КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія XXIV скликання
РІШЕННЯ
N 360/520 від 24.04.2003
(Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Київміськради
N 573/5385 від 30.12.2010)
Про затвердження Положення про податок
з реклами в м. Києві
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради
N 599/759 від 10.07.2003
N 80/1290 від 18.03.2004
N 258/1468 від 27.05.2004 )
Відповідно до пункту 24 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), статті 11 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 "Про місцеві податки і збори" Київська міська рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про податок з реклами в м. Києві згідно з додатком.
2. Рішення Київради від 17.05.94 N 9б "Про введення податку з реклами в м. Києві" (із змінами та доповненнями, внесеними рішенням Київради від 05.07.01 N 370/1346) вважати таким, що втратило чинність.
3. Доручити Державній податковій адміністрації у м. Києві забезпечити облік надходжень платежів податку з реклами.
4. Головному управлінню преси та інформації Київської міської державної адміністрації опублікувати це рішення в засобах масової інформації.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київради
від 24.04.2003 р. N 360/520
Положення
про податок з реклами
I. Загальні положення
Податок з реклами встановлюється згідно з пунктом 1 частини 1 статті 15 Закону України від 25.06.91 N 1251-XII "Про систему оподаткування" зі змінами та доповненнями, статтями 11, 18 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 "Про місцеві податки і збори" та Закону України від 03.07.96 N 270/96-ВР "Про рекламу" зі змінами та доповненнями.
Наведені у цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
- реклама - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку;
- особа - будь-яка фізична чи юридична особа;
- продукція - товари, роботи, послуги, цінні папери;
- рекламодавець - особа, яка є замовником реклами для її встановлення та/або розміщення;
- розповсюджувач реклами (рекламна агенція, тощо) - особа, яка здійснює розповсюдження (встановлення та розміщення) реклами будь-якими рекламними засобами;
- рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб;
II. Платники податку
Платниками податку з реклами є юридичні особи усіх форм власності, їх філії, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, які розміщують об'єкти реклами на території м. Києва. ( Розділ II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 258/1468 від 27.05.2004 )
III. Об'єкт оподаткування
Об'єктом оподатковування є вартість послуг по встановленню та розміщенню реклами, в тому числі і плата за право тимчасового використання місць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві. ( Розділ III із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 258/1468 від 27.05.2004 )
IV. Ставка податку
4.1. Ставка податку встановлюється у відсотках від вартості послуг за встановлення та розміщення реклами, в тому числі і від плати за право тимчасового використання місць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві. ( Підпункт 4.1 розділу IV в редакції Рішення Київміськради N 258/1468 від 27.05.2004 )
4.2. За розміщення одноразової реклами усіх видів ставка збору становить 0,1 відсотка.
4.3. За розміщення реклами на тривалий час ставка збору становить 0,5 відсотка.
V. Пільги
Від оподаткування, згідно з цим положенням, звільняється:
5.1. Соціальна реклама. ( Пункт 5.1 розділу V в редакції Рішення Київміськради N 258/1468 від 27.05.2004 )
5.2. Реклама благодійних заходів.
5.3. Інформаційні вивіски, що розміщуються в приміщеннях, які використовуються для реалізації товарів, включаючи вітрини.
5.4. Об'яви та повідомлення про зміну місця знаходження підприємств, установ, організацій, номерів телефонів, телефаксів, телетайпів.
VI. Порядок нарахування і терміни сплати
податку з реклами
6.1. Податок з реклами нараховується відповідно до встановленої ставки та вартості наданих рекламних послуг, в тому числі і розміру плати за право тимчасового використання місць в м. Києві для розташування об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті і виділяється в розрахункових документах окремим рядком.
6.2. Рекламодавці сплачують податок з реклами під час оплати послуг, визначених розділом III цього Положення.
6.3. Податок з реклами одержується розповсюджувачами та вносіться до районних бюджетів за місцем їх реєстрації.
6.4. Податок з реклами за право тимчасового використання місць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті одержується уповноваженим виконавчим органом Київради (Київської міської державної адміністрації) з подальшим перерахуванням його до відповідних районних бюджетів за місцем розміщення зовнішньої реклами.
6.5. Суб'єкти підприємницької діяльності, які не зареєстровані у м. Києві як основні платники, але розміщують об'єкти реклами на території м. Києва, сплачують податок з реклами до відповідних районних бюджетів за місцем розміщення зовнішньої реклами.
6.6. Перерахування коштів податку з реклами до бюджету проводиться протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем граничного терміну для подання розрахунку сплати податку.
6.7. Розрахунок сплати податку з реклами подається до державної податкової інспекції відповідного району за місцем реєстрації платника протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця.
6.8. Розрахунок сплати податку з реклами платниками податку, які не зареєстровані у м. Києві як основні платники, але розміщують об'єкти реклами на території м. Києва, подається до відповідної державної податкової інспекції за місцем розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті в термін, визначений пунктом 6.7 цього Положення.
6.9. У разі, якщо у наступних податкових періодах платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданому ним розрахунку, то такий платник зобов'язаний подати новий розрахунок, що містить виправлені показники. ( Розділ VI в редакції Рішення Київміськради N 258/1468 від 27.05.2004 )
VII. Джерела сплати податку
Податок з реклами відноситься на валові витрати рекламодавців.
VIII. Відповідальність платників і контроль
податкових організацій
8.1. Відповідальність за повноту нарахування та своєчасність сплати податку з реклами до бюджету покладається на розповсюджувачів реклами та на орган, уповноважений виконавчим органом Київради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до чинного законодавства. ( Пункт 8.1 розділу VIII в редакції Рішення Київміськради N 258/1468 від 27.05.2004 )
8.2. Контроль за повнотою, своєчасністю сплати податку з реклами здійснюється державними податковими службами міста Києва.
Заступник міського голови - секретар Київради В.Яловий
( Додаток 1 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 80/1290 від 18.03.2004 )
( Додаток 2 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 80/1290 від 18.03.2004 )