Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ
19.01.2012 N 94/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
23 січня 2012 р. за N 94/20407

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства юстиції України
N 1189/5 від 09.07.20
15)

Про встановлення порядку роботи
по проставленню апостиля на документах
про державну реєстрацію актів
цивільного стану

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами
Міністерства юстиції
N 1418/5 від 25.09.20
12
N 919/5 від 12.06.20
14
N 1903/5 від 13.11.20
14 )

Відповідно до Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 N 401, та Правил проставлення апостиля на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, затверджених наказом Міністерства закордонних справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства юстиції України від 05.12.2003 N 237/803/151/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 12.12.2003 за N 1151/8472, наказую:

1. Установити, що у Державній реєстраційній службі:

термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, поданих для проставлення апостиля, у тому числі на яких неможливе проставлення відмітки головними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим та в місті Севастополі у зв’язку з тимчасовою окупацією території України, - один робочий день. ( Абзац другий пункту 1 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 919/5 від 12.06.2014 )

У разі хвороби, звільнення, довготривалої відпустки працівників відділу проставлення апостиля Департаменту цивільного стану громадян термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану - до трьох робочих днів. ( Абзац третій пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1903/5 від 13.11.2014 )

Термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, поданих для проставлення апостиля, на яких відсутня відмітка головних управлінь юстиції в областях, місті Києві, - двадцять робочих днів. ( Абзац четвертий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1903/5 від 13.11.2014 )

У термін, зазначений в абзаці четвертому цього пункту, розглядаються документи про державну реєстрацію актів цивільного стану, подані для проставлення апостиля, у випадках, коли необхідно отримати зразок підпису посадової особи, відбитка печатки та/або штампа органу державної реєстрації актів цивільного стану, іншої додаткової інформації.

Прийом документів про державну реєстрацію актів цивільного стану для проставлення апостиля та їх видача здійснюються за заявою особи, якою подаються документи, згідно з додатком (додається).

( Пункт 2 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 1418/5 від 25.09.2012 )

3. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (зі змінами).

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту взаємодії з органами влади Зеркаль О.В.

5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр Олександр Лавринович

Погоджено:

Голова Державної реєстраційної служби України Л.В.Єфіменко

Додаток
до наказу Міністерства
юстиції України
19.01.2012 N 94/5

 N ________

До Департаменту цивільного стану громадян

від _____________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи)

_________________________________________________________________

місце проживання ________________________________________________
(адреса, номер телефону)

_________________________________________________________________
Документ, що посвідчує особу ____________________________________
_________________________________________________________________

                              ЗАЯВА

 Прошу проставити апостиль на документах:

------------------------------------------------------------------
| N | Назва та номер документа | Прізвище, ініціали особи, |
|з/п| | на яку видано документ |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|1 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|2 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|3 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|4 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|5 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|6 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|7 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|8 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|9 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|10 | | |
|---+---------------------------+--------------------------------|
|...| | |
------------------------------------------------------------------

 У компетентний орган якої держави подається документ
_________________________________________________________________

Дата ____ ___________ 20___ року Підпис заявника _____________

Призначено отримати: Отримано
___ ____ 20__ року ___ _________ 20__ року

_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові та підпис отримувача)

Реєстраційний номер у журналі реєстрації проставлення апостиля
_________________________________________________________________

-----------------------------------------------------------------
(лінія відриву)

------------------------------------------------------------------
|Заява |Кількість |Дата прийому |Прізвище, ім'я, |Сплачено |
|N |документів |документів |по батькові заявника |(грн) |
|------+-----------+-------------+---------------------+---------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------

( Додаток із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1903/5 від 13.11.2014 )