Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ
N 360/520 від 24.04.2003

(Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Київміськради
N 573/5385 від 30.12.20
10)

Про затвердження Положення про податок
з реклами в м. Києві

Відповідно до пункту 24 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), статті 11 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 "Про місцеві податки і збори" Київська міська рада вирішила:

1. Затвердити Положення про податок з реклами в м. Києві згідно з додатком.

2. Рішення Київради від 17.05.94 N 9б "Про введення податку з реклами в м. Києві" (із змінами та доповненнями, внесеними рішенням Київради від 05.07.01 N 370/1346) вважати таким, що втратило чинність.

3. Доручити Державній податковій адміністрації у м. Києві забезпечити облік надходжень платежів податку з реклами.

4. Головному управлінню преси та інформації Київської міської державної адміністрації опублікувати це рішення в засобах масової інформації.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Київський міський голова О.Омельченко

Додаток
до рішення Київради
від 24.04.2003 р. N 360/520

Положення
про податок з реклами

I. Загальні положення

Податок з реклами встановлюється згідно з пунктом 1 частини 1 статті 15 Закону України від 25.06.91 N 1251-XII "Про систему оподаткування" зі змінами та доповненнями, статтями 11, 18 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93 "Про місцеві податки і збори" та Закону України від 03.07.96 N 270/96-ВР "Про рекламу" зі змінами та доповненнями.

Наведені у цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:

- реклама - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку;

- особа - будь-яка фізична чи юридична особа;

- продукція - товари, роботи, послуги, цінні папери;

- рекламодавець - особа, яка є замовником реклами для її встановлення та/або розміщення;

- розповсюджувач реклами (рекламна агенція, тощо) - особа, яка здійснює розповсюдження (встановлення та розміщення) реклами будь-якими рекламними засобами;

- рекламні засоби - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб;

II. Платники податку

Платниками податку з реклами є юридичні особи усіх форм власності, їх філії, відділення, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також фізичні особи.

III. Об'єкт оподаткування

Об'єктом оподатковування є вартість послуг по встановленню та розміщенню реклами.

IV. Ставка податку

4.1. Ставка податку встановлюється у відсотках від вартості послуг, наданих підприємству або фізичній особі з рекламування продукції.

4.2. За розміщення одноразової реклами усіх видів ставка збору становить 0,1 відсотка.

4.3. За розміщення реклами на тривалий час ставка збору становить 0,5 відсотка.

V. Пільги

Від оподаткування, згідно з цим положенням, звільняється:

5.1. Розміщення інформації, яка відбиває соціальні події, інтереси політичних партій, релігійних і громадських організацій та/або призначена для їх підтримки.

5.2. Реклама благодійних заходів.

5.3. Інформаційні вивіски, що розміщуються в приміщеннях, які використовуються для реалізації товарів, включаючи вітрини.

5.4. Об'яви та повідомлення про зміну місця знаходження підприємств, установ, організацій, номерів телефонів, телефаксів, телетайпів.

VI. Порядок нарахування і терміни сплати
податку з реклами

6.1. Податок з реклами нараховується розповсюджувачем (рекламною агенцією, тощо) виходячи з встановленої ставки та вартості наданих рекламних послуг і виділяється в розрахункових документах окремим рядком.

6.2. Рекламодавці сплачують податок з реклами під час оплати послуг за встановлення та розміщення реклами.

6.3. Податок з реклами одержується розповсюджувачем (рекламними агенціями, тощо) та вноситься до районних бюджетів за місцем їх реєстрації.

6.4. Перерахування коштів податку з реклами до бюджету проводиться протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем граничного терміну для подання розрахунку сплати податку.

6.6. Розрахунок сплати податку з реклами (за формою, згідно з додатком N 1 до цього Положення) подається до Державної податкової інспекції відповідного району за місцем реєстрації платника протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця.

