КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 29 грудня 2006 р. N 1855
Київ
Про затвердження
Державної цільової програми розвитку
міського електротранспорту на
період до 2017 року
(Назва Постанови із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ
N 601 від 24.07.2013)
(Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 601 від 24.07.2013
N 25 від 20.01.2016)
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року (далі - Програма), що додається.
(Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 601 від 24.07.2013)
2. Міністерству інфраструктури разом з Міністерством фінансів передбачити під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання Програми.
(Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 601 від 24.07.2013)
3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям за участю Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства розробити і затвердити в шестимісячний строк регіональні та місцеві програми розвитку міського електротранспорту на період до 2015 року з урахуванням завдань, передбачених Програмою.
4. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям подавати щороку до 1 лютого Міністерству інфраструктури інформацію про хід виконання Програми для її узагальнення та подання до 1 березня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі.
(Пункт 4 в редакції Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 грудня 2006 р. N 1855
Державна цільова програма
розвитку міського електротранспорту
на період до 2017 року
(Назва Програми із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 601 від 24.07.2013)
(Розділ "Загальна частина" виключено на підставі Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
Мета Програми
Метою Програми є:
забезпечення державної фінансової підтримки у вирішенні питань оновлення парку рухомого складу міського електротранспорту вітчизняними трамвайними вагонами і тролейбусами;
створення умов для надання населенню високоякісних послуг з перевезення трамвайними вагонами і тролейбусами;
забезпечення стабільного функціонування і подальшого розвитку міського електротранспорту;
підвищення рівня технічного оснащення підприємств міського електротранспорту та ефективності їх роботи;
налагодження серійного виробництва сучасних трамвайних вагонів і тролейбусів, іншого обладнання для потреб галузі;
збереження і розвиток електротранспортної інфраструктури та маршрутної мережі;
врахування потреб інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення під час виконання завдань і заходів Програми, а також належне облаштування зупинок міського електротранспорту.
(Розділ в редакції Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
Шляхи і способи розв'язання проблеми
(Назва розділу в редакції Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
Проблему забезпечення належного рівня перевезень пасажирів міським електротранспортом передбачається розв'язати шляхом:
організації ефективного управління зазначеним видом транспорту та використання його майнового комплексу;
забезпечення беззбиткового функціонування підприємств;
технічного переоснащення міського електротранспорту;
нормативно-правового і науково-технічного забезпечення його подальшого функціонування та розвитку;
створення умов для ефективного розвитку галузі.
Організація ефективного управління міським електротранспортом та використання його майнового комплексу передбачає:
активізацію роботи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо здійснення функцій замовника послуг з перевезень пасажирів відповідно до вимог Закону України "Про міський електричний транспорт";
передачу у разі доцільності об'єктів міського електротранспорту в оренду або концесію відповідно до законодавства;
створення на базі комунальних підприємств транспортних компаній для вирішення питань комплексного розвитку маршрутної мережі, виключення невиправданого дублювання приватними автоперевізниками трамвайних і тролейбусних маршрутів, ефективного використання та розвитку ремонтної інфраструктури підприємств, належного утримання рухомого складу, забезпечення безпеки руху та поліпшення якості надання транспортних послуг;
удосконалення системи оплати проїзду шляхом запровадження електронних засобів безготівкової оплати проїзду.
(Розділ доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ N 25 від 20.01.2016)
Забезпечення беззбиткового функціонування підприємств передбачає:
вирішення центральними та місцевими органами виконавчої влади питань щодо повного відшкодування з державного та місцевих бюджетів втрат підприємств від безоплатного перевезення окремих категорій громадян, а також від установлення тарифів на проїзд у міському електротранспорті, рівень яких не покриває витрат з перевезення пасажирів;
збільшення власних доходів підприємств шляхом створення органами місцевого самоврядування умов для рівноцінної конкуренції на ринку транспортних послуг, здійснення ними у порядку, встановленому законодавством, регулювання граничних рівнів тарифів на проїзд для різних видів транспорту;
підвищення ефективності роботи із збору плати за проїзд;
збільшення надходжень від розміщення реклами на транспорті, оренди приміщень, надання інших додаткових послуг;
зменшення витрат на експлуатаційну діяльність шляхом оптимізації чисельності працівників підприємств, переведення на самостійне функціонування їх об'єктів соціальної сфери, підвищення якості технічного обслуговування і ремонту об'єктів міського електротранспорту, впровадження заходів з енергозбереження, оптимізації обсягів надання транспортних послуг та збільшення експлуатаційної швидкості рухомого складу на маршрутах.
Робота з технічного переоснащення міського електротранспорту передбачає:
оновлення трамвайних вагонів і тролейбусів, що вичерпали свій технічний ресурс, шляхом закупівлі сучасного вітчизняного рухомого складу;
будівництво та реконструкцію трамвайних і тролейбусних ліній з використанням новітніх технологій, конструкцій і спеціальних частин для трамвайних колій і контактних мереж.
Нормативно-правове і науково-технічне забезпечення функціонування та розвитку міського електротранспорту передбачає:
розроблення та затвердження нових і перегляд застарілих нормативно-правових актів з питань регулювання відносин у сфері міського електротранспорту, будівництва, експлуатації та ремонту його об'єктів;
узгодження національних стандартів та нормативних документів у сфері функціонування міського електротранспорту з директивами Європейського Союзу;
удосконалення вітчизняної бази з виготовлення сучасного рухомого складу, освоєння виробництва трамвайних вагонів для вузької колії і ліній швидкісного трамвая, вагонів, пристосованих для користування інвалідами з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та іншими маломобільними групами населення, а також рухомого складу спеціального призначення - вантажного, снігоприбирального, рейкошліфувального;
(Абзац розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 601 від 24.07.2013)
розроблення та впровадження сучасних технологій для діагностики та відновлення технічного ресурсу трамвайних вагонів і тролейбусів.
Створення умов для пріоритетного розвитку міського електротранспорту передбачає:
уточнення органами місцевого самоврядування комплексних схем розвитку міського пасажирського транспорту та схем організації руху з метою збільшення обсягу пасажирських перевезень міським електротранспортом у містах з підвищеним рівнем забруднення довкілля, у зонах масового відпочинку та щільної житлової забудови;
здійснення заходів, спрямованих на удосконалення інфраструктури міського електротранспорту;
розроблення і виконання місцевих програм розвитку галузі.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
(Розділ доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 601 від 24.07.2013)
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми, визначені у додатку 2, спрямовані на забезпечення державної підтримки вітчизняних виробників рухомого складу та обладнання міського електротранспорту у вирішенні питань оновлення парку трамвайних вагонів та тролейбусів, впровадження новітніх технологій, передусім енергозберігаючих, у процесі виробництва, будівництва, реконструкції та модернізації трамвайних вагонів і тролейбусів, контактних мереж, тягових підстанцій, трамвайних колій, інших об’єктів, призначених для надання транспортних послуг, збереження і розвиток електротранспортної інфраструктури та маршрутної мережі з урахуванням потреб інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення, що передбачає, зокрема, належне облаштування зупинок міського електротранспорту.
