КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
II сесія V скликання

РІШЕННЯ
N 54/54 від 13.07.2006

Про утворення Головного управління внутрішнього
фінансового контролю та аудиту виконавчого
органу Київради
(Київської міської державної адміністрації)

( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради
N 721/1382 від 24.05.20
07
N 68/4540 від 24.01.20
08
N 198/7535 від 15.03.20
12 )

Відповідно до пункту 6 частини першої статті 26, статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статей 26 та 115 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 N 685 "Про здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю", Концепції розвитку державного внутрішнього фінансового контролю, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.05.2005 N 158-р, та враховуючи необхідність організації ефективної системи внутрішнього контролю за фінансовою та господарською діяльністю районних у місті Києві державних адміністрацій, структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва, Київська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Утворити Головне управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 68/4540 від 24.01.2008 )

2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації):

2.1. Здійснити організаційно-правові заходи щодо утворення Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

2.2. В установленому порядку вирішити питання фінансового забезпечення та закріплення майна за Головним управлінням внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

2.3. При здійсненні організаційно-правових заходів щодо утворення Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) вдосконалити роботу існуючих підрозділів внутрішнього фінансового контролю у розпорядників бюджетних коштів.

3. Затвердити Положення про Головне управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) згідно з додатком.

( Пункт 4 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 198/7535 від 15.03.2012 )

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Київський міський голова Л.Черновецький

Додаток
до рішення Київради
від 13.07.2006 N 54/54

Положення
про Головне управління внутрішнього фінансового
контролю та аудиту виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

1. Головне управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові. Головне управління утворюється Київською міською радою для здійснення внутрішнього фінансового контролю за роботою підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - об'єкт контролю).

2. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, бланк, штампи, рахунки в установах банку та органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

3. Місцезнаходження (юридична адреса) Головного управління: 01044, м. Київ-44, вулиця Хрещатик, 36.

4. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), вітчизняними та міжнародними стандартами з питань внутрішнього фінансового контролю та аудиту, методичними рекомендаціями Державної контрольно-ревізійної служби України та Міністерства фінансів України.

5. Основним напрямком діяльності Головного управління є внутрішній фінансовий контроль та аудит.

5.1. Внутрішній фінансовий контроль здійснюється як система заходів, спрямованих на забезпечення Київського міського голови, Київської міської ради та її виконавчого органу (Київської міської державної адміністрації), головних управлінь виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) достовірною інформацією про використання суб'єктами господарювання (об'єктами контролю), які підлягають контролю, фінансових ресурсів, оцінку ефективності їх господарської діяльності, виявлення і запобігання в ній відхиленням, що перешкоджають законному та ефективному використанню комунального майна та коштів.

Об'єктами контролю відповідно до цього Положення є комунальні підприємства, бюджетні установи та організації комунальної форми власності, які є одержувачами бюджетних коштів.

5.2. Внутрішній аудит, як особлива форма контролю, здійснюється у вигляді незалежної оцінки діяльності керівних органів суб'єктів господарювання щодо надання впевненості Київському міському голові, Київській міській раді та її виконавчому органу (Київській міській державній адміністрації), іншим зацікавленим суб'єктам у тому, що система управління функціонує у спосіб, який максимально знижує ризик шахрайства, марнотратства, допущення помилок чи нерентабельності.

Завданням внутрішнього аудиту є також оцінка ефективності внутрішнього контролю та надання рекомендацій щодо його вдосконалення.

6. Головне управління здійснює внутрішній фінансовий контроль та аудит у формі ревізій, перевірок, оцінки, інспектування, розслідування та вивчення (далі - контрольні заходи) на підставі складених на півріччя планів роботи, що затверджуються Київським міським головою та погоджуються з Контрольно-ревізійним управлінням міста Києва.

В залежності від мети контрольні заходи можуть бути:

- превентивні (попереджувальні), які здійснюються на стадії проектування програм, планів;

- поточні, які здійснюються у процесі виконання програм, планів;

- результативні, які здійснюються за результатами діяльності за звітний період;

- тематичні, які здійснюються за конкретними проблемами або напрямами.

6.1. Ознайомлення та вивчення діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій, структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва в процесі виконання службових обов'язків посадовими особами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) не вважаються контрольними заходами і здійснюються на загальних засадах.

6.2. Народні депутати України та депутати Київської міської ради приймають участь у здійсненні контрольних заходів за згодою, ознайомлюються та вивчають діяльність підприємств, установ та організацій відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про статус народного депутата України", Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".

