МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
24.07.2014 N 340

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
7 серпня 2014 р. за N 935/25712

Про внесення змін
до Інструкції з використання
контрольних пристроїв (тахографів)
на автомобільному транспорті

Відповідно до Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року N 153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті, статті 18 Закону України "Про автомобільний транспорт" ( 2344-14 ), постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2012 року N 51 "Про виконання Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року N 153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті", з метою організації безпечної праці та ефективного контролю за роботою водіїв колісних транспортних засобів наказую:

1. Внести до Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 24 червня 2010 року N 385, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2010 року за N 946/18241, такі зміни:

1) у розділі II:

пункт 2.5 викласти в такій редакції:

"2.5. Повірку тахографів здійснюють повірочні лабораторії, які уповноважені на проведення повірки тахографів відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" ( 1314-18 );

пункт 2.7 після абзацу першого доповнити новим абзацом другим такого змісту:

"Бланк протоколу перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу роздруковується відповідальною особою ПСТ на папері формату А4 (210х297 мм) щільністю 100 г/кв.м або більше. Не допускається робити закреслення чи виправлення відомостей, які заносяться до протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як протокол підписано та поставлено печатку відповідальної особи ПСТ. У графах, які не заповнюються під час складання протоколу, проставляються прочерки.".

У зв'язку з цим абзаци другий, третій вважати відповідно абзацами третім, четвертим;

2) у тексті Інструкції слово "Мінтрансзв'язку" замінити словом "Мінінфраструктури";

3) додаток 1 до Інструкції викласти в новій редакції, що додається.

2. Департаменту автомобільного транспорту та стратегічного розвитку автомобільних доріг забезпечити:

1) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку;

2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Маліна О.Л.

Міністр М.Ю.Бурбак

Додаток 1
до Інструкції
з використання контрольних
пристроїв (тахографів)
на автомобільному транспорті

               МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ

                             ПРОТОКОЛ
перевірки та адаптації тахографа
до транспортного засобу
Ідентифікаційний номер UA ____ N_________

            від "_______" _________________ 20___ року

 1. Найменування та місцезнаходження пункту сервісу тахографів ___
_________________________________________________________________

2. Порядковий номер пункту сервісу тахографів у Переліку
суб'єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне
обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних
транспортних засобах ____________________________________________

3. Номер картки майстерні (у разі обслуговування цифрових
тахографів) ____________________

4. Найменування (прізвище, ім'я, по батькові) автомобільного
перевізника ___________________
уповноважена особа (прізвище, ім'я, по батькові) ________________
__________________________________________

5. Дані транспортного засобу:
1) марка, модель, рік випуску ___________________________________
2) реєстраційний номер транспортного засобу (VRN) _______________
3) ідентифікаційний номер (VIN) _________________________________

6. Дані тахографа:
1) марка, модель_________________________________________________
2) тип __________________________________________________________
3) виробник _____________________________________________________
4) заводський номер _____________________________________________
5) дата виготовлення ____________________________________________
6) підстава для перевірки та адаптації(1) _______________________
7) дата попередньої перевірки та адаптації ______________________
UA(2)_______________

7. Перевірка та адаптація тахографа до транспортного засобу
здійснюються за допомогою(3):
ділянки дороги довжиною не менше ніж 1000 метрів;
стенду з біговими барабанами чи роликами;
пристрою аналогічного відтворення параметрів руху транспортного
засобу із застосуванням устаткування для автоматичного
реєстрування часу, швидкості та пройденої ним відстані, який
відповідає вимогам згідно з процедурою оцінки відповідності.

8. Результати перевірки та адаптації тахографа:

-------------------------------------------------------------------
| N | Назва параметра | Одиниця | Норма |Фактичне |
|з/п| |вимірювання| |значення |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 1 | пробіг |до перевірки| Кілометри | | |
| | |та адаптації| | | |
|---+------------+------------+-----------+-------------+---------|
| | | після | | | |
| | |перевірки та| | | |
| | | адаптації | | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 2 |Розмір пневматичних | - | - | |
| |шин(4) | | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 3 |Тиск у пневматичних | МПа | - | |
| |шинах(4) | | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 4 |Ефективна довжина кола | Міліметри | - | |
| |пневматичних шин(4) | | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 5 |Характеристичний |Обороти або| | |
| |коефіцієнт транспортного |імпульси на| | |
| |засобу, w | кілометр | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 6 |Константа тахографа, к |Обороти або| - | |
| | |імпульси на| | |
| | | кілометр | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 7 |Відхилення | після | Відсотки | +- 2,0 | |
| |реєстрування|установлення| | +- 4,0 | |
| |шляху не | | | | |
| |більше ніж | | | | |
| |на ділянці | | | | |
| |дороги | | | | |
| |довжиною | | | | |
| |щонайменше | | | | |
| |1 кілометр | | | | |
|---+------------+------------+-----------+-------------+---------|
| | | в | | +- 4,0 | |
| | |експлуатації| | | |
|---+------------+------------+-----------+-------------+---------|
| 8 |Відхилення | після | Кілометри | +- 4,0 | |
| |швидкості, |установлення| за годину | | |
|---|не більше |------------+-----------+-------------+---------|
| |ніж | в | | +- 6,0 | |
| | |експлуатації| | | |
|---+------------+------------+-----------+-------------+---------|
| 9 |Відхилення | після |Хвилини за | +- 2 та | |
| |реєстрування|установлення|добу та за | +- 10 | |
|---|часу, не |------------| 7 діб | |---------|
| |більше ніж | в | | | |
| | |експлуатації| | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 10|Фактичне значення | Кілометри | - | |
| |спрацьовування обмежувача| за годину | | |
| |швидкості (за наявності | | | |
| |обмежувача(4)) | | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 11|Реєстрування факту | - | Має бути |Так/Hi(3)|
| |відкриття кришки | |зареєстровано| |
| |аналогового тахографа | | тахографом | |
| |(виймання тахокарти) | | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 12|Реєстрування факту | - | Має бути |Так/Hi(3)|
| |вимкнення живлення на | |зареєстровано| |
| |час, довший ніж 100 мс | | тахографом | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 13|Реєстрування факту | - | Має бути |Так/Hi(3)|
| |перерви з'єднання давача | |зареєстровано| |
| |імпульсів з тахографом | | тахографом | |
-------------------------------------------------------------------

 9. Висновок:  зазначений  у  пункті  6  цього протоколу тахограф,
установлений на транспортному засобі, ідентифікаційні ознаки
якого наведено в пункті 5 цього протоколу, придатний / не
придатний до експлуатації(3).

10. Роботи виконав ____________ __________ ____________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

М.П.

11. Підтверджую, що я, _________________________________________,
(прізвище, ініціали уповноваженої особи
автомобільного перевізника)

ознайомлений з результатами перевірки та адаптації тахографа, з
місцями нанесення та кількістю пломб.
Претензій(ї) до виконаних робіт не маю/маю(3).

____________________ ________________________
(дата) (підпис)

_______________
(1) Установлення, періодична перевірка, ремонт, заміна
трансмісійних агрегатів або пневматичних шин, інші підстави.
(2) Порядковий номер пункту сервісу тахографів у Переліку
суб'єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне
обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних
транспортних засобах, який здійснював попередню перевірку,
адаптацію.
(3) Непотрібне закреслити.
(4) Згідно з вимогами виробника транспортного засобу або
відповідно до законодавства.