Документ втратив чиннiсть!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 27 червня 2012 р. N 590
Київ

(Постанова втратила чинність на підставі Постанови
Кабінету Міністрів України
N 71 від 5 березня 2014
р.)

Про затвердження Державної цільової соціальної
програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Державну цільову соціальну програму забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки (далі - Програма), що додається.

2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі включати щороку за поданням Міністерства надзвичайних ситуацій визначені Програмою завдання і заходи до проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.

3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям привести у відповідність з Програмою галузеві і регіональні програми забезпечення пожежної безпеки.

4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, які визначені виконавцями Програми, подавати щороку до 10 лютого Міністерству надзвичайних ситуацій інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 30 березня Кабінетові Міністрів України.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2012 р. N 590

Державна цільова соціальна Програма
забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки

Мета Програми

Метою Програми є забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об'єктів, об'єктів підвищеної небезпеки, об'єктів з масовим перебуванням людей (далі - об'єкти) та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Розв'язання проблеми забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному поетапному вирішенні проблемних питань у сфері пожежної безпеки шляхом впровадження організаційних засад функціонування системи протипожежного захисту на всіх рівнях, підвищення ефективності управління з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення пожежної безпеки, удосконалення законодавчої, науково-технічної і ресурсної бази, що сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки в населених пунктах та на об'єктах.

Можливі два варіанти розв'язання проблеми.

Перший варіант полягає у виконанні визначених законодавством завдань у сфері пожежної безпеки та задоволенні потреб сьогодення у забезпеченні функціонування діючих структур пожежної охорони в рамках наданих повноважень.

Реалізація зазначеного варіанта істотно не поліпшить рівень пожежної безпеки в державі.

Другий варіант передбачає впровадження програмного підходу до формування політики у сфері пожежної безпеки на середньострокову перспективу, що дасть змогу:

залучити до розв'язання проблеми пожежної безпеки додаткові джерела фінансування, не заборонені законодавством;

збільшити кількість підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони в населених пунктах, що сприятиме створенню з урахуванням досвіду європейських держав умов для розширення у майбутньому зон (територій) обслуговування добровільними протипожежними формуваннями та зменшенню фінансового навантаження на національну економіку;

підвищити рівень захисту від пожеж об'єктів та населених пунктів.

Отже, оптимальним є другий варіант, реалізація якого дасть змогу істотно підвищити стан пожежної безпеки в державі.

У рамках виконання Програми передбачається здійснити заходи за такими основними напрямами:

підвищення ефективності управління та внесення змін до відповідних законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;

постійне оновлення основної і спеціальної пожежної техніки та обладнання у підрозділах державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони;

розроблення нових зразків пожежної техніки з удосконаленими технічними характеристиками, що відповідають міжнародним вимогам, та їх виробництво;

підвищення рівня захищеності сільських населених пунктів і об'єктів аграрного та промислового сектору економіки;

технічне переоснащення виробничого комплексу шляхом впровадження новітніх наукових досягнень, оснащення небезпечних виробництв сучасними автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих електричних мереж, особливо атомних електростанцій, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних споруд.

Програму передбачається виконувати двома етапами.

На першому етапі (2012 рік) планується шляхом удосконалення законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки запровадити додатковий механізм реалізації державної політики у зазначеній сфері, що в подальшому за умови належного фінансування на другому етапі (2013-2015 роки) сприятиме виконанню завдань та здійсненню заходів, передбачених Програмою.

Державний замовник та виконавці заходів Програми наведені у додатку 1.

