Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ
13.11.2015 N 420

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
30 листопада 2015 р. за N 1490/27935

Про створення "гарячої" телефонної лінії
в Міністерстві аграрної політики та продовольства України
та затвердження Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії

Відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою підвищення ефективності роботи Міністерства аграрної політики та продовольства України із зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України НАКАЗУЮ:

1. Створити та забезпечити функціонування "гарячої" телефонної лінії в Міністерстві аграрної політики та продовольства України.

2. Затвердити Порядок роботи "гарячої" телефонної лінії в Міністерстві аграрної політики та продовольства України, що додається.

3. Відповідальним за роботу "гарячої" телефонної лінії є Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян.

4. Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Лапу В.І.

Міністр О.М. Павленко

Затверджено
Наказ Міністерства аграрної політики
та продовольства України
13.11.2015 N 420

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
30 листопада 2015 р. за N1490/27935

Порядок
роботи "гарячої" телефонної лінії в
Міністерстві аграрної політики
та продовольства України

1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою підвищення ефективності роботи Міністерства аграрної політики та продовольства України із зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.

2. Цей Порядок визначає механізми прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять на "гарячу" телефонну лінію Мінагрополітики України.

3. Посадові особи Мінагрополітики України, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим Указом Президента України від 23 квітня 2011 року N 500, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

4. "Гаряча" телефонна лінія працює в адміністративній будівлі Мінагрополітики України за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24, щодня (крім вихідних та неробочих днів): понеділок - четвер - з 09.00 до 18.00, п’ятниця - з 09.00 до 16.45 за телефоном 0-800-502-410.

5. Роботу "гарячої" телефонної лінії організовує та забезпечує Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян.

6. Ефективність функціонування "гарячої" телефонної лінії забезпечується взаємодією структурних підрозділів Мінагрополітики України, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінагрополітики України.

7. Усі звернення громадян, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, реєструються Відділом публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян у день їх надходження і на кожне звернення заповнюється картка звернення громадян на "гарячу" телефонну лінію в Міністерстві аграрної політики та продовольства України згідно з додатком до цього Порядку.

8. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348.

9. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості вирішуються під час телефонної розмови.

10. Усі звернення, що потребують детальнішого вивчення, після реєстрації передаються на розгляд керівництву та відповідно до наданого доручення структурному підрозділу Мінагрополітики України для вирішення по суті. Строк розгляду не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством.

11. Звернення, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються в такому самому порядку, що й письмові звернення, відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

12. Звернення громадян, які мають установлені законодавством пільги, розглядаються в першочерговому порядку.

13. Якщо питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Мінагрополітики України, особа, яка здійснює прийом телефонного звернення, пояснює громадянину, до якого державного органу або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і за можливості надає адресу, номер телефону.

14. Контроль за вчасним розглядом звернень громадян, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, здійснює Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян.

15. За результатами роботи зі зверненнями громадян, що надходять на "гарячу" телефонну лінію, Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян готує аналітичну інформацію та подає її на розгляд керівництву Мінагрополітики України.

16. Оприлюднення інформації щодо роботи "гарячої" телефонної лінії забезпечує Відділ публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян шляхом розміщення на веб-сайті Мінагрополітики України.

Начальник Відділу публічної інформації, взаємодії
з Кабінетом Міністрів України та розгляду
звернень громадян О.А. Захарченко

Додаток
до Порядку роботи "гарячої"
телефонної лінії в Міністерстві аграрної
політики та продовольства України
(пункт 7)

Картка
звернення громадян на "гарячу" телефонну лінію
в Міністерстві аграрної політики
та продовольства України

N з/п  Найменування поля  Зміст поля 
Дата та час отримання звернення   
Реєстраційний номер звернення   
Прізвище, ініціали працівника, який прийняв звернення   
Тип звернення (пропозиція, заява, скарга)   
Тема звернення (питання державної аграрної політики, політики у сферах сільського господарства, тваринництва, садівництва, насінництва, розсадництва, виноградарства, харчової і переробної промисловості, інженерно-технічного забезпечення АПК; фінансові питання; запити на публічну інформацію; корупційні дії; інші)   
Прізвище, ініціали заявника   
Категорія заявника (Герой Радянського Союзу, Герой Соціалістичної Праці, інвалід ВВВ тощо)   
Місце проживання/місце реєстрації, телефон   
Зміст звернення   
10  Додаткове опрацювання (так/ні)   
11  Результат опрацювання   
12  Відповідальний структурний підрозділ   
13  Термін виконання