КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
I сесія VIII скликання
РІШЕННЯ
28.07.2016 N 859/859
Про затвердження Міської цільової програми поліпшення
організації підготовки громадян до військової служби,
приписки до призовної дільниці, призову на строкову військову службу,
призову військовозобов'язаних під час мобілізації,
прийняття на військову службу за контрактом на 2016 - 2018 роки
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу", статей 14, 15 Закону України "Про оборону України", Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", рішення Київської міської ради від 29 жовтня 2009 року N 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Києві" (із змінами) Київська міська рада вирішила:
1. Затвердити Міську цільову програму поліпшення організації підготовки громадян до військової служби, приписки до призовної дільниці, призову на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних під час мобілізації, прийняття на військову службу за контрактом на 2016 - 2018 роки (далі - Міська цільова програма), що додається.
2. Доручити виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) при формуванні проектів бюджетів на 2016 - 2018 роки передбачити видатки на здійснення заходів з реалізації Міської цільової програми поліпшення організації підготовки громадян до військової служби, приписки до призовної дільниці, призову на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних під час мобілізації, прийняття на військову службу за контрактом на 2016 - 2018 роки, з урахуванням вимог пункту 2 статті 85 Бюджетного кодексу України.
3. Визначити головними розпорядниками коштів:
3.1. Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - в забезпеченні перевезення військово-лікарської комісії, призовників з призовних дільниць на Київський міський збірний пункт, військовозобов'язаних, призваних під час мобілізації, а також мобільних груп у складі представників військових комісаріатів та правоохоронних органів для розшуку призовників та військовозобов'язаних, які ухиляються від призову.
3.2. Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - в забезпеченні медичного обстеження громадян призовного віку під час приписки до призовної дільниці, проведенні чергових призовів на строкову військову службу та призову військовозобов'язаних під час мобілізації, кандидатів на військову службу за контрактом, вдосконаленні функціонування медичних комісій.
3.3. Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - в забезпеченні підготовки громадян до військової служби.
3.4. Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - в забезпеченні транспортування тіл мешканців міста Києва, загиблих під час проведення антитерористичної операції з місць їх зберігання.
3.5. Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - головним розпорядником коштів субвенції в забезпеченні заходів вдосконалення обліку молоді призовного віку та військовозобов'язаних, оновлення обладнання для зберігання та обробки облікових даних, вдосконалення матеріально-технічного забезпечення Київського міського військового комісаріату, районних у м. Києві військових комісаріатів та збірного пункту.
4. Відповідальному виконавцю Міської цільової програми - апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подавати інформацію про стан виконання Міської цільової програми до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку щоквартально до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом.
5. Співвиконавцям Міської цільової програми - головним розпорядникам коштів, Київському міському військовому комісаріату подавати інформацію про стан виконання Міської цільової програми апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до 15 числа першого місяця, що настає за звітним періодом.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції та постійну комісію Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова В.Кличко
Додаток
до рішення Київської міської ради
28.07.2016 N 859/859
Міська цільова програма
поліпшення організації підготовки громадян до військової служби,
приписки до призовної дільниці, призову на строкову військову службу,
призову військовозобов'язаних під час мобілізації,
прийняття на військову службу за контрактом на 2016 - 2018 роки
I. Паспорт
Міської цільової програми поліпшення організації підготовки громадян
до військової служби, приписки до призовної дільниці,
призову на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних
під час мобілізації, прийняття на військову службу за контрактом на 2016 - 2018 роки
1. | Ініціатор розроблення програми | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |||
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення програми | п. 2 протоколу доручень N 25, напрацьований під час наради першого заступника голови Київської міської державної адміністрації 28.07.2015 | |||
3. | Розробник програми | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |||
4. | Співрозробники програми | Київський міський військовий комісаріат | |||
5. | Замовник (відповідальний виконавець) програми | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |||
6. | Учасники (співвиконавці) програми | Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Товариство сприяння обороні України, Головне управління Національної поліції у м. Києві. | |||
7. | Строк виконання програми | 2016 - 2018 рр. | |||
8. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | Кошти бюджету міста Києва | |||
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми (тис. грн) | Всього | у тому числі, за роками | ||
2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | |||
Всього, у тому числі: (тис. грн) | 23919,2 | 9559,1 | 7148,5 | 7211,6 | |
9.1. | Коштів державного бюджету (тис. грн) | - | - | - | - |
9.2. | Коштів бюджету м. Києва (тис. грн) | 23919,2 | 9559,1 | 7148,5 | 7211,6 |
9.3. | Коштів інших джерел (тис. грн) | - | - | - | - |
II. Визначення проблем, на розв'язання яких
спрямована міська цільова програма
Міська цільова програма поліпшення організації підготовки громадян до військової служби, приписки до призовної дільниці, призову на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних під час мобілізації, прийняття на військову службу за контрактом на 2016 - 2018 роки (далі - Міська цільова програма) спрямована на подолання проблем, що виникають при проведенні призову громадян на строкову військову службу, призову під час мобілізації, забезпечення високої організації при проведенні призову на строкову військову службу та військовозобов'язаних для комплектування Збройних Сил України, інших військових формувань, підвищення мобілізаційної готовності підприємств, установ і організацій до виконання завдань з постачання транспортних засобів та техніки для Збройних Сил України, інших військових формувань, підвищення в цілому обороноздатності держави.
