КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
10.10.2014 N 311
Про внесення змін до розпорядження Київського міського голови
від 15 липня 2013 року N 118 "Про порядок призначення
та звільнення керівників підприємств, установ та організацій,
що належать до комунальної власності територіальної
громади міста Києва"
Відповідно до статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою вдосконалення порядку призначення, звільнення керівників підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва:
1. Затвердити зміни до Порядку укладення контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, затвердженого розпорядженням Київського міського голови від 15 липня 2013 року N 118, виклавши його в редакції, що додається.
2. Затвердити зміни до Типової форми контракту з керівником комунального підприємства (установи або організації), що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, затвердженої розпорядженням Київського міського голови від 15 липня 2013 року N 118 (в редакції розпорядження Київського міського голови від 8 серпня 2014 року N 139), що додаються.
3. Визнати таким, що втратив чинність, підпункт 2.3 пункту 2 розпорядження Київського міського голови від 15 липня 2013 року N 118 "Про порядок призначення та звільнення керівників підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва".
Голова В. Кличко
Затверджено
Розпорядження Київського міського голови
15 липня 2013 року N 118
(у редакції розпорядження
Київського міського голови
від 10 жовтня 2014 року N 311)
Порядок
укладання контрактів з керівниками підприємств,
установ і організацій, що належать до комунальної власності
територіальної громади міста Києва
I. Загальні положення
1. Цей порядок визначає процедуру укладання контрактів при прийнятті на роботу керівників підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, яких призначає на посаду Київський міський голова або голови районних в місті Києві державних адміністрацій (далі - Порядок).
2. Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України контракт є особливою формою трудового договору, в якому строк його дії, права, обов'язки і відповідальність сторін, умови матеріального забезпечення і організації праці робітника, умови розірвання договору можуть встановлюватися за угодою сторін.
Контракт як особлива форма трудового договору спрямовується на створення умов для виявлення ініціативності та самостійності керівника, враховуючи його професійні навички, його правову і соціальну захищеність.
Умови контракту, що погіршують становище керівника, порівняно з законодавством України, є недійсними.
3. Прийняття на роботу керівника підприємства, установи і організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, здійснюється шляхом укладання з ним контракту.
Керівники підприємств, що входять до складу комунальних господарських об'єднань, призначаються на посади відповідно до цього Порядку.
4. Контракт може бути укладений терміном від 1 року до 5 років.
II. Укладання контракту
5. Прийняття на роботу керівника підприємства, установи чи організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва (далі - керівник), здійснюється Київським міським головою за поданням заступника голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, погодженим першим заступником голови Київської міської державної адміністрації, на контрактній основі.
Прийняття на роботу керівника підприємства, установи чи організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та передані до сфери управління районної в місті Києві державної адміністрації, здійснюється головою відповідної районної в місті Києві державної адміністрації за поданням керівника відповідного структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації та погодженням із заступником голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків на контрактній основі. Подання на призначення керівника підприємства, установи чи організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та передані до сфери управління районної в місті Києві державної адміністрації, попередньо опрацьовується у відповідному структурному підрозділі виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Прийняття на роботу керівників закладів, установ охорони здоров'я, соціальної сфери, фізичної культури та спорту, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та передані до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій, здійснюється головою відповідної районної в місті Києві державної адміністрації у порядку, затвердженому розпорядженням відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, за погодженням із заступником голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків та відповідним структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Прийняття на роботу директорів комунальних підприємств зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста Києва Київського комунального об'єднання "Київзеленбуд", керівників шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту і утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Комунальної корпорації "Київавтодор" здійснюється Київським міським головою за поданням першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, погодженням з керівниками ККО "Київзеленбуд", КК "Київавтодор" та головами районних в місті Києві державних адміністрацій на контрактній основі.
6. Подання щодо призначення на посаду та звільнення з посади керівника підприємства, установи чи організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, вноситься Київському міському голові заступником голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків за погодженням із першим заступником голови Київської міської державної адміністрації та готується відповідним структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), якому підпорядковане таке підприємство, установа чи організація.
Подання на ім'я голови відповідної районної в місті Києві державної адміністрації щодо призначення на посаду та звільнення з посади керівника підприємства, установи чи організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та віднесені до сфери управління відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, вноситься керівником відповідного структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації.
