Зміни, які відбулися з МСФЗ станом на 01.01.2015 р.

Нормативно-правова база відносно ведення бухгалтерського обліку та подання фінансової звітності зазнає змін не тільки в Україні. Так, наприклад, міжнародні стандарти фінансової звітності також підлягають систематичним змінам та коригуванням. Проте порядок набрання чинності таких змін в міжнародних стандартах дещо відрізняється від національних.

Міжнародні стандарти фінансової звітності в широкому розумінні цього терміну - це стандарти та тлумачення, прийняті Радою з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (International Accounting Standards Board), які включають:

- Міжнародні стандарти фінансової звітності (International Financial Reporting Standards) (IFRS)) - (далі - МСФЗ);

- Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку (International Accounting Standards (IAS)) - (далі - МСБО);

- тлумачення, розроблені Комітетом з міжнародних стандартів фінансової звітності (International Financial Reporting Interpretations Committee (IFRIC)) або колишнім Постійним комітетом з тлумачень (Standing Interpretations Committee (SIC)).

Раніше випущені стандарти зберігають свою колишню назву (тобто МСБО) і будуть замінюватися МСФЗ поступово.

Загальновідомо, що в Україні зміни, які внесені в національні стандарти бухгалтерського обліку, набувають чинності з дати, зазначеної в документі, яким вони були внесені.

А ось з МСФЗ все відбувається дещо по-іншому. Суб'єктам господарювання надають право застосовувати нові МСФЗ з періодів, що зазначаються в самому стандарті або пізніше. Також дозволяється застосування до цієї дати (тобто дострокове застосування).

Тобто як зміни, так і нові міжнародні стандарти розробляють та затверджують заздалегідь. Суб'єктам господарювання надають певний час для ознайомлення з новими документами або змінами, внесеними до чинних документів, та самостійно обрати сприятливий період для їх застосування в обліку.

Нагадуємо, що МСФЗ приймаються Радою з МСБО, але їх тлумачення Міністерством фінансів України не здійснюється.

Якщо ж суб'єкт господарювання прийме рішення достроково застосовувати той чи інший МСФЗ, то цей факт йому необхідно буде розкривати в фінансовій звітності.

Для цілої низки суб'єктів господарювання застосування МСФЗ для складання фінансової звітності в Україні являється обов'язковим. Так, згідно з ч. 2 ст. 12-1 Закону про бухоблік публічні акціонерні товариства, банки, страховики, а також підприємства, які провадять господарську діяльність за видами, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за МСФЗ.

Так які ж ще суб'єкти господарювання повинні складати фінансову звітність за МСФЗ, крім тих, які прямо зазначені в ч. 2 ст. 12-1 Закону про бухоблік та в які терміни?

Відповідь на це питання знайдемо в Порядку N 419. Так, згідно з п. 2 Порядку N 419 фінансова звітність та консолідована фінансова звітність складаються за МСФЗ публічними акціонерними товариствами, банками, страховиками починаючи з 1 січня 2012 p., кредитними спілками - зі січня 2015 p., а також підприємствами, які провадять господарську діяльність за такими видами:

- надання фінансових послуг, крім страхування та пенсійного забезпечення (розділ 64 КВЕД ДК 009:2010), за винятком діяльності з управління активами (група 64.3 КВЕД ДК 009:2010), а також недержавне пенсійне забезпечення (група 65.3 КВЕДДК 009:2010) - починаючи з 1 січня 2013 року; - допоміжна діяльність у сферах фінансових послуг і страхування (розділ 66 КВЕД ДК 009:2010) - починаючи з 1 січня 2014 p., а діяльність з управління активами (група 64.3 КВЕДДК 009:2010) - починаючи з 1 січня 2015 року.

Інші суб'єкти господарювання самостійно визначають доцільність застосування МСФЗ для складання фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності.

Підприємства, які складають консолідовану фінансову звітність за МСФЗ, надсилають листом відповідну інформацію органам державної статистики у передбачені для подання такої звітності строки (п. 11 Порядку N 419).

Якими МСФЗ потрібно керуватися при складанні фінансової звітності

Нагадуємо, що для складання та подання фінансової звітності застосовуються МСФЗ, якщо вони не суперечать Закону про бухоблік та офіційно оприлюднені на веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики (ч. 1 ст. 12-1 Закону про бухоблік).

