Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА
18.05.2009 N 27

Про первинне уточнення персональних даних
Державного реєстру виборців

З метою забезпечення проведення первинного уточнення персональних даних Державного реєстру виборців, відповідно до статей 3, 5-10, частин першої, третьої-п'ятої статті 13, статті 14, частини третьої статті 15, статей 16, 22, 23, 37 Закону України "Про Державний реєстр виборців" ( 698-16 ), керуючись статтями 12, 13, пунктом 8 статті 17, пунктом 2 частини другої статті 27, частиною четвертою статті 33 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" ( 1932-15 ), Центральна виборча комісія постановляє:

1. Встановити, що первинне уточнення персональних даних Державного реєстру виборців проводиться з 1 червня до 15 вересня 2009 року.

2. Затвердити:

Порядок первинного уточнення персональних даних Державного реєстру виборців (додаток 1);

текст повідомлення виборцю, який проживає на території України, про проведення первинного уточнення персональних даних Державного реєстру виборців (додаток 2);

текст повідомлення виборцю, який проживає чи перебуває за межами України, про проведення первинного уточнення персональних даних Державного реєстру виборців (додаток 3).

3. Встановити форми:

подання з відомостями про громадян України, які зареєстровані за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, яким після 1 лютого 2006 року виповнилося 18 років (додаток 4);

подання з відомостями про осіб, які після 1 лютого 2006 року набули громадянства України та отримали тимчасове посвідчення громадянина України або паспорт громадянина України, місце проживання яких зареєстровано у відповідній адміністративно-територіальній одиниці (додаток 5);

подання з відомостями про виборців, які після 1 лютого 2006 року зареєстрували своє місце проживання і станом на 31 травня 2009 року проживають у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці (в тому числі про виборців, які змінили реєстрацію місця проживання в межах цієї адміністративно-територіальної одиниці) (додаток 6);

подання з відомостями про виборців, які після 1 лютого 2006 року зняті з реєстрації за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці (додаток 7);

подання з відомостями про осіб, громадянство України яких припинено після 1 лютого 2006 року, місце проживання яких зареєстровано у відповідній адміністративно-територіальній одиниці (додаток 8);

подання з відомостями про виборців, які проживали на відповідній території та померли після 1 лютого 2006 року (що підтверджено свідоцтвом про смерть) (додаток 9);

подання з відомостями про виборців, які після 1 лютого 2006 року змінили прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання яких зареєстровано у відповідній адміністративно-територіальній одиниці (додаток 10);

подання з відомостями про виборців, які після 1 лютого 2006 року змінили дату або місце народження, місце проживання яких зареєстровано у відповідній адміністративно-територіальній одиниці (додаток 11);

подання з відомостями про виборців, які станом на 31 травня 2009 року проходять строкову військову службу у військовій частині (формуванні) (додаток 12);

подання з відомостями про виборців, які станом на 31 травня 2009 року проживають на території дислокації військової частини (формування) (додаток 13);

подання з відомостями про виборців (у тому числі військовослужбовців строкової служби), які після 1 лютого 2006 року вибули з території дислокації військової частини (формування) (додаток 14);

подання з відомостями про виборців, які після 1 лютого 2006 року були визнані судом недієздатними, внаслідок чого щодо них було встановлено опіку, місце проживання яких зареєстровано у відповідній адміністративно-територіальній одиниці (додаток 15);

подання з відомостями про осіб, щодо яких судом після 1 лютого 2006 року скасовано рішення про визнання їх недієздатними, внаслідок чого щодо них було припинено опіку, місце проживання яких зареєстровано у відповідній адміністративно-територіальній одиниці (додаток 16);

подання з відомостями про виборців, які станом на 31 травня 2009 року відбувають покарання в установі, розташованій у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці (додаток 17);

подання з відомостями про виборців, які станом на 31 травня 2009 року зареєстровані за юридичною адресою закладу, який здійснює облік бездомних громадян (додаток 18);

подання з відомостями про виборців, які після 1 лютого 2006 року зняті з реєстрації за юридичною адресою закладу, який здійснює облік бездомних громадян (додаток 19);

подання з відомостями про виборців, які постійно нездатні пересуватися самостійно, місце проживання яких зареєстровано у відповідній адміністративно-територіальній одиниці (додаток 20);

подання з відомостями про громадян України, які перебувають на консульському обліку, котрим після 1 лютого 2006 року виповнилося 18 років (додаток 21);

подання з відомостями про осіб, які після 1 лютого 2006 року набули громадянства України та отримали відповідний документ (додаток 22);

подання з відомостями про осіб, громадянство України яких припинено після 1 лютого 2006 року (додаток 23);

подання з відомостями про громадян України - виборців, які після 1 лютого 2006 року стали на консульський облік і станом на 31 травня 2009 року перебувають на консульському обліку на території консульського округу (додаток 24);

подання з відомостями про громадян України - виборців, які після 1 лютого 2006 року зняті з консульського обліку на території консульського округу (додаток 25);

подання з відомостями про виборців, які є військовослужбовцями військових частин (формувань) України, що дислокуються за межами України на відповідній території (додаток 26).

