МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ
27.02.2012 N 86

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
16 березня 2012 р. за N 415/20728

Про затвердження Порядку
взаємодії Міністерства аграрної політики та
продовольства України з центральними
органами виконавчої влади, діяльність яких
спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України
через Міністра аграрної політики та продовольства України

(Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства аграрної
політики та продовольства
N 277 від 09.07.20
15
N 37 від 10.02.20
16
N 361 від 06.10.20
16)

Відповідно до статті 18 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", пункту 1 параграфа 37 глави 3 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року N 950, пункту 10 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року N 500, та з метою забезпечення спрямування і координації центральних органів виконавчої влади НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок взаємодії Міністерства аграрної політики та продовольства України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - Порядок), що додається.

(Пункт 2 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 37 від 10.02.2016)

2. Головам Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Державного агентства лісових ресурсів України, Державного агентства рибного господарства України та Державної інспекції сільського господарства України забезпечити неухильне виконання Порядку.

(Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства N 37 від 10.02.2016, N 361 від 06.10.2016)

(Слова "та Державної інспекції сільського господарства України" будуть виключені з пункту 2 після завершення заходів, пов’язаних з ліквідацією Державної інспекції сільського господарства України згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 37 від 10.02.2016)

3. Відповідальними за дотримання термінів виконання актів Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, підготовку відповідей на запити і звернення народних депутатів України та листи Кабінету Міністрів України є керівники центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України.

4. Департаменту електронного документообігу та контролю апарату завчасно надавати інформацію першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, Державному секретарю про невиконання або порушення термінів виконання документів, зазначених в пункті 3 цього наказу.

(Пункт 4 в редакції Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 361 від 06.10.2016)

5. Департаменту правової та законопроектної роботи (Вашешніков М.О.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр М.В. Присяжнюк

Затверджено
Наказ Міністерства аграрної політики
та продовольства України
27.02.2012 N 86

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
16 березня 2012 р. за N 415/20728

Порядок
взаємодії Міністерства аграрної політики
та продовольства України з центральними
органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується
та координується Кабінетом Міністрів України через
Міністра аграрної політики та продовольства України

І. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає:

організаційні та процедурні питання взаємодії Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - Міністерство) з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру, Державним агентством лісових ресурсів України, Державним агентством рибного господарства України та Державною інспекцією сільського господарства України у процесі формування та реалізації державної політики у відповідних сферах;

(Абзац другий пункту 1.1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства N 37 від 10.02.2016, N 361 від 06.10.2016)

(Слова "та Державної інспекції сільського господарства України" будуть виключені з абзацу другого пункту 1.1 розділу I після завершення заходів, пов’язаних з ліквідацією Державної інспекції сільського господарства України згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 37 від 10.02.2016)

механізм взаємодії та обміну інформацією, періодичність її подання між Міністерством і центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - ЦОВВ).

1.2. Цей Порядок спрямований на забезпечення узгодженості, планомірності та цілісності формування державної політики, а також ефективності її реалізації.

1.3. Відповідальними за взаємодію з ЦОВВ в Міністерстві є:

1) Департамент тваринництва - з Державним агентством рибного господарства України, Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в галузі ветеринарної медицини, у сфері державного нагляду (контролю) за племінною справою у тваринництві, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, Державним агентством лісових ресурсів України у сфері мисливського господарства;

2) Департамент землеробства та технічної політики в АПК - з Державним агентством лісових ресурсів України у сфері лісового господарства, Державною інспекцією сільського господарства України, Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сферах карантину та захисту рослин, насінництва та розсадництва, охорони прав на сорти рослин, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру;

(Підпункт 2 пункту 1.3 розділу І із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 361 від 06.10.2016)

(Слова "Державною інспекцією сільського господарства України" будуть виключені з підпункту 2 пункту 1.3 розділу I після завершення заходів, пов’язаних з ліквідацією Державної інспекції сільського господарства України згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 37 від 10.02.2016)

3) Департамент продовольства - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сферах попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;

4) Департамент стратегії та економічного розвитку - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері державного контролю за дотриманням законодавства про захист прав споживачів, у тому числі споживачів виробів з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, і рекламу в цій сфері, дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;

5) Департамент фінансово-кредитної політики - з ЦОВВ з питань бюджетного планування та фінансування;

6) Департамент науково-освітнього забезпечення та розвитку підприємництва на селі - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів зі здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів;

7) Відділ міжнародної інтеграції в сфері технічного регулювання, санітарних та фітосанітарних заходів в АПК - з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сферах ринкового та метрологічного нагляду.