У поданні щодо призначення на посаду зазначається прізвище, ім'я та по батькові, дата народження претендента на посаду, громадянство, посада, яку займає, рівень фахової та професійної підготовки, відомості про перебування в кадровому резерві, ділові та моральні якості, відсутність судимості або факту здійснення стосовно нього кримінальної відповідальності, пропозиції щодо терміну дії контракту.
До подання додаються:
особовий листок з обліку кадрів;
автобіографія;
заява на ім'я Київського міського голови, голови районної в місті Києві державної адміністрації про призначення на посаду;
заява на ім'я Київського міського голови, голови районної в місті Києві державної адміністрації про згоду на обробку персональних даних;
біографічна довідка за підписом керівника кадрової служби відповідного структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (керівника кадрової служби відповідного структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації), скріплена печаткою;
копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання, що засвідчується працівником кадрової служби відповідного структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (працівником кадрової служби відповідного структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації), скріплені печаткою;
копія паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу;
копія військового квитка;
копія трудової книжки, засвідчена працівником кадрової служби відповідного структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (працівником кадрової служби відповідного структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації) та скріплена печаткою;
три фотографії розміром 4 х 6;
проект розпорядження про призначення керівника підприємства, установи, організації;
проект контракту з керівником підприємства, установи, організації.
7. У разі порушення встановленого порядку оформлення документів, що додаються до подання, такі документи повертаються до відповідного структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (районної в місті Києві державної адміністрації) не пізніше п'яти календарних днів з дня надходження подання на ім'я Київського міського голови, голови районної в місті Києві державної адміністрації.
8. Опрацювання подання щодо призначення на посаду і документів, що додаються до нього, здійснюється за дорученням Київського міського голови управлінням кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У районних в місті Києві державних адміністраціях голова районної в місті Києві державної адміністрації визначає відповідальний структурний підрозділ за опрацювання подання щодо призначення на посаду і документів, що додаються до нього.
9. Опрацьовані в управлінні кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (відповідальному структурному підрозділі районної в місті Києві державної адміністрації) проекти розпорядження Київського міського голови (голови відповідної районної в місті Києві державної адміністрації) та контракту передаються керівникові відповідного структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (районної в місті Києві державної адміністрації), що готував подання, для погодження в установленому порядку.
10. Проект розпорядження вноситься за поданням першого заступника голови Київської міської державної адміністрації та в обов'язковому порядку погоджується заступниками голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), управлінням кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), юридичним управлінням апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проект контракту готується відповідним структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), подається першим заступником голови Київської міської державної адміністрації та погоджується заступником голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаментом соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в частині умов матеріального забезпечення керівника; управлінням кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), юридичним управлінням апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проект розпорядження про призначення подається на погодження одночасно з проектом контракту.
Контракт є невід'ємною частиною проекту розпорядження Київського міського голови про призначення керівника підприємства, установи чи організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
Проекти розпорядження і контракту з керівниками комунальних підприємств зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста Києва Київського комунального об'єднання "Київзеленбуд", з керівниками шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту і утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Комунальної корпорації "Київавтодор" додатково погоджуються з головами відповідних районних в місті Києві державних адміністрацій.
Проект розпорядження голови районної в місті Києві державної адміністрації про призначення керівника підприємства, установи чи організації, що передані до сфери управління відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, а також проект контракту погоджуються у порядку, визначеному відповідною районною в місті Києві державною адміністрацією.
Заступники голови Київської міської державної адміністрації, керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) під час погодження проекту розпорядження про призначення та контракту мають право провести співбесіду з кандидатом на зайняття посади керівника підприємства, установи чи організації, що належать до територіальної громади міста Києва.
З'ясування за результатами співбесіди, що кандидат на заміщення вакантної посади не має достатнього досвіду роботи у зазначеній сфері, не обізнаний із сучасними методами управління підприємством, концентрує увагу на декларуванні цілей, які не підкріплені визначенням реальних шляхів їх досягнення, є підставою для відмови у погодженні проекту розпорядження та проекту контракту.
Термін погодження проекту розпорядження та контракту в кожному із зазначених структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не повинен перевищувати 5 днів.
У разі відмови від погодження проекту розпорядження та контракту готується письмове обґрунтування.
11. Розгляд подання щодо призначення на посаду, погодження проектів розпорядження і контракту та їх підписання здійснюються у місячний термін з дня надходження подання до управління кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (відповідального структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації).