Таким чином, при застосуванні МСФЗ необхідно орієнтуватися на тексти МСФЗ, МСБО та тлумачень, які оприлюдненні на веб-сайті Мінфіну України.

У 2014 році з'явився цілий ряд нових і переглянутих МСФЗ, обов'язкових або рекомендованих до застосування. Правда не всі вони вже розміщені на веб-сайті Мінфіну України.

Тобто на сайті Мінфіну України можна ознайомитися з текстом МСФЗ, в яких не враховані всі останні зміни.

Перелік МСФЗ та МСБО, які офіційно оприлюднені на веб-сайті Мінфіну України та якими слід керуватися при веденні бухгалтерського обліку та складанні фінансової звітності, наведемо в табл. 1.

Таблиця 1

Номер стандарту  Назва стандарту  Дата набрання чинності останньої редакції  Інформація про перегляд та заміну 
Перше застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності  01.07.2009 р.  Замінив МСФЗ 1, який видано в 2003 р. та змінено у травні 2008 р. 
Платіж на основі акцій  01.01.2005 р. 
Об'єднання бізнесу  01.07.2009 р.  Переглянуто в 2008 р. 
Страхові контракти  01.01.2005 р. 
Непоточні активи, утримувані для продажу, та припинена діяльність  01.01.2005 р.  Замінив МСБО 36 "Діяльність, що припиняється" 
Розвідка та оцінка запасів корисних копалин  01.01.2006 р. 
Фінансові інструменти: розкриття інформації  01.01.2007 р.  Замінив МСБО 30 "Розкриття інформації у фінансовій звітності банків та подібних фінансових установ" 
Операційні сегменти  01.01.2009 р.  Замінив МСБО 14 "Звітність за сегментами" 
Фінансові інструменти  01.01.2015 р.  Видано у жовтні 2010 р. 
10  Консолідована фінансова звітність  01.01.2013 р.  Видано у травні 2011 р. Змінено у 2011р. Замінив вимоги щодо консолідованої фінансової звітності, викладені в МСБО 27 (зміненому в 2008 р.) 
11  Спільна діяльність  01.01.2013 р.  Видано у травні 2011 р. Змінено у 2011 р. Замінив МСБО 31 "Частки участі у спільних підприємствах" 
12  Розкриття інформації про частки участі в інших суб'єктах господарювання  01.01.2013 р. 
13  Оцінка справедливої вартості  01.01.2013 р.  Видано у травні 2011 р. 
МСБО 
Подання фінансової звітності  01.01.2009 р.  Переглянуто в 2007 р. Замінив МСБО 1 "Подання фінансової звітності", переглянутий у 2003 р. і змінений у 2005 р. 
Запаси  01.01.2005 р.  Замінив МСБО 2 "Запаси" (переглянутий у 1993 р.) 
Звіт про рух грошових коштів  01.01.1994 р. 
Облікові політики, зміни в облікових оцінках та помилки  01.01.2005 р.  Замінив МСБО 8 "Чистий прибуток або збиток за період, суттєві помилки та зміни в обліковій політиці", переглянутий у 1993 р. 
10  Події після звітного періоду  01.01.2005 р.  Замінив МСБО 10 "Події після дати балансу" (переглянутий у 1999 р.) 
11  Будівельні контракти  01.01.1995 р. 
12  Податки на прибуток  01.01.1998 р.  Замінив МСБО 12 "Облік податків на прибуток", затверджений в 1979 р. 
16  Основні засоби  01.01.2005 р.  Замінив МСБО 16 "Основні засоби" (переглянутий у 1998 р.) 
17  Оренда  01.01.2005 р.  Замінив МСБО 17 "Оренда" (переглянутий у 1997 р.) 
18  Дохід*  01.01.1995 р. 
19  Виплати працівникам  01.01.2013 р.  Змінено в червні 2011 р. 
20  Облік державних грантів
і розкриття інформації
про державну допомогу 


01.01.1984 р. 
21  Вплив змін валютних
курсів 


01.01.2005 р. 
Замінив МСБО 21 "Вплив змін
валютних курсів" (переглянутий у 1993 р.) 
23  Витрати на позики 

01.01.2009 р. 
Замінив МСБО 23 "Витрати на
позики", переглянутий у 1993 р. 
24  Розкриття інформації про
зв'язані сторони 


01.01.2011 р. 
Переглянуто у 2009 р. Замінив
МСБО 24 "Розкриття інформації щодо пов'язаних сторін"
(переглянутий у 2003 р.) 
26  Облік та звітність щодо
програм пенсійного забез-
печення 