4. Цю постанову надіслати Міністерству внутрішніх справ України, Міністерству оборони України, Міністерству охорони здоров'я України, Міністерству праці та соціальної політики України,Міністерству юстиції України, Державному департаменту України з питань виконання покарань, Міністерству закордонних справ України та регіональним органам адміністрування Державного реєстру виборців для доведення до відома сільських, селищних, міських голів, а також відповідних органів ведення Державного реєстру виборців і контролю за її виконанням.

Заступник Голови Центральної виборчої комісії А.МАГЕРА

( Додатки не наводяться )

Додаток 1
до постанови Центральної виборчої комісії
від 18 травня 2009 року N 27

Порядок
первинного уточнення персональних даних
Державного реєстру виборців

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає процедуру проведення первинного уточнення персональних даних Державного реєстру виборців (далі - Реєстр) відповідно до статті 37 Закону України "Про Державний реєстр виборців" ( 698-16 ) (далі - Закон).

1.2. Метою проведення первинного уточнення персональних даних Реєстру є:

- включення до бази даних Реєстру всіх громадян України, які відповідно до статті 70 Конституції України ( 254к/96-ВР ) мають право голосу;

- забезпечення повноти і цілісності бази даних Реєстру та достовірності відомостей Реєстру;

- усунення невідповідностей та неправильностей у персональних даних Реєстру;

- виявлення та виправлення органами ведення Державного реєстру виборців (далі - органи ведення) в базі даних Реєстру некоректних (взаємосуперечливих, помилкових) відомостей про виборців;

- виявлення та усунення у встановленому Законом ( 698-16 ) порядку всіх випадків кратного включення виборця до Реєстру.

1.3. Первинне уточнення персональних даних Реєстру здійснюється відповідно до цього Порядку з поєднанням заходів періодичного поновлення персональних даних Реєстру, передбачених статтею 22 Закону ( 698-16 ), та уточнення персональних даних Реєстру, передбачених статтею 23 Закону ( 698-16 ).

1.4. Дії щодо ведення Реєстру (внесення запису про виборця до бази даних Реєстру, внесення змін до персональних даних Реєстру, знищення запису Реєстру) при проведенні первинного уточнення персональних даних Реєстру здійснюються уповноваженими працівниками відповідного органу ведення, які мають доступ до бази даних Реєстру згідно з постановою Центральної виборчої комісії від 26 грудня 2008 року N 76.

1.5. При проведенні первинного уточнення персональних даних Реєстру знищення записів Реєстру здійснюється лише з метою усунення кратного включення виборців до бази даних Реєстру за рішенням розпорядника Реєстру.

1.6. При проведенні первинного уточнення персональних даних Реєстру візуальний та автоматизований контроль повноти і коректності персональних даних Реєстру здійснюється в порядку, встановленому постановою Центральної виборчої комісії від 11 березня 2009 року N 14; організаційно-правова підготовка і виконання дій щодо ведення Реєстру - в порядку, затвердженому постановою Центральної виборчої комісії від 3 квітня 2009 року N 18; облік усіх операцій зміни бази даних Реєстру ведеться органом ведення в порядку та за формами, встановленими постановою Центральної виборчої комісії від 3 квітня 2009 року N 19.

1.7. З метою забезпечення однократності включення виборця до Реєстру щодо кожного виборця в базі даних Реєстру ведеться лише один запис у формі сукупності всіх персональних даних, передбачених статтями 5-9 Закону ( 698-16 ).

1.8. Внесення записів до бази даних Реєстру здійснюється за виборчою адресою виборців, яка визначається відповідно до частин другої - четвертої статті 8 Закону ( 698-16 ).

Виборча адреса військовослужбовців, а також інших виборців, які прибули для проживання на території дислокації військової частини (формування), визначається за поштовою адресою відповідної військової частини (формування).

Зміна виборчої адреси виборця у межах території, на яку поширюються повноваження органу ведення, здійснюється на підставі розпорядження керівника цього органу ведення.

