ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
17.06.2011 N 17-1
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
5 липня 2011 р. за N 810/19548
Про затвердження Порядку організації
та проведення особистого прийому громадян
у центральному апараті Пенсійного фонду України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду
N 11-1 від 23.05.2018 )
Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), Указу Президента України від 07.02.2008 N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", пункту 11 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 N 384, та з метою забезпечення реалізації права громадян на звернення правління Пенсійного фонду України постановляє:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у центральному апараті Пенсійного фонду України, що додається.
2. Юридичному управлінню Пенсійного фонду України (Рябцева Т.Б.) разом з департаментом персоналу та бухгалтерського обліку (Зленко Ж.В.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Пенсійного фонду України Максимчука Є.С.
Голова правління Б.О.Зайчук
Погоджено:
Перший заступник Голови
Спільного представницького органу сторони роботодавців
на національному рівні О.Мірошниченко
Перший заступник Керівника
Спільного представницького органу профспілок Г.В.Осовий
Заступник Міністра соціальної політики України В.Коломієць
Затверджено
Постанова правління
Пенсійного фонду України
17.06.2011 N 17-1
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
5 липня 2011 р. за N 810/19548
Порядок
організації та проведення особистого прийому громадян
у центральному апараті Пенсійного фонду України
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Пенсійному фонді України.
2. Особистий прийом громадян у Пенсійному фонді України проводиться Головою правління, заступниками Голови правління, начальниками структурних підрозділів і спеціалістами згідно із затвердженим графіком прийому громадян з питань, які належать до компетенції Пенсійного фонду України.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться першочергово. ( Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 11-1 від 23.05.2018 )
3. Прийом громадян проводиться:
щодня, крім вихідних і святкових днів, з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00, у п'ятницю і передсвяткові дні - до 16.45 у приміщенні Пенсійного фонду України (м. Київ, вул. Бастіонна, 9, 1-й поверх); ( Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 11-1 від 23.05.2018 )
відповідно до запису, зробленого у відділі обробки звернень громадян департаменту персоналу та адміністративного забезпечення Пенсійного фонду України (далі - відділ обробки звернень громадян), безпосередньо у день прийому. ( Абзац третій пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 11-1 від 23.05.2018 )
Прийом громадян проводиться у приймальні Пенсійного фону України. Вхід громадян до приймальні Пенсійного фонду України вільний і не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.
4. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом і спеціалістами Пенсійного фонду України розміщується на інформаційних стендах у приміщеннях Пенсійного фонду України, на веб-порталі Пенсійного фонду України та в інші способи у доступному для вільного ознайомлення місці. ( Пункт 4 в редакції Постанови Пенсійного фонду N 11-1 від 23.05.2018 )
5. Відділ обробки звернень громадян: ( Абзац перший пункту 5 в редакції Постанови Пенсійного фонду N 11-1 від 23.05.2018 )
організовує запис громадян на особистий прийом до Голови правління і заступників Голови правління Пенсійного фонду України згідно з графіком прийому, що затверджується Головою правління;
під час попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва Пенсійного фонду України з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів Пенсійного фонду України громадянин звертався і яке було прийнято рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень). Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються звернення;
відповідно до запису на особистий прийом забезпечує добірку матеріалів з питання, що розглядатиметься (попередні звернення, матеріали щодо їх розгляду);
забезпечує направлення звернення, що подано на особистому прийомі, безпосередньо тим виконавцям, до відання яких належать їх розгляд і вирішення;
проводить консультації та роз'яснення для громадян щодо вирішення порушених питань.
6. Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося керівництвом Пенсійного фонду України, проводиться у разі, якщо питання, порушене в першому обґрунтованому зверненні, не було розв'язано по суті.
У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз'яснення.
7. Список громадян на особистий прийом до керівництва Пенсійного фонду України (прізвище, ім'я, по батькові, зміст порушеного питання) подається відповідно Голові правління або його заступникам.
8. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
За потреби проведення особистого прийому здійснюється із залученням фахівців, що володіють мовою жестів. Присутність інших осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається. ( Абзац другий пункту 8 в редакції Постанови Пенсійного фонду N 11-1 від 23.05.2018 )
9. У разі якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, до розгляду береться письмова заява.
Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, установленому законодавством.
Про результати розгляду заяви громадянину повідомляється письмово або усно (на його бажання).
10. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, працівники відділу обробки звернень громадян готують проекти доручень і подають їх на розгляд відповідно Голові правління Пенсійного фонду України або його заступникам. ( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 11-1 від 23.05.2018 )
11. Звернення громадян, які отримані на особистому прийомі, реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 N 348.
12. Відділ обробки звернень громадян здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, щокварталу інформує про проведену роботу керівництво Пенсійного фонду України. ( Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду N 11-1 від 23.05.2018 )
Директор департаменту персоналу та бухгалтерського обліку Ж.В.Зленко