Частиною другою статті 43 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" визначено, що центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування для проведення медичного огляду громадян, призову їх на військову службу, відправлення призваних осіб до військових частин, прийняття на військову службу за контрактом зобов'язані забезпечувати районні (міські) військові комісаріати необхідною кількістю технічних працівників та обслуговуючого персоналу, обладнаними призовними (збірними) пунктами, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечувати здійснення охорони громадського порядку на призовних пунктах.
Під час проведення попередніх призовів на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних під час мобілізації мали місце проблеми, які ставили під загрозу виконання завдань з призову на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних під час мобілізації, поставки транспортних засобів та техніки для Збройних Сил України, інших військових формувань, а саме:
- низька явка призовників та військовозобов'язаних при викликах до районних у м. Києві військових комісаріатів;
- необхідність доставки призовників, військовозобов'язаних та військово-лікарської комісії (до пунктів збору, міського збірного пункту та інших пунктів призначення, які знаходяться на окраїні міста з недостатньою транспортною мережею);
- неналежна якість професійного і медичного відбору та рівня підготовки громадян до військової служби;
- низький рівень підготовки громадян міста Києва та військовозобов'язаних до військової служби;
- неможливість вилучення достатньої кількості автотранспортної техніки для потреб Збройних Сил України, інших військових формувань.
Під час організації призову у 2015 році до призовних комісій викликано 57521 громадянин призовного віку, з них прибуло 10023, не прибуло 47498. По 16477 громадянах, що не прибули до призовних комісій, передано матеріали до правоохоронних органів для відповідного реагування. Надано відстрочок від призову 6708 громадянам, визнано непридатними до військової служби 1081 громадянина та визнано тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров'я 560 громадян.
Під час організації призову на строкову військову службу та при проведенні призову під час мобілізації за попередні три роки для проходження міської медичної комісії було здійснено медичне обстеження та перевезення військовозобов'язаних у кількості 57678 осіб, у тому числі по роках: 2013 рік - 4887 осіб (призовників); 2014 рік - 10749 осіб (мобілізованих); 2015 рік - 42042 осіб (призовників та мобілізованих).
Міська цільова програма спрямована на розв'язання вищезазначених проблем, підвищення рівня виконання законодавства у сфері забезпечення обороноздатності держави, підвищення ефективності та оперативності роботи Київського міського військового комісаріату та районних у м. Києві військових комісаріатів, територіальних підрозділів Головного управління Національної поліції у м. Києві при організації проведення призову громадян на строкову військову службу, призову під час мобілізації на території міста Києва та забезпечення своєчасного відправлення призовників та військовозобов'язаних до військ під час мобілізації.
Законодавчим підґрунтям розроблення Міської цільової програми є:
1. Конституція України.
2. Закон України "Про оборону України" (статті 14, 15).
3. Закон України "Про військовий обов'язок і військову службу".
4. Закон України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".
5. Указ Президента України від 25 жовтня 2002 року N 948/2002 "Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді".
6. Указ Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 6 травня 2015 року "Про Стратегію національної безпеки України".
7. Указ Президента України від 10 грудня 2008 року N 1153/2008 "Про Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України".
8. Указ Президента України від 02 вересня 2013 року N 471/2013 "Про затвердження Положення про територіальну оборону України".
9. Постанова Кабінету Міністрів України від 21 березня 2002 року N 352 "Про затвердження Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом".
