Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
24.06.2003 N 1121

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 161 від 08.02.20
18)

Про затвердження Положення про Департамент фінансів
виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)

(Назва із змінами, внесеними згідно з розпорядженням
Київської міської державної адміністрації
N 2113 від 28.11.2012)

(Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженнями
Київської міської державної адміністрації
N 1205 від 12.07.20
12
N 2113 від 28.11.2012)

Відповідно до рішення Київської міської ради від 20.06.2002 року N 28/28 "Про утворення виконавчого органу Київської міської ради та затвердження його структури і загальної чисельності":

1. Затвердити Положення про Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (додається).

(Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації N 2113 від 28.11.2012)

2. Затвердити структуру Головного фінансового управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (додається).

3. Подати в установленому порядку Положення про Головне фінансове управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на затвердження Київській міській раді.

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 27.02.2003 N 324 "Про затвердження Положення про Головне фінансове управління Київської міської державної адміністрації".

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації - начальника Головного фінансового управління Падалку В.М.

Виконуючий обов'язки голови І.Фоменко

Затверджено
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
24.06.2003 N 1121

(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 12.07.2012 N 1205)

Положення
про Департамент фінансів виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)

(Назва із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації N 2113 від 28.11.2012)

(У тексті Положення, крім пункту 2, слова "Головне управління"
у всіх відмінках замінено словом "Департамент" у відповідних
відмінках, слово "начальник" у всіх відмінках замінено
словом "директор" у відповідних відмінках згідно з
розпорядженням Київської міської державної
адміністрації
N 2113 від 28.11.2012)

1. Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковується голові Київської міської державної адміністрації, підзвітним та підконтрольним Київській міській раді, а з питань виконання функцій державної виконавчої влади - Міністерству фінансів України.

(Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації N 2113 від 28.11.2012)

2. Департамент є правонаступником реорганізованого відповідно до рішення Київської міської ради від 15.03.2012 N 198/7535 "Про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

(Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації N 2113 від 28.11.2012)

3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), іншими актами законодавства України, а також цим Положенням.

4. Департамент є місцевим фінансовим органом.

5. Основними завданнями Департаменту є:

5.1. Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території м. Києва.

5.2. Організація роботи, пов'язаної зі складанням прогнозу бюджету міста Києва на наступні за плановим два бюджетні періоди.

5.3. Організація роботи, пов'язаної із складанням та управлінням виконанням бюджету міста Києва, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету, виконання інших функцій, пов'язаних з управлінням коштами місцевого бюджету.

5.4. Забезпечення управління місцевим боргом.

5.5. Проведення разом з іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування аналізу фінансово-економічного стану міста Києва, перспектив його подальшого розвитку.

5.6. Забезпечення здійснення повноважень головного розпорядника бюджетних коштів.

6. Департамент відповідно до покладених на нього завдань у порядку та межах, визначених бюджетним законодавством України:

6.1. Організовує роботу, пов'язану із складанням проекту бюджету м. Києва на відповідний рік та наступні за плановим два бюджетні періоди, внесенням змін до бюджету м. Києва.

6.2. Складає та уточнює прогноз бюджету м. Києва на наступні за плановим два бюджетні періоди.

6.3. Прогнозує доходи бюджету м. Києва та проводить аналіз виконання доходної частини бюджету міста, контингенту надходжень доходів на території м. Києва.

6.4. Аналізує соціально-економічні показники розвитку міста та враховує їх під час складання проекту бюджету.

6.5. Запроваджує програмно-цільовий метод складання і виконання бюджету м. Києва та середньострокове бюджетне планування на місцевому рівні.

6.6. Визначає основні організаційно-методичні засади бюджетного планування, які використовуються для підготовки бюджетних запитів і розроблення проекту бюджету м. Києва та прогнозу бюджету м. Києва на наступні за плановим два бюджетні періоди, загальний рівень доходів, видатків і кредитування бюджету, дає оцінку обсягу фінансування бюджету для складання проекту бюджету м. Києва.

6.7. Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів на плановий і наступні за плановим два бюджетні періоди, встановлює термін та порядок їх подання.