(Програму доповнено розділом згідно з Постановою КМ N 601 від 24.07.2013)
(Розділ "Етапи виконання Програми" виключено на підставі Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
Очікувані результати, ефективність Програми
(Назва розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 601 від 24.07.2013)
Виконання Програми дасть можливість:
у соціальній сфері - підвищити рівень задоволення потреби населення у високоякісних та безпечних перевезеннях трамваями і тролейбусами, забезпечити розвиток маршрутної мережі міського електротранспорту, поліпшити екологічний стан у містах з підвищеним рівнем забруднення довкілля, у зонах масового відпочинку та щільної житлової забудови;
в економічній сфері - забезпечити ефективне використання електроенергії та зменшити обсяг імпорту нафтопродуктів, розширити обсяг виробництва конкурентоспроможного рухомого складу та обладнання для міського електротранспорту, що сприятиме економічному зміцненню підприємств та створенню нових робочих місць;
у технологічній сфері - освоїти серійне виробництво нових типів сучасного рухомого складу з високим рівнем інновацій, а також обладнання, що дозволяє зменшити енергоспоживання трамвайними вагонами і тролейбусами, покращити показники надійності, комфортності та безпеки пасажирських перевезень.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
(Розділ доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 601 від 24.07.2013)
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, а також інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час підготовки проектів державного та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядникам бюджетних коштів, відповідальним за виконання завдань і заходів Програми.
Виділення коштів з державного бюджету для фінансування заходів Програми здійснюється за умови спрямування відповідних коштів з місцевого бюджету.
(Розділ в редакції Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
Додаток 1
до Програми
(у редакції
постанови Кабінету Міністрів України
від 24 липня 2013 р. N 601)
Паспорт
Державної цільової програми
розвитку міського електротранспорту
на період до 2017 року
1. Концепцію Програми схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 р. N 330 (Офіційний вісник України, 2006 р., N 25, ст. 1828).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2006 р. N 1855 (Офіційний вісник України, 2007 р., N 1, ст. 41).
3. Державний замовник - Мінінфраструктури.
4. Керівник Програми - Міністр інфраструктури.
5. Виконавці: Мінінфраструктури та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання.
6. Строк виконання: 2007-2017 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування:
Джерела фінансування | Обсяг фінансування, млн. гривень | У тому числі за роками | |||||
2007-2012* | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | ||
Державний бюджет | 2550,717 | 617,802 | 615,579 | 464,73 | 440,094 | 412,512 | |
Місцеві бюджети | 4228,695 | 1017,17 | 1015,17 | 774,55 | 733,49 | 687,52 | |
Інші джерела | 1691,478 | 406,868 | 406,386 | 309,82 | 293,396 | 275,008 | |
Усього | 8470,89 | 2041,84 | 2037,93 | 1549,1 | 1466,98 | 1375,04 |
__________
* Відповідні показники відсутні, оскільки видатки державного бюджету на здійснення заходів Програми не передбачалися.
(Додаток 1 в редакції Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
Додаток 2
до Програми
(у редакції
постанови Кабінету Міністрів України
від 24 липня 2013 р. N 601)
Завдання і заходи
з виконання Державної цільової програми
розвитку міського електротранспорту
на період до 2017 року
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Відповідальні за виконання |
Джерела фінансування |
Прогнозні обсяги фінансування, млн. гривень | ||||||||||||
усього |
за роками |
усього |
за роками | |||||||||||||||
2007-2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2007-2012* |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 | |||||||
1. Оновлення рухомого складу міського електротранспорту з урахуванням його доступності для інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення шляхом придбання у вітчизняних виробників із ступенем локалізації не менш як 65 відсотків нових трамваїв і тролейбусів |
кількість одиниць придбаного рухомого складу |
|
|
|
|
|
|
|
1) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Автономної Республіки Крим, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
112 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
тролейбусів для забезпечення транспортного сполучення за маршрутом м. Сімферополь - м. Алушта - м. Ялта |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
10,8 |
|
2,4 |
2,4 |
2,4 |
1,8 |
1,8 | ||
Рада міністрів Автономної Республіки Крим |
місцевий бюджет |
18 |
|
4 |
4 |
4 |
3 |
3 | ||||||||||
інші джерела |
7,2 |
|
1,6 |
1,6 |
1,6 |
1,2 |
1,2 | |||||||||||
10 |
|
4 |
2 |
2 |
1 |
1 |
трамвайних вагонів для м. Євпаторії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
15 |
|
6 |
3 |
3 |
1,5 |
1,5 | ||
Євпаторійська міська рада |
місцевий бюджет |
25 |
|
10 |
5 |
5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
10 |
|
4 |
2 |
2 |
1 |
1 | |||||||||||
3 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
тролейбусів для м. Керчі |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,8 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
|
| ||
Керченська міська рада |
місцевий бюджет |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
|
| ||||||||||
інші джерела |
1,2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
|
| |||||||||||
65 |
5 |
20 |
20 |
10 |
10 |
5 |
2) придбання нових тролейбусів для м. Вінниці |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
39 |
|
12 |
12 |
6 |
6 |
3 | ||
Вінницька міська рада |
місцевий бюджет |
65 |
|
20 |
20 |
10 |
10 |
5 | ||||||||||
інші джерела |
26 |
|
8 |
8 |
4 |
4 |
2 | |||||||||||
35 |
7 |
10 |
7 |
6 |
6 |
6 |
3) придбання нових тролейбусів для м. Луцька |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
21 |
|
6 |
4,2 |
3,6 |
3,6 |
3,6 | ||
Луцька міська рада |
місцевий бюджет |
35 |
|
10 |
7 |
6 |
6 |
6 | ||||||||||
інші джерела |
14 |
|
4 |
2,8 |
2,4 |
2,4 |
2,4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
4) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Дніпропетровської області, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
8 |
|
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
трамвайних вагонів для м. Дніпродзержинська |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
12 |
|
3 |
3 |
3 |
1,5 |
1,5 | ||
Дніпродзержинська міська рада |
місцевий бюджет |
20 |
|
5 |
5 |
5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
8 |
|
2 |
2 |
2 |
1 |
1 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
для м. Дніпропетровська: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
45 |
|
10 |
10 |
