КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія VIII скликання

РІШЕННЯ
18.05.2017 N 291/2513

Про внесення змін до Правил
розміщення рекламних засобів у місті Києві,
затверджених рішенням Київської міської ради
від 20 квітня 2017 року N 223/2445

Відповідно до законів України "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою виправлення технічної помилки, допущеної під час прийняття рішення Київською міською радою, враховуючи лист Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 08.02.2017 N 02-07/524, Київська міська рада вирішила:

1. Внести до Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року N 223/2445, такі зміни:

1.1. Пункт 4.10 розділу IV викласти у такій редакції:

"4.10. З метою створення сприятливих умов для впровадження Схем вони погоджуються Робочим органом з усіма органами, установами та підприємствами, до компетенції яких віднесено погодження розміщення засобів зовнішньої реклами.".

1.2. Пункти 5.1 та 5.2 розділу V викласти у такій редакції:

"5.1. Основною формою здійснення громадського контролю за реалізацією Правил є участь окремих громадян, громадських організацій, галузевих рад підприємців, громадських об'єднань та спілок, представників галузевих об'єднань та учасників ринку зовнішньої реклами у комісіях та робочих групах з метою узгодження позицій і фіксації розбіжностей в разі їх виникнення.

З метою взаємодії, порозуміння, визначення пріоритетних напрямків розвитку ринку засобів зовнішньої реклами та реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, а також врахування інтересів територіальної громади, можуть підписуватись меморандуми, протоколи та інші угоди з виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), які не можуть негативно впливати на реалізацію прав та захист законних інтересів або умови ведення господарської діяльності суб'єктів, які не є сторонами таких угод.

5.2. У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті комунальної власності міста з метою прозорості до процесу вироблення та прийняття необхідних для розвитку галузі рішень на громадських засадах залучаються громадяни, громадські організації, представники галузевих об'єднань та власники рекламних засобів, інші зацікавлені особи.".

3. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення в газеті Київської міської ради "Хрещатик".

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами.

Київський міський голова В. Кличко