Завдання і заходи

Завдання і заходи з визначенням обсягів та джерел фінансування (зроблено за роками) виконання Програми, що наведені в додатку 2, спрямовані на підвищення ефективності державного управління та діяльності із запобігання виникненню пожеж та організації пожежогасіння.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу:

створити ефективну багаторівневу систему управління діяльністю суб'єктів господарювання щодо забезпечення пожежної безпеки;

привести протипожежний стан об'єктів та населених пунктів у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;

забезпечити високий рівень протипожежного захисту сільських населених пунктів, територій і об'єктів природно-заповідного фонду;

знизити ризик виникнення пожеж та загроз, пов'язаних з пожежами, створити сприятливі соціальні умови життєдіяльності населення, зменшити вплив небезпечних факторів пожеж на навколишнє природне середовище;

зменшити кількість пожеж, загиблих і травмованих людей, економічних втрат та матеріальних збитків;

своєчасно виявляти осередки загорянь, оповіщувати про них населення та підрозділи пожежної охорони, видаляти продукти горіння із застосуванням систем протипожежного захисту;

забезпечити мінімальний час прибуття пожежних підрозділів до місця імовірної пожежі за рахунок оптимальної їх дислокації у містах та сільській місцевості;

забезпечити виробництво вогнегасних речовин в обсязі, необхідному для локалізації та ліквідації пожеж, і подачу води до осередків пожеж від пожежних гідрантів, внутрішніх протипожежних водогонів, природних і штучних водоймищ, інших інженерних споруд водопостачання.

Очікувані результати виконання Програми наведено в додатку 3.

За оцінкою фахівців, за останні 10 років загальний збиток від пожеж зріс на 32 відсотки без урахування індексу інфляції, тож невжиття невідкладних заходів до поліпшення стану протипожежного захисту об'єктів та населених пунктів може призвести до загальних економічних збитків від пожеж за 2012-2015 роки на суму близько 29082,7 млн. гривень.

Результат обчислення суми збитків 29082,7 млн. гривень з витратами на виконання завдань і заходів Програми 876,92 млн. гривень свідчить про ефективність Програми.

Обсяги та джерела фінансування

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел, передбачених законом.

Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 876,92 млн. гривень, з них 236,08 млн. - за рахунок державного бюджету, 569,96 млн. - за рахунок місцевих бюджетів та 70,88 млн. гривень - за рахунок інших джерел.

Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік.

Додаток 1
до Програми

Паспорт
Державної цільової соціальної програми забезпечення
пожежної безпеки на 2012-2015 роки

1. Концепцію Програми схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. N 2348.

2. Програму затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 р. N 590.

3. Державний замовник - МНС.

4. Керівник Програми - Голова Держтехногенбезпеки.

5. Виконавці заходів Програми - МНС, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

6. Строк виконання - 2012-2015 роки.

7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування

Джерела фінансування  Обсяг фінансування, млн. гривень  У тому числі за роками 
2012  2013  2014  2015 
Державний бюджет  236,084977    71,847325  83,873182  80,36447 
Місцеві бюджети  569,961566    108,781437  235,533987  225,646142 
Інші джерела  70,8784    18,331  23,8042  28,7432 
Усього  876,924943    198,959762  343,211369  334,753812 

Додаток 2
до Програми

Завдання і заходи
з виконання Державної цільової соціальної програми
забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки

Найменування завдання  Найменування показника  Значення показника  Найменування заходу  Відповідальні за виконання  Джерела фінансування  Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень  У тому числі за роками 
усього  за роками  2012  2013  2014  2015 
2012  2013  2014  2015 
1. Організаційне забезпечення пожежної безпеки              1) проведення аналізу стану забезпечення пожежної безпеки в кожному регіоні, населеному пункті, на підприємствах, в установах та організаціях, розроблення за результатами такого аналізу комплексного плану заходів із запобігання пожежам та загибелі на них людей  міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації  за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади           
Мінкультури  державний бюджет  3,9    1,2  1,3  1,4 
              2) проведення аналізу протипожежних норм та у разі потреби внесення до них необхідних змін з урахуванням сучасних вимог протипожежного захисту будівель та споруд  МНС,
Мінрегіон,
Мінагрополітики,
Міненерговугілля,
Мінінфраструктури,
Держводагентство,
Укравтодор,
МВС 
за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади           
              3) розроблення з урахуванням Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки галузевих та регіональних програм, спрямованих на підвищення рівня протипожежного захисту населених пунктів та об'єктів, забезпечення будівництва та реконструкції пожежних депо, інших об'єктів пожежної охорони відповідно до вимог нормативно-правових актів  міністерства,
інші центральні органи виконавчої влади,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації 
за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади           
              4) забезпечення ведення щорічної звітності на підставі адміністративних даних про кількість пожеж та їх наслідки в кожному регіоні, населеному пункті, на підприємствах, в установах та організаціях шляхом:  -"-  -"-           
              збирання, узагальнення та оброблення статистичних даних про пожежі та їх наслідки  МНС,
Держстат 
державний бюджет  0,186    0,062  0,062  0,062 
              прогнозування стану з пожежами в державі і підготовка відповідних аналітичних та інформаційних матеріалів  МНС  -"-  0,0183    0,0061  0,0061  0,0061 
              5) здійснення щороку згідно із законодавством контролю за відповідністю продукції, що реалізується через торговельну мережу, вимогам пожежної безпеки та за діяльністю випробувальних лабораторій (центрів), які проводять випробування такої продукції  Держспоживінспекція,
МНС 
за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади           
              6) забезпечення подальшого розвитку методичної та експериментальної бази для вивчення дослідно-випробувальними лабораторіями МНС питання щодо виникнення пожеж шляхом надання  МНС  державний бюджет  0,054    0,018  0,018  0,018 
              таким лабораторіям науково-методичної допомоги у виконанні робіт з дослідження пожеж, проведення метрологічної атестації випробувального обладнання та порівняльних випробувань               
              7) утворення та забезпечення функціонування служб пожежної безпеки в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях  міністерства, інші центральні органи виконавчої влади             
                ДКА  -"-  0,5    0,1  0,2  0,2 
                Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації  -"-  0,75    0,25  0,25  0,25 
                Генеральна прокуратура України  -"-  0,5    0,1  0,2  0,2 
  кількість підрозділів  933    13  458  462  8) утворення та забезпечення функціонування підрозділів місцевої пожежної охорони  облдержадміністрації:             
    40      20  20    Вінницька  місцевий бюджет  4,9456      2,4728  2,4728 
          Волинська  -"-  2,8      1,4  1,4 
    59      21  38    Донецька  -"-  14,9436      6,2768  8,6668 
    30      17  13    Закарпатська  -"-  9,991      6,14  3,851 
    10        Запорізька  -"-  5,5      2,75  2,75 
    96      47  49    Івано-Франківська  -"-  11,14      5,42  5,72 
    51      24  27    Київська  -"-  7,7      3,8  3,9 
    153      76  77    Кіровоградська  -"-  17,038      8,519  8,519 
    40      20  20    Луганська  місцевий бюджет  10,9456      5,4728  5,4728 
          Львівська  -"-  0,6      0,4  0,2 
    23      13  10    Миколаївська  -"-  4,6102      2,7362  1,874 
    270      135  135    Одеська  -"-  54,64      27,32  27,32 
    26      18    Полтавська  -"-  2,8      2,2  0,6 
    32      16  16    Рівненська  -"-  5,184      2,592  2,592 
    10        Сумська  -"-  1,32      0,66  0,66 
          Тернопільська  -"-  1,16      0,58  0,58 
    51    13  19  19    Херсонська  -"-  12,275    2,3  4,9875  4,9875 
    14        Черкаська  -"-  1,8      0,9  0,9 
          Чернівецька  -"-  0,4      0,2  0,2 
    10        Чернігівська  -"-  0,7      0,35  0,35 