10 |
10 |
5 |
- трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
67,5 |
|
15 |
15 |
15 |
15 |
7,5 | ||
Дніпропетровська міська рада |
місцевий бюджет |
112,5 |
|
25 |
25 |
25 |
25 |
12,5 | ||||||||||
інші джерела |
45 |
|
10 |
10 |
10 |
10 |
5 | |||||||||||
50 |
8 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
- тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
30 |
|
6 |
6 |
6 |
6 |
6 | ||
Дніпропетровська міська рада |
місцевий бюджет |
50 |
|
10 |
10 |
10 |
10 |
10 | ||||||||||
інші джерела |
20 |
|
4 |
4 |
4 |
4 |
4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
для м. Кривого Рогу: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
23 |
8 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
- трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
34,5 |
|
7,5 |
7,5 |
7,5 |
7,5 |
4,5 | ||
Криворізька міська рада |
місцевий бюджет |
57,5 |
|
12,5 |
12,5 |
12,5 |
12,5 |
7,5 | ||||||||||
інші джерела |
23 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
3 | |||||||||||
42 |
27 |
10 |
10 |
10 |
6 |
6 |
- тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
25,2 |
|
6 |
6 |
6 |
3,6 |
3,6 | ||
Криворізька міська рада |
місцевий бюджет |
42 |
|
10 |
10 |
10 |
6 |
6 | ||||||||||
інші джерела |
16,8 |
|
4 |
4 |
4 |
2,4 |
2,4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
5) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Донецької області, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
трамвайних вагонів для м. Авдіївки |
Мінінфраструктури |
Державний бюджет |
7,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||
Авдіївська міська рада |
місцевий бюджет |
12,5 |
|
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
для м. Горлівки: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
11 |
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
- трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
16,5 |
|
4,5 |
3 |
3 |
3 |
3 | ||
Горлівська міська рада |
місцевий бюджет |
27,5 |
|
7,5 |
5 |
5 |
5 |
5 | ||||||||||
інші джерела |
11 |
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 | |||||||||||
14 |
|
5 |
3 |
2 |
2 |
2 |
- тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
8,4 |
|
3 |
1,8 |
1,2 |
1,2 |
1,2 | ||
Горлівська міська рада |
місцевий бюджет |
14 |
|
5 |
3 |
2 |
2 |
2 | ||||||||||
інші джерела |
5,6 |
|
2 |
1,2 |
0,8 |
0,8 |
0,8 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
для м. Донецька: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
46 |
11 |
10 |
10 |
10 |
8 |
8 |
- трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
69 |
|
15 |
15 |
15 |
12 |
12 | ||
Донецька міська рада |
місцевий бюджет |
115 |
|
25 |
25 |
25 |
20 |
20 | ||||||||||
інші джерела |
46 |
|
10 |
10 |
10 |
8 |
8 | |||||||||||
50 |
119 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
- тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
30 |
|
6 |
6 |
6 |
6 |
6 | ||
Донецька міська рада |
місцевий бюджет |
50 |
|
10 |
10 |
10 |
10 |
10 | ||||||||||
інші джерела |
20 |
|
4 |
4 |
4 |
4 |
4 | |||||||||||
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
трамвайних вагонів для м. Дружківки |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
7,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||
Дружківська міська рада |
місцевий бюджет |
12,5 |
|
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
для м. Єнакієвого: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
7 |
|
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
- трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
10,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
3 |
3 | ||
Єнакіївська міська рада |
місцевий бюджет |
17,5 |
|
2,5 |
2,5 |
2,5 |
5 |
5 | ||||||||||
інші джерела |
7 |
|
1 |
1 |
1 |
2 |
2 | |||||||||||
2 |
|
|
1 |
|
1 |
|
- тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,2 |
|
|
0,6 |
|
0,6 |
| ||
Єнакіївська міська рада |
місцевий бюджет |
2 |
|
|
1 |
|
1 |
| ||||||||||
інші джерела |
0,8 |
|
|
0,4 |
|
0,4 |
| |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
для м. Краматорська: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
- трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
7,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||
Краматорська міська рада |
місцевий бюджет |
12,5 |
|
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | |||||||||||
14 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
- тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
8,4 |
|
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,2 | ||
Краматорська міська рада |
місцевий бюджет |
14 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
2 | ||||||||||
інші джерела |
5,6 |
|
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
0,8 | |||||||||||
18 |
|
2 |
4 |
4 |
4 |
4 |
тролейбусів для м. Макіївки |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
10,8 |
|
1,2 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
2,4 | ||
Макіївська міська рада |
місцевий бюджет |
18 |
|
2 |
4 |
4 |
4 |
4 | ||||||||||
інші джерела |
7,2 |
|
0,8 |
1,6 |
1,6 |
1,6 |
1,6 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
для м. Маріуполя: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
24 |
7 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
- трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
36 |
|
6 |
7,5 |
7,5 |
7,5 |
7,5 | ||
Маріупольська міська рада |
місцевий бюджет |
60 |
|
10 |
12,5 |
12,5 |
12,5 |
12,5 | ||||||||||
інші джерела |
24 |
|
4 |
5 |
5 |
5 |
5 | |||||||||||
44 |
17 |
8 |
8 |
8 |
10 |
10 |
- тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
26,4 |
|
4,8 |
4,8 |
4,8 |
6 |
6 | ||
Маріупольська міська рада |
місцевий бюджет |
44 |
|
8 |
8 |
8 |
10 |
10 | ||||||||||
інші джерела |
17,6 |
|
3,2 |
3,2 |
3,2 |
4 |
4 | |||||||||||
11 |
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
тролейбусів для м. Слов'янська |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
6,6 |
|
1,8 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 | ||
Слов'янська міська рада |
місцевий бюджет |
11 |
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 | ||||||||||
інші джерела |
4,4 |
|
1,2 |
0,8 |
0,8 |
0,8 |
0,8 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
6) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Житомира, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
14 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
21 |
|
4,5 |
4,5 |
4,5 |
4,5 |
3 | ||
Житомирська міська рада |
місцевий бюджет |
35 |
|
7,5 |
7,5 |
7,5 |
7,5 |
5 | ||||||||||
інші джерела |
14 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
2 | |||||||||||
70 |
8 |
15 |
15 |
15 |
15 |
10 |
тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
42 |
|
9 |
9 |
9 |
9 |
6 | ||
Житомирська міська рада |
місцевий бюджет |
70 |
|
15 |
15 |
15 |
15 |
10 | ||||||||||