(Пункт 1.3 розділу I в редакції Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 37 від 10.02.2016)

1.4. Керівник ЦОВВ забезпечує неухильне виконання покладених на ЦОВВ завдань у встановлені терміни.

1.5. ЦОВВ готує проекти відповідей на листи, інші документи, адресовані Міністерству, з питань, що належать до компетенції ЦОВВ.

1.6. Відповідальним (головним) виконавцем документів, адресованих Міністерству, щодо підготовки проектів нормативно-правових актів (у тому числі супровід проектів під час погодження із заінтересованими органами виконавчої влади) визначається керівник ЦОВВ, до компетенції якого входить виконання проекту нормативно-правового акта.

ІІ. Підготовка проектів нормативно-правових актів

2.1. ЦОВВ розробляють проекти нормативно-правових актів у порядку, встановленому законодавством України.

2.2. ЦОВВ надсилає Міністерству супровідним листом проект нормативно-правового акта разом з пакетом документів, передбачених законодавством, для його опрацювання структурними підрозділами Міністерства та погодження Міністром.

2.3. Відповідальний за взаємодію з ЦОВВ в Міністерстві є департамент (далі - відповідальний Департамент) або самостійний структурний підрозділ центрального апарату Міністерства, якому було доручено опрацювання проекту нормативно-правового акта, доводить до відома ЦОВВ позицію Міністра щодо проекту нормативно-правового акта, розробленого ЦОВВ, шляхом надсилання листа та в разі відсутності зауважень - завізованого Міністром проекту нормативно-правового акта.

2.4. У разі наявності зауважень чи пропозицій до поданого ЦОВВ проекту нормативно-правового акта він повертається ЦОВВ для доопрацювання.

ЦОВВ враховує зауваження та пропозиції Міністерства та повторно подає доопрацьований проект нормативно-правового акта на погодження до Міністерства.

2.5. ЦОВВ надсилає на погодження проект нормативно-правового акта до заінтересованих органів виконавчої влади після його погодження та візування Міністром аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр).

2.6. Керівник ЦОВВ є відповідальним за вчасне погодження проекту нормативно-правового акта із заінтересованими органами.

2.7. Погоджений із заінтересованими органами проект нормативно-правового акта разом з пакетом документів, передбачених законодавством, та проектом супровідного листа ЦОВВ подає до Міністерства для внесення його на розгляд відповідного органу, проект акта якого розроблено ЦОВВ.

2.8. У випадку, коли немає окремого доручення відповідного органу, проект акта якого розроблено ЦОВВ, щодо терміновості внесення цього проекту, ЦОВВ має забезпечити подання до Міністерства пакета документів, передбачених законодавством, для подальшого внесення акта на розгляд відповідного органу за п’ять днів до закінчення строку.

2.9. Якщо проект нормативно-правового акта внесено до Міністерства з порушенням вимог законодавства, у тому числі цього Порядку, Міністерство повертає його ЦОВВ разом із супровідним листом для приведення у відповідність до зазначених вимог.

2.10. ЦОВВ має забезпечити доопрацювання проекту нормативно-правового акта у строки, які дозволять вчасно внести такий проект на розгляд відповідного органу, та повторно подати його на погодження та візування Міністром.

2.11. У разі неврахування ЦОВВ наданих зауважень чи пропозицій відповідальний Департамент або самостійний структурний підрозділ центрального апарату Міністерства, якому було доручено опрацювання проекту нормативно-правового акта, завчасно повідомляє про це Міністра або його заступника, який відповідає за цей напрямок.

2.12. ЦОВВ забезпечують підготовку та подання Міністерству всіх необхідних матеріалів до проектів нормативно-правових актів (у тому числі проектів виступів) для їх представлення Міністром на засіданні відповідного органу.

2.13. У разі втрати актуальності проекту нормативно-правового акта або з інших причин ЦОВВ забезпечує своєчасне інформування та подання до Міністерства обґрунтованої пропозиції про його відкликання.

2.14. ЦОВВ щотижня надає Міністерству інформаційну довідку з детальною та об'єктивною інформацією щодо стану підготовки (погодження) проектів нормативно-правових актів, відповідальним виконавцем яких визначено ЦОВВ.

ІІІ. Погодження проектів нормативно-правових актів,
розроблених іншими центральними органами виконавчої влади

3.1. ЦОВВ опрацьовує проект нормативно-правового акта, що надійшов на погодження до ЦОВВ як до заінтересованого органу, та подає його до Міністерства для опрацювання та погодження Міністром.