10. Постанова Кабінету Міністрів України від 03 червня 2013 року N 389 "Про затвердження Положення про військові комісаріати".
11. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2000 року N 1770 "Про затвердження положень про допризовну підготовку і про підготовку призовників з військово-технічних спеціальностей".
12. Постанова Кабінету Міністрів України від 9 червня 1994 року N 377 "Про затвердження Положення про військовий облік військовозобов'язаних і призовників".
13. Наказ Міністра оборони України від 14 серпня 2008 року N 402 "Про затвердження Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 17 листопада 2008 року за N 1109/15800.
14. Рішення Київської міської ради від 29 жовтня 2009 року N 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Києві".
III. Визначення мети міської цільової програми
Відповідно до Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, а також у зв'язку з закінченням дії попередньої програми за період 2011 - 2015 років є необхідність продовження та оновлення заходів Міської цільової програми, якими можна забезпечити організацію роботи з підготовки громадян до військової служби, військово-патріотичного виховання молоді, приписки до призовних дільниць, призову на строкову військову службу.
Міська цільова програма не дублює інші державні, місцеві та цільові програми.
Міська цільова програма спрямована на забезпечення виконання завдань, покладених на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) та органи місцевого військового управління (військові комісаріати), законами України "Про оборону України" (статті 14, 15), "Про військовий обов'язок і військову службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" (статті 17, 18).
Крім того, у зв'язку з ситуацією, яка склалася у державі з лютого 2014 року, пов'язаною з сепаратистськими діями та прямою агресією на сході України, залишається актуальною проблема забезпечення обороноздатності держави, виконання заходів щодо призову військовозобов'язаних під час мобілізації, організованого проведення мобілізації та направлення до навчальних зборів, а також постачання транспортних засобів та техніки для Збройних Сил України, інших військових формувань.
Метою цієї Міської цільової програми є забезпечення на основі високої взаємодії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з Київським міським та районними у м. Києві військовими комісаріатами, територіальними підрозділами Головного управління Національної поліції у м. Києві, іншими державними органами ефективної організації та виконання заходів з підготовки громадян до військової служби, приписки до призовних дільниць, призову на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних під час мобілізації, направленню на навчальні збори, чим забезпечити виконання завдань з поставки особового складу (призовників і військовозобов'язаних) та техніки до Збройних Сил України та інших військових формувань.
IV. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми,
обсягів та джерел фінансування, строків виконання міської цільової програми
Міська цільова програма спрямована на розв'язання проблем, що виникають при проведенні призову, зменшення порушень законодавства при проведенні призову на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних під час мобілізації, забезпечення своєчасного прибуття призовників до призовних комісій, проходження ними медичної комісії, відправлення призовників та військовозобов'язаних до військ.
Проблеми | Причини виникнення | Шляхи розв'язання |
Низька явка призовників та військовозобов'язаних при викликах до районних у м. Києві військових комісаріатів | Застаріле, не сучасне ведення військового обліку, невідповідність даних військового обліку реальності | Забезпечення військових комісаріатів засобами обчислювальної техніки, лініями зв'язку, сучасним обладнанням |
Реалізація можливості швидкого отримання інформації від територіальних підрозділів Головного управління Національної поліції у м. Києві фактичних даних про місцезнаходження зазначеної категорії громадян | ||
Низька ефективність системи оповіщення призовників та військовозобов'язаних | Підвищення організації оповіщення призовників та військовозобов'язаних житлово-експлуатаційними організаціями (ЖЕО, ОСББ) та іншими установами, відповідальними за сповіщення військовозобов'язаних і призовників про їх виклик у військові комісаріати | |
Підвищення відповідальності керівників установ, організацій, навчальних закладів усіх форм власності за ведення обліку та заходів з оповіщення призовників і військовозобов'язаних | ||
Недостатня обізнаність населення з юридичних питань, пов'язаних з військовою службою, відсутність інформування населення про вимоги чинного законодавства України (права, обов'язки, відповідальність, підстави для відстрочки або звільнення від призову, порядок проходження військової служби, соціальний захист та інше) | Організація роботи по інформуванню населення з питань прав і обов'язків громадян (залучення регіональних засобів масової інформації, розміщення інформації на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва) | |