інші джерела |
28 |
|
6 |
6 |
6 |
6 |
4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
7) придбання нових трамвайних загонів та тролейбусів для м. Запоріжжя, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
32 |
1 |
7 |
7 |
7 |
6 |
5 |
трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
48 |
|
10,5 |
10,5 |
10,5 |
9 |
7,5 | ||
Запорізька міська рада |
місцевий бюджет |
80 |
|
17,5 |
17,5 |
17,5 |
15 |
12,5 | ||||||||||
інші джерела |
32 |
|
7 |
7 |
7 |
6 |
5 | |||||||||||
65 |
5 |
15 |
15 |
15 |
10 |
10 |
тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
39 |
|
6 |
12 |
9 |
6 |
6 | ||
Запорізька міська рада |
місцевий бюджет |
65 |
|
10 |
20 |
15 |
10 |
10 | ||||||||||
інші джерела |
26 |
|
4 |
8 |
6 |
4 |
4 | |||||||||||
27 |
4 |
6 |
6 |
5 |
5 |
5 |
8) придбання нових тролейбусів для м. Івано-Франківська |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
16,2 |
|
3,6 |
3,6 |
3 |
3 |
3 | ||
Івано-Франківська міська рада |
місцевий бюджет |
27 |
|
6 |
6 |
5 |
5 |
5 | ||||||||||
інші джерела |
10,8 |
|
2,4 |
2,4 |
2 |
2 |
2 | |||||||||||
16 |
8 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
9) придбання нових тролейбусів для м. Білої Церкви |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
9,6 |
|
2,4 |
2,4 |
2,4 |
1,2 |
1,2 | ||
Білоцерківська міська рада |
місцевий бюджет |
16 |
|
4 |
4 |
4 |
2 |
2 | ||||||||||
інші джерела |
6,4 |
|
1,6 |
1,6 |
1,6 |
0,8 |
0,8 | |||||||||||
9 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
10) придбання нових тролейбусів для м. Кіровограда |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
5,4 |
|
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
0,6 | ||
Кіровоградська міська рада |
місцевий бюджет |
9 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
3,6 |
|
0,8 |
0,8 |
0,8 |
0,8 |
0,4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
11) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Луганської області, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
16 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
тролейбусів для м. Алчевська |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
9,6 |
|
2,4 |
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,8 | ||
Алчевська міська рада |
місцевий бюджет |
16 |
|
4 |
3 |
3 |
3 |
3 | ||||||||||
інші джерела |
6,4 |
|
1,6 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 | |||||||||||
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
тролейбусів для м. Антрацита |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | ||
Антрацитівська міська рада |
місцевий бюджет |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
11 |
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
тролейбусів для м. Краснодона |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
6,6 |
|
1,8 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 | ||
Краснодонська міська рада |
місцевий бюджет |
11 |
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 | ||||||||||
інші джерела |
4,4 |
|
1,2 |
0,8 |
0,8 |
0,8 |
0,8 | |||||||||||
14 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
тролейбусів для м. Лисичанська |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
8,4 |
|
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,2 | ||
Лисичанська міська рада |
місцевий бюджет |
14 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
2 | ||||||||||
інші джерела |
5,6 |
|
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
0,8 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
для м. Луганська: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
27 |
|
6 |
6 |
5 |
5 |
5 |
- трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
40,5 |
|
9 |
9 |
7,5 |
7,5 |
7,5 | ||
Луганська міська рада |
місцевий бюджет |
67,5 |
|
15 |
15 |
12,5 |
12,5 |
12,5 | ||||||||||
інші джерела |
27 |
|
6 |
6 |
5 |
5 |
5 | |||||||||||
37 |
20 |
8 |
8 |
7 |
7 |
7 |
- тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
22,2 |
|
4,8 |
4,8 |
4,2 |
4,2 |
4,2 | ||
Луганська міська рада |
місцевий бюджет |
37 |
|
8 |
8 |
7 |
7 |
7 | ||||||||||
інші джерела |
14,8 |
|
3,2 |
3,2 |
2,8 |
2,8 |
2,8 | |||||||||||
18 |
10 |
3 |
4 |
4 |
4 |
3 |
тролейбусів для м. Сєвєродонецька |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
10,8 |
|
1,8 |
2,4 |
2,4 |
2,4 |
1,8 | ||
Сєвєродонецька міська рада |
місцевий бюджет |
18 |
|
3 |
4 |
4 |
4 |
3 | ||||||||||
інші джерела |
7,2 |
|
1,2 |
1,6 |
1,6 |
1,6 |
1,2 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
12) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Львова, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
85 |
|
20 |
20 |
15 |
15 |
15 |
трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
127,5 |
|
30 |
30 |
22,5 |
22,5 |
22,5 | ||
Львівська міська рада |
місцевий бюджет |
212,5 |
|
50 |
50 |
37,5 |
37,5 |
37,5 | ||||||||||
інші джерела |
85 |
|
20 |
20 |
15 |
15 |
15 | |||||||||||
64 |
3 |
14 |
14 |
14 |
12 |
10 |
тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
38,4 |
|
8,4 |
8,4 |
8,4 |
7,2 |
6 | ||
Львівська міська рада |
місцевий бюджет |
61 |
|
14 |
14 |
14 |
12 |
10 | ||||||||||
інші джерела |
25,6 |
|
5,6 |
5,6 |
5,6 |
4,8 |
4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
13) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Миколаєва, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
38 |
4 |
8 |
8 |
8 |
7 |
7 |
трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
57 |
|
12 |
12 |
12 |
10,5 |
10,5 | ||
Миколаївська міська рада |
місцевий бюджет |
95 |
|
20 |
20 |
20 |
17,5 |
17,5 | ||||||||||
інші джерела |
38 |
|
8 |
8 |
8 |
7 |
7 | |||||||||||
45 |
4 |
10 |
10 |
10 |
8 |
7 |
тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
27 |
|
6 |
6 |
6 |
4,8 |
4,2 | ||
Миколаївська міська рада |
місцевий бюджет |
45 |
|
10 |
10 |
10 |
8 |
7 | ||||||||||
інші джерела |
18 |
|
4 |
4 |
4 |
3,2 |
2,8 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
14) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Одеси, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
46 |
6 |
11 |
10 |
10 |
8 |
7 |
трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
69 |
|
16,5 |
15 |
15 |
12 |
10,5 | ||
Одеська міська рада |
місцевий бюджет |
115 |
|
27,5 |
25 |
25 |
20 |
17,5 | ||||||||||
інші джерела |
46 |
|
11 |
10 |
10 |
8 |
7 | |||||||||||
100 |
16 |
20 |
20 |
20 |
20 |
20 |
тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
60 |
|
12 |
12 |
12 |
12 |
12 | ||
Одеська міська рада |
місцевий бюджет |
100 |
|
20 |
20 |
20 |
20 |
20 | ||||||||||
інші джерела |
40 |
|
8 |
8 |
8 |
8 |
8 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
15) придбання нових тролейбусів для Полтавської області, у тому числі для: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
36 |
4 |
7 |
8 |
7 |
7 |
7 |
м. Кременчука |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