6.8. Здійснює оцінку відповідності бюджетному законодавству бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, проектів зведених кошторисів для складання розпису бюджету м. Києва.

6.9. Здійснює аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, стосовно його відповідності меті, пріоритетності та ефективності використання бюджетних коштів.

6.10. Приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій проекту бюджету м. Києва перед поданням його на розгляд виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).

6.11. Готує пропозиції Київській міській раді про запровадження місцевих податків і зборів та корегування їх ставок відповідно до чинного законодавства України.

6.12. Визначає та забезпечує впровадження єдиних методологічних засад інформаційно-аналітичного забезпечення управління місцевими фінансами.

6.13. Складає проект рішення про бюджет м. Києва та розрахунки до нього і подає його на схвалення виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та за його дорученням подає проект бюджету Київській міській раді.

6.14. Здійснює підготовку аналітичних матеріалів до рішення про бюджет м. Києва.

6.15. Організовує співпрацю разом з органами Державної податкової служби України, органами Державної казначейської служби України, структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями щодо забезпечення надходження доходів до міського бюджету.

6.16. Здійснює в установленому порядку організацію та управління виконанням бюджету м. Києва, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету; здійснює розрахунки бюджету м. Києва з державним бюджетом України.

6.17. Складає розпис бюджету м. Києва згідно з бюджетними призначеннями та вносить зміни до нього, у тому числі в частині міжбюджетних трансфертів та вносить до нього зміни з метою забезпечення збалансованості надходжень та витрат бюджету м. Києва з дотриманням граничного обсягу річного дефіциту (профіциту) бюджету м. Києва.

6.18. Разом із головними розпорядниками бюджетних коштів затверджує паспорти бюджетних програм.

6.19. Затверджує лімітні довідки про бюджетні асигнування, що містять бюджетні призначення, та їх помісячний розподіл.

6.20. Здійснює передачу бюджетних призначень та перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), погоджений постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

6.21. Доводить до розпорядників бюджетних коштів форми зведених показників за мережею, штатними розписами і контингентами установ та одержувачів бюджетних коштів.

6.22. Перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з бюджету м. Києва.

6.23. Проводить експертизу та погоджує кошториси, плани асигнувань, структуру і штатні розписи структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районних в місті Києві державних адміністрацій.

6.24. Вчиняє організаційно-правові дії щодо здійснення місцевих внутрішніх та зовнішніх запозичень у межах, визначених рішенням про бюджет м. Києва.

6.25. Здійснює залучення позик на покриття тимчасових касових розривів бюджету міста Києва, отримання середньострокових позик та здійснює інші правові та організаційні дії, пов'язані з отриманням бюджетом коштів, в результаті яких виникають зобов'язання місцевого самоврядування перед кредиторами, та здійснює аналітичну та практичну роботу, яка направлена на поповнення бюджетних ресурсів міста за допомогою використання інструментів фінансового ринку, організовує роботу із взаємодії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з банківськими та іншими фінансово-кредитними інститутами, рейтинговими агенціями.

6.26. Здійснює управління місцевим боргом та гарантованим Київською міською радою боргом, зокрема:

6.26.1. В установленому порядку приймає участь у розробці та опрацюванні нормативно-правових актів з питань управління місцевим боргом.

6.26.2. Здійснює управління ризиками, пов'язаними з місцевим боргом.

6.26.3. Здійснює прогноз фінансування місцевого бюджету.

6.26.4. Здійснює оперативний облік місцевого та гарантованого Київською міською радою боргу.

6.26.5. Здійснює погашення та обслуговування місцевого боргу.

6.26.6. За рішенням Київської міської ради здійснює правочини з місцевим боргом, включаючи обмін, випуск, купівлю, викуп та продаж боргових зобов'язань територіальної громади міста Києва.

6.26.7. Здійснює заходи, спрямовані на підвищення привабливості інвестування в цінні папери м. Києва, і комплексні заходи з поліпшення кредитного рейтингу м. Києва.