7. Головне управління спрямовує контрольні заходи на виконання таких завдань:

- забезпечення законності формування та використання комунального майна і фінансових ресурсів структурними підрозділами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), виконавчими органами районних у місті Києві рад (районними в місті Києві державними адміністраціями), підприємствами, установами та організаціями комунальної власності та іншими суб'єктами в частині використання ними комунального майна та коштів територіальної громади;

- дотримання принципів економічності, доцільності та ефективності при плануванні і виконанні бюджетних програм, відповідальними за супроводження яких є розпорядники бюджетних коштів;

- аналіз виконання управлінських рішень, виявлення фактів невиконання (неналежного виконання) управлінських рішень, оцінка їх негативного впливу та можливих наслідків для об'єкта контролю та підготовка відповідних пропозицій щодо вдосконалення управлінських рішень;

- подальший контроль та супроводження заходів за результатами внутрішнього фінансового контролю та аудиту.

8. Головне управління координує діяльність підрозділів внутрішнього фінансового контролю головних управлінь, управлінь виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затверджує їх піврічні плани контрольних заходів, створює єдину систему реалізації контрольних функцій в управлінні комунальними підприємствами, організаціями та установами, отримує та узагальнює статистичну звітність за результатами цієї роботи, забезпечує взаємодію з Контрольно-ревізійним управлінням міста Києва, правоохоронними органами та іншими суб'єктами зовнішнього контролю.

9. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:

9.1. Планування контрольних заходів.

9.1.1. Позапланові контрольні заходи Головне управління проводить за окремим дорученням або розпорядженням Київського міського голови, рішеннями Київради або розпорядженням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

Про рішення щодо проведення позапланового контрольного заходу Головне управління завчасно інформує Контрольно-ревізійне управління міста Києва до початку такого заходу в установленому порядку.

9.2. Організація контрольних заходів.

9.2.1. Підготовка до контрольних заходів розпочинається із набуттям посадовими особами Головного управління (суб'єкта контролю) права на виконання контрольних заходів на об'єктах контролю в плановому або позаплановому порядку.

9.2.2. Обов'язковою умовою проведення планового контрольного заходу є наявність затвердженої програми контрольного заходу. Суб'єкт контрольного заходу розробляє проект програми на підставі затверджених планів контрольних заходів Київської міської ради та виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

9.2.3. Перед складанням програми контрольного заходу суб'єкт контролю аналізує:

- інформацію, документацію, нормативно-правову базу, що стосується предмета контрольного заходу, та додаткову інформацію про характеристики предмета і об'єкта контролю;

- отриманий у разі необхідності від юридичного управління Київської міської державної адміністрації або іншого структурного підрозділу висновок про правовий механізм, який регулює питання, що є предметом контрольного заходу, та діяльності об'єкта контролю щодо використання бюджетних коштів;

- отриману від інших суб'єктів державного фінансового контролю інформацію про раніше проведені контрольні заходи на визначеному об'єкті контролю.

9.2.4. Програма контрольного заходу визначає:

- мету проведення контрольного заходу;

- його предмет;

- перелік об'єктів контролю;

- конкретні питання, які підлягають вивченню або перевірці;

- термін проведення контрольного заходу і термін, упродовж якого необхідно скласти звіт про його результати;

- перелік базових нормативно-правових актів, що регулюють предмет контрольного заходу;

- склад контрольної групи.

9.2.5. Програму контрольного заходу підписує керівник суб'єкта контролю і затверджує Київський міський голова або уповноважена ним особа.

9.2.6. Якщо у ході проведення контрольного заходу виникає потреба у доповненні або скороченні його програми, то внесення таких змін проводиться у встановленому порядку.

9.2.7. На підставі програми контрольного заходу керівник суб'єкта контролю підписує доручення на право проведення контрольного заходу.

9.3. Виконання контрольних заходів.

9.3.1. Не пізніше ніж за 10 днів до початку проведення планових контрольних заходів керівництво суб'єкта контролю письмово повідомляє об'єкт контролю про дату початку проведення контрольного заходу.

9.3.2. Контрольні заходи мають проводитися тільки з відома керівництва об'єкта контролю.

9.3.3. За наявності взаєморозрахунків об'єкта контролю з будь-якими іншими суб'єктами господарювання, посадова особа суб'єкта контролю має право здійснювати контрольні заходи і на цих суб'єктах господарювання у межах визначеної теми контрольного заходу та власних повноважень.