  кількість будинків та споруд  1324    400  450  474  9) приведення шляхів евакуації, автоматичних систем протипожежного захисту, систем оповіщення населення про пожежу, електрообладнання будівель та споруд міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки  міністерства, інші центральні органи виконавчої влади             
    42    12  14  16    Держземагентство  державний бюджет  2,1    0,6  0,7  0,8 
    720    240  240  240    Генеральна прокуратура України  -"-  30    10  10  10 
    57    14  21  22    МВС  -"-  2,85    0,7  1,05  1,1 
    10      Служба зовнішньої розвідки  -"-  0,5    0,15  0,15  0,2 
    28    10  10    Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації  -"-  1,4    0,4  0,5  0,5 
    209    58  66  85    Мінфін  -"-  10,45    2,9  3,3  4,25 
          МЗС  державний бюджет  0,1    0,05  0,05   
    80    20  30  30    ДПтС  -"-    1,5  1,5 
        Фонд державного майна  -"-  0,2    0,05  0,05  0,1 
    161    40  60  61    Національна академія наук  -"-  8,05    3,05 
    10      Держспецтрансслужба  -"-  0,5    0,15  0,15  0,2 
                ДКА  -"-  3,7    1,2  1,2  1,3 
                Держстат  -"-  0,2    0,05  0,05  0,1 
                Держкомтелерадіо  -"-  0,5    0,15  0,15  0,2 
                Мінкультури  -"-  1,4    0,4  0,5  0,5 
                Нацкомфінпослуг  -"-  0,252    0,063  0,121  0,068 
                Мінкультури,
Держкіно 
-"-  1,7      1,7   
                державне підприємство "Севастопольський морський рибний порт”  інші джерела  0,6904    0,221  0,2292  0,2402 
                державне підприємство "Керченський морський порт”  -"-  0,4    0,014  0,044  0,342 
                Мінагрополітики,
Держрибагентство 
державний бюджет  0,59    0,59     
            Мінсоцполітики  -"-  0,78      0,78   
  кількість приміщень  2270    612  825  833  10) приведення шляхів евакуації, автоматичних систем протипожежного захисту, систем оповіщення людей про пожежу, електрообладнання будівель та споруд центральних державних архівів, Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів в областях, архівних відділів райдержадміністрацій,  Укрдержархів,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, райдержадміністрації, міськради, районні ради 
           
              міських рад та трудових архівів у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки, а саме:  Укрдержархів  державний бюджет   
      Державного архіву  Рада міністрів Автономної Республіки  державний бюджет  1,6685    0,6674  0,6674  0,3337 
    51    13  22  16  архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад  Крим райдержадміністрації, міськради, районні ради  місцевий бюджет  0,82764    0,11137  0,434885  0,281385 
        Вінницька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,006    0,244  0,3755  0,3865 
83    25  18  40  місцевий бюджет  0,892496    0,213884  0,194549  0,484063 
        Волинська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,905    0,014  0,324  0,567 
50    20  20  10  місцевий бюджет  0,0746    0,0224  0,023525  0,028675 
        Дніпропетровська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,5991    0,1727  0,1485  0,2779 
      місцевий бюджет  0,06      0,06   
        Донецька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,5036    0,463  0,5228  0,5178 
107    25  40  42  місцевий бюджет  1,76033    0,18727  0,61084  0,96222 
          Житомирська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,591    0,49  0,101   
54    13  20  21  місцевий бюджет  0,9967    0,09659  0,40644  0,49367 
    16      Закарпатська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,59691    0,38045  0,0657  0,15076 
    37    10  18    місцевий бюджет  1,06095    0,0265  0,0974  0,93705 
   
      архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад  Запорізька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, райради  державний бюджет  1,6308    0,6737  0,6077  0,3494 
88    21  32  35  місцевий бюджет  0,7388    0,1792  0,27775  0,28185 
        Івано-Франківська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,107    0,002  0,104  0,001 
31    10  12  місцевий бюджет  1,6689    0,1689  0,5918  0,9082 
    16      Київська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,712    0,028  0,035  1,649 
140    45  50  45  місцевий бюджет  7,6    3,24  2,36 
        Кіровоградська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,9499    0,1517  0,2402  0,558 
98    25  38  35  місцевий бюджет  0,830205    0,2215  0,33195  0,276755 
        Луганська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,318    0,346  0,486  0,486 
115    29  48  38  місцевий бюджет  0,444333    0,060789  0,212599  0,170945 

