказом Державної служби автомобільних доріг N 550 від 04.12.2009 )
2.4. У разі доцільності відчуження нерухомого майна Укравтодор подає документи, зазначені у пункті 2.3 цієї Інструкції, Фонду державного майна.
2.5. Після отримання погодження Фонду державного майна на відчуження нерухомого майна разом з погодженим висновком про вартість цього майна Укравтодор приймає рішення щодо надання згоди на його продаж.
2.6. Строк подання Укравтодору документів, зазначених у підпунктах 2 - 5 пункту 2.3 цієї Інструкції, не може перевищувати двох місяців від дати оцінки.
У разі потреби Укравтодор може затребувати додаткові документи, необхідні для прийняття рішення.
2.7. Рішення про надання чи відмову в наданні згоди на продаж майна приймається протягом 10 робочих днів з дати надходження до Укравтодору документів, зазначених у пункті 2.3 цієї Інструкції, та відповідного погодження Фонду державного майна.
Рішення про відмову в наданні згоди на продаж майна приймається у разі, коли:
майно, запропоноване до продажу, не відповідає вимогам, установленим абзацами другим - п'ятим пункту 2.1 цієї Інструкції;
підприємство подало не в повному обсязі документи, передбачені цією Інструкцією, або не подало їх у встановлений цією Інструкцією строк, а також за наявності у документах суперечностей;
техніко-економічне обґрунтування доцільності продажу майна не містить необхідних економічних та/або технічних розрахунків, що підтверджують необхідність продажу майна (зокрема визначення впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу);
відмовлено у погодженні Фондом державного майна продажу нерухомого майна. ( Пункт 2.7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби автомобільних доріг N 550 від 04.12.2009 )
2.8. Рішення Укравтодору про надання згоди на продаж майна діє не більше 12 місяців з дати його прийняття.
3. Оцінка майна,
що пропонується до продажу
Незалежна оцінка майна, що пропонується до продажу, проводиться відповідно до законодавства про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність.
Рецензування звітів про оцінку нерухомого майна проводиться Фондом державного майна. Погоджений висновок про вартість нерухомого майна видається Укравтодору Фондом державного майна разом із погодженням на відчуження цього майна.
Висновок про вартість іншого майна, що пропонується до продажу, за результатами рецензування погоджується регіональним відділенням Фонду державного майна за місцезнаходженням підприємства і подається Укравтодору разом з іншими документами відповідно до пункту 2.3 цієї Інструкції.
Початкова вартість продажу майна встановлюється на підставі погодженого висновку про вартість такого майна.
Після проведення оцінки майна суб'єкту господарювання забороняється вчиняти дії щодо об'єкта відчуження, які можуть призвести до зміни його вартості.
Погоджений висновок про вартість майна дійсний до закінчення строку дії згоди Укравтодору на відчуження цього майна.
4. Загальні вимоги
щодо процедури продажу майна
4.1. Відчуження майна шляхом його продажу здійснюється на конкурентних засадах - через біржі, на аукціонах.
4.2. Підготовка та проведення продажу майна здійснюються відповідно до вимог, викладених у Порядку відчуження об'єктів державної власності, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 N 803.
5. Прикінцеві положення
5.1. Кошти, що надійшли від продажу державного майна, використовуються відповідно до вимог законодавства, за наявності у підприємства заборгованості з виплати заробітної плати - в першу чергу на цільове погашення такої заборгованості, а також на погашення заборгованості за податками і зборами (обов'язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів, пов'язаних із заробітною платою, та інших. ( Пункт 5.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби автомобільних доріг N 550 від 04.12.2009 )
5.2. Підприємство зобов'язане протягом 30 календарних днів з моменту реалізації майна подати Укравтодору та Фонду державного майна (у разі продажу нерухомого майна) звіт за результатами відчуження та використання отриманих коштів згідно з додатком 3.
5.3. Підприємство здійснює передачу майна покупцю тільки після сплати ним у повному обсязі коштів за придбане майно шляхом укладення акта приймання-передачі.
Підприємство у 10-денний строк після передачі майна подає Укравтодору відомості про факт передачі (копію акта приймання-передачі) та вносить інформацію до Єдиного реєстру об'єктів державної власності.
5.4. Керівник підприємства забезпечує згідно із законодавством цільове використання коштів, отриманих від реалізації майна, подання Укравтодору та Фонду державного майна інформації, передбаченої цією Інструкцією.