Зміна виборчої адреси виборця за межами території, на яку поширюються повноваження органу ведення, здійснюється органом ведення за попередньою виборчою адресою виборця на підставі розпорядження керівника цього органу, яке видається на виконання рішення розпорядника Реєстру.

1.9. Органи ведення інформують Центральну виборчу комісію про виконання передбачених цим Порядком заходів засобами програмного забезпечення автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру (далі - АІТС Реєстру).

1.10. Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, Міністерство закордонних справ України сприяють інформуванню громадян України про строки проведення первинного уточнення персональних даних Реєстру, про права громадян щодо перевірки своїх персональних даних.

2. Етапи первинного уточнення персональних даних Реєстру

2.1. Проведення первинного уточнення персональних даних Реєстру включає такі етапи:

1) уточнення органами ведення адресної підсистеми Реєстру (з 1 до 30 червня 2009 року);

2) подання органам ведення відомостей про виборців керівниками органів Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Державного департаменту України з питань виконання покарань, органів опіки та піклування, органів охорони здоров'я, установ соціального захисту, спеціалізованих закладів, які здійснюють облік бездомних громадян, дипломатичних представництв та консульських установ України, командирами військових частин (формувань), сільськими, селищними, міськими головами (з 1 до 15 червня 2009 року);

3) поновлення персональних даних Реєстру на підставі поданих органам ведення відомостей про виборців шляхом виконання відповідних дій з ведення Реєстру (з 1 червня до 31 липня 2009 року);

4) надсилання кожному виборцю, включеному до Реєстру, іменного повідомлення про проведення первинного уточнення персональних даних Реєстру з інформацією про права виборця щодо Реєстру та пропозицією перевірити свої персональні дані, усунути невідповідності та неточності в записі про себе, а також із роз'ясненням порядку звернення до органу ведення щодо усунення невідповідностей та неточностей (з 1 до 31 серпня 2009 року);

5) уточнення персональних даних Реєстру за результатами розгляду звернень виборців, отриманих за наслідками надсилання іменних повідомлень щодо уточнення персональних даних виборців, внесених до Реєстру (з 1 серпня до 15 вересня 2009 року);

6) усунення кратних включень виборців до Реєстру (з 15 червня до 15 вересня 2009 року).

3. Уточнення адресної підсистеми Реєстру

3.1. З метою уточнення адресної підсистеми Реєстру сільські, селищні, міські голови або інші посадові особи, які відповідно до закону здійснюють їх повноваження, до 5 червня 2009 року подають до відповідного органу ведення відомості про назви існуючих у відповідному населеному пункті вулиць, проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, мікрорайонів, кутків тощо (далі - геоніми) та номери житлових будинків, квартир, інших приміщень для проживання.

У разі зміни геонімів чи номерів житлових будинків тощо після 1 лютого 2006 року в зазначених відомостях вказуються їх попередні назви та нумерація.

3.2. Геоніми, відомості про які подаються до органу ведення, повинні бути зазначені українською мовою.

У разі відсутності геонімів українською мовою органи місцевого самоврядування вирішують питання щодо утворення геонімів українською мовою відповідно до законодавства України.

3.3. Відомості, передбачені пунктом 3.1 цього Порядку, подаються станом на 31 травня 2009 року і засвідчуються підписом сільського, селищного, міського голови або іншої посадової особи, яка відповідно до закону здійснює його повноваження, та скріплюються печаткою відповідної місцевої ради.

3.4. Орган ведення забезпечує:

- одноразове внесення до адресної підсистеми Реєстру всіх геонімів, що існують в адміністративно-територіальних одиницях на території, на яку поширюються його повноваження, їх правильне та однакове написання;

- повноту та достовірність переліку будинків, квартир та інших приміщень для проживання;

- підтримку адресної підсистеми Реєстру в актуальному стані.

3.5. У разі необхідності уточнення відомостей адресної підсистеми Реєстру орган ведення може провести їх перевірку шляхом звернення до відповідних посадових осіб, зазначених у пункті 3.3 цього Порядку.

3.6. Сільський, селищний, міський голова або інша посадова особа, яка відповідно до закону здійснює його повноваження, не пізніше п'яти днів з дня надходження звернення керівника органу ведення щодо уточнення відомостей про існуючі в населеному пункті геоніми чи номери житлових будинків, квартир, інших приміщень для проживання надає обґрунтовану відповідь.

4. Поновлення персональних даних Реєстру

4.1. Органи ведення з 1 червня до 31 липня 2009 року здійснюють поновлення персональних даних Реєстру, внесених до бази даних Реєстру при первинному формуванні Реєстру, на підставі відомостей, які подаються органами, закладами, установами та організаціями, зазначеними в пунктах 4.3-4.9 цього Порядку, а також закордонними дипломатичними установами України за встановленими Центральною виборчою комісією формами (додатки 4-26).