    16      Львівська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,419    0,098  0,196  0,125 
55    14  21  20  місцевий бюджет  0,576356    0,161284  0,214548  0,200524 
        Миколаївська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,066167    0,561415  0,252812  0,25194 
92    23  36  33  місцевий бюджет  3,470615    0,896942  1,360645  1,213028 
    12      Одеська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,944    0,11  0,407  0,427 
132    44  44  44  місцевий бюджет  3,2094    0,7195  1,1176  1,3723 
      архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад  Полтавська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,464    0,116  0,174  0,174 
100    25  37  38 
місцевий бюджет  1,0927    0,2806  0,3706  0,4415 
            Рівненська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,31      1,31   
    місцевий бюджет  0,003      0,001  0,002 
        Сумська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,072    0,086  0,843  0,143 
100    25  37  38  місцевий бюджет  0,338    0,074  0,132  0,132 
        Тернопільська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  2,99    0,75  1,49  0,75 
72    18  27  27  місцевий бюджет  3,9632    0,7408  1,6112  1,6112 
        Харківська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  3,4612    0,896  1,6702  0,895 
132    33  49  50  місцевий бюджет  4,552791    0,864678  1,638676  2,049438 
        Херсонська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,7212    0,48506  0,61777  0,61837 
68    16  22  30  місцевий бюджет  1,02534    0,2887  0,30162  0,43502 
        Хмельницька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,451    0,661  0,395  0,395 
184    46  69  69  місцевий бюджет  1,552    0,37  0,595  0,587 
        Черкаська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  0,103    0,013  0,044  0,046 
22    11  місцевий бюджет  0,5458    0,07189  0,13242  0,34149 
        Чернівецька облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  1,185    0,385  0,345  0,455 
48    15  16  17  місцевий бюджет  0,02376    0,00154  0,00559  0,01663 
    28    10  11    Чернігівська облдержадміністрація, райдержадміністрації, міськради, районні ради  державний бюджет  2,836    0,268  1,268  1,3 
100    30  35  35  місцевий бюджет  1,0811    0,1815  0,4094  0,4902 
        Севастопольська міськдержадміністрація, райдержадміністрації  державний бюджет  0,151    0,0375  0,076  0,0375 
16    місцевий бюджет  0,22695    0,053  0,05025  0,1237 
        Київська міськдержадміністрація, райдержадміністрації  державний бюджет  0,5177    0,1277  0,1888  0,2012 
40    10  15  15  місцевий бюджет  0,044    0,011  0,0165  0,0165 
              11) заміна автоматичних систем газового пожежогасіння  Міненерговугілля  державний бюджет   
інші джерела  30    10  15 
  кількість будинків  1047    307  375  365  12) приведення у робочий стан інженерного обладнання систем протипожежного захисту висотних будинків і будинків підвищеної поверховості, забезпечення належного функціонування таких систем, створення спеціалізованих дільниць з їх ремонту та технічного обслуговування  обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації             
                облдержадміністрації:             
    11      Вінницька  місцевий бюджет  3,29    0,674  1,293  1,323 
            Волинська  -"-  0,197      0,197   
    48    12  18  18    Дніпропетровська  -"-    2,25  2,875  2,875 
    171    43  65  63    Донецька  -"-  20,78    5,42  7,62  7,74 
          Житомирська  місцевий бюджет  1,198    0,6  0,598   
          Закарпатська  -"-  1,2      0,6  0,6 
    63    18  21  25    Запорізька  -"-  8,1    2,5  2,75  2,85 
        Івано-Франківська  -"-  1,128    0,188  0,564  0,376 
    69    22  23  24    Київська  -"-  8,25    2,666  2,666  2,918 
        Кіровоградська  -"-  0,87    0,29  0,29  0,29 
    53    16  18  19    Луганська  -"-  10,3    3,2  3,5  3,6 
    42    11  15  16    Львівська  -"-  7,98    2,09  2,85  3,04 
    42    11  21  10    Миколаївська  -"-  7,08    2,09  3,09  1,9 
    40    13  13  14    Одеська  -"-  6,3    2,07  2,07  2,16 
    17      Полтавська  -"-  3,23    0,95  1,14  1,14 
        Рівненська  -"-  2,32    0,58  1,16  0,58 
    40    10  15  15    Сумська  -"-  6,79    2,09  2,35  2,35 
        Тернопільська  -"-  1,16    0,29  0,58  0,29 
    23    10    Херсонська  -"-  6,38    1,16  2,32  2,9 
    22      Хмельницька  -"-  6,18    2,03  2,03  2,12 
    14      Чернігівська  -"-  2,85    0,71  1,07  1,07 
    62    20  21  21    Севастопольська міськдержадміністрація  -"-  3,101    1,033  1,034  1,034 
  кількість секцій  1204    416  391  397    Київська міськдержадміністрація  державний бюджет  71,9    25,8  23  23,1 
  кількість об'єктів  859    246  303  310  13) оснащення небезпечних виробництв сучасними автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих електричних мереж, особливо атомних електростанцій, метрополітенів, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних споруд  міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації             
    17      комунальне підприємство "Дніпропетровський метрополітен”  -"-  4,66    1,06  1,8  1,8 

