МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ
13.11.2014 N 1213

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
19 грудня 2014 р. за N 1621/26398

Про затвердження Порядку ведення реєстру
атестованих аварійно-рятувальних служб

Відповідно до частини двадцять третьої статті 48 Кодексу цивільного захисту України, пункту 6 Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року N 828, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб, що додається.

2. Департаменту юридичного забезпечення МВС (Горбась Д.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної служби України з надзвичайних ситуацій Бочковського С.С.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр А.Б. Аваков

Затверджено
Наказ Міністерства внутрішніх справ України
13.11.2014 N 1213

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
19 грудня 2014 р. за N 1621/26398

Порядок
ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб

1. Цей Порядок встановлює процедуру накопичення, обробки, систематизації, зберігання, захисту і використання інформації з реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб (далі - Реєстр), а також визначає механізм внесення (виключення) аварійно-рятувальних служб (далі - АРС) до (з) Реєстру.

Реєстр є інформаційною системою, що містить відомості про атестовані АРС.

2. Формування та ведення Реєстру покладаються на ДСНС України, яка:

1) визначає організаційні та методологічні засади формування та ведення Реєстру;

2) забезпечує збереження документів, на підставі яких проводиться включення інформації до Реєстру;

3) забезпечує доступ до інформації, що міститься у Реєстрі;

4) використовує інформацію Реєстру для виконання своїх повноважень.

3. Ведення Реєстру здійснюється українською мовою.

4. Реєстр складається і ведеться структурним підрозділом організації роботи Міжвідомчої комісії з атестації аварійно-рятувальних служб та рятувальників (далі - МАК) відповідно до Положення про Міжвідомчу комісію з атестації аварійно-рятувальних служб та рятувальників, затвердженого наказом МВС від 17 вересня 2014 року N 963, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2014 року за N 1219/25996, в електронній та паперовій формах згідно з додатком 5 до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року N 828.

5. Після прийняття рішення про атестацію АРС відповідний структурний підрозділ організації роботи МАК, на який покладено ведення Реєстру, протягом 30 календарних днів вносить до нього дані, наведені в додатку 5 до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року N 828.

6. Підставою для внесення атестованих АРС до Реєстру є рішення про видачу АРС свідоцтва про атестацію АРС (далі - Свідоцтво).

7. Повідомлення про включення до Реєстру надсилається атестованим АРС письмово протягом 10 робочих днів з дня включення до Реєстру.

8. У разі переоформлення Свідоцтва структурний підрозділ організації роботи МАК на підставі рішення про оформлення нового Свідоцтва та протягом строку, зазначеного в пункті 5 цього розділу, вносить до Реєстру зміни із зазначенням нових відомостей.

9. Атестовані АРС виключаються з Реєстру у випадках:

прийняття рішення про анулювання свідоцтва про атестацію АРС;

звернення АРС про виключення з Реєстру.

10. Підставою для виключення атестованих АРС з Реєстру є рішення ДСНС України про анулювання Свідоцтва.

11. Виключення атестованих АРС з Реєстру здійснюється протягом строку, зазначеного в пункті 5 цього розділу.

12. Повідомлення про виключення з Реєстру надсилається АРС письмово протягом 10 робочих днів з дня виключення з Реєстру.

Начальник Департаменту юридичного забезпечення Міністерства
внутрішніх справ України полковник міліції Д.В. Горбась