6.26.8. Здійснює контроль за виконанням умов залучення, обслуговування і погашення боргів, відповідності визначеним в установленому порядку обсягам, строкам та умовам таких запозичень.

6.26.9. Здійснює реєстрацію боргових зобов'язань суб'єктів господарювання комунальної власності територіальної громади м. Києва, дозвіл на залучення яких надано Київською міською радою та/або погашення яких повністю або частково здійснюється за рахунок коштів бюджету м. Києва.

6.27. Погоджує здійснення суб'єктами господарювання комунальної власності територіальної громади м. Києва, у тому числі господарськими товариствами (крім банків), у статутному фонді яких територіальній громаді м. Києва належить 50 і більше відсотків акцій (часток, паїв), залучення кредитів (позик), надання гарантії або поручительства за такими зобов'язаннями.

6.28. Здійснює розміщення тимчасово вільних коштів бюджету м. Києва на депозитах або шляхом придбання державних цінних паперів, цінних паперів, емітованих Київською міською радою.

6.29. Готує та подає Київській міській раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету м. Києва та про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів бюджету м. Києва для прийняття рішення про внесення змін до бюджету.

6.30. Здійснює фінансування головних розпорядників бюджетних коштів бюджету м. Києва відповідно до помісячного розпису видатків.

6.31. Розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету м. Києва.

6.32. Визначає організаційно-методологічні засади оцінки ефективності бюджетних програм та здійснює оцінку виконання їх результативних показників та відповідності звітності головних розпорядників бюджетних коштів показникам, установленим рішенням про бюджет м. Києва.

6.33. Інформує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) та Київську міську раду про стан виконання бюджету м. Києва за кожний звітний період в установленому порядку.

6.34. Розглядає баланси і звіти про виконання кошторисів та планів використання коштів установ і організацій, які фінансуються з бюджету м. Києва.

6.35. Аналізує обсяги дебіторської та кредиторської заборгованостей, причини їх виникнення.

6.36. Формує проект рішення Київської міської ради про затвердження річного звіту про виконання бюджету м. Києва за попередній бюджетний період та інформацію про виконання бюджету м. Києва за попередній бюджетний період.

6.37. За рішенням Київської міської ради виступає головним розпорядником коштів бюджету м. Києва.

6.38. Забезпечує міжнародне співробітництво у межах своїх повноважень.

6.39. Проводить на базі статистичної і фінансової звітності, прогнозних розрахунків аналіз економічного і фінансового стану галузей економіки території, тенденції та динаміки розвитку різних форм власності, готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів.

6.40. Бере участь у формуванні та реалізації інвестиційних програм у місті Києві.

6.41. Бере участь у розробці пропозицій з удосконалення структури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районних в місті Києві державних адміністрацій, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

6.42. Розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій.

6.43. У межах своєї компетенції забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства.

6.44. Здійснює контроль та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів та установ і організацій, які фінансуються з бюджету м. Києва.

6.45. Приймає участь у визначенні та погодженні основних напрямів контрольно-ревізійної роботи органів Державної фінансової інспекції України у м. Києві.

6.46. Визначає пріоритетні напрями розвитку сфер, віднесених до відання Департаменту, та забезпечує виконання законодавства у цих сферах.

6.47. Забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Департаменту.

6.48. Виступає базою практики студентів вищих навчальних закладів, що здійснюють підготовку фахівців для фінансових органів.

6.49. Департамент з метою організації своєї діяльності:

6.49.1. Розробляє та подає в установленому порядку на розгляд виконавчому органові Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та Київській міській раді проекти актів цих органів.

6.49.2. В установленому порядку розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавства.

6.49.3. Готує в межах повноважень висновки і пропозиції до проектів законів, інших актів законодавства, які надходять на погодження від інших органів.

6.49.4. Організовує здійснення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації і контроль за здійсненням цих заходів в частині питань, що відноситься до його компетенції.

6.49.5. Здійснює державну політику у сфері охорони державної таємниці в межах своїх повноважень, передбачених Законом України "Про державну таємницю".