                облдержадміністрації:             
    185    40  73  72    Закарпатська  місцевий бюджет  2,5    0,7  0,9  0,9 
    139    45  47  47    Кіровоградська  -"-  2,506    0,798  0,854  0,854 
    17      Київська  -"-  0,53    0,16  0,18  0,19 
    62    20  21  21    Сумська  -"-  0,8    0,2  0,3  0,3 
    239    72  80  87    Херсонська  -"-  3,585    0,78  1,35  1,455 
    200    60  70  70    Чернівецька  за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних місцевих органів виконавчої влади           
  кількість пожежних гідрантів, водоймищ, водонапірних веж  16856    5267  8133  3456  14) проведення аналізу стану протипожежного водопостачання міст, селищ міського типу, об'єктів та здійснення комплексу заходів щодо приведення стану пожежних гідрантів, водоймищ, водонапірних веж у відповідність з вимогами нормативно-правових актів  центральні органи виконавчої влади, облдержадміністрації             
        Держспецтрансслужба  державний бюджет  0,063    0,021  0,014  0,028 
                облдержадміністрації:             
    884    221  442  221    Вінницька  місцевий бюджет  2,8112    0,7028  1,4056  0,7028 
                Житомирська  -"-  3,3565    0,8772  1,6682  0,8111 
    3966    1048  1855  1063    Закарпатська  -"-  20,209    6,483  7,194  6,532 
    257    65  132  60    Запорізька  -"-  1,808    0,46  0,938  0,41 
    1280    320  640  320    Дніпропетровська  -"-  3,996    0,999  1,998  0,999 
    1545    385  772  388    Донецька  -"-  5,7    1,438  2,862  1,4 
    120    30  60  30    Івано-Франківська  -"-  1,174    0,293  0,586  0,295 
                Кіровоградська  -"-  3,432    0,858  1,716  0,858 
    1120    280  560  280    Львівська  -"-  1,56    0,39  0,78  0,39 
    640    160  320  160    Одеська  -"-  1,28    0,32  0,64  0,32 
    1320    330  660  330    Полтавська  -"-  5,26    1,3  2,66  1,3 
    91    23  46  22    Рівненська  -"-  0,047    0,012  0,024  0,011 
    400    100  200  100    Сумська  місцевий бюджет  3,68    0,92  1,84  0,92 
    562    140  282  140    Тернопільська  -"-  1,716    0,429  0,858  0,429 
    214    53  107  54    Херсонська  -"-  0,526    0,13  0,263  0,133 
    4449    2109  2055  285    Черкаська  -"-  1,5065    0,021  0,2055  1,28 
  кількість об'єктів  20204    6336  6898  6970  15) виведення сигналів від систем пожежної автоматики на пульти пожежного та техногенного спостереження  центральні органи виконавчої влади, облдержадміністрації  державний та місцевий бюджети           
                Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації  державний бюджет  0,15    0,05  0,05  0,05 
                облдержадміністрації:             
    694    178  248  268    Вінницька  місцевий бюджет  0,8    0,2  0,3  0,3 
    267    66  128  73    Закарпатська  -"-  8,334    2,221  4,072  2,041 
