КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 20 серпня 2014 р. N 805-р
Київ
(Розпорядження втратило чинність на підставі Постанови
Кабінету Міністрів України
N 736 від 27 вересня 2017 р.)
Про затвердження Національного плану заходів
з виконання другої фази Плану дій щодо лібералізації
Європейським Союзом візового режиму для України
1. Затвердити Національний план заходів з виконання другої фази Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України (далі - Національний план заходів), що додається.
2. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади:
забезпечити виконання Національного плану заходів;
подавати щомісяця до 10 числа Міністерству закордонних справ інформацію про стан виконання Національного плану заходів для подальшого інформування Кабінету Міністрів України.
Прем'єр-міністр України А.ЯЦЕНЮК
Затверджено
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 20 серпня 2014 р. N 805-р
Національний план заходів
з виконання другої фази Плану дій щодо лібералізації
Європейським Союзом візового режиму для України
Найменування заходу | Строк | Відповідальні за виконання | |
Блок 1. Забезпечення захисту документів, зокрема біометричних даних | |||
Ціль - поступова видача біометричних закордонних паспортів, що відповідають стандартам Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), у тому числі в консульських установах України за кордоном, поступове вилучення паспортів, що не відповідають стандартам ІКАО | |||
1. | Внесення на розгляд Президента України проекту Указу Президента України "Про внесення змін до Указу Президента України від 26 лютого 1998 року N 153 "Про дипломатичний та службовий паспорти України" у зв’язку із запровадженням нового зразка дипломатичного паспорта України, службового паспорта України, в які імплантовано безконтактний електронний носій | жовтень 2014 року | МЗС МВС ДМС Мін’юст |
2. | Внесення в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекту акта про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення посвідчення члена екіпажу з метою запровадження посвідчення члена екіпажу, в яке імплантовано безконтактний електронний носій | серпень 2014 року | Мінінфраструктури Державіаслужба МВС Мін’юст МЗС ДМС |
3. | Внесення в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекту акта про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення посвідчення особи моряка з метою запровадження посвідчення особи моряка, в яке імплантовано безконтактний електронний носій | серпень 2014 року | Мінінфраструктури Укрморрічінспекція МВС Мін’юст МЗС ДМС |
4. | Внесення в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекту акта про затвердження плану заходів із запровадження документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, в які імплантовано безконтактний електронний носій, і створення національної системи біометричної верифікації та ідентифікації громадян України, іноземців та осіб без громадянства на 2014-2017 роки | -"- | ДМС Мінінфраструктури МВС Мін’юст МЗС інші центральні органи виконавчої влади (згідно з компетенцією) |
5. | Оформлення в Україні та в консульських установах України за кордоном документів, що дають право на виїзд з України та в’їзд в Україну, з безконтактним електронним носієм відповідно до стандартів ІКАО | з 2015 року | ДМС МВС МЗС Державіаслужба Укрморрічінспекція |
6. | Забезпечення інформування громадян України, які постійно або тимчасово проживають за кордоном, про запровадження документів, що дають право на виїзд з України та в’їзд в Україну, з безконтактним електронним носієм | після початку видачі відповідних документів | МЗС |
7. | Вилучення з обігу документів, що не відповідають стандартам ІКАО | січень 2025 року | ДМС МВС МЗС Державіаслужба Укрморрічінспекція |
8. | Підготовка пропозицій щодо визначення потреб України у залученні ресурсів міжнародної технічної допомоги для створення та запровадження національної системи біометричної верифікації та ідентифікації громадян України, іноземців та осіб без громадянства і подання їх до Мінекономрозвитку | щороку до 1 березня | ДМС МВС Мінекономрозвитку МЗС Мінінфраструктури Мінфін Адміністрація Держприкордонслужби Укрдержреєстр Державіаслужба Укрморрічінспекція Державне агентство з питань електронного урядування Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