3.2. Позицію Міністра щодо проекту нормативно-правового акта, що надійшов на погодження до ЦОВВ як до заінтересованого органу, Міністерство доводить до відома ЦОВВ шляхом надсилання листа для її обов'язкового доведення до відома розробника проекту акта.

3.3. Погодження ЦОВВ проекту нормативно-правового акта без урахування позиції Міністра не допускається.

ІV. Підготовка проектів наказів Міністерства

4.1. ЦОВВ розробляють проекти наказів Міністерства відповідно до вимог законодавства та подають до Міністерства для його опрацювання структурними підрозділами Міністерства.

4.2. Відповідальний Департамент або інший самостійний структурний підрозділ центрального апарату Міністерства, якому доручено опрацювання проекту наказу Міністерства, доводить до відома ЦОВВ позицію Міністерства щодо проекту наказу, розробленого ЦОВВ, шляхом надсилання листа із зазначенням зауважень та пропозицій до поданого проекту.

4.3. ЦОВВ повинні врахувати всі викладені зауваження та усунути виявлені порушення, внести в установленому порядку проект наказу на розгляд до відповідального Департаменту або іншого структурного підрозділу центрального апарату Міністерства, якому доручено опрацювання проекту наказу Міністерства.

4.4. У разі відсутності зауважень проект наказу подається на підпис Міністру.

4.5. Після підписання Міністром накази нормативно-правового характеру подаються відповідальним Департаментом у встановленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

V. Визначення пріоритетів діяльності
центральних органів виконавчої влади

5.1. ЦОВВ, їх територіальні органи, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління ЦОВВ, здійснюють планування своєї роботи за визначеними Міністерством пріоритетами діяльності.

5.2. З метою забезпечення послідовної та узгодженої діяльності з формування та реалізації державної політики у відповідній сфері ЦОВВ подають до Міністерства пропозиції щодо пріоритетів своєї діяльності на наступний рік.

5.3. Пропозиції ЦОВВ опрацьовуються в Міністерстві та подаються на погодження Міністру.

5.4. ЦОВВ організовують свою роботу за перспективними (річними) планами.

5.5. ЦОВВ формують річні плани роботи та подають Міністерству для погодження Міністром.

5.6. План роботи ЦОВВ повинен передбачати:

виконання заходів, спрямованих на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів, інших актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Міністра та підготовку відповідей на запити і звернення народних депутатів України та листи Кабінету Міністрів України;

включення питань щодо організації діяльності структурних підрозділів ЦОВВ та їх територіальних органів з виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України та Міністра;

виконання заходів, спрямованих на реалізацію пріоритетів діяльності ЦОВВ, їх територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ЦОВВ, і шляхи виконання покладених на них завдань;

вирішення актуальних питань, пов'язаних з реалізацією державної політики у відповідній сфері;

участь представників ЦОВВ у конгресах, форумах, семінарах, нарадах, інших заходах (у тому числі міжнародних), проведення яких забезпечують ЦОВВ, або де передбачена їх участь;

підведення підсумків діяльності ЦОВВ за рік з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

підготовку пропозицій щодо визначення основних напрямів діяльності територіальних органів ЦОВВ, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ЦОВВ.

5.7. У планах роботи ЦОВВ визначають відповідальних за виконання запланованих заходів (структурні підрозділи апарату ЦОВВ, територіальні органи ЦОВВ, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління ЦОВВ), а також строки їх виконання.

5.8. У разі потреби Міністерство може включати до планів роботи ЦОВВ виконання інших заходів, необхідних для забезпечення ефективної реалізації державної політики у визначеній сфері.

5.9. Унесення змін до погодженого плану роботи ЦОВВ можливе лише за рішенням Міністра.

5.10. ЦОВВ подають до Міністерства звіти про виконання планів роботи ЦОВВ та покладених на них завдань, які повинні містити чітку та достовірну інформацію щодо виконання покладених на ЦОВВ та їх територіальні органи завдань.

Для оперативного інформування Міністра керівники ЦОВВ подають щотижневі звіти про виконання поточної роботи та отримані результати.

(Пункт 5.10 розділу V доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

VI. Контроль за реалізацією центральними
органами виконавчої влади та їх територіальними органами,
підприємствами, установами та організаціями, що
належать до сфери їх управління, державної політики
у відповідних сферах

6.1. Міністерство здійснює контроль за виконанням покладених на ЦОВВ та їх територіальні органи, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління ЦОВВ, завдань та планів їх роботи, виконанням доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, листів Кабінету Міністрів України, доручень Міністра та дотриманням вимог цього Порядку.