12. Розпорядження про призначення керівника підписує Київський міський голова. Контракт підписують Київський міський голова та керівник підприємства, установи, організації.
Розпорядження голови районної в місті Києві державної адміністрації про призначення керівника підприємства, установи чи організації, що передані до сфери управління відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, підписує голова відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, а контракт підписують голова відповідної районної в місті Києві державної адміністрації та керівник підприємства, установи, організації.
13. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 24 Кодексу законів про працю України контракт укладається в письмовій формі у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу.
Один примірник контракту береться на облік та разом з особовою справою зберігається в управлінні кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (відповідальному структурному підрозділі районної в місті Києві державної адміністрації).
Другий примірник оформленого контракту разом з особовою справою зберігається за місцем роботи керівника.
Копія контракту надається структурному підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (районної в місті Києві державної адміністрації), якому підпорядковане комунальне підприємство, установа чи організація.
14. Контракт набирає чинності з дати призначення керівника підприємства, установи, організації, визначеної у розпорядженні про призначення.
15. У разі необхідності зміни умов контракту можуть укладатися додаткові угоди, які є невід'ємною його частиною.
16. При укладанні контракту з керівником на новий термін або подовження строку дії контракту шляхом укладання додаткової угоди на погодження до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (відповідного структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації) разом з контрактом або додатковою угодою подається звіт про виконання плану розвитку підприємства та звіт про виконання зобов'язань та умов контракту за період роботи керівника, які підтверджуються даними фінансової звітності.
17. Контроль за виконанням умов контракту і закінченням терміну його дії покладається на керівника відповідного структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідного структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації.
III. Зміст контракту
18. У контракті передбачається строк його дії, вимоги щодо збереження майна, права, обов'язки та відповідальність сторін (у тому числі і матеріальна), умови матеріального забезпечення і організації праці (виконання робіт), умови розірвання контракту, соціально-побутові та інші умови, необхідні для виконання взятих зобов'язань, з урахуванням галузевих особливостей та фінансового стану підприємства.
19. Враховуючи особливості виробництва, у контракті можуть бути передбачені й інші умови (вимоги).
20. Умови оплати праці керівника підприємства визначаються у контракті й повинні встановлюватися у прямій залежності від результатів виробничо-господарської діяльності підприємства.
У контракті можуть бути визначені умови підвищення або зниження обумовленого розміру оплати праці, зокрема встановлення та скасування надбавок, премій, винагород за підсумками роботи.
Система матеріального заохочення керівника підприємства повинна сприяти досягненню довготермінових результатів виробничо-господарської діяльності підприємства, встановленню прямої залежності між розмірами оплати праці та показниками, що характеризують виконання зобов'язань за контрактом.
21. Тривалість відпустки керівника підприємства не може бути меншою, ніж передбачено законодавством України.
Відпустка керівникам підприємств, установ (закладів) та організацій оформлюється наказом по підприємству на підставі заяви, яка за 14 днів до початку відпустки подається на ім'я Київського міського голови (голови відповідної районної в місті Києві державної адміністрації). Заява про надання відпустки погоджується першим заступником голови Київської міської державної адміністрації (відповідним структурним підрозділом районної в місті Києві державної адміністрації).
22. За угодою сторін у контракті можуть бути визначені інші умови, необхідні для виконання сторонами взятих на себе зобов'язань (забезпечення житлом, оплата витрат за наймання жилого приміщення, виплата компенсацій тощо).
23. У разі дострокового припинення контракту з незалежних від керівника підприємства причин у контракті можуть бути встановлені додаткові гарантії та компенсації.
24. При укладанні контракту сторони можуть передбачати додаткові пільги, не встановлені законодавством України, що надаються за рахунок власних коштів підприємства (виплата додаткової винагороди, надання матеріальної допомоги до річної відпустки тощо). За умови припинення контракту в зв'язку з виходом керівника підприємства на пенсію або одержання ним трудового каліцтва можуть передбачатися виплати компенсацій, крім встановлених пенсій та виплат, пов'язаних з відшкодуванням заподіяної йому шкоди.
25. При заповненні підпункту 4.3.3 пункту 4.3 Типової форми контракту щодо значних негативних наслідків у разі одноразового грубого порушення керівником законодавства суми заповнюються друкарським способом відповідними структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (районної в місті Києві державної адміністрації), які готують подання щодо призначення керівників підприємств, установ чи організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва.