9. | Проведення консультацій щодо залучення міжнародної технічної допомоги для створення національної системи біометричної верифікації та ідентифікації громадян України, іноземців та осіб без громадянства та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо налагодження відповідної взаємодії з міжнародними організаціями та іноземними державами | щороку до 1 вересня | Мінекономрозвитку МЗС |
Ціль - високий рівень інтегрованості та забезпечення безпеки під час подання заяв, персоналізації і передачі закордонних паспортів, а також національних паспортів та інших первинних документів, що посвідчують особу | |||
10. | Удосконалення Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування з метою створення на її базі національної системи біометричної верифікації та ідентифікації громадян України, іноземців та осіб без громадянства, яка відповідатиме законодавству про захист персональних даних Впровадження комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю в Державній інформаційній системі реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування (національній системі біометричної верифікації та ідентифікації громадян України, іноземців та осіб без громадянства) |
до кінця 2014 року |
ДМС МВС МЗС Мін’юст Мінфін Мінінфраструктури Адміністрація Держприкордонслужби Адміністрація Держспецзв’язку Укрдержреєстр Державіаслужба Державне агентство з питань електронного урядування Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) Національний банк України (за згодою) |
11. | Забезпечення належного захисту персональних даних під час подання заяв про оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, персоналізації таких документів та їх видачі | постійно | ДМС МВС МЗС Державіаслужба Укрморрічінспекція Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
Ціль - швидка та систематична передача інформації про викрадені та втрачені паспорти до баз даних Інтерполу з викрадених та втрачених паспортів (LASP) | |||
12. | Удосконалення національних баз даних, які містять інформацію про викрадені та втрачені документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, які містять інформацію зазначених баз даних | 2015 рік | МВС МЗС Мінфін Адміністрація Держприкордонслужби Адміністрація Держспецзв’язку ДМС Державіаслужба Укрморрічінспекція Державне агентство з питань електронного урядування Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
13. | Забезпечення оперативного обміну інформацією про викрадені та втрачені документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, між відповідними органами виконавчої влади України та її передача до баз даних Інтерполу з викрадених та втрачених паспортів (LASP) | постійно | МВС МЗС Мінфін Адміністрація Держприкордонслужби ДМС Державіаслужба Укрморрічінспекція Державне агентство з питань електронного урядування Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
Ціль - регулярний обмін зразками паспортів та співробітництво з ЄС з питань забезпечення безпеки документів | |||
14. | Надання установам іноземних держав, які відповідають за верифікацію справжності проїзних документів, персоналізованих зразків документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус | у місячний строк після початку видачі відповідних документів | МЗС МВС ДМС Державіаслужба Укрморрічінспекція Адміністрація Держприкордонслужби Адміністрація Держспецзв’язку СБУ (за згодою) |
Блок 2. Нелегальна імміграція, зокрема реадмісія | |||
Управління кордонами | |||
Ціль - ефективна імплементація Закону України "Про прикордонний контроль" шляхом здійснення перевірок на кордоні та прикордонного нагляду, процедур практичної ефективності, оцінки ситуації на національному, регіональному та місцевому рівні, зокрема проведення аналізу ризиків, розвідки та управління потоками даних, а також прямого доступу до національної та міжнародної баз даних з метою встановлення їх відповідності | |||
15. | Продовження реалізації Концепції розвитку Державної прикордонної служби України на період до 2015 року, схваленої Указом Президента України від 19 червня 2006 р. N 546 | 2015 рік | Адміністрація Держприкордонслужби |
16. | Розроблення Концепції розвитку Державної прикордонної служби України на період після 2015 року | грудень 2014 року | МВС МЗС Мінінфраструктури Міноборони Мінприроди Адміністрація Держприкордонслужби ДФС ДМС Держземагентство Держлісагентство місцеві державні адміністрації за участю органів місцевого самоврядування |
