ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

НАКАЗ
11.04.2013 N 101

Про затвердження інформаційних та технологічних
карток адміністративних послуг, що надаються ДСЗПД України

Відповідно до вимог статті 8 Закону України від 06.09.2012 N 5203-VI "Про адміністративні послуги", постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 N 44 "Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги", з метою забезпечення виконання пункту 83.3 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава", затвердженого Указом Президента України від 12.03.2013 N 128, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити інформаційні та технологічні картки на адміністративні послуги, що надаються ДСЗПД України відповідно до вимог наказу ДСЗПД України від 30.12.2011 N 103 "Про затвердження переліку адміністративних послуг" (далі - Картки, додаються).

2. Картки розмістити на офіційному веб-сайті Служби у розділі "адміністративні послуги".

3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Служби Олексюк Л.В.

Голова Служби О.І. Мервінський

Затверджено
Наказ Державної служби України з
питань захисту персональних даних
11.04.2013 N 101

Інформаційні та технологічні картки
адміністративних послуг, що надаються ДСЗПД України

I. Інформаційна картка адміністративної послуги ДСЗПД
"Реєстрація баз персональних даних в Державному
реєстрі баз персональних даних"

Суб'єкт надання адміністративної послуги
(найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту) 
Державна служба України з питань захисту персональних даних,
02660, м Київ, вул. М. Раскової, 15
Пн. - чт.: 09-00 : 18-00, перерва 13-00 : 13-45
Пт.: 09-00 : 16-45
тел. гарячої лінії: (044) 541-01-22
тел. для консультацій: (044) 233-61-90
e-mail: info@zpd.gov.ua
електронна адреса веб-сайту: http://zpd.gov.ua 
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби - інформація про умови чи підстави отримання адміністративної послуги  Заява про реєстрацію бази персональних даних (далі - БПД) за встановленою формою подається:
- У паперовій формі - заявник підписує кожну сторінку заяви та скріплює її печаткою (за наявності) та надсилає на адресу ДСЗПД
- В електронній формі відповідно до вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" та "Про електронні документи та електронний документообіг" (створює та направляє через веб-сайт Державного реєстру БПД: https:/rbpd.informjust.ua) 
Платність або безоплатність адміністративної послуги  Безоплатна 
Строк надання адміністративної послуги  Протягом 30 робочих днів 
Результат надання адміністративної послуги  Отримання свідоцтва про державну реєстрацію БПД / повідомлення про відмову у реєстрації БПД 
Можливі способи отримання відповіді
(результату) 
Свідоцтва про державну реєстрацію БПД:
- На руки заявнику або уповноваженому ним представнику за довіреністю та документом, що посвідчує особу
- Поштою рекомендованим листом Повідомлення про відмову у реєстрації БПД -
- В електронній формі відповідно до вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" та "Про електронні документи та електронний документообіг"
- Поштою 
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги  - Закон України від 01.06.2010 N 2297-IV "Про захист персональних даних"
- Положення про ДСЗПД України, затверджене Указом Президента України від 06.04.2011 N 390
- Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 N 616 "Про затвердження Положення про Державний реєстр баз персональних даних та порядок його ведення"
- Наказ Міністерства юстиції України від 08.07.2011 N 1824/5 "Про затвердження форм заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних і порядку їх подання" 

II. Інформаційна картка адміністративної послуги ДСЗПД
"Внесення змін до відомостей, що містяться в Державному
реєстрі баз персональних даних, про
зареєстровану базу персональних даних"