IV. Розірвання контракту
26. Контракт з керівником підприємства, установи чи організації, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, може бути розірваний на підставах, встановлених законодавством, а також передбачених у контракті. Розірвання контракту з ініціативи власника, органу управління майном або керівника підприємства повинно провадитися з урахуванням гарантій, встановлених законодавством.
27. У разі розірвання контракту з ініціативи власника або органу управління майном перший заступник голови Київської міської державної адміністрації (керівник відповідального структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації) на ім'я Київського міського голови (голови відповідної районної в місті Києві державної адміністрації) надає подання, підготовлене відповідним структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в якому обґрунтовуються підстави його розірвання.
До зазначеного подання додаються:
акти, матеріали відповідних перевірок;
пояснювальна записка керівника підприємства на ім'я Київського міського голови, голови районної в місті Києві державної адміністрації;
медична довідка, інші документи, що стосуються підстав розірвання контракту;
проект розпорядження Київського міського голови (районної в місті Києві державної адміністрації) про звільнення керівника підприємства.
Разом з поданням щодо розірвання контракту на ім'я Київського міського голови (голови районної в місті Києві державної адміністрації) вноситься подання про призначення відповідно до пунктів 5, 6 цього Порядку або про покладання виконання обов'язків керівника на одного з працівників підприємства.
28. У разі розірвання контракту з ініціативи керівника підприємства звільнення здійснюється на підставі його заяви та подання першого заступника голови Київської міської державної адміністрації (керівника відповідального структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації).
29. За три місяці до закінчення строку дії контракту перший заступник голови Київської міської державної адміністрації на підставі матеріалів, підготовлених відповідним структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (керівник відповідального структурного підрозділу районної в місті Києві державної адміністрації), вносить на ім'я Київського міського голови (голови районної в місті Києві державної адміністрації) подання з пропозиціями щодо звільнення керівника підприємства, установи чи організації у зв'язку з закінченням терміну дії контракту або продовження контракту шляхом укладення додаткової угоди, що є невід'ємною частиною основного контракту, або укладання контракту на новий термін.
30. На підставі зазначеного подання управління кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (відповідальний структурний підрозділ районної в місті Києві державної адміністрації) готує лист на ім'я керівника підприємства, установи чи організації, яким доводить до його відома пропозицію органу управління майном щодо розірвання, продовження або укладання контракту на новий термін за підписом Київського міського голови (голови районної в місті Києві державної адміністрації).
Зазначений лист повинен бути надісланий керівникові підприємства, установи чи організації не пізніше ніж за 2 місяці до закінчення строку дії контракту.
31. За один місяць до звільнення керівника підприємства, установи чи організації у зв'язку із закінченням строку дії контракту перший заступник голови Київської міської державної адміністрації надає на ім'я Київського міського голови (голови районної в місті Києві державної адміністрації) подання щодо призначення нового керівника підприємства, установи чи організації відповідно до пунктів 5, 6 цього Порядку.
32. При розірванні контракту на підставах, встановлених в контракті, але не передбачених законодавством України, звільнення керівника провадиться відповідно до пункту 8 ст. 36 Кодексу законів про працю України.
33. Проект розпорядження про звільнення керівника вноситься за поданням першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, погоджується заступником голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків, Департаментом комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), управлінням кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), юридичним управлінням апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проект розпорядження голови районної в місті Києві державної адміністрації про звільнення керівника погоджується у порядку, визначеному відповідною районною в місті Києві державною адміністрацією.
34. На керівника підприємства, установи чи організації, який уклав контракт відповідно до цього Порядку, при звільненні поширюються пільги та компенсації, встановлені законодавством України.
35. Спори між сторонами розглядаються у порядку, встановленому законодавством України.
Керівник апарату В. Бондаренко
Затверджено
Розпорядження Київського міського голови
10 жовтня 2014 року N 311
Зміни
до Типової форми контракту з керівником
комунального підприємства (установи або організації),
що належить до комунальної власності
територіальної громади міста Києва
Преамбулу Типової форми викласти у такій редакції:
"Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) в особі Київського міського голови _________, з одного боку та громадянин ____ (паспорт: серія ___ N ________, виданий __ року __, що мешкає за адресою: __), іменований далі Керівник, з другого боку, на підставі частини третьої статті 21 Кодексу законів про працю України, пункту 10 частини четвертої статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", розпорядження Київського міського голови від ___________ N ____ "Про призначення " уклали цей Контракт про таке: громадянин _ призначається на посаду Керівника комунального підприємства (установи або організації) "___________" (далі - Підприємство) з __ р. по _ р.".