17. | Забезпечення виконання у межах бюджетних призначень плану заходів щодо реалізації Концепції інтегрованого управління кордонами, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 січня 2011 р. N 2 | постійно | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС Мін’юст Мінекономрозвитку Мінфін ДФС інші центральні органи виконавчої влади та місцеві державні адміністрації за участю органів місцевого самоврядування |
Ціль - забезпечення належної інфраструктури, технічного оснащення, ІТ-технологій, фінансових та людських ресурсів відповідно до Стратегії інтегрованого управління кордонами; ефективне виконання навчальних програм і антикорупційних заходів | |||
18. | Продовження виконання Державної цільової правоохоронної програми "Облаштування та реконструкція державного кордону" на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2007 р. N 831 | 2015 рік | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС Мінінфраструктури Міноборони Мінприроди ДМС ДФС Держземагентство Держлісагентство місцеві державні адміністрації за участю органів місцевого самоврядування |
19. | Розроблення Державної цільової правоохоронної програми "Облаштування та реконструкція державного кордону" на період після 2015 року | жовтень 2014 року | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС Мінінфраструктури Міноборони Мінприроди ДФС ДМС Держземагентство Держлісагентство місцеві державні адміністрації за участю органів місцевого самоврядування |
20. | Забезпечення технічного оснащення пунктів пропуску через державний кордон України, прикордонних та митних органів та їх підрозділів засобами контролю, відеоспостереження тощо | постійно | Адміністрація Держприкордонслужби ДФС Мінінфраструктури Адміністрація Держспецзв’язку СБУ (за згодою) Державне агентство з питань електронного урядування |
21. | Підготовка пропозицій щодо задоволення потреб України у залученні міжнародної технічної допомоги для реалізації Концепції інтегрованого управління кордонами і подання їх Мінекономрозвитку | щороку до 1 березня | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС Мінфін ДМС ДФС Державне агентство з питань електронного урядування |
22. | Проведення консультацій щодо залучення міжнародної технічної допомоги для реалізації Концепції інтегрованого управління кордонами та подання Кабінетові Міністрів України відповідних пропозицій | щороку до 1 вересня | Мінекономрозвитку МЗС |
23. | Навчання та підвищення кваліфікації працівників органів виконавчої влади, завданням яких є вирішення питання щодо управління кордонами | постійно | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС ДМС ДФС Нацдержслужба |
24. | Навчання працівників органів виконавчої влади, завданням яких є здійснення управління кордонами, з питань норм професійної етики їх поведінки | -"- | Адміністрація Держприкордонслужби ДМС МВС МЗС Мін’юст ДФС Нацдержслужба Урядовий уповноважений з питань антикорупційної політики |
Ціль - удосконалення міжвідомчого співробітництва (у тому числі обмін інформацією між прикордонною службою та правоохоронними органами), міжнародної співпраці, зокрема з питань імплементації Робочих домовленостей з Європейською агенцією з питань управління оперативним співробітництвом на зовнішніх кордонах держав - членів ЄС | |||
25. | Забезпечення роботи міжвідомчої робочої групи з координації діяльності суб’єктів інтегрованого управління кордонами | постійно | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС Мінінфраструктури ДМС ДФС СБУ (за згодою) |
26. | Проведення спільного з правоохоронними органами суміжних держав моніторингу обстановки, оцінки загроз та ризиків у сфері безпеки державного кордону України | -"- | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС ДФС СБУ (за згодою) |
27. | Забезпечення нормативно-правового врегулювання процедури обміну даними між суб’єктами інтегрованого управління кордонами та запровадження системного обміну інформацією | грудень 2014 року | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС Мінінфраструктури ДМС ДФС СБУ (за згодою) Нацдержслужба |
28. | Забезпечення постійного обміну відкритою статистичною та аналітичною інформацією з питань протидії незаконному переміщенню через державний кордон України наркотичних засобів, зброї, боєприпасів та вибухових речовин | постійно | Адміністрація Держприкордонслужби МВС МЗС ДФС ДСКН СБУ (за згодою) |
29. | Взаємодія з прикордонними та митними органами суміжних з Україною держав під час здійснення контрольних процедур у пунктах пропуску через державний кордон України | постійно | Адміністрація Держприкордонслужби МВС ДФС МЗС |
Управління міграцією | |||
