Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 22 липня 2015 р. N 544
Київ

Про затвердження типового плану
запровадження та забезпечення заходів
правового режиму воєнного стану в Україні
або в окремих її місцевостях

Відповідно до частини третьої статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити типовий план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях згідно з додатком.

Прем’єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК

Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 22 липня 2015 р. N 544

Типовий план
запровадження та забезпечення заходів правового режиму
воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях

Зміст заходу правового режиму
воєнного стану 
Строки виконання  Орган, відповідальний за запровадження та забезпечення заходу  Органи, що залучаються до запровадження та забезпечення заходу 
1.  Встановлення посиленої охорони важливих об’єктів національної економіки та об’єктів, що забезпечують життєдіяльність населення, і введення особливого режиму їх роботи  визначається строками готовності підрозділів, які залучаються до охорони визначених об’єктів  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування  МВС
Міноборони
Мінінфраструктури
Національна гвардія
Адміністрація Держспецтрансслужби
ДПтС
Управління державної охорони
Державний концерн "Укроборонпром"
інші суб’єкти, визначені законами України та включені до Зведеного Плану територіальної оборони України 
2.  Запровадження трудової повинності для працездатних осіб, не залучених до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення і не заброньованих за підприємствами, установами та організаціями на період дії воєнного стану з метою виконання робіт, що мають оборонний характер, а також ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виникли в період дії воєнного стану, та залучення їх в умовах воєнного стану до суспільно корисних робіт, що виконуються для задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів і сил цивільного захисту, забезпечення функціонування національної економіки та системи забезпечення життєдіяльності населення і не потребують, як правило, спеціальної професійної підготовки осіб  за окремим дорученням військового командування у триденний строк  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, Мінсоцполітики  Державна служба зайнятості
Держпраці
ДМС
Державний концерн "Укроборонпром"
центральні органи виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають підприємства, установи та організації 
3.  Використання потужностей та трудових ресурсів підприємств, установ і організацій усіх форм власності для потреб оборони, зміна режиму їх роботи, проведення інших змін виробничої діяльності, а також умов праці відповідно до законодавства про працю  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, Мінекономрозвитку, Мінсоцполітики  Держпраці
ДМС
Державний концерн "Укроборонпром"
центральні органи виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають підприємства, установи та організації 
4.  Примусове відчуження майна, що перебуває у приватній або комунальній власності, майна державних підприємств, державних господарських об’єднань для потреб держави в умовах правового режиму воєнного стану в установленому законом порядку та видача про це відповідних документів встановленого зразка  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, військові комісаріати  МВС
Національна гвардія
Збройні Сили
Фонд державного майна
Державний концерн "Укроборонпром"
центральні органи виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають підприємства, установи та організації, де здійснюється примусове відчуження або вилучення майна 
5.  Запровадження комендантської години (заборона перебування у певний період доби на вулицях та в інших громадських місцях без спеціально виданих перепусток і посвідчень), а також встановлення спеціального режиму світломаскування  за окремим дорученням військового командування на встановлений ним період, але не довше строку дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування  МВС
Національна гвардія
Збройні Сили
СБУ
Адміністрація Держприкордонслужби
Адміністрація Держспецзв’язку
Адміністрація Держспецтрансслужби 
6.  Встановлення особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження свободи пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також руху транспортних засобів  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування,
військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону 
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
ДФС
Адміністрація Держспецзв’язку
Національна гвардія
СБУ
Збройні Сили 
7.  Перевірка документів в осіб, а в разі потреби проведення огляду речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України  -"-  -"-  МВС
СБУ
Національна гвардія
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
ДФС
Збройні Сили 
8.  Заборона проведення мирних зборів, мітингів, походів і демонстрацій, інших масових заходів  -"-  -"-  МВС
СБУ
Національна гвардія
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування 
9.  Порушення питання про заборону діяльності політичних партій, громадських об’єднань, якщо вони спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення виконавчої влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування військові адміністрації (у разі утворення)
Мін’юст разом з
Генеральною прокуратурою України 
СБУ
МВС 
10.  Встановлення заборони або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан  -"-  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування  МВС
ДМС
Мінрегіон 
11.  Регулювання роботи підприємств телекомунікацій, поліграфічних підприємств, видавництв, телерадіоорганізацій, телерадіоцентрів та інших підприємств, установ, організацій і закладів культури та засобів масової інформації, а також використання місцевих радіостанцій, телевізійних центрів та друкарень для військових потреб і проведення роз’яснювальної роботи серед військ і населення; заборона роботи приймально-передавальних радіостанцій особистого і колективного користування та заборона на передачу інформації через комп’ютерні мережі  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування  МІП