21,6 |
|
4,2 |
4,8 |
4,2 |
4,2 |
4,2 | ||
Кременчуцька міська рада |
місцевий бюджет |
36 |
|
7 |
8 |
7 |
7 |
7 | ||||||||||
інші джерела |
14,4 |
|
2,8 |
3,2 |
2,8 |
2,8 |
2,8 | |||||||||||
36 |
12 |
7 |
8 |
7 |
7 |
7 |
м. Полтави |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
21,6 |
|
4,2 |
4,8 |
4,2 |
4,2 |
4,2 | ||
Полтавська міська рада |
місцевий бюджет |
36 |
|
7 |
8 |
7 |
7 |
7 | ||||||||||
інші джерела |
14,4 |
|
2,8 |
3,2 |
2,8 |
2,8 |
2,8 | |||||||||||
60 |
|
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
16) придбання нових тролейбусів для м. Рівного |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
36 |
|
7,2 |
7,2 |
7,2 |
7,2 |
7,2 | ||
Рівненська міська рада |
місцевий бюджет |
60 |
|
12 |
12 |
12 |
12 |
12 | ||||||||||
інші джерела |
24 |
|
4,8 |
4,8 |
4,8 |
4,8 |
4,8 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
17) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Сумської області, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
7 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
трамвайних вагонів для м. Конотопа |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
10,5 |
|
3 |
3 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||
Конотопська міська рада |
місцевий бюджет |
17,5 |
|
5 |
5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
7 |
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 | |||||||||||
45 |
8 |
9 |
9 |
9 |
9 |
9 |
тролейбусів для м. Сум |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
27 |
|
5,4 |
5,4 |
5,4 |
5,4 |
5,4 | ||
Сумська міська рада |
місцевий бюджет |
45 |
|
9 |
9 |
9 |
9 |
9 | ||||||||||
інші джерела |
18 |
|
3,6 |
3,6 |
3,6 |
3,6 |
3,6 | |||||||||||
25 |
2 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
18) придбання нових тролейбусів для м. Тернополя |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
15 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 | ||
Тернопільська міська рада |
місцевий бюджет |
25 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 | ||||||||||
інші джерела |
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
19) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Харкова, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
60 |
14 |
14 |
13 |
11 |
11 |
11 |
трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
90 |
|
21 |
19,5 |
16,5 |
16,5 |
16,5 | ||
Харківська міська рада |
місцевий бюджет |
150 |
|
35 |
32,5 |
27,5 |
27,5 |
27,5 | ||||||||||
інші джерела |
60 |
|
14 |
13 |
11 |
11 |
11 | |||||||||||
90 |
164 |
20 |
20 |
20 |
15 |
15 |
тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
54 |
|
12 |
12 |
12 |
9 |
9 | ||
Харківська міська рада |
місцевий бюджет |
90 |
|
20 |
20 |
20 |
15 |
15 | ||||||||||
інші джерела |
36 |
|
8 |
8 |
8 |
6 |
6 | |||||||||||
61 |
3 |
14 |
14 |
11 |
11 |
11 |
20) придбання нових тролейбусів для м. Херсона |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
36,6 |
|
8,4 |
8,4 |
6,6 |
6,6 |
6,6 | ||
Херсонська міська рада |
місцевий бюджет |
61 |
|
14 |
14 |
11 |
11 |
11 | ||||||||||
інші джерела |
24,4 |
|
5,6 |
5,6 |
4,4 |
4,4 |
4,4 | |||||||||||
60 |
4 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
21) придбання нових тролейбусів для м. Хмельницького |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
36 |
|
7,2 |
7,2 |
7,2 |
7,2 |
7,2 | ||
Хмельницька міська рада |
місцевий бюджет |
60 |
|
12 |
12 |
12 |
12 |
12 | ||||||||||
інші джерела |
24 |
|
4,8 |
4,8 |
4,8 |
4,8 |
4,8 | |||||||||||
56 |
5 |
12 |
12 |
12 |
10 |
10 |
22) придбання нових тролейбусів для м. Черкас |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
33,6 |
|
7,2 |
7,2 |
7,2 |
6 |
6 | ||
Черкаська міська рада |
місцевий бюджет |
56 |
|
12 |
12 |
12 |
10 |
10 | ||||||||||
інші джерела |
22,4 |
|
4,8 |
4,8 |
4,8 |
4 |
4 | |||||||||||
28 |
5 |
6 |
6 |
6 |
5 |
5 |
23) придбання нових тролейбусів для м. Чернівців |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
16,8 |
|
3,6 |
3,6 |
3,6 |
3 |
3 | ||
Чернівецька міська рада |
місцевий бюджет |
28 |
|
6 |
6 |
6 |
5 |
5 | ||||||||||
інші джерела |
11,2 |
|
2,4 |
2,4 |
2,4 |
2 |
2 | |||||||||||
70 |
11 |
15 |
15 |
14 |
14 |
12 |
24) придбання нових тролейбусів для м. Чернігова |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
42 |
|
9 |
9 |
8,4 |
8,4 |
7,2 | ||
Чернігівська міська рада |
місцевий бюджет |
70 |
|
15 |
15 |
14 |
14 |
12 | ||||||||||
інші джерела |
28 |
|
6 |
6 |
5,6 |
5,6 |
4,8 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
25) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Києва, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
115 |
33 |
35 |
20 |
20 |
20 |
20 |
трамвайних вагонів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
172,5 |
|
52,5 |
30 |
30 |
30 |
30 | ||
Київська міськдержадміністрація |
місцевий бюджет |
287,5 |
|
87,5 |
50 |
50 |
50 |
50 | ||||||||||
інші джерела |
115 |
|
35 |
20 |
20 |
20 |
20 | |||||||||||
237 |
269 |
77 |
40 |
40 |
40 |
40 |
тролейбусів |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
142,2 |
|
46,2 |
24 |
24 |
24 |
24 | ||
Київська міськдержадміністрація |
місцевий бюджет |
237 |
|
77 |
40 |
40 |
40 |
40 | ||||||||||
інші джерела |
94,8 |
|
30,8 |
16 |
16 |
16 |
16 | |||||||||||
50 |
24 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
26) придбання нових тролейбусів для м. Севастополя |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
30 |
|
6 |
6 |
6 |
6 |
6 | ||
Севастопольська міськдержадміністрація |
місцевий бюджет |
50 |
|
10 |
10 |
10 |
10 |
10 | ||||||||||
інші джерела |
20 |
|
4 |
4 |
4 |
4 |
4 | |||||||||||
Разом за завданням 1 |
|
6499 |
|
1530 |
1377 |
1280 |
1201 |
1111 | ||||||||||
у тому числі |
державний бюджет |
1949,7 |
|
459 |
413,1 |
384 |
360,3 |
333,3 | ||||||||||
місцевий бюджет |
3249,5 |
|
765 |
688,5 |
640 |
600,5 |
555,5 | |||||||||||
інші джерела |
1299,8 |
|
306 |
275,4 |
256 |
240,2 |
222,2 | |||||||||||
2. Будівництво трамвайних і тролейбусних ліній |
протяжність, кілометрів |
4,5 |
|
4,5 |
|
|
|
|
1) будівництво трамвайної лінії від вул. Квятека до автовокзалу "Західний" у м. Вінниці |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
21 |
|
21 |
|
|
|
|
Вінницька міська рада |
місцевий бюджет |
35 |
|
35 |
|
|
|
| ||||||||||
інші джерела |
14 |
|
14 |
|
|
|
| |||||||||||
41 |
|
12,4 |
28,6 |
|
|
|
2) будівництво тролейбусної лінії за маршрутом м. Бровари - м. Київ |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
158,553 |
|
48,144 |
110,409 |
|
|
| ||
Броварська міська рада |
місцевий бюджет |
264,255 |
|
80,240 |
184,015 |
|
|
| ||||||||||
інші джерела |
105,702 |
|
32,096 |
73,606 |
|
|
| |||||||||||
Разом за завданням 2 |
|
598,51 |
|
230,48 |
368,03 |
|
|
| ||||||||||
у тому числі |
державний бюджет |
179,553 |
|
69,144 |
110,409 |
|
|
| ||||||||||
місцевий бюджет |
