МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
09.04.2015 N 416
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства освіти і науки України
N 813 від 26.07.2018)
Про внесення змін до наказу
Міністерства освіти і науки України
від 26.08.2008 N 778
З метою приведення у відповідність до Державних санітарних норм та правил "Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 20.02.2013 N 144, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 березня 2013 р. за N 410/22942, наказую:
1. Внести зміни у додатки до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 N 778 "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (II ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку", виклавши їх у редакції згідно з додатками 1-17.
2. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій довести цей наказ до керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів.
3. Управлінню зв'язків з громадськістю та забезпечення діяльності Міністра (патронатній службі) (Загоруйко Ю.А.) зробити відмітку у справах архіву.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра П. Полянський
Додаток 1
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для глухих дітей з навчанням українською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 5 | 4 | 4 | 4 |
| Українська література | 3 | 3 | 3 | 2 | |
| Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Українська жестова мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - |
| Художня культура | - | 1 | 1 | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - | - |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | - | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | - | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Інформатика | - | - | - | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 28 | 30,5 | 31,5 | 31,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови | 5 | 5 | 4 | 4 |
| Музично-ритмічні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 2 | 1,5 | 0,5 | 0,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 2
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II
ступеня для глухих дітей з навчанням російською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
| Російська мова | 3 | 2 | 2 | 2 | |
| Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Українська жестова мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) |
- | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - |
| Художня культура | - | 1 | 1 | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - | - |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | - | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | - | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Інформатика | - | - | - | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | - |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 28 | 30,5 | 31 | 31,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови | 5 | 5 | 4 | 4 |
| Музично-ритмічні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 2 | 1,5 | 1 | 0,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 3
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для
дітей із складними вадами розвитку (глухих, із зниженим
слухом у поєднанні з розумовою відсталістю)
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||
| 4 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова і література | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
| Українська жестова мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Я і Україна | 1 | - | - | - | - |
| Історія України | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | 1 | - | - | |
| Математика | Математика | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Природознавство | Природознавство | - | 2 | 2 | 2 | - |
| Фізика і хімія в побуті | - | 2 | 2 | 2 | - | |
| Технології | Предметно-практичне навчання | 4 | - | - | - | - |
| Трудове навчання | - | 6 | 8 | 8 | 12 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 21,5 | 29,5 | 30,5 | 30,5 | 30,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови | 9 | 5 | 5 | 3 | 3 |
| Музично-ритмічні заняття | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Соціально-побутове орієнтування | - | 2 | 2 | 2 | - | |
| Додатковий час на навчальні предмети, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 0,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 22 | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 4
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для
дітей із зниженим слухом з навчанням українською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 4 | 4 | 4 | 3 |
| Українська література | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Українська жестова мова | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - |
| Художня культура | - | 1 | 1 | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - | |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
| Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
| Інформатика | - | - | - | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 29 | 30,5 | 31 | 31 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухового сприймання та формування вимови | 6 | 6 | 3 | 3 |
| Музично-ритмічні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 1 | 1,5 | 1 | 1 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 5
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для
дітей із зниженим слухом з навчанням російською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Російська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Українська жестова мова | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) |
- | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - |
| Художня культура | - | 1 | 1 | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - | - |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 1,5 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
| Біологія | 2 | 2 | 2 | 1 | |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
| Інформатика | - | - | - | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 29,5 | 31,5 | 32 | 32 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Розвиток слухового сприймання та формування вимови | 6 | 6 | 3 | 3 |
| Музично-ритмічні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 0,5 | - | - | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 6
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей сліпих та зі зниженим зором з