Ціль - подальше ефективне виконання Угоди між Україною та ЄС про реадмісію осіб та заходів щодо реінтеграції громадян України (які повертаються за процедурою добровільного повернення, видворення або у порядку реадмісії) | |||
30. | Продовження переговорів з метою укладення імплементаційних протоколів з державами - членами Європейського Союзу щодо виконання Угоди між Україною та ЄС про реадмісію осіб | -"- | ДМС МВС МЗС Адміністрація Держприкордонслужби Українська частина Спільного комітету з питань виконання Угоди між Україною та ЄС про реадмісію осіб |
31. | Надання інформаційно-консультативної допомоги громадянам України, які повертаються в Україну за процедурою добровільного повернення, видворення або у порядку реадмісії | -"- | МЗС МВС МОН Мінсоцполітики МОЗ Адміністрація Держприкордонслужби ДМС |
32. | Проведення переговорів з метою налагодження співробітництва з громадськими організаціями щодо надання правової та іншої допомоги громадянам України, які були повернуті в Україну за процедурою добровільного повернення, видворення або у порядку реадмісії | постійно | ДМС МВС МОН Адміністрація Держприкордонслужби СБУ (за згодою) |
33. | Продовження переговорів з метою укладення угод про реадмісію осіб з державами походження (транзиту) нелегальних мігрантів | -"- | ДМС МВС МЗС Адміністрація Держприкордонслужби |
Ціль - ефективна імплементація законодавчої бази у сфері управління міграцією, зокрема забезпечення належними людськими ресурсами з відповідними чіткими повноваженнями в усіх аспектах управління міграцією, а також ефективна співпраця між заінтересованими органами виконавчої влади | |||
34. | Удосконалення нормативно-правової бази з питань ефективного управління міграцією та протидії нелегальній міграції | -"- | ДМС МВС Мін’юст МЗС Адміністрація Держприкордонслужби інші центральні органи виконавчої влади |
35. | Забезпечення створення єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами | 2017 рік | ДМС |
36. | Забезпечення введення в дію автоматизованої інформаційної системи "Біженці" як підсистеми єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами з впровадженою комплексною системою захисту інформації з підтвердженою відповідністю | грудень 2014 року | ДМС МВС МЗС Мінфін Адміністрація Держприкордонслужби Адміністрація Держспецзв’язку Державне агентство з питань електронного урядування Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
37. | Підготовка пропозицій щодо потреб України у залученні міжнародної технічної допомоги для створення єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами і подання їх до Мінекономрозвитку | щороку до 1 березня | МВС МЗС Мінсоцполітики Мінфін Адміністрація Держприкордонслужби ДМС Адміністрація Держспецзв’язку Державне агентство з питань електронного урядування СБУ (за згодою) Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
38. | Проведення консультацій щодо залучення міжнародної технічної допомоги у процесі створення єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо налагодження відповідної взаємодії з міжнародними організаціями та іноземними державами | щороку до 1 вересня | Мінекономрозвитку МЗС |
Ціль - запровадження міграційного профілю та його регулярне оновлення, ефективний аналіз накопичених даних про обсяги та потоки міграції | |||
39. | Оновлення міграційного профілю | щороку до 1 березня | ДМС МВС МЗС Мінсоцполітики Адміністрація Держприкордонслужби СБУ (за згодою) інші центральні органи виконавчої влади |
40. | Регулярне оновлення, аналіз накопичених даних про обсяги та потоки міграції | кожні два роки починаючи з 2015 року | ДМС МВС МЗС Мінсоцполітики Адміністрація Держприкордонслужби СБУ (за згодою) |
Ціль - послідовне впровадження ефективної методології виявлення нелегальної міграції всередині країни, аналіз ризиків (звітування відповідних державних органів та аналіз на кожному адміністративному рівні, наприклад регіональному, центральному), а також розслідування справ про організовану нелегальну міграцію, зокрема ефективну співпрацю між відповідними державними органами | |||
41. | Послідовне впровадження ефективної методології виявлення нелегальної міграції всередині країни, аналіз ризиків (звітування відповідних державних органів та аналіз на регіональному і центральному рівні), а також розслідування справ про організовану нелегальну міграцію, зокрема ефективну співпрацю між відповідними державними органами | 2017 рік | ДМС МВС Адміністрація Держприкордонслужби СБУ (за згодою) |