01.01.1988 р. 
27  Окрема фінансова звіт-
ність 


01.01.2013 р. 
Переглянуто в 2008 р. Змінено
у 2011 р.
МСБО 27 виданий паралельно
з МСФЗ 10. Разом ці два МСФЗ
заміняють МСБО 27 "Консолідована та окрема фінансова
звітність" (змінений у 2008 р.) 
28  Інвестиції в асоційовані
та спільні підприємства 


01.01.2013 р. 
Замінив МСБО 28 "Інвестиції в асоційовані підприємства" (переглянутий у 2000 p.).
Змінено у 2011 р. 
29  Фінансова звітність в
умовах гіперінфляції 
01.01.1990 р. 
32  Фінансові інструменти:
подання 


01.01.2005 р. 
Замінив МСБО 32 "Фінансові
інструменти: розкриття та по-
дання", переглянутий у 2000 р.
В серпні 2005 р. Рада с МСБО
перенесла всі вимоги до розкриття інформації щодо фінансових інструментів до МСФЗ 7 "Фінансові інструменти: розкриття" 
33  Прибуток на акцію  01.01.2005 р.  замінив МСБО 33 "Прибуток на акцію" (виданий в 1997 р.) 
34  Проміжна фінансова звітність  01.01.1999 р.   
36  Зменшення корисності
активів 
Суб'єкт господарювання
застосовує МСБО 36 для:
а) гудвілу і нематеріальних активів, придбаних
у результаті об'єднання
бізнесу, для яких датою
угоди є 31.03.2004 р. або
пізніша дата;
б) усіх інших активів у
подальшому після початку першого річного періоду, що розпочинається
31.03.2004 p., або пізніше 
Замінив МСБО 36 "Зменшення
корисності активів" (виданий у
1998 р.) 
37  Забезпечення, умовні
зобов'язання та умовні
активи 

01.07.1999 р. 
 
38  Нематеріальні активи  Суб'єкт господарювання
застосовує МСБО 38 для:
а) для обліку нематеріальних активів, придбаних
при об'єднанні бізнесу,
для якого датою угоди є
31.03.2004 р. або пізніше;
та
б) перспективно для
подальшого обліку всіх
інших нематеріальних
активів, починаючи з першого річного періоду, що починається 31.03.2004 р.
або пізніше 
Замінив МСБО 38 "Нема-
теріальні активи" (виданий у
1998 р.) 
39  Фінансові інструменти:
визнання та оцінка 


01.01.2005 р. 
Замінив МСБО 39 "Фінансові
інструменти: визнання та оцінка", переглянутий у жовтні
2000 р. 
40  Інвестиційна нерухомість 

01.01.2005 р. 
замінив МСБО 40 "Інвестиційна нерухомість" (випущений у
2000 р.) 
41  Сільське господарство  01.01.2003 р. 
Примітка.
* Рада з МСБО опублікувала 28.05.2014 р. новий стандарт - МСФЗ 15 "Дохід за договорами з клієнтами". 

Затверджено нові МСФЗ

Рада з МСБО випустила новий проміжний стандарт МСФЗ 14 "Відстрочені рахунки діяльності з тарифним регулюванням"*. Цей стандарт набирає чинності з 1 січня 2016 року, дозволяється дострокове застосування.

Основною метою Ради з МСБО, яка випустила МСФЗ 14, є підвищення порівнянності фінансової звітності суб'єктів господарювання, які працюють у галузях, що регулюються на основі відсоткових ставок. У багатьох світових юрисдикціях таких суб'єктів господарювання налічується велика кількість. З них: постачальники газу, електрики чи води: де держава, як правило, прямо регулює підсумково пропозицію і тарифи, істотно впливаючи на підсумковий прибуток компанії.

Згідно з МСФЗ 14, компанії, які вперше застосовують МСФЗ, можуть визнавати суми, що відносяться на регулювання за допомогою відсоткової ставки, згідно з попередніми вимогами GAAP, якими вони керувались до переходу на МСФЗ. З метою порівнянності звітності компаній, які вже давно застосовують МСФЗ і не визнають суми, що відносяться на тарифне регулювання, повинні будуть визнати їх окремо.

