МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
26.07.2016 N 250
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
15 серпня 2016 р. за N 1133/29263
Про покладання обов'язків на визнані організації у
сфері охорони суден та портових засобів на морі
Відповідно до глави XI-2 Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року, з поправками, Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів, пунктів 1 і 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2007 року N 722 "Про заходи щодо підвищення рівня безпеки на морському та річковому транспорті", підпункту 51 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2015 року N 460, та з метою виконання міжнародних зобов'язань України щодо посилення охорони на морі НАКАЗУЮ:
1. Покласти на визнані організації у сфері охорони суден та портових засобів на морі обов’язки згідно з додатком.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства інфраструктури України від 05 листопада 2014 року N 568 "Про покладання обов'язків на визнані організації у сфері охорони суден та портових засобів на морі", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 листопада 2014 року за N 1473/26250.
3. Департаменту безпеки на транспорті забезпечити:
1) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Лавренюка Ю.Ф.
Міністр В. Омелян
Додаток
до наказу Міністерства інфраструктури України
26.07.2016 N 250
Обов’язки
визнаних організацій у сфері охорони суден та портових засобів на морі
1. Обов’язки державного підприємства "Адміністрація морських портів України":
1) участь у межах компетенції у здійсненні необхідних заходів щодо впровадження в морських портах та портових засобах вимог глави XI-2 Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року (далі - Конвенція СОЛАС-74), Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів (далі - Кодекс ОСПЗ);
2) несення згідно з пунктами 1.3-1.5 правила 13 глави XI-2 Конвенції СОЛАС-74 цілодобового оперативного чергування для спостереження за станом охорони та захисту суден, морських портів та портових засобів, прийом та обробка тривожних сигналів від суднових систем тривожного сповіщення, установлених на суднах під Державним Прапором України;
3) збір інформації та проведення оцінки загроз охороні суден під Державним Прапором України, морським портам і портовим засобам, подання Міністерству інфраструктури України пропозицій щодо встановлення на них рівня охорони;
4) ведення обліку та аналіз актів піратства, тероризму, актів незаконного втручання, скоєних щодо суден під Державним Прапором України, морських портів та портових засобів;
5) подання Міністерству інфраструктури України пропозицій щодо визначення переліку морських портів та портових засобів, для яких виконується оцінка охорони, розробляється план охорони і повинні бути призначені посадові особи, відповідальні за охорону, та внесення змін до переліку;
6) проведення оцінок охорони та розроблення планів охорони морських портів та портових засобів, поправок і доповнень до них;
7) подання Міністерству інфраструктури України пропозицій щодо відкликання схвалених планів охорони портових засобів та актів про відповідність портових засобів у разі порушень ними вимог глави ХІ-2 Конвенції СОЛАС-74, Кодексу ОСПЗ, які були виявлені службою морської безпеки в результаті контролю діяльності усіх портових засобів, які розташовані на території (в акваторії) або в зоні відповідальності порту, щодо реалізації вимог глави ХІ-2 Конвенції СОЛАС-74 та Кодексу ОСПЗ з морської безпеки;
8) подання Міністерству інфраструктури України пропозицій щодо підготовки повідомлень та сповіщень для Міжнародної морської організації, морських адміністрацій та відповідних органів держав прапора судна та прибережних держав відповідно до переліку інформації, зазначеної в правилах 7, 9-13 глави XI-2 Конвенції СОЛАС-74;
9) забезпечення організації проведення підготовки, навчання та занять офіцерів охорони портових засобів та персоналу портового засобу, що має конкретні завдання з охорони.
2. Обов’язки державного підприємства "Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України":
1) розгляд та схвалення планів охорони суден, поправок до них;
2) перевірка суден на відповідність вимогам глави ХІ-2 Конвенції СОЛАС-74 та Кодексу ОСПЗ;
3) видача та підтвердження Міжнародних свідоцтв з охорони суден, а також видача Тимчасових міжнародних свідоцтв з охорони суден.
Директор Департаменту безпеки на транспорті В.М. Коськовецький