Недостатній рівень військово-патріотичного виховання молоді | Планування та проведення комплексу заходів щодо військово-патріотичного виховання молоді | |
Уникнення (ігнорування) частиною населення виконання конституційного обов'язку щодо служби в Збройних Силах, інших військових формуваннях | Організація взаємодії з територіальними підрозділами Головного управління Національної поліції у м. Києві по роботі з населенням щодо недопущення порушень законодавства у сфері виконання військового обов'язку під час призову на строкову військову службу та призову під час мобілізації | |
Неналежна якість професійного і медичного відбору та рівня підготовки громадян до військової служби | Недостатній рівень підготовки громадян до військової служби | Планування та проведення комплексу заходів щодо підготовки молоді та військовозобов'язаних до військової служби |
Недостатній рівень оснащення медичних комісій | Оснащення медичних комісій сучасними засобами та обладнанням | |
Необхідність доставки призовників, військовозобов'язаних та медичних комісій (до пунктів збору, міського збірного пункту та інших пунктів призначення) | Відсутність у Київському міському військовому комісаріаті та райвійськкоматах власного службового транспорту (автобусів) | Забезпечення автотранспортом КП "Київпастранс" для перевезення призовників, військовозобов'язаних та медичних комісій до пунктів збору, міського збірного пункту та інших пунктів призначення за заявками Київського міського військового комісаріату та райвійськкоматів |
Неможливість вилучення достатньої кількості автотранспортної техніки для потреб Збройних Сил України та інших військових формувань | Відсутність достатньої кількості типової та спеціальної автотранспортної техніки на підприємствах міста, необхідної для Збройних Сил України та інших військових формувань. Уникнення (ігнорування) частиною керівників підприємств виконання військово-транспортного обов'язку під час проведення мобілізації | Організація взаємодії з територіальними підрозділами Головного управління Національної поліції у м. Києві стосовно роботи з порушниками законодавства у заходах, пов'язаних із мобілізацією, та надання патрульною службою Національної поліції об'єктивної бази даних про зареєстрований автотранспорт у межах м. Києва |
Низький рівень підготовки громадян міста Києва та військовозобов'язаних | Недостатній рівень допризовної підготовки громадян, відсутність системи підготовки військовозобов'язаних | Проведення навчальних зборів військовозобов'язаних під час підготовчого періоду мобілізаційної готовності |
Міська цільова програма забезпечить розв'язання вищезазначених проблем шляхом виконання відповідних заходів за наступними напрямками діяльності:
- вдосконалення забезпечення функціонування медичних комісій в Київському міському військовому комісаріаті та районних у м. Києві військових комісаріатах;
- інформаційне забезпечення заходів щодо призову на строкову військову службу та призову за мобілізацією;
- забезпечення повного та об'єктивного обліку молоді призовного віку і військовозобов'язаних, а також матеріально-технічне оснащення обладнання для зберігання та обробки облікових даних;
- організація взаємодії з установами, організаціями та підприємствами усіх форм власності, що підлягають залученню до оповіщення;
- організація взаємодії з територіальними підрозділами Головного управління Національної поліції у м. Києві у питаннях надання інформації щодо фактичного місцеперебування призовників та військовозобов'язаних, розшуку та притягнення до відповідальності осіб, які відмовляються від виконання військового обов'язку, а також надання об'єктивних даних про зареєстрований автотранспорт у межах м. Києва;
- забезпечення транспортом заходів мобілізації та призову на строкову військову службу;
- виконання заходів, направлених на вдосконалення виконання військово-транспортного обов'язку під час проведення мобілізації;
- поліпшення матеріально-технічного забезпечення військових комісаріатів міста Києва, оснащення сучасним обладнанням для підвищення ефективності їх функціонування.
Вирішення завдань Міської цільової програми надасть можливість забезпечити:
- вдосконалення системи відбору, визначення професійної підготовки до проходження строкової військової служби;
- створення сучасного механізму підготовки та системи критеріїв для визначення придатності громадян України до військової служби за станом здоров'я, фізичним розвитком, рівнем освіти та моральними і психологічними якостями;
- впровадження сучасних інформаційних технологій, які забезпечують сучасну організацію ведення військового обліку, автоматизацію процесу обліку людських ресурсів та техніки;
- підвищити рівень підготовки громадян до військової служби, своєчасне проведення приписки і організоване проведення призову на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних під час мобілізації.
Виконання зазначених завдань вимагає координації дій та взаємодії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з органами місцевого військового управління - Київським міським та районними у м. Києві військовими комісаріатами, територіальними підрозділами Головного управління Національної поліції у м. Києві.