Відповідальний Департамент здійснює контроль за виконанням покладених на ЦОВВ та його територіальні органи, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління ЦОВВ, завдань та планів їх роботи, а також цього Порядку.

(Пункт 6.1 розділу VI доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

Контроль за станом виконання ЦОВВ та його територіальними органами доручень Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, Міністра та його заступників здійснює структурний підрозділ апарату Міністерства з питань контролю.

(Пункт 6.1 розділу VI доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

6.2. Міністерство здійснює контроль за діяльністю ЦОВВ шляхом проведення планових та позапланових перевірок, за результатами яких може порушувати питання щодо проведення службових розслідувань та притягнення посадових осіб до дисциплінарної відповідальності (у разі необхідності).

6.3. До проведення перевірок залучають працівників структурних підрозділів апарату Міністерства та апарату ЦОВВ відповідно до їх компетенції.

6.4. Відповідальний Департамент розробляє план проведення перевірок ЦОВВ, його територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління, та подає його на затвердження Міністру.

6.5. Міністерство письмово повідомляє ЦОВВ, його територіальні органи, підприємства, установи та організації, що належать до сфери його управління, про проведення планової перевірки за десять днів до дати початку проведення. До листа додається копія наказу Міністерства із зазначенням мети перевірки, посадових осіб, уповноважених на проведення перевірки, дати початку її проведення та плану перевірки.

6.6. Міністерство проводить позапланові перевірки без попереднього повідомлення ЦОВВ, його територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ЦОВВ, за наявності однієї з таких обставин:

виявлення недостовірної інформації в поданих ЦОВВ документах, у тому числі звітах, про стан виконання планів роботи ЦОВВ;

обґрунтоване звернення фізичних та юридичних осіб про порушення ЦОВВ, його територіальними органами, підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери його управління, вимог законодавства;

неподання в установлений строк ЦОВВ звітності про виконання планів роботи ЦОВВ та покладених на нього завдань;

систематичне порушення вимог виконавської дисципліни;

відсутність інформації про усунення порушень, установлених за результатами планової перевірки.

6.7. Строк проведення планових та позапланових перевірок не повинен перевищувати п'ятнадцять робочих днів.

6.8. Перевірка проводиться з додержанням вимог законодавства щодо запобігання розголошенню конфіденційної, таємної та службової інформації.

6.9. Для виконання покладених завдань уповноважені посадові особи Міністерства мають право:

вимагати припинення дій, які перешкоджають проведенню перевірки;

ознайомлюватися з необхідними документами, у разі потреби копіювати їх та додавати копії до матеріалів перевірки;

отримувати від посадових осіб та працівників ЦОВВ, їх територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ЦОВВ, усні та письмові пояснення;

отримувати відповідно до законодавства доступ до баз даних та реєстрів, у тому числі електронних, що містять інформацію, необхідну для здійснення контролю за виконанням покладених на ЦОВВ завдань та планів їх роботи;

відвідувати територіальні органи ЦОВВ для здійснення контролю;

перевіряти повноту усунення порушень, виявлених під час проведення попередніх перевірок.

6.10. За результатами перевірок комісія, яка здійснювала перевірку, протягом п'яти робочих днів складає звіти, в яких фіксує факт проведення перевірки, її результати з викладенням висновків та пропозицій щодо усунення виявлених порушень та зазначенням термінів їх усунення.

6.11. Звіт підписують члени комісії, які проводили перевірку, та надають його для ознайомлення і підпису керівнику відповідного ЦОВВ, його структурного підрозділу, підприємства, що перевірялося.

6.12. Керівники ЦОВВ, його структурного підрозділу, підприємства, що перевірялося, зобов’язані ознайомитися з інформацією, викладеною у звіті, та зробити відповідний письмовий запис із зауваженнями чи без зауважень.

У разі підписання звіту із зауваженнями протягом трьох робочих днів керівник ЦОВВ повинен надати Міністерству свої зауваження до звіту.

6.13. Відповідальний Департамент інформує Міністра про результати проведення перевірки та подає йому на розгляд звіт.

6.14. Керівник ЦОВВ протягом трьох робочих днів після ознайомлення зі звітом затверджує план заходів щодо усунення порушень, виявлених під час проведення перевірки.