6.49.6. Забезпечує в межах повноважень здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням в Департаменті.

6.49.7. Здійснює добір кадрів в Департамент, формує кадровий резерв на відповідні посади, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Департаменту.

6.49.8. Організовує планово-фінансову роботу в Департаменті, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та вдосконалення бухгалтерського обліку, в межах компетенції та повноважень здійснює контроль та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів та установ ї організацій, які фінансуються з бюджету м. Києва.

6.49.9. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів в Департаменті.

6.49.10. Організовує розгляд звернень громадян з питань, пов'язаних із діяльністю Департаменту.

6.51. Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції управління, розробляє і подає на розгляд голові Київської міської державної адміністрації пропозиції щодо вдосконалення законодавства.

6.50. Здійснює інші функції та повноваження, пов'язані з виконанням покладених на нього завдань.

7. Департамент має право:

7.1. Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів Державної казначейської служби України, органів Державної податкової служби України, суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності і підпорядкування матеріали, необхідні для розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту.

7.2. В установленому порядку та у межах своєї компетенції застосовувати заходи впливу до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними порушення бюджетного законодавства.

7.3. Одержувати від установ банків та органів Державної казначейської служби України відомості про рахунки підприємств, установ і організацій, що фінансуються з бюджету м. Києва.

7.4. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, організацій та установ, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту.

7.5. Скликати наради, проводити семінари з питань, що належать до компетенції Департаменту.

7.6. Одержувати в установленому законодавством порядку від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, розпорядників бюджетних коштів інформацію про здійснення ними внутрішнього фінансового контролю і внутрішнього аудиту.

7.7. Здійснювати координацію діяльності підпорядкованих Департаменту комунальних підприємств.

7.8. За дорученням представляти інтереси Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в судових органах.

7.9. Департамент має також інші права, передбачені чинним законодавством України.

8. Департамент під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з постійними комісіями Київради, структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями, центральними та місцевими органами державної виконавчої влади органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами й організаціями.

9. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади в установленому порядку за погодженням з Міністерством фінансів України.

Кваліфікаційні вимоги до директора Департаменту визначаються відповідно до законодавства України.

Стаж роботи за фахом у державній службі (органах місцевого самоврядування) на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 4 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.

10. Директор Департаменту може мати першого заступника та заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади в установленому порядку за погодженням з Міністерством фінансів України.

Кваліфікаційні вимоги до першого заступника та заступників директора Департаменту визначаються відповідно до законодавства України.

11. Директор Департаменту:

11.1. Здійснює керівництво діяльністю Департаменту, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Департамент завдань, розподіляє повноваження та визначає ступінь відповідальності заступників директора Департаменту.

11.2. Затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту і посадові інструкції працівників Департаменту.

11.3. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису на утримання Департаменту.

11.4. Затверджує розпис доходів, видатків, фінансування та кредитування бюджету м. Києва на рік і у разі не затвердження бюджету - тимчасовий розпис на відповідний період.

11.5. Забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.

11.6. Затверджує інструкцію про підготовку бюджетних запитів, порядок складання, затвердження, уточнення розпису бюджету та інших документів, що використовуються при плануванні та уточненні бюджету.

11.7. За дорученням Київської міської ради підписує угоди щодо здійснення місцевих запозичень, залучення кредитів (позик) на покриття тимчасових касових розривів бюджету міста Києва, отримання середньострокових кредитів (позик) та здійснює інші правові та організаційні дії, пов'язані з отриманням бюджетом коштів, в установленому порядку надає гарантії, укладає договори поруки, застави майнових прав на грошові надходження, та здійснює інші правові дії щодо отримання, обслуговування та повернення залучених коштів.

11.8. Призначає на посаду і звільняє з посади працівників Департаменту.

11.9. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

Накази Департаменту, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації у Департаменті юстиції у місті Києві у встановленому порядку.

Накази, які є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, видаються та оприлюднюються у порядку, встановленому законодавством України.

11.10. Погоджує штатні розписи та кошториси видатків на утримання фінансових управлінь районних в місті Києві державних адміністрацій.