навчанням українською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Українська література | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Іноземна мова | 3 | 3 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
| Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
| Математика | Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
| Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 30 | 30,5 | 31,5 | 31,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Ритміка | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | - | |
| Розвиток мовлення | 2 | - | - | - | |
| Орієнтування в просторі** | 1 | 1 | 1 | - | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | - | 1,5 | 0,5 | 0,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
** для сліпих дітей.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 7
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей сліпих та зі зниженим зором з
навчанням російською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Іноземна мова | 3 | 3 | 2 | 2 | |
| Російська мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
| Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - | - |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Інформатика | - | - | - | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 30 | 30,5 | 30,5 | 31,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Ритміка | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | - | |
| Розвиток мовлення | 2 | - | - | - | |
| Орієнтування в просторі** | 1 | 1 | 1 | - | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | - | 1,5 | 1,5 | 0,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
** для сліпих дітей.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 8
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей із складними вадами розвитку (сліпих, із зниженим
зором у поєднанні з розумовою відсталістю)
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||
| 4 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 7 | 7 | 7 | 5 | 5 |
| Суспільствознавство | Я і Україна | 2 | - | - | - | - |
| Історія України | - | 2 | 2 | 2 | - | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво* | 1 | 1 | - | - | - | |
| Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Природознавство | Природознавство | - | 2 | 2 | 2 | - |
| Фізика і хімія у побуті | - | 2 | 2 | 2 | - | |
| Технології | Трудове навчання | 4 | 6 | 9 | 12 | 18 |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Разом | 21,5 | 28,5 | 30,5 | 30,5 | 30,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття** | Лікувальна фізкультура | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Ритміка | 1 | - | - | - | - | |
| Соціально-побутове орієнтування | - | 2 | 2 | 2 | - | |
| Корекція вад розвитку | 3 | - | - | - | - | |
| Розвиток мовлення | 4 | - | - | - | - | |
| Орієнтування у просторі*** | 1 | 1 | 1 | 1 | - | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативні, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |
| Гранично допустиме навчальне вантаження на учня | 22 | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Рельєфне малювання у сліпих дітей.
** Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
*** У сліпих дітей.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 9
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для розумово відсталих дітей з навчанням українською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова і література | 6 | 6 | 6 | 6 |
| Суспільствознавство | Історія України | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
| Математика | Математика | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Природознавство | Природознавство | 2 | 2 | 2 | - |
| Географія | 2 | 2 | 2 | - | |
| Фізика і хімія у побуті | 2 | 2 | 2 | - | |
| Технології | Трудове навчання | 6 | 9 | 10 | 16 |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 29,5 | 31,5 | 31,5 | 31,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | - |
| Розвиток мовлення | 1 | - | - | - | |
| ЛФК | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 10
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для розумово відсталих дітей з навчанням російською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова і література | 3 | 3 | 3 | 2 |
| Російська мова | 2 | 2 | 2 | 1 | |
| Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
| Математика | Математика | 5 | 5 | 5 | 4 |
| Природознавство | Природознавство | 2 | 2 | 2 | - |
| Географія | 2 | 2 | 2 | - | |
| Фізика і хімія у побуті | 2 | 2 | 2 | - | |
| Технології | Трудове навчання | 5 | 8 | 9 | 18 |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 29,5 | 31,5 | 31,5 | 31,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Соціально-побутове орієнтування | 2 | 2 | 2 | - |
| Розвиток мовлення | 1 | - | - | - | |
| ЛФК | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 11
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
з навчанням українською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 5 | 4 | 4 | 4 |
| Українська література | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна література | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
| Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
| Математика | Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
| Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
| Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |
| Разом | 30 | 30 | 31,5 | 31,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Лікувальна фізкультура | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Логоритміка | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Розвиток мовлення | 3,5 | 3,5 | 3,5 | 3,5 | |
| Розвиток зв'язного мовлення | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | - | 2 | 0,5 | 0,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 12
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
з навчанням російською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Російська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
| Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - | - |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
| Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 2 | 2 | 1,5 | 1,5 |
| Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура* | 2 | 2,5 | 2 | 2 | |
| Разом | 29,5 | 31 | 32 | 32 | |
| Корекційно-розвиткові заняття** | Лікувальна фізкультура | 1 | 0,5 | 1 | 1 |