Ціль - забезпечення належної інфраструктури (включаючи центри утримання), зміцнення спроможності відповідальних органів у забезпеченні видворення з території України громадян третіх держав, які нелегально перебувають та/або перетинають територію країни | |||
42. | Облаштування відповідно до європейських стандартів пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, зокрема встановлення норм матеріально-побутового забезпечення та порядку надання медичної допомоги таким особам | грудень 2014 року |
ДМС МВС МОЗ Адміністрація Держприкордонслужби Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
43. | Забезпечення належної інфраструктури (включаючи центри утримання), зміцнення спроможності у забезпеченні ефективного вислання з території України громадян третіх держав, які нелегально перебувають та/або перетинають територію країни | постійно | ДМС МВС Адміністрація Держприкордонслужби |
44. | Підготовка пропозицій щодо задоволення потреб України у залученні міжнародної технічної допомоги для розвитку мережі пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, та їх подання до Мінекономрозвитку | щороку до 1 березня | ДМС МВС Адміністрація Держприкордонслужби |
45. | Проведення консультацій щодо залучення міжнародної технічної допомоги на розвиток мережі пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо налагодження відповідної взаємодії з міжнародними організаціями та іноземними державами | щороку до 1 вересня | Мінекономрозвитку МЗС |
Політика притулку | |||
Ціль - ефективна імплементація законодавства з питань притулку, зокрема забезпечення належної інфраструктури (у тому числі центрів розміщення) та підвищення спроможності відповідальних органів у сфері здійснення процедур надання притулку, розміщення шукачів притулку та захисту їх прав (у тому числі документування шукачів притулку та біженців з метою забезпечення ефективного доступу до користування своїми правами), а також інтеграція біженців | |||
46. | Забезпечення функціонування пункту тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області | постійно | ДМС МВС Київська облдержадміністрація |
47. | Імплементація законодавства з питань притулку, зокрема забезпечення належної інфраструктури (у тому числі центрів розміщення), підвищення спроможності відповідальних органів, зокрема у сфері здійснення процедур надання притулку, розміщення шукачів притулку та захисту їх прав, а також інтеграція біженців | -"- | ДМС МВС Мінсоцполітики МОН МОЗ Адміністрація Держприкордонслужби |
48. | Підготовка пропозицій щодо задоволення потреб України у залученні міжнародної технічної допомоги для розвитку мережі пунктів тимчасового розміщення біженців та осіб, які звернулися для отримання в Україні статусу біженця, та їх подання до Мінекономрозвитку | щороку до 1 березня | ДМС МВС Мінекономрозвитку МЗС Адміністрація Держприкордонслужби |
49. | Проведення консультацій щодо залучення міжнародної технічної допомоги у розвиток мережі пунктів тимчасового розміщення біженців та осіб, які звернулися для отримання в Україні статусу біженця, та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо налагодження відповідної взаємодії з міжнародними організаціями та іноземними державами | щороку до 1 вересня | Мінекономрозвитку МЗС |
Блок 3. Громадський порядок та безпека | |||
Боротьба з організованою злочинністю, тероризмом та корупцією | |||
Ціль - імплементація Державної програми боротьби з торгівлею людьми, зокрема ефективна координація між державними органами та ефективний захист жертв торгівлі людьми, у тому числі дітей | |||
50. | Подання в установленому порядку Кабінету Міністрів України проекту Державної програми протидії торгівлі людьми на 2016-2020 роки | грудень 2015 року | Мінсоцполітики |
51. | Імплементація Державної програми протидії торгівлі людьми на 2016-2020 роки | протягом дії Державної програми протидії торгівлі людьми на 2016-2020 роки | Мінсоцполітики МВС інші центральні органи виконавчої влади |
Ціль - імплементація законодавства про запобігання та боротьбу з корупцією, що забезпечить ефективне функціонування незалежного антикорупційного органу; розроблення кодексів етики та навчань з питань боротьби з корупцією, особливо для посадових осіб, задіяних у правоохоронній та судовій діяльності | |||