6.7. У разі, якщо у майбутніх податкових періодах платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданому ним розрахунку, то такий платник зобов'язаний подати новий розрахунок, що містить виправлені показники (за формою, згідно з додатком N 2 до цього Положення)

VII. Джерела сплати податку

Податок з реклами відноситься на валові витрати рекламодавців.

VIII. Відповідальність платників і контроль
податкових організацій

8.1. Відповідальність за повноту нарахування та своєчасність сплати податку з реклами до бюджету покладається на розповсюджувачів (рекламні агенції, тощо) відповідно до чинного законодавства.

8.2. Контроль за повнотою, своєчасністю сплати податку з реклами здійснюється державними податковими службами міста Києва.

Заступник міського голови - секретар Київради В.Яловий

Додаток N 1
до Положення про податок з
реклами

Розрахунок сплати податку з реклами у м. Києві

     ------------------------------------------------------------------
|Відмітка про одержання: | |
|(вхідний номер, дата, штамп органу| |
|державної податкової служби) | |
|----------------------------------+-----------------------------|
|До органу державної податкової | |
|служби | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Ідентифікаційний код платника | | | | | | | | | | |
|згідно з ЄДРПОУ, ТРДПАУ або | | | | | | | | | | |
|номер з ДРФО (фізичної особи) | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Юридична адреса суб'єкта | |
|господарювання | |
|----------------------------------+-----------------------------|
|Прізвище відповідальної | |
|особи | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Телефон |
------------------------------------------------------------------

Розрахунок суми
податку з реклами

за _______ місяць 200__ р.

     ------------------------------------------------------------------
| N | Найменування показника | Сума |
|п/п | | (грн.) |
|-----+--------------------------------------------+-------------|
| 1. |Виручка за послуги зі встановлення та | |
| |розміщення реклами | |
|-----+--------------------------------------------+-------------|
| 2. |Сума податку з реклами, всього | |
|-----+--------------------------------------------+-------------|
| 3. |у тому числі: | |
|-----+--------------------------------------------+-------------|
| 4. |за ставкою 0,1% | |
|-----+--------------------------------------------+-------------|
| 5. |за ставкою 0,5% | |
|-----+--------------------------------------------+-------------|
| 6. |Сплачено, N п/д, дата | |
------------------------------------------------------------------

Керівник підприємства ________________________________ (підпис)

Головний бухгалтер ___________________________________ (підпис)

Додаток N 2
до Положення про податок з
реклами

     ------------------------------------------------------------------
| В Державну податкову інспекцію | Одержано |
|---------------------------------| "___" ___________ 200__ р. |
| (назва району м. Києва) | |
------------------------------------------------------------------

Довідка

про суми податку з реклами, які зменшують або збільшують податкові зобов'язання в результаті виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах

Звітний період, що уточнюється __________________________________________________________________________________________
(місяць)
Платник ______________________________________________________________________________________________________________
(назва підприємства, установи, організації)

Ідентифікаційний

код платника

згідно з ЄДРПОУ

Місцезнаходження

платника ____________________________________________________

Телефон платника ____________________________________________

N з/п  Показники  Сума 

1 Загальна сума податку з реклами, що підлягає сплаті згідно з попередньо поданим Розрахунком, у якому виявлено помилку

2 Загальна сума податку з реклами, що підлягає сплаті згідно з уточненим Розрахунком

3 Сума податку з реклами, яка збільшує податкові зобов'язання у зв'язку з виправленням помилки

4 Сума податку з реклами, яка зменшує податкові зобов'язання у зв'язку з виправленням помилки

5 Зміст помилки

6 Штраф 10 відсотків (рядок 3 х 10%)

__________________________
(дата подання довідки) 

Наведена інформація є правильною 

Керівник підприємства

Головний бухгалтер
 
___________(підпис)

____________
(підпис) 
______________________
(прізвище, ініціали)

______________________
(прізвище, ініціали) 
М.П.

 

Заступник міського голови - секретар Київради В.Яловий

"Хрещатик" N 74
від 27 травня 2003 року