| Логоритміка | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Розвиток мовлення | 3 | 3,5 | 3 | 3 | |
| Розвиток зв'язного мовлення | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 1 | - | - | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 13
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
з навчанням українською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
| Художня культура | - | - | 1 | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - | - |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Біологія | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Географія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 28,5 | 29,5 | 31,5 | 31,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Корекція розвитку | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Лікувальна фізкультура | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 1,5 | 2,5 | 0,5 | 0,5 | |
| Гранично допустиме навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 14
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
з навчанням російською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | |||
| 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мовні літератури | Українська мова | 3 | 3 | 2 | 2 |
| Українська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Російська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | - | 1 | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | |
| Художня культура | - | - | 0,5 | 0,5 | |
| Математика | Математика | - | - | - | |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Природознавство | - | - | - | - |
| Біологія | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Географія | 1 | 1 | 2 | 2 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | 1 | |
| Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Інформатика | - | - | 1 | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 29,5 | 31,5 | 32 | 32 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Корекція розвитку | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Лікувальна фізкультура | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Додатковий час на навчальні предмета, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 0,5 | - | - | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 15
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для
дітей з порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні з
розумовою відсталістю з навчанням українською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||
| 4 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
| Мови і літератури | Українська мова і література | 7 | 6 | 6 | 5 | 5 |
| Суспільствознавство | Історія України | - | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Я і Україна | 1 | - | - | - | - | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | 1 | - | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | - | - | |
| Математика | Математика | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
| Природознавство | Природознавство | - | 2 | 2 | 2 | 1 |
| Географія | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Фізика і хімія у побуті | - | 2 | 2 | 2 | - | |
| Технології | Трудове навчання | 4 | 7 | 8 | 10 | 13 |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 20,5 | 28,5 | 29,5 | 29,5 | 29,5 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Соціально-побутове орієнтування | - | 2 | 2 | 2 | 2 |
| Корекція розвитку | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | |
| Лікувальна фізкультура | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1,5 | 1,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 22 | 30 | 32 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 16
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей із затримкою психічного розвитку з
навчанням українською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||
| 7 | 8 | 9 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 3 | 2 | 2 |
| Українська література | 2 | 2 | 2 | |
| Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна література | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1,5 | 1,5 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | 1 | 1 | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | |
| Художня культура | - | - | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Природознавство | - | - | - |
| Біологія | 2 | 2 | 2 | |
| Географія | 2 | 1,5 | 1,5 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 3 | 3 | 3 |
| Інформатика | - | 1 | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |
| Разом | 30 | 31 | 31 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Корекція розвитку | 1 | 1 | 1 |
| Розвиток мовлення | 2 | - | - | |
| ЛФК | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 1 | 1 | 1 | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові аняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
Додаток 17
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 N 416
Типовий навчальний план
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня
для дітей із затримкою психічного розвитку
з навчанням російською мовою
| Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||
| 7 | 8 | 9 | ||
| Мови і літератури | Українська мова | 2 | 2 | 2 |
| Іноземна мова | 2 | 2 | 2 | |
| Російська мова | 2 | 3 | 3 | |
| Українська література | 2 | 2 | 2 | |
| Зарубіжна та російська література | 2 | 2 | 2 | |
| Суспільствознавство | Історія України | 1 | 1 | 1 |
| Всесвітня історія | 1 | 1 | 1 | |
| Правознавство (практичний курс) | - | - | 1 | |
| Естетична культура | Музичне мистецтво | 1 | 1 | - |
| Образотворче мистецтво | 1 | - | - | |
| Художня культура | - | - | 1 | |
| Математика | Математика | - | - | - |
| Алгебра | 2 | 2 | 2 | |
| Геометрія | 2 | 2 | 2 | |
| Природознавство | Природознавство | - | - | - |
| Біологія | 2 | 2 | 2 | |
| Географія | 2 | 1,5 | 1,5 | |
| Фізика | 1 | 2 | 2 | |
| Хімія | 1 | 2 | 2 | |
| Технології | Трудове навчання | 3 | 2 | 2 |
| Інформатика | - | 1 | 1 | |
| Здоров'я і фізична культура | Основи здоров'я | 0,5 | 0,5 | 0,5 |
| Фізична культура | 2 | 2 | 2 | |
| Разом | 29,5 | 31 | 32 | |
| Корекційно-розвиткові заняття* | Корекція розвитку | 1 | 1 | 1 |
| Розвиток мовлення | 2 | - | - | |
| ЛФК | 1 | 1 | 1 | |
| Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації | 0,5 | 1 | - | |
| Гранично допустиме навчальне навантаження на учня | 30 | 32 | 32 | |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту Ю.Г. Кононенко