Суб'єкт надання адміністративної послуги
(найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту) 
Державна служба України з питань захисту персональних даних,
02660, м Київ, вул. М. Раскової, 15
Пн. - чт.: 09-00 : 18-00, перерва 13-00 : 13-45
Пт.: 09-00 : 16-45
тел. гарячої лінії: (044) 541-01-22
тел. для консультацій: (044) 233-61-90
e-mail: info@zpd.gov.ua
електронна адреса веб-сайту: http://zpd.gov.ua 
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а у разі потреби - інформація про умови чи підстави отримання адміністративної послуги  Заява про внесення змін до відомостей, що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних за встановленою формою подається:
- У паперовій формі (заявник підписує кожну сторінку заяви та скріплює її печаткою (за наявності)
- В електронній формі відповідно до вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" та "Про електронні документи та електронний документообіг" (створює та направляє через веб-сайт Державного реєстру БПД: https:/rbpd.informjust.ua) 
Платність або безоплатність адміністративної послуги  Безоплатна 
Строк надання адміністративної послуги  Протягом 30 робочих днів 
Результат надання адміністративної послуги  Отримання повідомлення про внесення змін до відомостей, що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних / повідомлення про відмову у внесенні змін до відомостей, що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних 
Можливі способи отримання відповіді
(результату) 
Повідомлення про внесення змін -
- Електронною поштою
- Поштою
Повідомлення про відмову -
- В електронній формі відповідно до вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис" та "Про електронні документи та електронний документообіг"
- Поштою 
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги  - Закон України від 01.06.2010 N 2297-IV "Про захист персональних даних"
- Положення про ДСЗПД України, затверджене Указом Президента України від 06.04.2011 N 390
- Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 N 616 "Про затвердження Положення про Державний реєстр баз персональних даних та порядок його ведення"
- Наказ Міністерства юстиції України від 08.07.2011 N 1824/5 "Про затвердження форм заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних і порядку їх подання" 

III. Технологічна картка адміністративної послуги ДСЗПД
"Реєстрація бази персональних даних в Державному
реєстрі баз персональних даних"

N
з/п 
Етапи послуги  Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ  Дія
(В, У, П, З) 
Термін виконання (днів) 
Прийом, реєстрація заяви про реєстрацію бази персональних даних (далі - БПД)  Працівник Управління реєстрації баз персональних даних  В  Електронні - автоматично;
Паперові - протягом 1 дня 
Розгляд заяви про реєстрацію БПД, прийняття рішення про реєстрацію БПД / про відмову в реєстрації, про що вносить запис до Державного реєстру баз персональних даних  Працівник Управління реєстрації баз персональних даних  В  Протягом 30 робочих днів 
Оформлення свідоцтва про державну реєстрацію БПД / повідомлення про відмову у реєстрації БПД  Працівник Управління реєстрації баз персональних даних, Керівництво ДСЗПД / Працівник Управління реєстрації баз персональних даних  В  Протягом 30 робочих днів 
Видача свідоцтва про державну реєстрацію БПД за позначкою, що містить заява про реєстрацію БПД:
- заявнику на руки
- надсилає поштою
Видача повідомлення про відмову у реєстрації БПД:
- надсилає поштою
- надсилає електронною поштою 
Працівник Управління реєстрації баз персональних даних  В  Протягом 30 робочих днів 
  Загальна кількість днів надання послуги -  30 
  Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -  30 

Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

IV. Технологічна картка адміністративної послуги ДСЗПД
"Внесення змін до відомостей, що містяться в Державному
реєстрі баз персональних даних, про зареєстровану базу персональних даних"

N
з/п 
Етапи послуги  Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ  Дія
(В, У, П, З) 
Термін виконання (днів) 
Прийом, реєстрація заяви про внесення змін до відомостей, що містяться в Державному реєстрі баз персональних даних (далі - Реєстр), про зареєстровану БПД  Працівник Управління реєстрації баз персональних даних  В  Електронні - автоматично;
Паперові - протягом 1 робочого дня 
Розгляд заяви про внесення змін до відомостей, що містяться в Реєстрі, прийняття рішення про внесення змін до відомостей, що містяться в Реєстрі / відмову у внесенні змін відомостей, що містяться в Реєстрі  Працівник Управління реєстрації баз персональних даних  В  Протягом 10 робочих днів 
Оформлення повідомлення про внесення змін до відомостей, що містяться в Реєстрі / повідомлення про відмову у внесенні змін до відомостей, що містяться в Реєстрі  Працівник Управління реєстрації баз персональних даних  В  Протягом 10 робочих днів 
Видача заявнику повідомлення про внесення змін до відомостей, що містяться в Реєстрі / відмову у внесенні змін до відомостей, що містяться в Реєстрі:
- надсилає поштою
- надсилає електронною поштою 
Працівник Управління реєстрації баз персональних даних  В  Протягом 10 робочих днів 
  Загальна кількість днів надання послуги -  10 
  Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -  10 

Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.