Ресурсне забезпечення Міської цільової програми
тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми | 2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | Усього витрат на виконання програми |
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: тис. грн | 9559,1 | 7148,5 | 7211,6 | 23919,2 |
Бюджет м. Києва тис. грн |
9559,1 | 7148,5 | 7211,6 | 23919,2 |
Реалізація Міської цільової програми розрахована на період 2016 - 2018 років, що дозволить поліпшити організацію підготовки громадян до військової служби, вдосконалити умови роботи військових комісаріатів, організовано проводити призов на строкову військову службу, призов військовозобов'язаних під час мобілізації, та забезпечити виконання завдань з поставки особового складу та техніки до Збройних Сил України, інших військових формувань.
Обсяги фінансування на здійснення заходів Міської цільової програми передбачені з урахуванням вимог пункту 2 статті 85 Бюджетного кодексу України.
V. Напрями діяльності, перелік завдань і заходів
міської цільової програми та результативні показники
N з/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів Міської цільової програми | Строк виконання заходу | Співвиконавці | Джерела фінансування | Орієнтовні обсяги фінансування (вартість) тис. грн |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. гривень, у тому числі за роками: | Очікуваний результат | ||
2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
1. | Військово-патріотичне виховання молоді та підготовка громадян до військової служби | Проведення науково-практичних конференцій та настановних нарад щодо підготовки юнаків до служби в Збройних Силах Україні за участі представників Київського міського військового комісаріату, районних у м. Києві військових комісаріатів, Департаменту освіти і науки, молоді та спорту, Київської міської організації Товариства сприяння обороні України | 2016 - 2018 рр. | Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Київська міська організація Товариства сприяння обороні України, молодіжні та громадські об'єднання | Бюджет м. Києва | Не потребує фінансування | Підвищення рівня військово-патріотичного виховання молоді м. Києва | |||
2. | Забезпечення за допомогою районних військових комісаріатів проведення військово-шефської роботи між закладами освіти столиці, військовими частинами та військовими навчальними закладами, що розташовані на території військового гарнізону м. Києва. Використання навчально-матеріальної бази військових частин та військових навчальних закладів для проведення занять із допризовною молоддю столиці та надання допомоги щодо виконання програми допризовної підготовки (витрати, пов'язані з придбанням в кожний навчальний заклад плакатів-схем будов та технічних характеристик сучасної зброї, масогабаритних макетів автомата АКМ та інших видів зброї та боєприпасів, що передбачені курсом програми "Захист Вітчизни") | 2016 - 2018 рр. | Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Київська міська організація Товариства сприяння обороні України, Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, молодіжні та громадські об'єднання | 4524,0 (1 комп. - 1000 грн. всього 377,0) (1 макет - орієнтовно 11,0 тис. грн всього - 4147,0 |
1508,0 | 1508,0 | 1508,0 | Підвищення рівня підготовки громадян до військової служби | ||
3. | Проведення районних та міських змагань з військово-прикладних видів спорту, конкурсів та вікторин, присвячених Збройним Силам України, серед збірних команд закладів освіти, військово-патріотичних організацій та клубів, системи позашкільної освіти столиці (витрати на спортивну форму та відрядження збірної команди столиці на фінал Всеукраїнської Спартакіади допризовної учнівської молоді з військово-спортивного семиборства) | 2016 - 2018 рр. | Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Київська міська організація Товариства сприяння обороні України, Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, молодіжні та громадські об'єднання | 90,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | Підготовка юнаків для подальшого проходження військової служби | ||
4. | Проведення військово-спортивних змагань: "Снайпер столиці", "Сокіл" ("Джура"), "Патріот" та фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів "Козацький гарт" та участь у фіналах всеукраїнських змагань та інших заходів військово-патріотичного виховання | 2016 - 2018 рр. | Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Київська міська організація Товариства сприяння обороні України, Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, молодіжні та громадські об'єднання | 300,0 | 100,0 | 100,0 | 100,0 | Підготовка юнаків для подальшого проходження військової служби | ||