9.3.4. За три робочих дні до закінчення визначеного терміну проведення контрольних заходів посадові особи суб'єкта контролю зобов'язані подати керівництву об'єкта контролю результати контрольного заходу для ознайомлення і підпису.

9.3.5. Результати контрольного заходу оформлюються довідкою або актом. У разі виявлення фактів незаконного або нецільового використання коштів і матеріальних цінностей чи інших порушень складається акт.

10. Права, обов'язки і відповідальність суб'єктів та об'єктів контролю.

10.1. Посадові особи Головного управління (суб'єкта контролю), уповноважені здійснювати контрольні заходи, мають право:

10.1.1. Отримувати всю інформацію та документацію щодо правових підстав, фінансово-економічних обґрунтувань, підготовки і ухвалення нормативно-правових, адміністративних, розпорядчих, інших актів і відомчих документів, що регулюють організаційно-розпорядчу та фінансово-господарську діяльність об'єкта контролю.

10.1.2. Отримувати від посадових осіб об'єкта контролю первинні бухгалтерські, фінансові документи, необхідні довідки, інформацію, статистичні відомості, бухгалтерсько-фінансові звіти, іншу документацію та письмові пояснення і заяви з питань, що постають під час проведення контрольного заходу.

10.1.3. Отримувати від посадових осіб об'єкта контролю нормативно-правові, організаційно-розпорядчі акти і відомчі документи (постанови, розпорядження, рішення, накази, положення, інструкції, порядки, стандарти, інструктивні листи тощо).

10.1.4. Робити копії або виписки з усіх без винятку документів які стосуються предмета контролю. Вимагати від посадових осіб об'єкта контролю копії і виписки з документів та інших матеріалів, складати на основі цих документів розрахунки. Достовірність копій, виписок, розрахунків підтверджує своїм підписом посадова особа об'єкта контролю.

10.1.5. Перевіряти виконання планів, кошторисів, правильність оформлення грошових, фінансових, бухгалтерських та інших документів, наявність коштів і цінностей. У разі виявлення ознак підробки чи інших зловживань, вживати заходи щодо збереження необхідних документи до закінчення проведення контрольних заходів.

10.1.6. З'ясовувати правильність проведення закупівель за бюджетні кошти товарів, робіт та послуг, а також придбання, зберігання, використання та списання на витрати сировини, палива, інших матеріальних цінностей, спожитої тепло- та електроенергії, повноту оприбуткування готової продукції та списання відходів. Вимагати від керівника об'єкта контролю здійснення контрольного вимірювання обсягів виконаних робіт чи контрольного запуску сировини у виробництво.

10.1.7. Вимагати від керівника об'єкта контролю проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, перевірки наявних коштів і розрахунків, у разі потреби опечатувати каси і касові приміщення, склади, комори, сховища, архіви.

10.1.8. Одержувати у встановленому порядку від третіх осіб довідки, копії документів та пояснення, пов'язані з операціями, що перевіряються.

10.1.9. Рекомендувати керівникам та іншим посадовим особам об'єкта контролю невідкладне усунення виявлених порушень, якщо обставини потребують негайного реагування, окремо зазначати про це в акті контрольного заходу.

10.1.10. У разі потреби, за рішенням керівництва, залучати до контрольного заходу на будь-якому етапі незалежних спеціалістів чи експертів.

10.2. Посадові особи, уповноважені здійснювати контрольні заходи, зобов'язані:

10.2.1. Дотримуватися принципів законності, конфіденційності, повноти об'єктивності, достовірності та доказовості результатів контрольного заходу.

10.2.2. Проводити контрольні заходи відповідно до затверджених плану та програми контрольного заходу за наявності доручення на їх проведення.

10.2.3. Не втручатися в оперативну діяльність об'єкта контролю, не оприлюднювати свої висновки до завершення контрольного заходу, відповідного оформлення результатів та їх розгляду Київським міським головою, Київською міською радою та її виконавчим органом (Київською міською державною адміністрацією).

10.2.4. Виявлені під час контрольного заходу факти порушень, обставини та причини їх скоєння відображати в акті контрольного заходу з долученням до нього відповідних документів, пояснень посадових осіб об'єкта контролю та інших обґрунтувань виявлених фактів.

10.2.5. В усіх випадках виявлення ознак підробки, зловживань та інших правопорушень отримувати від посадових, матеріально відповідальних та інших службових осіб об'єкта контролю докладні письмові пояснення обставин, мотивів, причин і умов учинення порушень, долучати їх до матеріалів контрольного заходу.