Поява нового МСФЗ 15 "Дохід за договорами з клієнтами" є результатом спільного проекту між Радою з МСБО та Радою зі стандартів фінансового обліку (FASB), який розпочався у 2002 році. Рада зі стандартів фінансового обліку також планує опублікувати стандарт, який буде ідентичним до МСФЗ 15 у багатьох відношеннях. Стандарт стане обов'язковим для звітних періодів, які починаються з або після 1 січня 2017 року.

МСФЗ 15 дозволяє раннє застосування, але компанії мають враховувати існуючі локальні нормативні вимоги(наприклад, застосування стандарту буде не можливим для країн Європейського Союзу, поки його не буде схвалено Європейською комісією).

Також нагадуємо, що одночасно з набранням чинності МСФЗ 15 будуть скасовані МСБО 11 "Будівельні контракти" та МСБО 18 "Дохід".

Раніше стандарти МСФЗ допускали широкий простір для формування суджень щодо розробки та застосування політик та практик з визнання виручки. МСФЗ 15 є більш директивним стандартом у багатьох аспектах і застосування цих нових правил може призвести до істотних змін у визнанні доходів і, у деяких випадках, визнанні витрат.

Це питання стосується не лише фінансової звітності. Компаніям необхідно буде звернути свою увагу на більш широкий перелік наслідків, у тому числі:

- зміни ключових показників діяльності та інших ключових параметрів;

- зміни в профілі податкових платежів;

- наявність прибутку для розподілу;

- вплив на строк та ймовірність досягнення завдань при застосуванні систем компенсацій та винагород;

- вплив на виконання зобов'язань за кредитними договорами.

Складність застосування МСФЗ 15 та необхідність підготовки детальних розкриттів інформації відповідно до нового Стандарту може потребувати впровадження нових або оновлених систем і процесів. Цей аспект буде особливо важливим для галузей, які мають величезну кількість різноманітних контрактів і продуктів (наприклад, телекомунікації).

Для оцінки необхідності впровадження та рівня модифікації систем, компанії повинні проаналізувати потребу у відповідній гнучкості систем у разі майбутніх змін в політиці ціноутворення та продуктах.

МСФЗ 15 встановлює п'ять базових кроків, які необхідно зробити, щоб визнати доходи в бухгалтерському обліку:

1) визначити наявність контракту з клієнтом;

2) визначити зобов'язання по виконанню контракту;

3) визначити ціну операції;

4) розподілити контрактну ціну;

5) визнати дохід, коли контрактне зобов'язання виявиться задоволеним.

Про особливості набрання чинності деяких параграфів МСФЗ

Для деяких параграфів МСФЗ передбачені спеціальні правила введення їх в дію у 2014 році. В табл. 2 наведемо деякі з них.

Таблиця 2

N з/п  МСФЗ  Параграфи, для яких передбачені спеціальні терміни введення в дію  Спеціальний термін введення в дію  Якими параграфами передбачені спеціальні терміни введення в дію окремих положень стандарту 
3  
1.  МСФЗ 1  §§ Ґ16, Ґ17, Ґ6 - Ґ7 та Додаток В  01.01.2014 р.  § 39П 
2.  МСФЗЗ  §§ 7, 2А  01.01.2014 р.  § 64Е 
3.  МСФЗ 7  § 3  01.01.20І4 р.  § 44У 
4.  МСФЗ 10  §§ 2, 4, В2А, В6А, 27 - 33, Б85А - Б85Т, Б100 - Б101, В3А - В3Д та Додаток А  01.01.2014 р.  § В1Б 
5.  МСФЗ 12  §§ 2, 9А - 9Б, 19А - 19Е, 21А, 25А та додаток А  01.01.2014 р.  § В1Б 
6.  МСБО7  §§ 40А, 42А та 42Б  JU.01.2014 р.  § 58 
7.  МСБО 19  §§ 93 - 94  01.07.2014 р.  § 175 
8.  МСБО 24  §§ 4 та 9  01.01.2014 р.  § 28Б 
9.  МСБО 27  §§ 5, 6, 17, 18, 8А, 11А - 11Б, 16А, 18Б -18Ж  01.01.2014 р.  §18А 
10.  МСБО 32  § К338 (вилучення), §§ К338А - К338Д  01.01.2014 р.  § 971 
§ 4  01.01.2014 р.  § 97К 
11.  МСБО 34  § 16А  01.01.2014 р.  § 54 
12.  МСБО 39  § 2,80  01.01.2014 р.  § 103Н 