4.2. Відомості про виборців подаються до відповідного органу ведення до 15 червня 2009 року за період з 1 лютого 2006 року до 31 травня 2009 року включно в одному примірнику на паперових носіях формату А-4, до якого додається СD-R диск із електронним файлом відповідного подання, сформованим програмними засобами Microsoft Excel із застосуванням таблиці кодування символів WIN1251. Зазначені відомості подаються до органу ведення із супровідним листом.

Відомості про виборців, які після 1 лютого 2006 року надавалися відповідними органами, закладами, установами та організаціями, в тому числі з метою забезпечення проведення відповідних виборів чи референдумів, зазначаються у поданні окремо.

Відомості про виборців у електронному файлі повинні відповідати відомостям, поданим на паперових носіях.

4.3. Керівник відповідного районного (міського, районного у місті) органу Міністерства внутрішніх справ України подає відомості про:

- громадян України, які зареєстровані за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, яким після 1 лютого 2006 року виповнилося 18 років;

- осіб, які після 1 лютого 2006 року набули громадянства України та отримали тимчасове посвідчення громадянина України або паспорт громадянина України;

- виборців, які після 1 лютого 2006 року зареєстрували своє місце проживання і станом на 31 травня 2009 року проживають в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці (в тому числі про виборців, які змінили реєстрацію місця проживання в межах цієї адміністративно-територіальної одиниці);

- виборців, які після 1 лютого 2006 року зняті з реєстрації за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці;

- осіб, громадянство України яких припинено після 1 лютого 2006 року.

4.4. Керівник відповідного районного (міського, районного у місті) органу Міністерства юстиції України подає відомості про:

- виборців, які проживали на відповідній території та померли після 1 лютого 2006 року (що підтверджено свідоцтвом про смерть);

- виборців, які після 1 лютого 2006 року змінили прізвище, ім'я, по батькові, дату або місце народження.

Відомості про виборців, які померли, а також, які змінили прізвище, ім'я, по батькові, дату або місце народження, подаються органами Міністерства юстиції України до органу ведення, повноваження якого поширюються на територію району, міста, району в місті, де зареєстровано місце проживання (адреса житла) таких виборців відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" ( 1382-15 ).

4.5. Командир військової частини (формування), дислокованої в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, подає відомості про:

- виборців, які станом на 31 травня 2009 року проходять строкову військову службу у військовій частині (формуванні);

- інших виборців, які станом на 31 травня 2009 року проживають на території дислокації військової частини (формування);

- про виборців (у тому числі військовослужбовців строкової служби), які після 1 лютого 2006 року вибули з території дислокації військової частини (формування).

4.6. Керівник відповідного районного (міського, районного у місті) органу опіки та піклування подає відомості про:

- виборців, які після 1 лютого 2006 року були визнані судом недієздатними, внаслідок чого щодо них було встановлено опіку;

- осіб, стосовно яких судом після 1 лютого 2006 року скасовано рішення про визнання їх недієздатними, внаслідок чого щодо них було припинено опіку.

4.7. Керівник відповідного місцевого органу Державного департаменту України з питань виконання покарань подає відомості про виборців, які станом на 31 травня 2009 року відбувають покарання в установах, розташованих у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

4.8. Керівник розташованого у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці спеціалізованого закладу, який згідно із законом здійснює облік бездомних громадян, подає відомості про:

- виборців, які станом на 31 травня 2009 року зареєстровані за юридичною адресою закладу;

- виборців, які після 1 лютого 2006 року зняті з реєстрації за юридичною адресою закладу.

4.9. Керівник відповідного районного, районного у місті, міського (у містах без районного поділу) органу охорони здоров'я, установи соціального захисту, сільський, селищний, міський (у містах, де відсутні органи охорони здоров'я, установи соціального захисту) голова подає відомості про виборців, які постійно нездатні пересувати самостійно.

4.10. Неподання, несвоєчасне чи з порушенням вимог цього Порядку подання органами, закладами, установами та організаціями відомостей, передбачених пунктами 4.3-4.9 цього Порядку, може бути оскаржено керівником відповідного органу ведення до суду.

4.11. При надходженні відомостей про виборців орган ведення здійснює конвертацію електронних файлів відповідних подань у "xml-формат" з використанням програмних засобів АІТС Реєстру і проводить візуальний та автоматизований контроль повноти і коректності персональних даних Реєстру.