5. | Проведення святкування визначних дат, пов'язаних з боротьбою українського народу за незалежність та захистом Вітчизни від загарбників, Дня Соборності України, річниць Збройних Сил України, Дня захисника України, Дня українського козацтва, а також організація місячників оборонно-масової та спортивної роботи | 2016 - 2018 рр. | Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Київська міська організація Товариства сприяння обороні України, молодіжні та громадські об'єднання | Не потребує фінансування | Підвищення рівня військово-патріотичного виховання молоді м. Києва, поваги до військової служби | |||||
6. | Організація і здійснення військово-професійної орієнтації та попереднього відбору кандидатів для вступу до вищих військових навчальних закладів з числа цивільної молоді; інформаційне забезпечення військово-професійної орієнтації, популяризація військової служби за контрактом | 2016 - 2018 рр. | Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Київська міська організація Товариства сприяння обороні України, Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, молодіжні та громадські об'єднання | Бюджет м. Києва | Не потребує фінансування | Активізація роботи з професійної орієнтації молоді на опанування військових спеціальностей | ||||
7. | Виготовлення та розміщення на міському збірному пункті, у Київському міському військовому комісаріаті, в районних у м. Києві військових комісаріатах, навчальних закладах засобів наочної агітації військово-патріотичного спрямування | 2016 - 2018 рр. | Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, Департамент освіти і науки, молоді та спорту, Київська міська організація Товариства сприяння обороні України, молодіжні та громадські об'єднання | Бюджет м. Києва | Не потребує фінансування | Підвищення рівня військово-патріотичного виховання молоді м. Києва | ||||
8. | Вдосконалення функціонування медичних комісій | Забезпечення військово-лікарської комісії Київського міського військового комісаріату та районних у м. Києві військових комісаріатів медичним інструментарієм та господарським майном, необхідним для медичного обстеження громадян призовного віку під час приписки до призовної дільниці, організації та проведення чергових призовів на строкову військову службу, призову військовозобов'язаних за мобілізацією, прийняття на військову службу за контрактом | 2016 - 2018 рр. | Департамент охорони здоров'я, Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | 3779,0 | 2128,5 | 861,6 | 788,9 | Якісне медичне обстеження призовної молоді та військовозобов'язаних |
9. | Забезпечення консультативно-діагностичних центрів районів м. Києва лабораторним обладнанням і витратними реагентами та матеріалами для проведення обов'язкових аналізів призовникам та військовозобов'язаним під час проведення приписки, призову на строкову військову службу та призову за мобілізацією, прийняття на військову службу за контрактом | 2016 - 2018 рр. | Департамент охорони здоров'я, Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | 5154,6 | 2329,0 | 1402,8 | 1422,8 | Якісне медичне обстеження призовної молоді та військовозобов'язаних | ||
10. | Прикріплення до лікувально-профілактичних закладів за місцем проживання або навчання юнаків, яких визнано такими, що потребують додаткового обстеження, лікування (динамічного спостереження) та медичного огляду. Посилення контролю за їх оздоровленням у період між припискою і призовом та за якістю диспансеризації юнаків допризовного та призовного віку | 2016 - 2018 рр. | Департамент охорони здоров'я, Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | Не потребує фінансування | Виявлення захворювань, лікування та оздоровлення призовної молоді | ||||
11. | Забезпечення перевезення військово-лікарської комісії Київського міського військового комісаріату на міський збірний пункт та у зворотному напрямку (витрати на перевезення) | 2016 - 2018 рр. | Департамент транспортної інфраструктури, Київський міський військовий комісаріат | Бюджет м. Києва | 385,3 | 124,7 | 128,3 | 132,3 | Своєчасне проведення медичного огляду | |
12. | Забезпечення транспортування тіл мешканців міста Києва, загиблих під час проведення антитерористичної операції, з місць їх зберігання | 2016 - 2018 рр. | Департамент житлово-комунальної інфраструктури, Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | 300,0 | 300,0 | Забезпечення невідкладного транспортування з місць зберігання до міста Києва | |||
13. | Забезпечення інформаційно-роз'яснювальних заходів щодо призову та мобілізації | 1. Поширення інформації щодо: - соціального захисту військовослужбовців: пільги, порядок оформлення документів; - відповідальності за ухилення від призову на строкову службу та призову за мобілізацією; військової служби за контрактом; - можливості приєднатися до загонів оборони міста, служби в резерві |
2016 - 2018 рр. | Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, Департамент соціальної політики, Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | Бюджет м. Києва | Не потребує фінансування | Боротьба з інформаційною війною, що підриває обороноздатність країни. Зменшення кількості призовників та військовозобов'язаних, які ухиляються від призову на військову службу | |||