52. | Забезпечення супроводження розгляду у Верховній Раді України проекту Закону України про запобігання корупції, який визначатиме, зокрема, засади функціонування незалежного органу з питань запобігання корупції, а також правила щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності публічних службовців | до прийняття Закону | Мін’юст |
53. | Забезпечення супроводження розгляду у Верховній Раді України проекту Закону України про створення спеціалізованого правоохоронного антикорупційного органу | -"- | -"- |
54. | Забезпечення співробітництва з Групою держав проти корупції (GRECO) та Організацією економічного співробітництва та розвитку (OECD) | постійно | -"- |
55. | Проведення аналізу потреб щодо розроблення та впровадження галузевих кодексів (правил) поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування | грудень 2014 року | Нацдержслужба |
56. | Підвищення кваліфікації суддів з питань антикорупційного законодавства | постійно | МОН Національна школа суддів України (за згодою) |
57. | Навчання особового складу правоохоронних органів та органів прокуратури щодо виявлення і розслідування корупційних правопорушень | -"- | МВС МОН Генеральна прокуратура України (за згодою) СБУ (за згодою) |
Ціль - імплементація Стратегії розвитку системи запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму на період до 2015 року та плану заходів із запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму | |||
58. | Імплементація Стратегії розвитку системи запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму на період до 2015 року та планів заходів із запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму | -"- | Держфінмоніторинг інші центральні органи виконавчої влади (згідно з компетенцією) |
Ціль - імплементація національної стратегічної програми щодо боротьби з наркотиками та відповідного плану дій, забезпечення можливостей доступу у пунктах пропуску на кордоні до інформації про вилучення наркотиків та пов’язаних з торгівлею наркотиками осіб; подальший розвиток співробітництва та обмін інформацією з компетентними міжнародними організаціями у сфері боротьби з наркотиками | |||
59. | Проведення аналізу законодавства у сфері боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів і подання за результатами аналізу Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо внесення змін до нормативно-правових актів з метою вдосконалення державного регулювання у зазначеній сфері | листопад 2014 року |
МВС МОЗ Мінфін Мін’юст ДСКН Адміністрація Держприкордонслужби ДФС |
60. | Утворення єдиного загальнодержавного моніторингового центру у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів з віднесенням його до сфери управління ДСКН | січень 2015 року | ДСКН МОЗ МВС Мін’юст Мінфін СБУ (за згодою) |
61. | Вивчення питання щодо доцільності укладення Меморандуму про взаєморозуміння між ДСКН та Європейським моніторинговим центром з питань наркотиків та наркотичної залежності | вересень 2014 року | ДСКН МОЗ МВС МЗС Мін’юст |
62. | Розроблення та внесення в установленому порядку проекту Закону України "Про приєднання України до Розширеної часткової угоди Ради Європи про створення групи зі співробітництва в боротьбі проти зловживання наркотиками та їх незаконного обігу (Група Помпіду)" | грудень 2014 року | ДСКН МЗС МОЗ МВС |
63. | Внесення на розгляд Кабінету Міністрів України плану заходів на поточний рік з реалізації Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року | щороку до 25 січня | ДСКН МОЗ МВС інші центральні органи виконавчої влади (згідно з компетенцією) |
64. | Оприлюднення інформації про протидію незаконному обігу наркотичних засобів та психотропних речовин | постійно | МВС ДСКН |
65. | Забезпечення співробітництва та обміну інформацією у сфері боротьби з наркотиками з компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями | постійно | МВС МЗС ДСКН СБУ (за згодою) |
66. | Проведення комплексних оперативно-профілактичних операцій з метою виявлення та ліквідації міжнародних каналів контрабандного надходження наркотичних засобів в Україну та їх транзитного перевезення територією держави | -"- | МВС Адміністрація Держприкордонслужби ДФС ДСКН СБУ (за згодою) |
67. | Моніторинг ситуації, пов’язаної з обігом наркотичних засобів в Україні | -"- | ДСКН МОЗ |
68. | Навчання українських фахівців за спеціальністю "Епідеміологія" для забезпечення роботи системи моніторингу ситуації, пов’язаної з обігом наркотичних засобів в Україні, за стандартами Європейського Союзу | -"- | МОЗ МОН МЗС ДСКН |