У разі якщо відомості про виборців були подані відповідними органами, закладами, установами та організаціями й опрацьовані органом ведення до первинного формування бази даних Реєстру, відповідна частина електронного файлу подання з відомостями може не завантажуватися до АІТС Реєстру.

4.12. У разі невідповідності поданих відомостей вимогам цього Порядку на вимогу керівника органу ведення у визначені ним строки відповідні органи, заклади, установи та організації здійснюють доопрацювання поданих відомостей згідно з цим Порядком.

4.13. У разі необхідності проведення перевірки чи уточнення отриманих відомостей, передбачених пунктами 4.3-4.9 цього Порядку, керівник органу ведення звертається до відповідних органів, закладів, установ та організацій із запитом стосовно проведення такої перевірки.

4.14. Керівники органів Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Державного департаменту України з питань виконання покарань, органів опіки та піклування, органів охорони здоров'я, установ соціального захисту, спеціалізованих закладів, які здійснюють облік бездомних громадян, дипломатичних представництв та консульських установ України, командири військових частин (формувань), сільські, селищні, міські голови забезпечують невідкладний розгляд запитів керівника органу ведення щодо перевірки поданих відомостей і не пізніш як на п'ятий день з дня отримання такого запиту надають обґрунтовану відповідь.

4.15. За результатами візуального та автоматизованого контролю повноти і коректності персональних даних відомостей та проведеної у разі необхідності перевірки орган ведення здійснює організаційно-правову підготовку і виконання дій з ведення Реєстру.

4.16. Опрацювання поданих відповідно до пунктів 3.1 та 4.3-4.9 цього Порядку відомостей та виконання органом ведення за його результатами дій щодо ведення Реєстру здійснюються до 31 липня 2009 року.

5. Заходи з уточнення персональних даних Реєстру,
які здійснюються під час первинного уточнення
персональних даних Реєстру

5.1. Після завершення внесення змін до бази даних Реєстру на підставі поданих відповідно до пунктів 3.1 та 4.3-4.9 цього Порядку відомостей органи ведення з 1 серпня до 15 вересня 2009 року здійснюють заходи з уточнення персональних даних Реєстру.

5.2. З метою уточнення персональних даних Реєстру Центральна виборча комісія з 1 до 31 серпня 2009 року забезпечує виготовлення та надсилання кожному виборцю, включеному до Реєстру, іменного повідомлення з інформацією про права виборця щодо Реєстру та пропозицією перевірити свої персональні дані, усунути невідповідності та неточності в записі про себе, а також із роз'ясненням порядку звернення до органу ведення щодо усунення невідповідностей та неточностей. До іменного повідомлення додається роздрук персональних даних виборця, внесених до бази даних Реєстру.

5.3. Іменні повідомлення надсилаються виборцям на виборчу адресу за відомостями, внесеними до бази даних Реєстру.

5.4. Після отримання у процесі уточнення персональних даних Реєстру звернень виборців орган ведення невідкладно здійснює організаційно-правову підготовку та за підсумком вивчення таких звернень при виявленні встановлених Законом ( 698-16 ) підстав виконує відповідні дії щодо ведення Реєстру.

6. Усунення кратного включення виборця до Реєстру

6.1. Кратним включенням виборця до Реєстру є наявність у базі даних Реєстру двох і більше записів про одного й того ж виборця. Такі записи містять однакові ідентифікаційні персональні дані виборця (прізвище, власне ім'я (всі власні імена), по батькові, дату та місце народження).

6.2. Центральна виборча комісія через Службу розпорядника Реєстру та органи ведення виявляють усі випадки кратного включення виборця до Реєстру до завершення первинного уточнення персональних даних Реєстру.

Виявлення випадків кратного включення виборців до Реєстру здійснюється програмними засобами підсистеми контролю однократності включення виборців АІТС Реєстру Службою розпорядника Реєстру та органами ведення шляхом пошуку в базі даних Реєстру записів про виборців з однаковими ідентифікаційними даними.

Служба розпорядника Реєстру виявляє випадки кратного включення виборців до Реєстру шляхом перевірки всіх записів бази даних Реєстру.

6.3. Усунення кратного включення виборця до Реєстру здійснюється шляхом знищення зайвих записів бази даних Реєстру на підставі розпорядження керівника органу ведення, яке видається на виконання відповідної постанови Центральної виборчої комісії не пізніш як на третій день з дня її надходження до органу ведення.

6.4. При виявленні кратного включення виборця до Реєстру з різними виборчими адресами Служба розпорядника Реєстру програмними засобами АІТС Реєстру повідомляє відповідні органи ведення про необхідність звернутися до такого виборця щодо підтвердження його виборчої адреси та надати висновок стосовно збереження чи знищення запису за відповідною виборчою адресою.