2. Участь у заходах з поширення інформаційних, роз'яснювальних та агітаційних матеріалів через регіональні засоби масової інформації 3. Створення інформаційного розділу на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва, присвяченого питанням мобілізації, призову на строкову військову службу та військової служби за контрактом, територіальної оборони міста Києва |
Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |||||||||
14. | Вдосконалення обліку молоді призовного віку та військовозобов'язаних, оновлення обладнання для зберігання та обробки облікових даних | Створення захищених ліній електронного зв'язку між Київським міським військовим комісаріатом та районними у м. Києві військовими комісаріатами: - підключення до Інтернету |
2016 - 2018 рр. | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат | Бюджет м. Києва | 258,2 | 117,4 | 70,4 | 70,4 | Своєчасний та повний обмін інформацією в електронному вигляді для зберігання та обробки облікових даних |
15. | Обладнання на міському збірному пункті класу професійно-психологічного відбору призовників та військовозобов'язаних, кандидатів на проходження військової служби за контрактом сучасною комп'ютерною технікою та необхідним обладнанням | 2016 - 2018 рр. | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат | Бюджет м. Києва | 145,0 | 53,9 | 45,5 | 45,6 | Якісне проведення психологічного вивчення призовної молоді та військовозобов'язаних | |
16. | Оновлення у Київському міському військовому комісаріаті та районних у м. Києві військових комісаріатах комп'ютерної техніки для автоматизації військового обліку призовників та військовозобов'язаних м. Києва, а також створення внутрішньої комп'ютерної мережі (витрати на придбання оргтехніки, обладнання для вдосконалення програмного комплексу "Призов, Приписка") | 2016 - 2018 рр. | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | 136,5 | 45,5 | 45,5 | 45,5 | Вдосконалення військового обліку | |
17. | Вдосконалення обліку транспортних засобів, призначених для забезпечення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, обліку підприємств, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань (витрати на придбання оргтехніки та необхідного обладнання для вдосконалення програмного комплексу "Ствол") | 2016 - 2018 рр. | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | 109,2 | 36,4 | 36,4 | 36,4 | Поліпшення організації роботи для зберігання та обробки облікових даних щодо призовних і транспортних ресурсів | |
18. | Обслуговування та ремонт обчислювальної техніки Київського міського військового комісаріату, Київського міського збірного пункту та районних у м. Києві військових комісаріатів | 2016 - 2018 рр. | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | 289,8 | 96,6 | 96,6 | 96,6 | Поліпшення умов роботи, підвищення рівня організації | |
19. | Вдосконалення транспортного забезпечення заходів призову та мобілізації | Забезпечення автотранспортом районних у м. Києві військових комісаріатів для перевезення особового складу призовників та військовозобов'язаних до пунктів збору і до місць проведення навчальних зборів (витрати на перевезення) | 2016 - 2018 рр. | Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати, районні в м. Києві державні адміністрації | Бюджет м. Києва | 6881,8 | 2175,3 | 2301,3 | 2405,2 | Своєчасне та організоване проведення призову та доставки призовників та військовозобов'язаних до пунктів збору і до місць проведення навчальних зборів |
20. | Забезпечення перевезення сформованих мобільних груп у складі представників військових комісаріатів та правоохоронних органів для розшуку призовників та військовозобов'язаних, які ухиляються від призову | 2016 - 2018 рр. | Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | 662,8 | 212,7 | 221,0 | 229,1 | Зниження кількості правопорушень призовників і військовозобов'язаних під час призову | |
21. | Вдосконалення матеріально-технічного забезпечення Київського міського військового комісаріату, районних у м. Києві військових комісаріатів та збірного пункту | Поточний ремонт приміщень Київського міського військового комісаріату, районних у м. Києві військових комісаріатів та збірного пункту Київського міського військового комісаріату (придбання будівельних матеріалів, обладнання та інвентарю) | 2016 - 2018 рр. | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | 357,9 | 119,3 | 119,3 | 119,3 | Поліпшення умов роботи, підвищення рівня організації |
22. | Для забезпечення належного рівня виконання заходів програми передбачати асигнування на: | 2016 - 2018 рр. | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський міський військовий комісаріат, районні у м. Києві військові комісаріати | Бюджет м. Києва | 545,4 у тому числі: |
181,8 | 181,8 | 181,8 | Покращення матеріально-технічного забезпечення | |
- поштові послуги; - придбання канцелярського приладдя; - придбання необхідних для роботи комплектів поліграфічних бланків; |
