Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Затверджено
Наказ Міністерства
юстиції України
30.11.2011 N 3430
/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
1 грудня 2011 р. за N 1386/20124

Порядок
відшкодування фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються за запитом
на інформацію, розпорядником
якої є Міністерство юстиції України

(Із змінами, внесеними згідно з
Наказом Міністерства юстиції
N 2082/5 від 09.12.20
14)

(У тексті Порядку слова
"Управління бухгалтерського обліку та звітності",
"Управління систематизації законодавства"
в усіх відмінках замінено відповідно словами
"Департамент планово-фінансової діяльності,
бухгалтерського обліку та звітності", "Управління
систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності"
у відповідних відмінках згідно з
Наказом Міністерства юстиції
N 2082/5 від 09.12.2014)

1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Міністерством юстиції України за запитом на інформацію.

2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли Міністерство юстиції України є належним розпорядником інформації.

3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:

особі у разі надання інформації про себе;

якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;

щодо інформації, що становить суспільний інтерес.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, затвердженого цим наказом.

5. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається Департаментом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.

6. Структурний підрозділ Міністерства юстиції України в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок подає заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок), до Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності за формою згідно з додатком 1.

Одночасно копія цієї заявки передається до Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності.

7. На підставі отриманої заявки Департамент планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності протягом одного робочого дня виписує Рахунок за формою згідно з додатком 2 і передає його структурному підрозділу Міністерства юстиції України, у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.

8. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.

9. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок Міністерства юстиції України Департамент планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності передає структурному підрозділу Міністерства юстиції України, у якому знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою Департаменту планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, з проставленням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати.

Копії платіжних документів (Рахунок та виписку з реєстраційного рахунка) структурний підрозділ, у якому знаходиться запитувана інформація, невідкладно передає до Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності для здійснення обліку.

10. Запитувані документи надаються після підтвердження повної оплати Рахунка протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.

11. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка.

Заступник директора Департаменту - начальник
Управління систематизації законодавства
Департаменту реєстрації та систематизації
нормативних актів, правоосвітньої діяльності О.Г. Пушенко

Додаток 1
до Порядку відшкодування
фактичних витрат
на копіювання або друк
документів, що надаються
за запитом на інформацію,
розпорядником якої є
Міністерство юстиції України

Заявка
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат
на копіювання або друк документів, що
надаються за запитом на інформацію

Заявка на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (Додаток 1) (зі змінами від 09.12.2014 р.) для ознайомлення знаходиться: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Накази".

(Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 2082/5 від 09.12.2014)

Додаток 2
до Порядку відшкодування фактичних
витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію,
розпорядником якої є
Міністерство юстиції України (пункт 7)

Рахунок
для здійснення оплати витрат на копіювання
або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Рахунок для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (Додаток 2) (в редакції від 09.12.2014 р.) для ознайомлення знаходиться: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Накази".

(Додаток 2 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 2082/5 від 09.12.2014)