КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
I сесія VIII скликання

РІШЕННЯ
28.07.2016 N 863/863

Про внесення змін до Порядку розроблення, затвердження та
виконання міських цільових програм у місті Києві,
затвердженого рішенням Київської міської ради
від 29.10.2009 N 520/2589

Відповідно до Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про державні цільові програми", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", з метою забезпечення ефективного використання бюджетних ресурсів міста Києва та посилення контролю за ходом реалізації кожної міської цільової програми Київська міська рада вирішила:

1. Внести до розділу II Порядку розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 29.10.2009 N 520/2589, такі зміни:

1.1. Розділ II Порядку (перед пунктом 1) доповнити новим абзацом такого змісту:

"Розроблення, здійснення моніторингу та підготовка щорічних (проміжних) і заключних звітів про результати виконання міських цільових програм у місті Києві виконуються з обов'язковим використанням інформаційної системи моніторингу програм розвитку міста Києва.".

1.2. В абзаці третьому підпункту 1.1 пункту 1 слова та цифри "29 березня 2012 року N 490" замінити словами та цифрами "2 липня 2015 року N 643".

1.3. Підпункт 2.2.5 пункту 2 викласти в такій редакції:

"2.2.5. Напрями діяльності, перелік завдань, заходів програми та результативні показники

У цьому розділі визначаються напрями та заходи, спрямовані на реалізацію програми, строки їх виконання, виконавці, очікуваний результат від виконання кожного конкретного заходу. Програма має обов'язково містити заходи, спрямовані на збереження енергоресурсів по секторах розвитку міського господарства.

Напрями діяльності програми - це конкретні дії, спрямовані на виконання завдань програми, з визначенням шляхів витрачання коштів бюджету міста Києва та інших коштів, дозволених законодавством України. Напрями діяльності повинні відповідати завданням і функціям замовника програми.

Напрями діяльності та перелік завдань і заходів програми формуються згідно з додатком 2 до Порядку, у якому визначаються:

виконавці;

строки виконання заходів з розбивкою за роками;

джерела фінансування кожного із заходів;

очікуваний результат.

Очікуваний результат в обов'язковому порядку включає результативні показники програми - кількісні та якісні показники, які характеризують результати виконання програми та підтверджуються статистичною, бухгалтерською та іншою звітністю, і на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання коштів бюджету міста Києва на виконання програми, аналіз досягнутих результатів та витрат.

Розробник програми обирає показники, які комплексно і всебічно зможуть оцінити її виконання. Система обраних показників використовується для відстеження динаміки процесів та оцінки кількісних змін, результативності досягнення мети програми.

Показники ефективності досягнення мети програми визначаються з урахуванням цільових показників Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року за відповідними напрямами та відображають рівень досягнення мети програми.

Результативні показники поділяються на такі групи:

показники витрат (ресурсне забезпечення програми) визначають обсяги і структуру ресурсів, які забезпечують виконання програми.

У зазначеному розділі вказуються орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання програми в цілому та диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування. Розрахунок фінансових витрат супроводжується економічним обґрунтуванням.

Розробником проекту програми обов'язково має бути розглянута можливість її реалізації за рахунок інших джерел фінансування, дозволених законодавством України. Кошти бюджету міста Києва (у відповідних відсотках) розглядаються як можливе співфінансування при реалізації відповідної програми.

Обсяг фінансування, який передбачається на реалізацію програми, не повинен перевищувати обсяг та відсоток фінансування, передбачений в бюджеті міста Києва на відповідну галузь економіки в цілому.

Якщо головний розпорядник коштів одночасно є виконавцем кількох програм, відведений відсоток та обсяг фінансування на виконання програм по галузі економіки міста Києва не повинен перевищувати загальний обсяг бюджетних призначень, передбачених у бюджеті міста Києва на відповідний рік такому головному розпоряднику коштів.

Окремо визначаються результативні показники на виконання заходів із збереження енергоресурсів по секторах у місті Києві.

Група показників витрат на виконання програми складається за формою згідно з додатком 3 до Порядку. Розробник програми у разі потреби складає додаткову розшифровку розрахунку витрат, яка також додається до програми.

Показники продукту використовуються для оцінки досягнення поставленої мети.

Показником продукту є, зокрема, обсяг виробленої продукції, наданих послуг чи кількість користувачів товарами (роботами, послугами), виробленими в процесі виконання програми, які використовуються для оцінки досягнення цілей програми.

Показники ефективності визначаються як співвідношення кількості вироблених товарів (виконаних робіт, наданих послуг) до їх вартості в грошовому або людському вимірі (витрати ресурсів на одиницю показника продукту).

Показники якості відображають якість вироблених товарів (виконаних робіт, наданих послуг) і оцінюють їх за результатами досягнення ними своєї мети або виконання завдання.".

1.4. Абзац другий підпункту 3.1.1 пункту 3 викласти в такій редакції:

"При наданні негативного висновку Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) має надати розробнику програми стислі, конкретні та обґрунтовані зауваження, які мають бути враховані розробником проекту програми.

Доопрацьований проект програми розробник надає Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для проведення повторної експертизи не пізніше одного місяця з дня отримання негативного висновку.".

1.5. Пункти 4 та 5 викласти в такій редакції:

"4. Внесення на розгляд Київради та опрацювання
проекту програми постійними комісіями

4.1. З метою проведення громадського обговорення, не пізніше ніж за 15 днів до внесення проекту програми на розгляд Київської міської ради, проект програми разом із необхідними матеріалами розміщується на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва.

Громадське обговорення проекту програми проводиться з дотриманням положень Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року N 996.

4.2. Проект відповідної програми на наступний період вноситься на розгляд Київської міської ради виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) не пізніше 15 жовтня року, в якому завершується дія програми.

4.3. Проект нової програми, дія якої планує розпочатись в наступному бюджетному році, вноситься на розгляд Київської міської ради виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) у термін, встановлений п. 4.2 цього Порядку.

4.4. Проект програми опрацьовується постійними комісіями відповідно до вимог Регламенту Київської міської ради. Висновки та рекомендації постійних комісій є обов'язковими для розгляду розробником проекту програми та Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

5. Затвердження програми

5.1. Проект рішення Київської міської ради про затвердження програми готує замовник (відповідальний виконавець). У проекті рішення обов'язково вказується відповідальний виконавець програми, терміни та періодичність звітування про хід виконання програми на пленарних засіданнях Київської міської ради тощо.

5.2. Проект рішення Київської міської ради про затвердження програми, розглянутий постійними комісіями Київської міської ради з дотриманням вимог Регламенту Київської міської ради, розглядається на пленарному засіданні Київської міської ради.".

1.6. Абзац перший підпункту 8.1 пункту 8 викласти в такій редакції:

"8.1. Замовник (відповідальний виконавець) програми щоквартально до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом, подає Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку та оприлюднює на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва інформацію про стан її виконання.".

1.7. Підпункт 8.5 пункту 8 викласти в такій редакції:

"8.5. Замовник (відповідальний виконавець) розміщує на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва заключний звіт про результати виконання програми у терміни, визначені п. 8.4 цього Порядку.

Замовник (відповідальний виконавець) перед поданням заключного звіту про результати виконання програми на розгляд Київської міської ради проводить його публічне обговорення, в якому беруть участь представники громадськості, засобів масової інформації, депутати Київської міської ради та уповноважені представники замовника (відповідального виконавця).

Інформація про час і місце публічного обговорення публікується на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва та в засобах масової інформації.".

2. Офіційно оприлюднити це рішення у газеті Київської міської ради "Хрещатик".

3. Це рішення Київської міської ради набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Київський міський голова В. Кличко