10.2.6. У разі відмови посадової або матеріально відповідальної особи об'єкта контролю від надання пояснень фіксувати цей факт в акті.

10.2.7. На будь-якій стадії контрольного заходу приймати від посадових, матеріально відповідальних та інших осіб об'єкта контролю подані з їх ініціативи усні та письмові заяви, зауваження, пояснення щодо предмета контрольного заходу.

10.2.8. За результатами контрольного заходу складати акт або довідку. Акт складається у разі виявлення порушень у трьох примірниках, з ним ознайомлюють посадових осіб об'єкта контролю під розписку. Один примірник акта залишається керівникові, а за його відсутності - іншій уповноваженій особі об'єкта контролю під розписку.

10.2.9. У разі відмови від підписання керівником або іншою відповідальною посадовою особою акта контрольного заходу зробити у ньому відповідний запис.

10.2.10. У разі незгоди керівника чи іншої посадової особи об'єкта контролю з фактами, викладеними в акті, запропонувати подати упродовж п'яти робочих днів письмові зауваження, провести їх перевірку і з результатами перевірки та висновками ознайомити зазначених посадових осіб. Зауваження та результати перевірки разом із висновками додати до довідки чи акта як невід'ємну частину.

10.2.11. У разі невиконання або неналежного виконання посадовою особою об'єкта контролю законних вимог посадової особи, уповноваженої проводити контрольний захід, скласти відповідний акт із зазначенням дати, часу, місця, відомостей про посадову особу, що припустилася таких дій, і письмово повідомити про це Київському міському голові, Київській міській раді, виконавчому органу Київради (Київську міську державну адміністрацію).

10.3. Права, обов'язки і відповідальність посадових осіб об'єкта контролю.

Права, обов'язки і відповідальність посадових осіб об'єкта контролю (далі - посадові особи об'єкта контролю) ґрунтуються на вимогах Стандартів державного фінансового контролю, цього Положення, інших актів законодавства. Посадові особи об'єкта контролю мають право:

10.3.1. Вимагати від посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, пред'явлення службового посвідчення або окремого доручення (розпорядження, рішення, протоколу та інше) на проведення контрольного заходу та відмовляти у проведенні контрольного заходу у разі його непред'явлення.

10.3.2. На будь-якому етапі контрольного заходу подавати посадовим особам, уповноваженим проводити контрольний захід, усні та письмові заяви, зауваження, пояснення з предмета цього заходу.

10.3.3. Вимагати від посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, один примірник акта (довідки, доповідної записки інше) контрольного заходу для ознайомлення, підписання та усунення виявлених порушень.

10.3.4. Подавати письмові зауваження до акта контрольного заходу у разі незгоди з викладеними фактами і вимагати розгляду їх посадовими особами, уповноваженими проводити контрольний захід, і складання додатка як невід'ємної частини акта.

10.3.5. Оскаржувати дії посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, перед керівником структурного підрозділу, відповідального за проведення контрольного заходу, чи керівництвом виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), або в суді у встановленому законодавством порядку.

10.4. Посадові особи об'єкта контролю зобов'язані:

10.4.1. Допускати посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, за наявності відповідного доручення, до проведення контрольного заходу.

10.4.2. Створювати необхідні умови для роботи посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, а саме: своєчасно надавати належну інформацію, матеріали, документи, пояснення; забезпечувати окремими приміщеннями із технічним оснащенням та засобами зв'язку.

10.4.3. На вимогу посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, надавати, з урахуванням вимог законодавства про державну таємницю, всю без винятку інформацію, документи та матеріали, у тому числі архівні, які стосуються діяльності посадових осіб та колегіальних органів об'єкта перевірки, про підготовку, розгляд, ухвалення та підписання нормативно-правових, організаційно-розпорядчих актів і відомчих документів (постанов, розпоряджень, рішень, наказів, положень, інструкцій, порядків, стандартів, інструктивних листів тощо), а також матеріали з питань виконання цих документів.

10.4.4. Надавати в межах предмета контрольного заходу всю без винятку інформацію, документи і матеріали про фінансово-господарську діяльність об'єкта контролю щодо використання бюджетних коштів, руху коштів, а також інших бюджетних ресурсів.

10.4.5. Надавати інші інформаційні матеріали - довідки, інформаційні бюлетені, статистичні відомості, бухгалтерсько-фінансові звіти тощо.

10.4.6 Надавати копії та виписки із документів, інших матеріалів, завіряти своїм підписом їх достовірність.