355,5 | 118,5 | 118,5 | 118,5 | ||||||
- придбання господарчих матеріалів; | 150,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | ||||||
- придбання обладнання, інвентарю та іншого матеріально-технічного оснащення | 39,9 | 13,3 | 13,3 | 13,3 |
Соціальний ефект реалізації Міської цільової програми
Передбачається, що реалізація Міської цільової програми в період з 2016 по 2018 рік надасть можливість:
- знизити кількість призовників та військовозобов'язаних, які вчиняють правопорушення, ухиляючись від призову на строкову військову службу та призову під час мобілізації;
- забезпечити виконання керівниками підприємств, установ і організацій військово-транспортного обов'язку;
- підвищити рівень виконання законодавства у сфері забезпечення обороноздатності держави, підвищити ефективність та оперативність роботи Київського міського військового комісаріату та районних у м. Києві військових комісаріатів, Головного управління Національної поліції у м. Києві при організації проведення призову громадян на строкову військову службу, призову під час мобілізації на території міста Києва;
- забезпечити оперативне реагування Київського міського військового комісаріату та районних у м. Києві військових комісаріатів, Головного управління Національної поліції у м. Києві щодо осіб, які не з'являються за викликом до військкоматів, ухиляються від призову, забезпечити їх розшук і доставку до військкоматів;
- забезпечити виконання плану призову громадян на строкову військову службу, а також виконання завдань, покладених на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію), Київський міський військовий комісаріат та районні у м. Києві військові комісаріати при проведенні мобілізації.
Результативні показники Міської цільової програми:
N з/п |
Назва показника | Одиниця виміру | Роки виконання Міської цільової програми | ||
2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | |||
1. | Показник витрат: Ресурсне забезпечення Міської цільової програми |
тис. грн | 9559,1 | 7148,5 | 7211,6 |
2. | Показник продукції: - кількість призовників, які не з'являються за викликом до військкоматів - кількість призовників, які ухиляються від призову - кількість переданих матеріалів до правоохоронних органів |
осіб | 45500 | 41550 | 39500 |
осіб | 15500 | 11500 | 10500 | ||
одиниць | 15500 | 11500 | 10500 | ||
3. | Показник витрат на забезпечення попередження порушень | тис. грн | 616,5 | 621,6 | 686,8 |
4. | Показник ефективності: - укомплектованість команд призовників і військовозобов'язаних відповідно до завдань, визначеного місту Києву з призову призовників і військовозобов'язаних |
відсотки | 90 | 95 | 100 |
5. | Показники якості: - динаміка кількості порушень порівняно з базовим роком |
1,0 | 0,91 | 0,87 |
VI. Координація та контроль за ходом
виконанням Міської цільової програми
Координацію виконання Міської цільової програми здійснює Київський міський голова, перший заступник (заступник) голови Київської міської державної адміністрації, відповідно до повноважень якого належить організація призову на строкову військову службу та призову військовозобов'язаних під час мобілізації.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів програми здійснює замовник (відповідальний виконавець), а за цільовим та ефективним використанням коштів - головний розпорядник коштів.
Відповідальний виконавець програми - апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально подає інформацію про стан виконання програми до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом.
Співвиконавці Міської цільової програми, зазначені в розділі V "Напрями діяльності, перелік завдань і заходів Міської цільової програми та результативні показники", подають інформацію про стан виконання Міської цільової програми відповідальному виконавцю - апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до 15 числа першого місяця, що настає за звітним періодом.
Співвиконавці заходів Міської цільової програми несуть відповідальність за їх якісне та своєчасне виконання, раціональне використання фінансових коштів і ресурсів, що виділяються на їх реалізацію.
Щороку до 25 числа третього місяця третього кварталу, що настає за звітним періодом, інформація відповідального виконавця про хід виконання та ефективність реалізації заходів Міської цільової програми заслуховується на сесіях Київської міської ради та на засіданнях постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
З урахуванням реалізації заходів Міської цільової програми та виділених у поточному році фінансових ресурсів, відповідальний виконавець Міської цільової програми - головний розпорядник коштів надає свої пропозиції на наступний рік щодо обсягів фінансування з обґрунтуванням до Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
За необхідності відповідальний виконавець Міської цільової програми вносить пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання програми.
Київський міський голова В.Кличко