Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ
06.07.2012 N 1018/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
10 липня 2012 р. за N 1165/21477

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства юстиції України
N 1079/5 від 11.04.20
16)

Про внесення змін до наказу
Міністерства юстиції України
від 17 квітня 2002 року N 30/5

Відповідно до пункту 4 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року N 395, пункту 4 Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року N 401, наказую:

1. Внести до наказу Міністерства юстиції України від 17 квітня 2002 року N 30/5 "Про затвердження Типового положення про районний, районний у місті, міський (міста обласного значення) відділ реєстрації актів цивільного стану", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17 квітня 2002 року за N 371/6659 (із змінами), таку зміну:

у заголовку та пункті 1 наказу слова "районний, районний у місті, міський (міста обласного значення) відділ реєстрації актів цивільного стану" замінити словами "відділ державної реєстрації актів цивільного стану районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного, міжрайонного управління юстиції".

2. Затвердити Зміни до Типового положення про відділ державної реєстрації актів цивільного стану районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17 квітня 2002 року N 30/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2002 року за N 371/6659 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 22 квітня 2008 року N 643/5), що додаються.

3. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".

4. Державній реєстраційній службі (Єфіменко Л.В.) довести цей наказ до відома головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві і Севастополі.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту взаємодії з органами влади Зеркаль О.В.

6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр О.Лавринович

Затверджено
Наказ Міністерства юстиції
України
06.07.2012 N 1018/5

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
10 липня 2012 р. за N 1165/21477

Зміни
до Типового положення про відділ
державної реєстрації актів цивільного стану
районного, районного у місті, міського
(міста обласного значення),
міськрайонного управління юстиції

1. Назву після слова "міськрайонного" доповнити словом ", міжрайонного".

2. Пункт 1 викласти в такій редакції:

"1. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану (далі - відділ) є структурним підрозділом реєстраційної служби районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного, міжрайонного управління юстиції (далі - реєстраційна служба управління юстиції), який реалізує повноваження Державної реєстраційної служби України (далі - Укрдержреєстр) у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

Відділ безпосередньо підпорядковується начальнику реєстраційної служби управління юстиції.

У разі нестворення реєстраційної служби районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного, міжрайонного управління юстиції відділ безпосередньо підпорядковується начальнику реєстраційної служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі і є структурним підрозділом районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного, міжрайонного управління юстиції.

У разі нестворення міського управління юстиції в містах обласного значення, містах Києві та Севастополі відділ безпосередньо підпорядковується начальнику реєстраційної служби Головного управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.

Відділ створюється, реорганізується та ліквідується відповідно до наказу Міністерства юстиції України.".

3. Пункт 2 викласти в такій редакції:

"2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, іншими актами законодавства, а також наказами Укрдержреєстру, головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного, міжрайонного управління юстиції.".

4. У пункті 4:

4.1. У підпункті 4.7 слова "веб-сайті Міністерства юстиції України" замінити словами "веб-сайті Укрдержреєстру".

4.2. У підпункті 4.12 слова "а в разі неможливості їх видачі -" виключити.

4.3. Підпункт 4.15 після слова "звернення" доповнити словами "та інформаційні запити".

5. Пункт 7 викласти в такій редакції:

"7. Керівник відділу (заступник начальника реєстраційної служби відповідного управління юстиції - начальник відділу, начальник відділу) призначається на посаду та звільняється з посади начальником Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в області, містах Києві та Севастополі за поданням начальника реєстраційної служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в області, містах Києві та Севастополі після погодження із заступником начальника реєстраційної служби - начальником відділу, начальником відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в області, містах Києві та Севастополі і з начальником реєстраційної служби районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного, міжрайонного управління юстиції.

Начальником відділу може бути громадянин України, який має повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра та стаж роботи у сфері правової діяльності на державній службі на посаді головного спеціаліста чи в інших сферах управління не менше 3 років.".

6. Пункт 9 викласти в такій редакції:

"9. Відділ утримується за рахунок коштів Державного бюджету України.".

В.о. директора Департаменту взаємодії з органами влади С.В.Мартиненко