6.15. Керівник ЦОВВ у встановлені в плані заходів строки інформує Міністерство про вжиті заходи щодо усунення виявлених недоліків та порушень.

6.16. За результатами перевірки оцінюються факти, що можуть бути підставою для проведення відповідно до законодавства службового розслідування, та подаються Міністру пропозиції щодо доцільності ініціювання службових розслідувань стосовно керівників ЦОВВ, їх заступників, працівників апарату ЦОВВ, керівників та працівників їх територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ЦОВВ.

У разі проведення внутрішнього службового розслідування ЦОВВ до складу комісії залучаються представники Міністерства.

(Пункт 6.16 розділу VI доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

6.17. Відповідальний Департамент за наявності підстав для притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників ЦОВВ, їх заступників, працівників апарату ЦОВВ, його територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління ЦОВВ, подає на розгляд Міністра пропозиції щодо:

порушення перед Кабінетом Міністрів України питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівника ЦОВВ та/або його заступників;

(Абзац другий пункту 6.17 розділу VI в редакції Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників та/або заступників керівників структурних підрозділів апаратів ЦОВВ, його територіальних органів, а також керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління ЦОВВ.

VII. Скасування актів

7.1. ЦОВВ щотижня надсилає у паперовому та електронному вигляді Департаменту правової та законопроектної роботи та відповідальному Департаменту копії наказів, прийнятих протягом тижня, а у разі потреби та на вимогу відповідального Департаменту - завірені в установленому законодавством порядку копії зазначених актів та актів територіальних органів.

7.2. Відповідальний Департамент в межах компетенції розглядає отримані акти ЦОВВ разом із заінтересованими структурними підрозділами Міністерства з метою визначення їх відповідності Конституції України і законам України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України та іншим актам законодавства.

7.3. Якщо акти ЦОВВ або його територіальних органів не відповідають Конституції і законам України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України чи іншим актам законодавства, відповідальний Департамент протягом трьох днів з дня виявлення зазначених обставин інформує Міністра або особу, яка його заміщує, та за його рішенням порушує перед керівником ЦОВВ питання щодо скасування таких актів чи їх окремої частини.

7.4. Керівник ЦОВВ протягом визначеного Міністром або особою, яка його заміщує, строку зобов'язаний скасувати такі акти повністю або в окремій їх частині, про що не пізніше ніж у дводенний строк письмово повідомити Міністерство.

7.5. Відповідальний Департамент інформує Міністра про заходи, вжиті керівником ЦОВВ, його територіальними органами з метою приведення актів у відповідність з Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України чи іншими актами законодавства.

7.6. Якщо акт ЦОВВ, що не відповідає Конституції і законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України чи іншим актам законодавства, не скасований в установлений цим Порядком строк, відповідальний Департамент в установленому порядку готує проект розпорядження Кабінету Міністрів України щодо скасування такого акта або окремої його частини.

7.7. Якщо акт територіального органу ЦОВВ, що не відповідає Конституції і законам України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України чи іншим актам законодавства, не скасовано в установлений цим Порядком строк, відповідальний Департамент готує проект наказу Міністерства про скасування такого акта повністю або в окремій частині.

(Розділ VII в редакції Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

VIII. Порядок обміну інформацією між Міністерством та ЦОВВ

8.1. З метою забезпечення належної, ефективної та дієвої взаємодії ЦОВВ подають до Міністерства:

а) проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства, розроблені ЦОВВ та оформлені в установленому законодавством порядку;

б) проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, що надійшли на погодження до ЦОВВ як до заінтересованого органу - протягом двох робочих днів з дня їх надходження;

в) пропозиції щодо пріоритетів своєї діяльності на наступний рік - до 1 грудня року, що передує звітному;

г) проект річного плану роботи ЦОВВ - до 20 грудня року, що передує звітному;

ґ) звіти про виконання планів роботи ЦОВВ та покладених на них завдань за попередній рік - до 10 січня поточного року;

д) доповіді, проекти доповідей та листів, інформаційні та інші матеріали на виконання доручень Міністра та його заступників - у визначені терміни;

(Підпункт "д" пункту 8.1 розділу VIІІ в редакції Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

е) інформацію про стан виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, листів Кабінету Міністрів України та доручень Міністра - щокварталу до 10-го числа місяця, що передує звітному;

є) інформацію про стан підготовки (погодження) проектів нормативно-правових актів, відповідальним (головним) виконавцем яких визначено ЦОВВ - щотижня;