6.5. Орган ведення надсилає виборцю за виборчими адресами, вказаними Службою розпорядника Реєстру, повідомлення з пропозицією в десятиденний строк звернутися до органу ведення для підтвердження його виборчої адреси.

У такому повідомленні зазначаються:

1) ідентифікаційні персональні дані виборця;

2) виборчі адреси, які внесені до бази даних Реєстру;

3) строк, протягом якого виборцю пропонується підтвердити свою виборчу адресу;

4) роз'яснення порядку проведення уточнення та порядку звернення до органу ведення.

6.6. Якщо у встановлений строк відповідь виборця щодо підтвердження виборчої адреси не надійшла або у разі отримання підтвердження більш як однієї виборчої адреси, орган ведення звертається із запитом до відповідних органів Міністерства внутрішніх справ України щодо реєстрації місця проживання такого виборця згідно із Законом України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" ( 1382-15 ).

6.7. Органи Міністерства внутрішніх справ України забезпечують надання відповіді на вказаний запит органу ведення у п'ятиденний строк з дня його надходження.

6.8. Після отримання відповіді виборця про підтвердження його виборчої адреси та/чи відповіді органів Міністерства внутрішніх справ України на запит щодо реєстрації місця проживання виборця орган ведення не пізніше ніж у триденний строк з дня надходження відповіді визначає запис про виборця, що підлягає збереженню, та записи, які підлягають знищенню.

6.9. Відповіді виборця про підтвердження його виборчої адреси, органів Міністерства внутрішніх справ України на запит щодо реєстрації місця проживання виборця згідно із Законом України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" ( 1382-15 ), на підставі яких органом ведення зроблено висновок щодо збереження чи знищення запису про виборця, систематизуються та обліковуються у порядку, встановленому постановою Центральної виборчої комісії від 3 квітня 2009 року N 18.

6.10. Висновок щодо збереження чи знищення запису про виборця передається органом ведення Службі розпорядника Реєстру програмними засобами АІТС Реєстру.

6.11. На підставі висновку, передбаченого пунктом 6.10 цього Порядку, Центральна виборча комісія приймає рішення щодо доручення відповідному органу ведення усунути кратне включення виборця до Реєстру.

6.12. Служба розпорядника Реєстру програмними засобами АІТС Реєстру здійснює перевірку бази даних Реєстру з метою встановлення записів, що містять схожі ідентифікаційні персональні дані виборця, які можуть бути варіантами різного написання прізвища, власного імені (всіх власних імен), по батькові, дати, місця народження виборця чи помилками при введенні інформації, або викликають підозру кратного включення виборця до Реєстру за частковим збігом зазначених облікових реквізитів.

У разі виявлення у базі даних Реєстру зазначених записів Служба розпорядника Реєстру повідомляє відповідні органи ведення про необхідність проведення перевірки відповідних персональних даних із залученням органів, закладів, установ, організацій, визначених у пунктах 4.3-4.9 цього Порядку. При потребі орган ведення звертається до виборця з пропозицією в десятиденний строк уточнити його персональні дані.

7. Особливості проведення первинного уточнення
персональних даних Реєстру щодо виборців,
які проживають або перебувають за межами України

7.1. Первинне уточнення персональних даних Реєстру щодо виборців, які проживають або перебувають за межами України, здійснюється з урахуванням особливостей, встановлених цим розділом.

7.2. Уточнення адресної підсистеми Реєстру, передбачене розділом 3 цього Порядку, орган ведення в Міністерстві закордонних справ України не здійснює.

7.3. Керівник дипломатичного представництва чи консульської установи України у порядку та строки, встановлені пунктом 4.2 цього Порядку, подає до органу ведення в Міністерстві закордонних справ України відомості про:

- громадян України, які перебувають на консульському обліку, котрим після 1 лютого 2006 року виповнилося 18 років;

- осіб, які після 1 лютого 2006 року набули громадянства України та отримали тимчасове посвідчення громадянина України або паспорт громадянина України;

- осіб, громадянство України яких припинено після 1 лютого 2006 року;

- громадян України - виборців, які після 1 лютого 2006 року стали на консульський облік і станом на 31 травня 2009 року перебувають на консульському обліку на території відповідного консульського округу;

- громадян України - виборців, які після 1 лютого 2006 року зняті з консульського обліку на території відповідного консульського округу;

- виборців, які є військовослужбовцями військових частин (формувань) України, що дислокуються за межами України на відповідній території.