11.11. Погоджує призначення на посади та звільнення з посад директорів та заступників директорів фінансових управлінь районних в місті Києві державних адміністрацій.

11.12. Укладає від імені адміністрації Департаменту колективний договір з трудовим колективом Департаменту.

11.13. Приймає участь у нарадах, конференціях, семінарах, інших заходах з питань, пов'язаних із функціями та повноваженнями Департаменту.

11.14. Забезпечує комплексне вирішення питань роботи з керівниками комунальних підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та підпорядковані Департаменту, вносить пропозиції щодо призначення і звільнення їх керівників. Відповідає за підготовку, своєчасне погодження та укладання контрактів з директорами підпорядкованих підприємств. Здійснює аналіз виконання умов та показників укладених контрактів з керівниками цих підприємств, забезпечення своєчасного продовження та розірвання контрактів.

11.15. Погоджує призначення на посаду та звільнення з посади керівників комунальних підприємств, діяльність яких належить до компетенції Департаменту та які передані до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій.

11.16. Здійснює інші повноваження, що випливають із цього Положення.

12. У Департаменті для погодженого вирішення питань, що належить до його компетенції, може утворюватися колегія у складі директора Департаменту (голова колегії), його заступників, а також інших керівних працівників Департаменту та фінансових управлінь районних в м. Києві державних адміністрацій.

До складу колегії можуть входити депутати Київської міської ради, керівники інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування (з правом дорадчого голосу).

Склад колегії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за поданням директора Департаменту.

Рішення колегії провадяться в життя наказами директора Департаменту.

13. Департамент утримується за рахунок коштів бюджету м. Києва.

Гранична чисельність працівників Департаменту та штатний розпис Департаменту затверджується розпорядженням Київського міського голови.

Кошторис і штатний розпис Департаменту затверджується Київським міським головою після попередньої їх експертизи у Головному фінансовому управлінні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Структура Департаменту затверджується в установленому порядку.

14. Майно Департаменту є комунальною власністю територіальної громади міста і закріплене за ним на праві оперативного управління.

15. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків та Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

Місцезнаходження Департаменту: м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36.

16. Припинення Департаменту, як юридичної особи, здійснюється за рішенням Київської міської ради в порядку, визначеному законодавством України.

Заступник голови - керівник апарату О.Пузанов

(Положення у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації N 1205 від 12.07.2012)

Затверджено
Розпорядження
Київської міської
державної адміністрації
24.06.2003 N 1121

Структура
Головного фінансового управління виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації)

Начальник Головного фінансового управління.

Перший заступник начальника Головного фінансового управління.

Заступник начальника Головного фінансового управління - начальник управління по бюджету.

Заступник начальника Головного фінансового управління - начальник управління бюджетних програм охорони здоров'я.

Заступник начальника Головного фінансового управління - начальник управління фінансів виробничої сфери.

Заступник начальника Головного фінансового управління - начальник управління фінансових ринків та запозичень.

Управління по бюджету:

- бюджетний відділ;

- відділ планування доходів бюджету та аналізу його виконання.

Управління бюджетних програм охорони здоров'я:

- відділ бюджетних програм охорони здоров'я;

- відділ контролю за станом проведення розрахунків за теплоенергоносії.

Управління фінансів виробничої сфери:

- відділ фінансів комунальної сфери;

- відділ фінансів житлового господарства та транспорту;

- відділ фінансів капітального будівництва.

Управління фінансових ринків та запозичень.

Управління бюджетних програм освіти, культури, молодіжної політики, фізкультури та спорту.

Управління бюджетних програм соціального захисту.

Управління бухгалтерського обліку та звітності:

- відділ виконання місцевих бюджетів;

- відділ методології бухгалтерського обліку та контролю за виконанням кошторису видатків управління.

Управління кадрів та фінансів правоохоронних органів.

Відділ фінансів місцевих органів влади і управління.

Відділ комп'ютерних систем та інформаційних технологій.

Загальний відділ.

Керівник апарату Б.Стичинський