ж) інформацію за запитом Міністра чи його заступників, керівника відповідального Департаменту, керівника самостійного структурного підрозділу апарату Міністерства, якому було доручено опрацювання проекту нормативно-правового акта, - у визначений термін;

(Підпункт "ж" пункту 8.1 розділу VIІІ в редакції Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

з) інформацію про надзвичайні та резонансні події, що відбулися в ЦОВВ, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери управління ЦОВВ, - не пізніше наступного дня після настання події;

и) проекти структури апарату ЦОВВ, проекти рішень про утворення, реорганізацію, ліквідацію територіальних органів ЦОВВ;

і) подання щодо призначення на посади та звільнення з посад керівників та заступників керівників територіальних органів ЦОВВ;

ї) пропозиції щодо преміювання керівників ЦОВВ та їх заступників, установлення їм надбавок та надання матеріальної допомоги для погодження їх Міністром;

й) оперативні звіти про роботу ЦОВВ за тиждень - першого робочого дня наступного за звітним тижня;

(Пункт 8.1 розділу VIІІ доповнено новим підпунктом "й" згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

к) звіти про стан претензійно-позовної роботи - щомісяця (до 10 числа місяця, наступного за звітним).

(Пункт 8.1 розділу VIІІ доповнено новим підпунктом "к" згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

Інформацію та документи, що подаються до Міністра, підписує керівник ЦОВВ або в разі відсутності керівника - його перший заступник.

8.2. Міністерство надає ЦОВВ:

а) завізовані Міністром проекти нормативно-правових актів, розроблені ЦОВВ;

б) позицію Міністра щодо проекту нормативно-правового акта, що надійшов на погодження до ЦОВВ як до заінтересованого органу;

в) затверджені Міністром пріоритети діяльності ЦОВВ;

г) погоджені Міністром плани роботи ЦОВВ;

ґ) погоджені Міністром проекти структури апарату ЦОВВ;

д) методичну та інформаційну допомогу, спрямовану на правильне застосування законодавства ЦОВВ, його територіальними органами, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління ЦОВВ;

е) практичну допомогу у вирішенні проблем, пов'язаних з виконанням завдань, що стоять перед ЦОВВ;

є) пропозиції щодо вдосконалення діяльності ЦОВВ, включаючи рекомендації стосовно поліпшення стану виконавської дисципліни у ЦОВВ.

8.3. ЦОВВ направляють до Міністерства відповідальних за взаємодію з Міністерством представників. Відповідальним за взаємодію представникам в Міністерстві виділяється приміщення.

Представники ЦОВВ здійснюють повне супроводження документів ЦОВВ у структурних підрозділах Міністерства.

8.4. Загальні вимоги до документів, що створюються в процесі обміну інформацією, встановлюються інструкцією з діловодства.

ІХ. Окремі питання взаємодії керівників ЦОВВ
з Міністром щодо кадрових питань

9.1. Керівники ЦОВВ погоджують з Міністром або особою, яка його заміщує, свої відпустки не пізніше ніж за 7 робочих днів до запланованого терміну відпустки. Таке погодження здійснюється шляхом проставляння візи Міністра на заяві керівника ЦОВВ про надання відпустки. У заяві про надання відпустки зазначаються вид та термін відпустки, а також особа, яка на час відсутності керівника ЦОВВ буде виконувати його обов'язки.

9.2. Керівники ЦОВВ погоджують з Міністром або особою, яка його заміщує, своє службове відрядження. Клопотання про надання погодження на службове відрядження надсилається заздалегідь. До клопотання про надання погодження на службове відрядження за кордон обов'язково додається відповідне технічне завдання, погоджене Міністерством закордонних справ України.

9.3. У разі виїзду керівника ЦОВВ за межі міста Києва під час виконання своїх службових повноважень без оформлення службового відрядження керівник ЦОВВ повинен заздалегідь письмово повідомити про це Міністра або особу, яка його заміщує.

9.4. Міністр погоджує призначення та звільнення з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату ЦОВВ, керівників і заступників керівників територіальних органів ЦОВВ.

9.5. До складу комісії з конкурсного відбору керівника підприємства, що належить до сфери управління ЦОВВ, включається представник Міністерства.

9.6. Покладання обов’язків керівника підприємства, що належить до сфери управління ЦОВВ, до проведення конкурсу і призначення керівника в установленому законом порядку здійснюється за погодженням з Міністерством.

(Порядок доповнено розділом IX згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства N 277 від 09.07.2015)

Директор Департаменту правової та законопроектної
роботи М.О. Вашешніков