Зміни, що вже внесені або планують внести
до МСФЗ найближчим часом

Радою з МСБО опубліковано для попереднього обговорення проект змін до МСФЗ 2 "Платіж на основі акцій". Проект "Класифікація та оцінка операцій, платіж за якими здійснюється на основі акцій" передбачає три основні пропоновані зміни до МСФЗ 2, попередньо обговорені Комітетом з тлумачення МСФЗ. Пропозиції стосуються:

а) обліку впливу умов набуття прав, передбачених угодою на основі акцій, на оцінку платежу, що здійснюється на основі акцій з використанням грошових коштів;

б) класифікації операцій, платіж за якими здійснюється на основі акцій і які мають характеристики погашення на нетто-основі;

в) обліку зміни умов платежу на основі акцій, що перекласифіковують операцію з використанням грошових коштів на операцію з використанням інструмента власного капіталу.

Проект змін буде доступним для публічних коментарів до 25 березня 2015 року.

Літом 2014 року Радою з МСБО закінчено проект поліпшення обліку фінансових інструментів та опубліковано переглянутий варіант МСФЗ 9 "Фінансові інструменти".

МСФЗ 9 знаменує собою відповідь фінансовій кризі і зводить воєдино всі аспекти обліку фінансових інструментів: класифікацію і вимірювання, знецінення та облік хеджування. Разом з цими змінами інформацію по фінансовим інструментам поліпшили пакетом додаткових розкриттів.

Пакет поліпшень, внесених до МСФЗ 9, включає в себе логічну модель для класифікації та оцінки, єдину модель очікуваного збитку від знецінення та істотно реформований підхід до обліку хеджування. Оновлений МСФЗ 9 "Фінансові інструменти" набере чинності з 1 січня 2018 року. Допустимим є дострокове застосування.

В МСФЗ 5 додано конкретні рекомендації для випадків, коли компанія рекласифікува-ла ресурс із призначених для продажу в призначені для розподілу на користь власників або навпаки, і випадків, коли облік ресурсів, утримуваних для розподілу, припинено. Поправки набувають чинності для річних періодів, що починаються з 1 січня 2016 року або після, але можуть бути застосовані і раніше.

В МСФЗ 7 (і супутніми поправками до МСФЗ 1) уточнено, що продовжує враховуватися контракт на обслуговування в основному капіталі з метою відповідності вимогам про розкриття інформації. В МСФЗ 1 додана примітка про те, що зазначені поправки до МСФЗ 7 застосовуються для розкриття інформації у скороченій проміжній фінансовій звітності. Поправки набувають чинності для річних періодів, що починаються з 1 січня 2016 року або після, але можуть бути застосовані і раніше.

В МСБО 19 роз'яснено, що високоякісні корпоративні облігації, які використовуються для оцінки ставки дисконтування від час розрахунку вихідної допомоги, повинні бути виражені в тій же валюті, що й здійснені виплати. Поправка набуває чинності для річних періодів, що починаються з 1 січня 2016 року або після, але можуть бути застосовані і раніше.

В МСБО 34 роз'яснено зміст фрази "в іншому місці в проміжному звіті" і додано перехресне посилання. Поправка набуває чинності для річних періодів, що починаються з 1 січня 2016 року або після, але можуть бути застосовані і раніше.

Також Рада з МСБО представила вузькоспрямовані зміни до стандартів МСФЗ 10 та МСБО 28 (в версії 2011 року).

Головна їх тема - продаж або передача активу між інвестором і спільним/асоційованим підприємством. Рада з МСБО в курсі непослідовності відповідних вимог цих двох стандартів.

МСБО 28 сьогодні вимагає, щоб вигоди або втрати в результаті транзакції між компанією і асоційованим/ спільним підприємством визнавалися у фінансовій звітності лише в масштабі частки володіння незалежного інвестора в спільному або асоційованому підприємстві. У той же час МСФЗ 10 вимагає повного визнання прибутків або збитків, коли материнська компанія контролює дочірню структуру.

В результаті запропонованих змін повний розмір вигод або втрат буде визнаватися тоді, коли в угоді приймає участь окремий бізнес (неважливо, розташований він у дочірньої організації або ні). А ось часткове визнання вигод або втрат буде проводитися тоді, коли в операції бере участь актив, що не являє собою окремого бізнесу, навіть якщо цей актив чи активи перебувають у дочірньої організації.