7.4. Іменні повідомлення виборцям, які проживають або перебувають за межами України, про проведення первинного уточнення персональних даних Реєстру Центральна виборча комісія передає до органу ведення в Міністерстві закордонних справ України, який забезпечує їх надсилання виборцям, які проживають або перебувають за межами України.

7.5. Виборча адреса виборців, які проживають або перебувають за межами України, визначається як поштова адреса їх місця проживання чи перебування за правилами країни проживання (перебування).

7.6. Під час проведення первинного уточнення персональних даних Реєстру звернення виборців подаються до дипломатичного представництва чи консульської установи України в порядку, встановленому статтями 19, 20 Закону ( 698-16 ).

Керівник дипломатичного представництва чи консульської установи України невідкладно передає звернення виборців до органу ведення в Міністерстві закордонних справ України.

7.7. На етапі усунення кратного включення виборця до Реєстру повідомлення, зазначене у пункті 6.5 цього Порядку, може надсилатися дипломатичними представництвами чи консульськими установами України за дорученням керівника органу ведення в Міністерстві закордонних справ України.

У разі виявлення різних виборчих адрес виборця за межами України та відсутності відповіді виборця на повідомлення, зазначене в пункті 6.5 цього Порядку, або отримання підтвердження більш як однієї виборчої адреси, у базі даних Реєстру зберігається запис про виборця за виборчою адресою, яка відповідає останній виборчій адресі за даними консульського обліку.

Зайві записи підлягають знищенню у порядку, встановленому пунктом 6.3 цього Порядку.

7.8. Міністерство закордонних справ України, дипломатичні представництва та консульські установи України вживають відповідних заходів для інформування громадян України, які проживають чи перебувають за межами України, зокрема шляхом розміщення повідомлення, передбаченого частиною третьою статті 37 Закону ( 698-16 ), в доступних громадянам України друкованих засобах масової інформації країни перебування із зазначенням адрес і телефонів дипломатичних представництв та консульських установ для подання відомостей громадянами України, які проживають чи перебувають на території відповідної держави.

Секретар Центральної виборчої комісії Т.ЛУКАШ

Додаток 2
до постанови Центральної виборчої комісії
від 18 травня 2009 року N 27

Назва органу ведення
Державного реєстру виборців

-------------------------------------
| Виборча адреса виборця |
| |
| |
| Прізвище, ініціали виборця |
-------------------------------------

______________
(дата)

  ПОВІДОМЛЕННЯ
про проведення первинного уточнення персональних даних
Державного реєстру виборців

  Шановний (а) _______________________________________________!
(прізвище, ім'я, по батькові виборця)

У зв'язку з проведенням первинного уточнення персональних
даних Державного реєстру виборців пропонуємо Вам перевірити свої
персональні дані, внесені до Державного реєстру виборців, та у
разі виявлення невідповідностей чи неточностей у записі про себе
звернутися для їх усунення до органу ведення Державного реєстру
виборців відповідно до своєї виборчої адреси _____________________
___________________________________________________.
(адреса органу ведення Державного реєстру виборців)

Місце для роздруку
персональних даних виборця

Кожен виборець має право:

1) подавати свої персональні дані до відповідного органу
ведення Державного реєстру виборців;

2) знати про своє включення (невключення) чи включення
(невключення) інших осіб до Державного реєстру виборців;

3) знати про використання своїх персональних даних для цілей,
не передбачених частинами першою - четвертою статті 26 Закону
України "Про Державний реєстр виборців", зокрема знати, кому і з
яких підстав була надана інформація про нього;

4) одержувати на безоплатній основі у будь-який час від
відповідного органу ведення Державного реєстру виборців повну
інформацію в доступній формі про свої персональні дані, внесені до
Державного реєстру виборців, у порядку, встановленому Законом
України "Про Державний реєстр виборців";

5) звертатися у порядку, встановленому Законом України "Про
Державний реєстр виборців", до відповідного органу ведення
Державного реєстру виборців із мотивованою заявою щодо
неправомірного включення (невключення) до Державного реєстру
виборців себе чи інших осіб, запису про себе чи про інших осіб,
виправлення недостовірних відомостей Державного реєстру виборців
щодо себе або інших осіб;

6) оскаржувати у порядку, встановленому законом, рішення, дії
чи бездіяльність органів Державного реєстру виборців;

7) захищати будь-якими не забороненими законом засобами свої
права та законні інтереси у разі їх порушення при веденні
Державного реєстру виборців.