Пункт 1.1 розділу 1 Типової форми викласти у такій редакції:
"1.1. За цим Контрактом Керівник зобов'язується безпосередньо і через адміністрацію підприємства здійснювати поточне керівництво Підприємством, забезпечувати його прибуткову діяльність, ефективне використання і зберігання закріпленого за Підприємством комунального майна, а _ (далі - Орган управління майном) зобов'язується створювати належні умови для роботи Керівника".
Пункти 4.2, 4.3 розділу 4 Типової форми викласти у такій редакції:
"4.2. Цей Контракт припиняється:
4.2.1. За угодою сторін.
4.2.2. Після закінчення строку дії Контракту, крім випадків, коли трудові відносини фактично тривають і жодна з сторін не поставила вимогу про їх припинення.
4.2.3. З ініціативи Керівника.
4.2.4. З ініціативи Органу управління майном до закінчення строку дії Контракту у випадках, передбачених Кодексом законів про працю України.
4.2.5. У разі набрання законної сили вироком суду, яким працівника засуджено (крім випадків звільнення від відбування покарання з випробуванням) до позбавлення волі або до іншого покарання, яке виключає можливість продовження даної роботи.
4.2.6. У разі набрання законної сили судовим рішенням, відповідно до якого працівника притягнуто до відповідальності за корупційне правопорушення, пов'язане з порушенням обмежень, передбачених Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".
4.2.7. З Інших підстав, визначених Кодексом законів про працю України.
4.2.8. З ініціативи Органу управління майном з підстав, передбачених підпунктами 4.3.1 - 4.3.11 пункту 4.3 розділу 4 цього Контракту.
4.3. Керівник може бути звільнений з посади, а цей Контракт розірваний з ініціативи Органу управління майном достроково:
4.3.1. У разі допущення зростання дебіторської заборгованості та невжиття заходів щодо її стягнення, в тому числі у разі допущення зростання заборгованості з орендних платежів.
4.3.2. На підставах здійснених перевірок контролюючими органами та обґрунтованих висновків щодо виявлення неефективного використання комунального майна та фінансових ресурсів, які обумовлюють збиткову діяльність підприємства, недоотримання коштів бюджетом міста Києва та настання інших негативних наслідків.
4.3.3. У разі одноразового грубого порушення Керівником законодавства, в результаті чого для підприємства настали значні негативні наслідки (нанесено збитки на суму __________ або дії Керівника призвели до виплати штрафу на суму ).
4.3.4. У разі невиконання підприємством зобов'язань перед бюджетом та Пенсійним фондом щодо сплати податків, зборів та обов'язкових платежів, страхових внесків.
4.3.5. У разі винних дій Керівника, внаслідок чого заробітна плата виплачувалася несвоєчасно або в розмірах, нижчих від установленого законом розміру мінімальної заробітної плати, а також невиконання підприємством зобов'язань щодо недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати.
4.3.6. У разі несплати реструктуризованої податкової заборгованості протягом трьох місяців з вини Керівника.
4.3.7. У разі неподання або несвоєчасного подання на затвердження проекту річного фінансового плану, неподання або несвоєчасного подання фінансової звітності, аудиторського висновку щодо підтвердження її достовірності, повноти та відповідності чинному законодавству, звіту про виконання річного фінансового плану до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), невиконання затвердженого річного фінансового плану, перевищення встановленого ліміту легкового автотранспорту, несплати чи неповної сплати до бюджету м. Києва відрахувань частки прибутку в порядку, розмірах та в строки, визначені Київською міською радою.
4.3.8. У разі допущення зростання обсягів простроченої кредиторської заборгованості, в тому числі заборгованості зі сплати коштів до бюджету від отриманих надходжень орендної плати.
4.3.9. У разі порушення встановленого порядку здійснення витрат суб'єктами господарювання, якщо річний фінансовий план не затверджений (не погоджений) у встановленому порядку.
4.3.10. За поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог чинного законодавства з питань охорони праці.
4.3.11. У разі порушення порядку здійснення розрахунків в іноземній валюті.
4.3.12. У разі порушення законодавства під час використання фінансових ресурсів підприємства, у тому числі при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
4.3.13. У разі дій Керівника, якщо ці дії дають підстави для втрати довір'я до нього з боку Органу управління майном."
Керівник апарату В. Бондаренко