69. | Удосконалення знань з англійської мови та навчання англійській мові українських фахівців для забезпечення функціонування системи моніторингу ситуації, пов’язаної з обігом наркотичних засобів в Україні, за стандартами Європейського Союзу | -"- | МОЗ МЗС ДСКН |
Ціль - імплементація відповідних конвенцій ООН та Ради Європи, а також GRECO у сфері боротьби з організованою злочинністю та тероризмом, корупцією, торгівлею людьми, наркоманією та незаконним обігом наркотичних засобів | |||
70. | Імплементація відповідних конвенцій ООН та Ради Європи, а також GRECO у сфері боротьби з організованою злочинністю та тероризмом, корупцією, торгівлею людьми, наркоманією та незаконним обігом наркотичних засобів | -"- | центральні органи виконавчої влади (згідно з компетенцією) |
Співробітництво з правоохоронних питань | |||
Ціль - імплементація міжнародних конвенцій про судове співробітництво у кримінальних справах (зокрема конвенцій Ради Європи) | |||
71. | Імплементація міжнародних конвенцій про правове співробітництво у кримінальних справах (зокрема конвенцій Ради Європи) | постійно | центральні органи виконавчої влади (згідно з компетенцією) |
Ціль - забезпечення високого рівня ефективності судового співробітництва суддів та прокурорів з відповідними органами держав - членів ЄС у кримінальних справах | |||
72. | Забезпечення високого рівня ефективності судового співробітництва суддів та прокурорів з відповідними органами держав - членів ЄС у кримінальних справах | -"- | Мін’юст Верховний Суд України (за згодою) Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою) Державна судова адміністрація (за згодою) Генеральна прокуратура України (за згодою) |
Правоохоронне співробітництво | |||
Ціль - забезпечення високого рівня оперативної та спеціальної слідчої спроможності правоохоронних органів та її послідовне і ефективне використання у боротьбі з прикордонною злочинністю | |||
73. | Забезпечення високого рівня оперативної та спеціальної слідчої спроможності правоохоронних органів та її послідовне і ефективне використання у боротьбі з прикордонною злочинністю | -"- | МВС інші центральні органи виконавчої влади (згідно з компетенцією) |
Ціль - забезпечення високого рівня ефективності правоохоронного співробітництва між відповідними національними органами, особливо прикордонниками, митниками, міліцією, а також співпраці із судовими органами | |||
74. | Забезпечення високого рівня ефективності правоохоронного співробітництва між відповідними центральними органами виконавчої влади та органами судової гілки влади | постійно | МВС Мін’юст Адміністрація Держприкордонслужби ДФС Верховний Суд України (за згодою) Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ (за згодою) Державна судова адміністрація (за згодою) Генеральна прокуратура України (за згодою) |
Ціль - посилена регіональна співпраця у правоохоронній сфері, двосторонні та багатосторонні угоди про оперативне співробітництво, зокрема обмін відповідною інформацією з компетентними правоохоронними органами держав - членів ЄС | |||
75. | Проведення консультацій з Євроюстом щодо здійснення місії в Україну з метою оцінки відповідності міжнародним стандартам інституційного забезпечення захисту персональних даних в Україні | жовтень 2014 року | Мін’юст МВС Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) Генеральна прокуратура України (за згодою) |
76. | Вжиття вичерпних заходів до укладення Угоди про співробітництво між Україною та Євроюстом | грудень 2014 року | -"- |
77. | Вжиття вичерпних заходів до укладення Угоди про оперативне співробітництво між Україною та Європейським поліцейським офісом | грудень 2014 року | МВС МЗС Мін’юст Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
78. | Аналіз стану судового співробітництва з державами - членами ЄС у рамках відповідних міжнародних договорів, інформування Європейської Комісії | постійно | Мін’юст Генеральна прокуратура України (за згодою) Державна судова адміністрація (за згодою) |
Захист даних | |||
Ціль - імплементація Закону України "Про захист персональних даних" та забезпечення ефективного функціонування незалежного наглядового органу з питань захисту персональних даних, у тому числі шляхом передбачення необхідних фінансових і людських ресурсів | |||
79. | Створення умов для ефективного здійснення контролю за дотриманням прав людини у сфері захисту персональних даних Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини шляхом забезпечення належного фінансування та людськими ресурсами | -"- | Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) Мінфін |
80. | Здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері захисту персональних даних володільцями та розпорядниками персональних даних | -"- | Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
81. | Забезпечення оприлюднення та підтримання в актуальному стані інформації про обробку персональних даних, яка становить особливий ризик для прав і свобод суб’єктів персональних даних та структурних підрозділів або відповідальних осіб, що організовують роботу, пов’язану із захистом персональних даних | -"- | -"- |
Блок 4. Зовнішні зносини та фундаментальні права | |||
Свобода пересування в межах території України | |||
Ціль - надання доступної інформації про вимоги щодо реєстрації іноземцям, які бажають проживати в Україні, та забезпечення однакової та прозорої імплементації відповідного законодавства | |||
82. | Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з метою підвищення рівня обізнаності громадян України, іноземців та осіб без громадянства щодо їх прав на свободу пересування територією України | постійно | ДМС МВС МОН МЗС Адміністрація Держприкордонслужби СБУ (за згодою) |
83. | Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з правового регулювання реєстрації місця проживання чи місця перебування іноземців та осіб без громадянства в Україні | -"- | МВС МЗС Адміністрація Держприкордонслужби ДМС |
Умови та процедури видачі ідентифікаційних документів | |||
Ціль - забезпечення повного, ефективного доступу до проїзних та ідентифікаційних документів для всіх громадян України, зокрема жінок, дітей, людей з обмеженими можливостями та тих, які належать до меншин, а також інших вразливих груп | |||
84. | Забезпечення повного та ефективного доступу до документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, для всіх громадян України, зокрема жінок, дітей, людей з обмеженими можливостями та тих, які належать до меншин, а також інших вразливих груп | -"- | ДМС МЗС МВС Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
Права громадян, зокрема захист меншин | |||
Ціль - ефективна імплементація антидискримінаційного законодавства, імплементація відповідних документів ООН та Ради Європи | |||
85. | Забезпечення активної взаємодії з ООН, ОБСЄ, Радою Європи щодо ефективної імплементації антидискримінаційних стратегій таких організацій в Україні | постійно | МЗС Мін’юст МВС Мінкультури Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
86. | Супроводження у Верховній Раді України проекту Трудового кодексу України (реєстраційний номер 2902) з урахуванням в його положеннях acquis communautaire у сфері політики зайнятості, імплементація яких передбачена Угодою про асоціацію між Україною та ЄС | до прийняття Кодексу | Мінсоцполітики Мін’юст Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
Ціль - ефективна імплементація плану дій щодо боротьби з дискримінацією; кампанії щодо підвищення обізнаності громадськості з питань протидії расизму, ксенофобії, антисемітизму та інших форм дискримінації; підвищення спроможності відповідальних органів у сфері антидискримінаційної політики та боротьби з расизмом, ксенофобією та антисемітизмом | |||
87. | Ефективна імплементація Стратегії діяльності Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у сфері запобігання та протидії дискримінації в Україні на 2014-2017 роки | 2017 рік | Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) Мін’юст |
88. | Продовження здійснення заходів щодо протидії ксенофобії, расовій та етнічній дискримінації в українському суспільстві | постійно | Мінкультури Мін’юст інші центральні органи виконавчої влади Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
89. | Проведення інформаційних кампаній з питань захисту від дискримінації | постійно | Мінкультури Мін’юст МОН Держкомтелерадіо Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |
Ціль - проведення спеціальних навчань для посадових осіб правоохоронних органів, прокурорів та суддів, які залучені до розслідування злочинів, скоєних на ґрунті ненависті | |||
90. | Розроблення навчальних програм, навчання та підвищення кваліфікації посадових осіб правоохоронних органів, прокурорів та суддів з питань протидії злочинам, вчиненим на підставі расової нетерпимості | -"- | МОН МВС СБУ (за згодою) Адміністрація Держприкордонслужби Генеральна прокуратура України (за згодою) Національна школа суддів (за згодою) Вища кваліфікаційна комісія суддів (за згодою) Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою) |