(Частина перша статті 10 Закону України "Про Державний реєстр
виборців")

Порядок звернення виборця за власною ініціативою
до органу ведення Державного реєстру виборців
щодо зміни його персональних даних

1. Кожен виборець у разі зміни його персональних даних може
звернутися до органу ведення Державного реєстру виборців
відповідно до своєї виборчої адреси із заявою про внесення змін до
його персональних даних у Державному реєстрі виборців. До заяви
додаються документи (належно засвідчені копії документів), які
підтверджують ці зміни, та довідка про включення особи до
Державного реєстру виборців. Виборець, у персональних даних якого
в Державному реєстрі виборців зазначено про його постійну
нездатність пересуватися самостійно, може письмово уповноважити на
таке звернення іншу особу. Виборець, який проживає чи перебуває за
межами України, звертається із заявою до відповідної консульської
установи України.

2. У разі звернення щодо зміни виборчої адреси виборець подає
заяву до органу ведення Державного реєстру виборців за новою
виборчою адресою, до якої додаються документи (належно засвідчені
копії документів), що підтверджують зміну виборчої адреси виборця.

(Частини перша, друга статті 20 Закону України "Про Державний
реєстр виборців")

Додаток 3
до постанови Центральної виборчої комісії
від 18 травня 2009 року N 27

Назва органу ведення
Державного реєстру виборців

-------------------------------------
| Виборча адреса виборця |
| |
| |
| Прізвище, ініціали виборця |
-------------------------------------

______________
(дата)

  ПОВІДОМЛЕННЯ
про проведення первинного уточнення персональних даних
Державного реєстру виборців

Шановний (а)________________________________________________!
(прізвище, ім'я, по батькові виборця)

У зв'язку з проведенням первинного уточнення персональних
даних Державного реєстру виборців пропонуємо Вам перевірити свої
персональні дані, внесені до Державного реєстру виборців, та у
разі виявлення невідповідностей чи неточностей у записі про себе
звернутися для їх усунення до дипломатичного представництва чи
консульської установи України за адресою _________________________
_________________________________________________.
(адреса дипломатичного представництва чи
консульської установи України)

Місце для роздруку
персональних даних виборця

Кожен виборець має право:

1) подавати свої персональні дані до відповідного органу
ведення Державного реєстру виборців;

2) знати про своє включення (невключення) чи включення
(невключення) інших осіб до Державного реєстру виборців;

3) знати про використання своїх персональних даних для цілей,
не передбачених частинами першою - четвертою статті 26 Закону
України "Про Державний реєстр виборців", зокрема знати, кому і з
яких підстав була надана інформація про нього;

4) одержувати на безоплатній основі у будь-який час від
відповідного органу ведення Державного реєстру виборців повну
інформацію в доступній формі про свої персональні дані, внесені до
Державного реєстру виборців, у порядку, встановленому Законом
України "Про Державний реєстр виборців";

5) звертатися у порядку, встановленому Законом України "Про
Державний реєстр виборців", до відповідного органу ведення
Державного реєстру виборців із мотивованою заявою щодо
неправомірного включення (невключення) до Державного реєстру
виборців себе чи інших осіб, запису про себе чи про інших осіб,
виправлення недостовірних відомостей Державного реєстру виборців
щодо себе або інших осіб;

6) оскаржувати у порядку, встановленому законом, рішення, дії
чи бездіяльність органів Державного реєстру виборців;

7) захищати будь-якими не забороненими законом засобами свої
права та законні інтереси у разі їх порушення при веденні
Державного реєстру виборців.

(Частина перша статті 10 Закону України "Про Державний реєстр
виборців")

Порядок звернення виборця за власною ініціативою
до органу ведення Державного реєстру виборців
щодо зміни його персональних даних

1. Кожен виборець у разі зміни його персональних даних може
звернутися до органу ведення Державного реєстру виборців
відповідно до своєї виборчої адреси із заявою про внесення змін до
його персональних даних у Державному реєстрі виборців. До заяви
додаються документи (належно засвідчені копії документів), які
підтверджують ці зміни, та довідка про включення особи до
Державного реєстру виборців. Виборець, у персональних даних якого
в Державному реєстрі виборців зазначено про його постійну
нездатність пересуватися самостійно, може письмово уповноважити на
таке звернення іншу особу. Виборець, який проживає чи перебуває за
межами України, звертається із заявою до відповідної консульської
установи України.

2. У разі звернення щодо зміни виборчої адреси виборець подає
заяву до органу ведення Державного реєстру виборців за новою
виборчою адресою, до якої додаються документи (належно засвідчені
копії документів), що підтверджують зміну виборчої адреси виборця.

(Частини перша, друга статті 20 Закону України "Про Державний
реєстр виборців")

Секретар Центральної виборчої комісії Т.ЛУКАШ

З Додатками 4-26 можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Постанови".