МВС
Міноборони
СБУ
Адміністрація Держспецзв’язку
Національна рада України з
питань телебачення і радіомовлення
Держкомтелерадіо
НКРЗІ 
12.  Вилучення у підприємств, установ і організацій усіх форм власності, окремих громадян телекомунікаційного обладнання, телевізійної, відео- і аудіоапаратури, комп’ютерів, а також у разі потреби інших технічних засобів зв’язку у разі порушення вимог або невиконання заходів правового режиму воєнного стану  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади  МВС
Національна гвардія
Адміністрація Держприкордонслужби
ДФС
СБУ 
13.  Заборона торгівлі зброєю, сильнодіючими хімічними і отруйними речовинами, а також алкогольними напоями та речовинами, виробленими на спиртовій основі  -"-  -"-  МВС
СБУ
МОЗ
Держсанепідслужба 
14.  Встановлення особливого режиму у сфері виробництва та реалізації лікарських засобів, які мають у своєму складі наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори, інших сильнодіючих речовин відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади  МОЗ
Мінекономрозвитку
МВС
Держсанепідслужба
Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками 
15.  Вилучення у підприємств, установ і організацій навчальної та бойової техніки, вибухових, радіоактивних речовин і матеріалів, сильнодіючих хімічних та отруйних речовин  -"-  -"-  МВС
Міноборони
Національна гвардія
ДСНС
СБУ 
16.  Заборона громадянам, які перебувають на військовому або спеціальному обліку у Міноборони, СБУ чи Службі зовнішньої розвідки, змінювати місце проживання (місце перебування) без дозволу військового комісара або керівника відповідного органу СБУ чи Служби зовнішньої розвідки; обмеження проходження альтернативної (невійськової) служби  -"-  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, військові комісаріати  Міноборони
МВС
СБУ
Служба зовнішньої розвідки
Національна гвардія
Адміністрація Держприкордонслужби
Адміністрація Держспецтрансслужби
Адміністрація Держспецзв’язку
Управління державної охорони
ДПтС
ДСНС 
17.  Встановлення для фізичних і юридичних осіб військово-квартирної повинності з розквартирування військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу правоохоронних органів, особового складу служби цивільного захисту, евакуйованого населення та розміщення військових частин, підрозділів і установ  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, військові комісаріати  Мінрегіон
Збройні Сили
МВС
Національна гвардія
Адміністрація Держприкордонслужби
Адміністрація Держспецтрансслужби
ДСНС 
18.  Встановлення порядку використання фонду захисних споруд цивільного захисту  -"-  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування  ДСНС
центральні органи виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають захисні споруди цивільного захисту 
19.  Проведення евакуації населення, якщо виникає загроза його життю або здоров’ю,
а також матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодженню або знищенню, відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України 
з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, ДСНС  МВС
Мінкультури
Держрезерв
Державний концерн "Укроборонпром"
місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, центральні органи виконавчої влади, які відповідно до Плану цивільного захисту України в особливий період здійснюють евакуацію матеріальних, культурних цінностей, що перебувають у сфері їх управління 
20.  Запровадження у разі необхідності нормованого забезпечення населення основними продовольчими і непродовольчими товарами, лікарськими засобами і виробами медичного призначення  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування  Мінекономрозвитку
МОЗ
Мінагрополітики
Мінфін
Мінсоцполітики
Держрезерв
центральні органи виконавчої влади, які залучаються до здійснення нормованого забезпечення населення основними продовольчими і непродовольчими товарами, лікарськими засобами і виробами медичного призначення 
21.  Усунення з посад керівників підприємств, установ та організацій за неналежне виконання ними визначених Законом України "Про правовий режим воєнного стану" обов’язків та призначення виконувачів обов’язків керівників зазначених підприємств, установ та організацій  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування  центральні органи виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають підприємства, установи та організації 
22.  Вжиття додаткових заходів до посилення охорони державної таємниці  -“-  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади  Міноборони
МВС
СБУ
Служба зовнішньої розвідки
Національна гвардія
Адміністрація Держприкордонслужби
Адміністрація Держспецтрансслужби
Адміністрація Держспецзв’язку
Управління державної охорони
ДПтС
ДСНС
центральні органи виконавчої влади та суб’єкти,
які здійснюють діяльність, пов’язану з охороною державної таємниці 
23.  Інтернування (примусове оселення) громадян іноземної держави, яка загрожує нападом чи здійснює агресію проти України  з моменту введення та до завершення дії правового режиму воєнного стану  військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування  МВС
ДМС
Адміністрація Держприкордонслужби
СБУ 
24.  Здійснення обов’язкової евакуації затриманих осіб, що перебувають в ізоляторах тимчасового тримання; підозрюваних, обвинувачених осіб, щодо яких застосовано запобіжний захід - тримання під вартою, що перебувають в слідчих ізоляторах; етапування засуджених осіб, які відбувають такі покарання, як арешт, обмеження волі, позбавлення волі на певний строк та довічне ув’язнення, з установ виконання покарань, розташованих у місцевостях, наближених до районів, де ведуться бойові дії, до відповідних установ, які розташовані в безпечній місцевості  за окремим дорученням
проведення розрахунків переміщення -
у триденний строк,
організація переміщення зазначених осіб - залежно від обсягів, але не більш як 10 днів 
військове командування, військові адміністрації (у разі утворення) або рада оборони відповідного регіону, ДПтС  Мін’юст
Національна гвардія
МВС
Мінінфраструктури