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖУЮ
Керівник підприємства
_________ __________________
(підпис) (ініціали та
прізвище)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
АКТ
інвентаризації основних фондів (засобів)
__________________________________________________________________
(найменування об'єкта (суб'єкта господарювання, цеху, дільниці
__________________________________________________________________
тощо), де проводилась інвентаризація, та його місцезнаходження)
На підставі наказу (розпорядження) від
___ ____________ 200_ р. N _________ комісією у складі
__________________________________________________________________
(посада, ініціали та прізвище)
проведено інвентаризацію основних засобів, які пропонуються до
відчуження і відображаються на субрахунку N ______
на ___ ____________ 200_ р. Інвентаризацію почато
___ ____________ 200_ р. Інвентаризацію закінчено
___ ____________ 200_ р.
Під час інвентаризації встановлено:
---------------------------------------------------------------------------------------------
|Найме- | Рік | Номер об'єкта |Обліковується ___ ____________ 200_ р.|Примітка|
|нування|випуску|--------------------------+---------------------------------------| |
|об'єкта| |інвен-|заводський|паспорт-| фактично виявлено | за даними | |
| | |тарний| | ний | | бухгалтерського | |
| | | | | | | обліку | |
| | | | | |-------------------+-------------------| |
| | | | | |кількість|первісна |кількість|первісна | |
| | | | | | | (пере- | | (пере- | |
| | | | | | |оцінена) | |оцінена) | |
| | | | | | |вартість,| |вартість,| |
| | | | | | | гривень | | гривень | |
|-------+-------+------+----------+--------+---------+---------+---------+---------+--------|
| | | | | | | | | | |
|-------+-------+------+----------+--------+---------+---------+---------+---------+--------|
| | | | | | | | | | |
|------------------------------------------+---------+---------+---------+---------+--------|
|Усього | + | + | + | + | |
---------------------------------------------------------------------------------------------
Усього:
а) загальна кількість одиниць, фактично _____________________
(словами)
б) на суму, гривень, фактично _______________________________
(словами)
Голова комісії ____________ _____________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Члени комісії ____________ _____________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
____________ _____________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖУЮ
Керівник підприємства
__________ _________________
(підпис) (ініціали
та прізвище)
"___" ____________ 200_ р.
М.П.
ВІДОМОСТІ
про об'єкти основних фондів (засобів),
що пропонуються до відчуження
на ___ ____________ 200_ р.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Найменування| Рік | Номер об'єкта | Інформація | Вартість | Первісна | Сума | Балансова | Дані про |
| об'єкта | випуску | | про |здійснених |(переоцінена)|нарахованого|(залишкова)|дорогоцінні|
| |(побудови)| | проведення |капітальних| вартість, | зносу, | вартість, | метали(*) |
| | |---------------------------------|модернізації,|інвестицій,| гривень | гривень | гривень | |
| | |інвентарний|заводський|паспортний|модифікації, | гривень | | | | |
| | | | | | добудови, | | | | | |
| | | | | |дообладнання,| | | | | |
| | | | | |реконструкції| | | | | |
|------------+----------+-----------+----------+----------+-------------+-----------+-------------+------------+-----------+-----------|
| | | | | | | | | | | |
|------------+----------+-----------+----------+----------+-------------+-----------+-------------+------------+-----------+-----------|
| | | | | | | | | | | |
|---------------------------------------------------------+-------------+-----------+-------------+------------+-----------+-----------|
|Усього | + | + | + | + | + | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------
(*) Подаються у разі наявності за кожним інвентарним об'єктом Головний бухгалтер
підприємства _____________ ________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)Додаток 3
ЗВІТ
за результатами відчуження
та використання коштів, отриманих
від продажу майна------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |Найменування,| Наймену- | Номер та |Наймену-| Наймену- | Наймену- | Номер, | Балансова | Вартість | Сума | Використання | Фактичне | |місцезнаход- | вання | дата | вання, | вання, | вання, | дата |(залишкова)| майна за | коштів, |коштів згідно з| використання | | ження | суб'єкта |документа,| інвен- |місцезнаход-|місцезнаход-|реєстрації| вартість | резуль- |отриманих | техніко- | коштів | | суб'єкта |управління,| яким | тарний | ження | ження | договору | об'єкта | татами | від | економічним | | | господа- |який надав | надано | номер |організатора| покупця | купівлі- | продажу, |незалежної| продажу |обгрунтуванням | | | рювання | згоду на | згоду |об'єкта | аукціону, | | продажу | гривень | оцінки |(гривень),|---------------+---------------| | |відчуження | |продажу | конкурсу, | | | |(початкова| номер |призна-| сума, |призна-| сума, | | | | | | біржі | | | |вартість),| рахунка | чення |гривень| чення |гривень| | | | | | | | | | гривень | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------------+-----------+----------+--------+------------+------------+----------+-----------+----------+----------+-------+-------+-------+-------| | | | | | | | | | | | | | | | |-------------+-----------+----------+--------+------------+------------+----------+-----------+----------+----------+-------+-------+-------+-------| | | | | | | | | | | | | | | | |-------------+-----------+----------+--------+------------+------------+----------+-----------+----------+----------+-------+-------+-------+-------| |Усього | | | | | | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник
підприємства _________________ ________________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Головний
бухгалтер _________________ ________________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)М.П.