299,255 |
|
115,24 |
184,015 |
|
|
| |||||||||||
інші джерела |
119,702 |
|
46,096 |
73,606 |
|
|
| |||||||||||
3. Реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній |
протяжність, кілометрів |
|
|
|
|
|
|
|
1) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній в Автономній Республіці Крим, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
4,4 |
4,4 |
4,4 |
4,4 |
4,4 |
реконструкція тролейбусної лінії за маршрутом м. Сімферополь - м. Алушта - м. Ялта |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
6,6 |
|
1,32 |
1,32 |
1,32 |
1,32 |
1,32 | ||
Верховна Рада Автономної Республіки Крим |
місцевий бюджет |
11 |
|
2,2 |
2,2 |
2,2 |
2,2 |
2,2 | ||||||||||
інші джерела |
4,4 |
|
0,88 |
0,88 |
0,88 |
0,88 |
0,88 | |||||||||||
22 |
|
4,4 |
4,4 |
4,4 |
4,4 |
4,4 |
реконструкція трамвайної лінії у м. Євпаторії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
9,9 |
|
1,98 |
1,98 |
1,98 |
1,98 |
1,98 | ||
Верховна Рада Автономної Республіки Крим |
місцевий бюджет |
16,5 |
|
3,3 |
3,3 |
3,3 |
3,3 |
3,3 | ||||||||||
інші джерела |
6,6 |
|
1,32 |
1,32 |
1,32 |
1,32 |
1,32 | |||||||||||
1,878 |
|
0,891 |
0,313 |
0,337 |
|
0,337 |
реконструкція тролейбусної лінії у м. Керчі |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
4,68 |
|
2,22 |
0,78 |
0,84 |
|
0,84 | ||
Верховна Рада Автономної Республіки Крим |
місцевий бюджет |
7,8 |
|
3,7 |
1,3 |
1,4 |
|
1,4 | ||||||||||
інші джерела |
3,12 |
|
1,48 |
0,52 |
0,56 |
|
0,56 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
2) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у Дніпропетровській області, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
у м. Дніпропетровську: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
8 |
|
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
- трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3,6 |
|
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,45 |
0,45 | ||
Дніпропетровська міська рада |
місцевий бюджет |
6 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
0,75 |
0,75 | ||||||||||
інші джерела |
2,4 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,3 |
0,3 | |||||||||||
8 |
|
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
- тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
2,4 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,3 |
0,3 | ||
Дніпропетровська міська рада |
місцевий бюджет |
4 |
|
1 |
1 |
1 |
0,5 |
0,5 | ||||||||||
інші джерела |
1,6 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,2 |
0,2 | |||||||||||
4 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
|
тролейбусної лінії у м. Кривому Розі |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,2 |
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
| ||
Криворізька міська рада |
місцевий бюджет |
2 |
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
| ||||||||||
інші джерела |
0,8 |
|
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
| |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
3) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у Донецькій області, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
4 |
|
2 |
2 |
|
|
|
- тролейбусної лінії у м. Артемівську |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,2 |
|
0,6 |
0,6 |
|
|
| ||
Артемівська міська рада |
місцевий бюджет |
2 |
|
1 |
1 |
|
|
| ||||||||||
інші джерела |
0,8 |
|
0,4 |
0,4 |
|
|
| |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
у м. Горлівці: |
|
|
24 |
|
12 |
12 |
|
|
| ||
10 |
|
5 |
5 |
|
|
|
- трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
6 |
|
3 |
3 |
|
|
| ||
Горлівська міська рада |
місцевий бюджет |
10 |
|
5 |
5 |
|
|
| ||||||||||
інші джерела |
4 |
|
2 |
2 |
|
|
| |||||||||||
4 |
|
2 |
2 |
|
|
|
- тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,2 |
|
0,6 |
0,6 |
|
|
| ||
Горлівська міська рада |
місцевий бюджет |
2 |
|
1 |
1 |
|
|
| ||||||||||
інші джерела |
0,8 |
|
0,4 |
0,4 |
|
|
| |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
у м. Донецьку: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
67 |
|
13 |
14 |
14 |
14 |
14 |
- трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
59,55 |
|
11,55 |
12 |
12 |
12 |
12 | ||
Донецька міська рада |
місцевий бюджет |
99,25 |
|
19,25 |
20 |
20 |
20 |
20 | ||||||||||
інші джерела |
39,7 |
|
7,7 |
8 |
8 |
8 |
8 | |||||||||||
32,4 |
|
12,4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
- тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
9,72 |
|
3,72 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||
Донецька міська рада |
місцевий бюджет |
16,2 |
|
6,2 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
6,48 |
|
2,48 |
1 |
1 |
1 |
1 | |||||||||||
20 |
|
8 |
2 |
2 |
4 |
4 |
тролейбусної лінії у м. Слов'янську |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,2 |
|
0,48 |
0,12 |
0,12 |
0,24 |
0,24 | ||
Слов'янська міська рада |
місцевий бюджет |
2 |
|
0,8 |
0,2 |
0,2 |
0,4 |
0,4 | ||||||||||
інші джерела |
0,8 |
|
0,32 |
0,08 |
0,08 |
0,16 |
0,16 | |||||||||||
24 |
|
4 |
6 |
6 |
4 |
4 |
тролейбусної лінії у м. Макіївці |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3,6 |
|
0,6 |
0,9 |
0,9 |
0,6 |
0,6 | ||
Макіївська міська рада |
місцевий бюджет |
6 |
|
1 |
1,5 |
1,5 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2,4 |
|
0,4 |
0,6 |
0,6 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
у м. Маріуполі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
85,85 |
|
18 |
16,4 |
14,25 |
16,6 |
20,6 |
- трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
7,731 |
|
1,62 |
1,476 |
1,287 |
1,494 |
1,854 | ||
Маріупольська міська рада |
місцевий бюджет |
12,885 |
|
2,7 |
2,46 |
2,145 |
2,49 |
3,09 | ||||||||||
інші джерела |
5,154 |
|
1,08 |
0,984 |
0,858 |
0,996 |
1,236 | |||||||||||
89,6 |
|
12,8 |
21,6 |
16 |
21 |
18,2 |
- тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
7,569 |
|
0,666 |
1,944 |
1,431 |
1,89 |
1,638 | ||
Маріупольська міська рада |
місцевий бюджет |
12,615 |
|
1,11 |
3,24 |
2,385 |
3,15 |
2,73 | ||||||||||
інші джерела |
5,046 |
|
0,444 |
1,296 |
0,954 |
1,26 |
1,092 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
у м. Краматорську: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
- трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
7,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||
Краматорська міська рада |
місцевий бюджет |
12,5 |
|
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | |||||||||||
12 |
|
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
- тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3,6 |
|
0,6 |
0,9 |
0,9 |
0,6 |
0,6 | ||
Краматорська міська рада |
місцевий бюджет |
6 |
|
1 |
1,5 |
1,5 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2,4 |
|
0,4 |
0,6 |
0,6 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
4) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Житомирі, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
2 |
|
2 |
|
|
|
|
трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
0,9 |
|
0,9 |
|
|
|
| ||
Житомирська міська рада |
місцевий бюджет |
1,5 |
|
1,5 |
|
|
|
| ||||||||||
інші джерела |
0,6 |
|
0,6 |
|
|
|
| |||||||||||
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | ||
Житомирська міська рада |
місцевий бюджет |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
5) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Запоріжжі, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
4,5 |
|
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 | ||
Запорізька міська рада |
місцевий бюджет |
7,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||||||||||
інші джерела |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | |||||||||||
36 |
|
8 |
6 |
8 |
8 |
6 |
тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
10,8 |
|
2,4 |
1,8 |
2,4 |
2,4 |
1,8 | ||
Запорізька міська рада |
місцевий бюджет |
18 |
|
4 |
3 |
4 |
4 |
3 | ||||||||||
інші джерела |
7,2 |
|
1,6 |
1,2 |
1,6 |
1,6 |
1,2 | |||||||||||
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
6) реконструкція тролейбусних ліній у м. Івано-Франківську |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | ||
Івано-Франківська міська рада |
місцевий бюджет |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
4 |
|
2 |
2 |
|
|
|
7) реконструкція тролейбусних ліній у м. Білій Церкві |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,2 |
|
0,6 |
0,6 |
|
|
| ||
Білоцерківська міська рада |
місцевий бюджет |
2 |
|
1 |
1 |
|
|
| ||||||||||
інші джерела |
0,8 |
|
0,4 |
0,4 |
|
|
| |||||||||||
15 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
8) реконструкція тролейбусних ліній у м. Кіровограді |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
4,5 |
|
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 | ||
Кіровоградська міська рада |
місцевий бюджет |
7,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||||||||||
інші джерела |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
9) реконструкція тролейбусних ліній у Луганській області, у тому числі у: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
4 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
|
м. Алчевську |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,2 |
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
| ||
Алчевська міська рада |
місцевий бюджет |
2 |
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
| ||||||||||
інші джерела |
0,8 |
|
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
| |||||||||||
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
м. Лисичанську |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | ||
Лисичанська міська рада |
місцевий бюджет |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
м. Луганську |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | ||
Луганська міська рада |
місцевий бюджет |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
10) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Львові, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
15 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
6,75 |
|
1,35 |
1,35 |
1,35 |
1,35 |
1,35 | ||
Львівська міська рада |
місцевий бюджет |
11,25 |
|
2,25 |
2,25 |
2,25 |
2,25 |
2,25 | ||||||||||
інші джерела |
4,5 |
|
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 | |||||||||||
15 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
4,5 |
|
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 |
0,9 | ||
Львівська міська рада |
місцевий бюджет |
7,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||||||||||
інші джерела |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
11) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Миколаєві, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
2,25 |
|
0,45 |
0,45 |
0,45 |
0,45 |
0,45 | ||
Миколаївська міська рада |
місцевий бюджет |
3,75 |
|
0,75 |
0,75 |
0,75 |
0,75 |
0,75 | ||||||||||
інші джерела |
1,5 |
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 | |||||||||||
30 |
|
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
9 |
|
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,8 | ||
Миколаївська міська рада |
місцевий бюджет |
15 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 | ||||||||||
інші джерела |
6 |
|
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
12) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Одесі, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
20 |
|
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
9 |
|
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,8 |
1,8 | ||
Одеська міська рада |
місцевий бюджет |
15 |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 | ||||||||||
інші джерела |
6 |
|
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 |
1,2 | |||||||||||
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,5 |
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 | ||
Одеська міська рада |
місцевий бюджет |
2,5 |
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 | ||||||||||
інші джерела |
1 |
|
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 | |||||||||||
7 |
|
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
13) реконструкція тролейбусних ліній у м. Рівному |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
2,1 |
|
0,6 |
0,3 |
0,6 |
0,3 |
0,3 | ||
Рівненська міська рада |
місцевий бюджет |
3,5 |
|
1 |
0,5 |
1 |
0,5 |
0,5 | ||||||||||
інші джерела |
1,4 |
|
0,4 |
0,2 |
0,4 |
0,2 |
0,2 | |||||||||||
6 |
|
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
14) реконструкція трамвайних ліній у м. Конотопі |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
2,7 |
|
0,45 |
0,9 |
0,45 |
0,45 |
0,45 | ||
Конотопська міська рада |
місцевий бюджет |
4,5 |
|
0,75 |
1,5 |
0,75 |
0,75 |
0,75 | ||||||||||
інші джерела |
1,8 |
|
0,3 |
0,6 |
0,3 |
0,3 |
0,3 | |||||||||||
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
15) реконструкція тролейбусних ліній у м. Тернополі |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | ||
Тернопільська міська рада |
місцевий бюджет |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
16) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Харкові, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
14,7 |
|
2,83 |
2,64 |
2,64 |
3,16 |
3,43 |
трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
31,614 |
|
6,852 |
6,15 |
5,802 |
6,57 |
6,24 | ||
Харківська міська рада |
місцевий бюджет |
52,69 |
|
11,42 |
10,25 |
9,67 |
10,95 |
10,4 | ||||||||||
інші джерела |
21,076 |
|
4,568 |
4,1 |
3,868 |
4,38 |
4,16 | |||||||||||
25 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
7,5 |
|
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 | ||
Харківська міська рада |