В ході роботи над змінами Рада з МСБО звернулася до базових концептуальних основ МСФЗ 3, які сприймають отримання або втрату контролю як істотну економічну подію, що є тригером для переоцінки і визнання вигод або втрат. Також розробник поміркував над тим, чи потрібно в повній мірі визнавати вигоди або втрати від продажу/передачі активу між інвестором і асоційованим підприємством. З концептуальної точки зору такий підхід спочатку представлявся самим правильним, проте в кінцевому підсумку Рада з МСБО дійшла висновку, що для вузьконаправлених змін це надто загальна точка зору. Тому повне визнання втрат або вигод буде мати місце лише в разі, якщо бере участь у транзакції актив являє собою окремий бізнес.

Зміни набирають чинності для річних звітних періодів, що починаються 1 січня 2016 року або пізніше.

________________

* Англ. Regulatory Deferral Accounts.

Список використаних документів

Закон про бухоблік - Закон України від 16.07.1999 p. N 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні"

КВЕД ДК 009:2010 - Наказ Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 р. N 457 "Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010"

МСБО 1 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку І "Подання фінансової звітності"

МСБО 2 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 2 "Запаси"

МСБО 7 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 7 "Звіт про рух грошових коштів"

МСБО 8 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 2 "Облікові політики, зміни в облікових оцінках та помилки"

МСБО 10 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 10 "Події після звітного періоду"

МСБО 11 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 11 "Будівельні контракти"

МСБО 12 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 12 "Податки на прибуток"

МСБО 16 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 16 "Основні засоби"

МСБО 17 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 17 "Оренда"

МСБО 18 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 18 "Дохід"

МСБО 19 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 19 "Виплати працівникам"

МСБО 20 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 20 "Облік державних грантів і розкриття інформації про державну допомогу"

МСБО 21 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 21 "Вплив змін валютних курсів"

МСБО 23 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку "Витрати на позики"

МСБО 24 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку "Розкриття інформації про зв'язані сторони"

МСБО 26 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку "Облік та звітність щодо програм пенсійного забезпечення"

МСБО 27 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку "Окрема фінансова звітність"

МСБО 28 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку "Інвестиції в асоційовані та спільні підприємства"

МСБО 29 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку "Фінансова звітність в умовах гіперінфляції"

МСБО 32 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 32 "Фінансові інструменти: подання"

МСБО 33 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 33 "Прибуток на акцію"

МСБО 34 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 34 "Проміжна фінансова звітність"

МСБО 36 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 36 "Зменшення корисності активів"

МСБО 37 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку "Забезпечення, умовні зобов'язання та умовні активи"

МСБО 38 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 38 "Нематеріальні активи"

МСБО 39 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку "Фінансові інструменти: визнання та оцінка"

МСБО 40 - Міжнародний стандарт, бухгалтерського обліку 40 "Інвестиційна нерухомість"

МСБО 41 - Міжнародний стандарт бухгалтерського обліку 41 "Сільське господарство"

МСФЗ 1 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 1 "Перше застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності"

МСФЗ 2 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 2 "Платіж на основі акцій"

МСФЗ 3 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 3 "Об'єднання бізнесу"

МСФЗ 4 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 4 "Страхові контракти"

МСФЗ 5 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 5 "Непоточні активи, утримувані для продажу, та припинена діяльність"

МСФЗ 6 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 6 "Розвідка та оцінка запасів корисних копалин"

МСФЗ 7 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 7 "Фінансові інструменти: розкриття інформації"

МСФЗ 8 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 8 "Операційні сегменти"

МСФЗ 9 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 9 "Фінансові інструменти"

МСФЗ 10 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 10 "Консолідована фінансова звітність"

МСФЗ 11 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 11 "Спільна діяльність"

МСФЗ 12 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 12 "Розкриття інформації про частки участі в інших суб'єктах господарювання"

МСФЗ 13 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 13 "Оцінка справедливої вартості"

МСФЗ 14 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 14 "Рахунки відкладених тарифних коригувань"

МСФЗ 15 - Міжнародний стандарт фінансової звітності 15 "Дохід за договорами з клієнтами "

Порядок N 419 - Порядок подання фінансової звітності, затверджений Постановою КМУ від 28.02.2000 г. N 419

"Консультант бухгалтера" N 1 (773) 12 січня 2015 року
Передплатні індекси: 21946 (українською мовою), 22789 (російською мовою)