10.4.7. Сприяти посадовим особам суб'єкта контролю, уповноваженим проводити контрольний захід, у проведенні в разі потреби обстежень та огляду документів, матеріалів, приміщень, іншого майна об'єкта контролю, підписувати відповідні акти за результатами проведення зазначених дій.

10.4.8. На вимогу посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, проводити інвентаризацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, перевірку наявних коштів і розрахунків, не перешкоджати опечатуванню кас і касових приміщень, складів, комор, архівів, інших сховищ, вилученню документів, що вказують на факти або ознаки підробки, зловживання, поновлювати бухгалтерський облік та фінансову звітність за період, що контролюється.

10.4.9 Давати усні та письмові пояснення з предмета контрольного заходу, підтверджувати своїм підписом акт контрольного заходу. У разі незгоди із викладеними у ньому фактами і доказами, зробити відповідний письмовий запис.

10.4.10 За рекомендаціями посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, усувати виявлені порушення.

10.5. Посадові особи об'єкта контролю, у разі невиконання або неналежного виконання законних вимог посадових осіб, уповноважених проводити контрольний захід, порушення вимог цього Положення, інших актів законодавства, притягуються до відповідальності.

11. Головне управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представницькими органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян, правоохоронними органами та органами юстиції.

12. Начальник Головного управління призначається на посаду та звільняється з посади Київським міським головою в установленому порядку.

Головне управління має першого заступника та заступників, які за поданням начальника Головного управління призначаються на посаду і звільняються з посади Київським міським головою.

13. Начальник Головного управління:

13.1. Здійснює керівництво роботою Головного управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Головне управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступників начальника Головного управління, керівників його структурних підрозділів.

13.2. Розробляє структуру і штатний розпис Головного управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників.

13.3. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

13.4. Затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов'язки працівників Головного управління.

13.5. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Головного управління.

13.6. Здійснює підбір та розстановку кадрів, які призначаються на посади і звільняються з посад наказами начальника Головного управління.

13.7. Відповідає за професійну підготовку підпорядкованих йому працівників.

13.8. Забезпечує підготовку у межах своєї компетенції проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київського міського голови.

13.9. Звертається з поданнями до керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) та органів місцевого самоврядування щодо відповідного реагування стосовно посадових осіб, винних у порушенні законодавства України, рішень Київради, розпоряджень виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

13.10. Скликає у встановленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Головного управління.

13.11. Бере участь у засіданнях колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), нарадах у Київського міського голови, перших заступників, заступників голови виконавчого органу Київської міського ради (Київської міської державної адміністрації), засіданнях урядових і міжвідомчих комісій, рад, засіданнях колегій, нарадах, а також у роботі конференцій, семінарів та в інших заходах правоохоронних органів (за згодою їх керівників), які проводяться з питань, що належать до компетенції Головного управління.

14. Накази начальника Головного управління у разі порушення прав громадян, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій можуть бути оскаржені в судовому порядку.

15. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Головного управління, в межах Головного управління може утворюватися колегія у складі начальника Головного управління (голова колегії), заступників начальника Головного управління за посадою, а також інших працівників Головного управління.

До складу колегії можуть входити керівники інших підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), депутати Київради, представники правоохоронних органів, наукових та громадських організацій, інші особи.

Склад колегії затверджується Київським міським головою за поданням начальника Головного управління.

Рішення колегії реалізуються наказами начальника Головного управління.

16. Для вирішення окремих питань при Головному управлінні в межах його компетенції можуть створюватися ради і комісії. Склад цих рад, комісій та положення про них затверджує Київський міський голова за поданням начальника Головного управління.

Гранична чисельність працівників Головного управління затверджується розпорядженням Київського міського голови.

Видатки на утримання Головного управління, в тому числі на оплату праці його працівників, затверджуються у бюджеті міста Києва на відповідний рік.

Структура Головного управління затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Штатний розпис Головного управління в межах граничної чисельності й фонду оплати праці його працівників затверджується Київським міським головою, після проведення експертизи проекту штатного розпису Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

17. Майно Головного управління є комунальною власністю територіальної громади міста Києва і закріплене за ним на праві оперативного управління.

18. Ліквідація чи реорганізація Головного управління здійснюється за рішенням Київської міської ради в порядку, визначеному законодавством України.

Заступник міського голови - секретар Київради О.Довгий

"Хрещатик" N 113 (2908) від 8 серпня 2006 року