місцевий бюджет |
12,5 |
|
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 |
2,5 | ||||||||||
інші джерела |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | |||||||||||
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
17) реконструкція тролейбусних ліній у м. Херсоні |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | ||
Херсонська міська рада |
місцевий бюджет |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
18) реконструкція тролейбусних ліній у м. Хмельницькому |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
1,5 |
|
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 | ||
Хмельницька міська рада |
місцевий бюджет |
2,5 |
|
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 | ||||||||||
інші джерела |
1 |
|
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 |
0,2 | |||||||||||
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
19) реконструкція тролейбусних ліній у м. Чернівцях |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
3 |
|
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 |
0,6 | ||
Чернівецька міська рада |
місцевий бюджет |
5 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 | ||||||||||
інші джерела |
2 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 | |||||||||||
60 |
|
10 |
20 |
10 |
10 |
10 |
20) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Чернігові |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
18 |
|
3 |
6 |
3 |
3 |
3 | ||
Чернігівська міська рада |
місцевий бюджет |
30 |
|
5 |
10 |
5 |
5 |
5 | ||||||||||
інші джерела |
12 |
|
2 |
4 |
2 |
2 |
2 | |||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
21) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Києві, у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
37,2 |
24,5 |
6 |
7,8 |
7,8 |
7,8 |
7,8 |
трамвайної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
91,2 |
|
14,4 |
19,2 |
19,2 |
19,2 |
19,2 | ||
Київська міськдержадміністрація |
місцевий бюджет |
152 |
91,6 |
24 |
32 |
32 |
32 |
32 | ||||||||||
інші джерела |
60,8 |
|
9,6 |
12,8 |
12,8 |
12,8 |
12,8 | |||||||||||
65 |
|
10 |
10 |
15 |
15 |
15 |
тролейбусної лінії |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
19,5 |
|
3 |
3 |
4,5 |
4,5 |
4,5 | ||
Київська міськдержадміністрація |
місцевий бюджет |
32,5 |
|
5 |
5 |
7,5 |
7,5 |
7,5 | ||||||||||
інші джерела |
13 |
|
2 |
2 |
3 |
3 |
3 | |||||||||||
14 |
|
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
22) реконструкція тролейбусних ліній у м. Севастополі |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
19,5 |
|
3 |
3 |
4,5 |
4,5 |
4,5 | ||
Севастопольська міськдержадміністрація |
місцевий бюджет |
32,5 |
|
5 |
5 |
7,5 |
7,5 |
7,5 | ||||||||||
інші джерела |
13 |
|
2 |
2 |
3 |
3 |
3 | |||||||||||
Разом за завданням 3 |
|
1359,88 |
91,6 |
273,86 |
286,9 |
269,1 |
265,98 |
264,04 |
| |||||||||
у тому числі |
державний бюджет |
407,964 |
|
82,158 |
86,07 |
80,73 |
79,794 |
79,212 |
| |||||||||
місцевий бюджет |
679,94 |
91,6 |
136,93 |
143,45 |
134,55 |
132,99 |
132,02 |
| ||||||||||
інші джерела |
271,976 |
|
54,772 |
57,38 |
53,82 |
53,196 |
52,803 |
| ||||||||||
4. Науково-технічне забезпечення функціонування міського електротранспорту |
кількість документів, комплектів |
|
|
|
|
|
|
|
1) розроблення конструкторської документації для виготовлення: |
Мінінфраструктури |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
трамвайного вагона для колії завширшки 1000 міліметрів |
|
|
4 |
|
2 |
2 |
|
|
| ||
|
|
|
1 |
|
|
|
вагона для ліній швидкісного трамвая |
-"- |
-"- |
4 |
|
2 |
2 |
|
|
| ||
|
|
|
1 |
|
|
|
рухомого складу спеціального призначення |
-"- |
-"- |
4 |
|
2 |
2 |
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
2) оснащення галузевого центру з випробувань міського електротранспорту відповідно до міжнародних стандартів |
-"- |
-"- |
1,5 |
|
1,5 |
|
|
|
| ||
Разом за завданням 4 |
|
-"- |
13,5 |
|
7,5 |
6 |
|
|
| |||||||||
5. Удосконалення законодавства у відповідній сфері |
кількість актів |
|
|
|
1 |
|
|
|
1) внесення змін до нормативно-правового акта з питань облаштування та будівництва зупинок міського електротранспорту з урахуванням потреб інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення |
Мінінфраструктури Мінсоцполітики Мінфін Мінрегіон |
-"- |
|
|
|
|
|
|
|
Разом за Програмою |
8470,89 |
92,999 |
2041,84 |
2037,93 |
1549,1 |
1466,98 |
1375,04 |
| ||||||||||
у тому числі |
державний бюджет |
2550,717 |
1,399 |
617,802 |
615,579 |
464,73 |
440,094 |
412,512 | ||||||||||
місцевий бюджет |
4228,695 |
|
1017,17 |
1015,965 |
774,55 |
733,49 |
687,52 | |||||||||||
інші джерела |
1691,478 |
|
406,868 |
406,386 |
309,82 |
293,396 |
275,008 |
__________
* Відповідні показники відсутні, оскільки видатки в державному бюджеті на здійснення заходів Програми не передбачалися.
(Додаток 2 в редакції Постанови КМ N 601 від 24.07.2013; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 25 від 20.01.2016)
Додаток 3
до Програми
(у редакції
постанови Кабінету Міністрів України
від 24 липня 2013 р. N 601)
Очікувані результати
виконання Державної цільової програми розвитку
міського електротранспорту на період до 2017 року
Найменування завдання | Найменування показників | Одиниця виміру | Значення показника | ||||||
усього за 2007-2012 роки | усього за 2013-2017 роки | у тому числі за роками | |||||||
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |||||
1. Оновлення рухомого складу міського електротранспорту з урахуванням його доступності для інвалідів з ураженнями зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення шляхом придбання у вітчизняних виробників із ступенем локалізації не менш як 65 відсотків нових трамваїв і тролейбусів | кількість придбаних трамвайних вагонів та тролейбусів | одиниць | 984 (85 трам-вайних вагонів і 899 тролейбусів) | 2330 | 548 | 490 | 460 | 431 | 401 |
2. Будівництво трамвайних і тролейбусних ліній | протяжність ліній | кілометрів | 45,5 | 16,9 | 28,6 | ||||
3. Реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній | -"- | -"- | 24,5 | 884,63 | 182,72 | 190,55 | 168,83 | 172,36 | 170,17 |
4. Науково-технічне забезпечення функціонування міського електротранспорту | орієнтовна кількість документів (приладів) | одиниць | 2 | 4 | 2 | 2 | |||
5. Удосконалення законодавства у відповідній сфері | орієнтовна кількість документів | одиниць | 1 | 1 |
(Додаток 3 в редакції Постанови КМ N 601 від 24.07.2013; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 25 від 20.01.2016)
(Додаток 4 виключено на підставі Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
(Додаток 5 виключено на підставі Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
(Додаток 6 виключено на підставі Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)
(Додаток 7 виключено на підставі Постанови КМ N 601 від 24.07.2013)