    800    200  300  300    Запорізька  інші джерела  0,4    0,1  0,15  0,15 
    420    100  150  170    Івано-Франківська  місцевий бюджет  9,782    2,044  3,431  4,307 
    1193    388  397  408    Кіровоградська  -"-  2,862    0,932  0,953  0,977 
    1052    255  396  401    Київська  -"-  10,136    2,663  3,1335  4,3395 
    7324    2441  2441  2442    Львівська  -"-  29,28    9,76  9,76  9,76 
    5180    1726  1726  1728    Миколаївська  інші джерела  37,818    12,606  12,606  12,606 
    600    200  200  200    Рівненська  місцевий бюджет  0,78    0,26  0,26  0,26 
    1424    474  474  476    Сумська  -"-  2,848    0,949  0,949  0,95 
    234    58  88  88    Тернопільська  -"-  0,32    0,08  0,12  0,12 
    1016    250  350  416    Херсонська  -"-  2,03    0,5  0,7  0,83 
  кількість будинків та споруд  9656    2421  3599  3636  16) підвищення вогнестійкості будинків та споруд шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами  міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації             
        Держземагентство  державний бюджет  0,02    0,005  0,01  0,005 
        Фонд державного майна  -"-  0,004    0,001  0,002  0,001 
    10      Служба зовнішньої розвідки  державний бюджет  2,9    0,6  1,05  1,25 
    171    47  42  82    Держстат  -"-  1,8879    0,5107  0,4708  0,9064 
        Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації  -"-  0,25    0,08  0,09  0,08 
            Мінкультури  -"-  0,075      0,075   
            Мінагрополітики, Держрибагентство  -"-  0,014    0,014     
                облдержадміністрації:             
    308    77  154  77    Вінницька  місцевий бюджет  1,4    0,35  0,7  0,35 
    669    207  223  239    Закарпатська  -"-  8,403    2,487  2,717  3,199 
    280    70  140  70    Запорізька  інші джерела  1,4    0,35  0,7  0,35 
    380    75  115  190    Івано-Франківська  місцевий бюджет  5,21    0,9  1,75  2,56 
    1238    302  461  475    Кіровоградська  -"-  10,369    2,263  3,9835  4,1225 
    1334    300  493  541    Київська  -"-  11,2624    2,7376  3,9914  4,5334 
    259    66  95  98    Донецька  -"-  7,003    1,824  2,5495  2,6295 
    2440    610  915  915    Львівська  -"-  12,2    3,05  4,575  4,575 
    445    112  166  167    Сумська  -"-  2,3    0,575  0,8625  0,8625 
    234    58  88  88    Тернопільська  -"-  1,06    0,26  0,4  0,4 
    660    165  247  248    Полтавська  -"-  6,6    1,65  2,475  2,475 
    710    200  260  250    Херсонська  -"-  14,2    5,2 
    480    120  180  180    Чернівецька  -"-    0,5  0,75  0,75 
    24      Севастопольська міськдержадміністрація  -"-  0,56    0,14  0,21  0,21 
  кількість будівель та споруд  17246    4396  6379  6471  17) приведення у робочий стан димових і вентиляційних каналів та їх обслуговування  облдержадміністрації:             
    132    33  50  49    Вінницька  місцевий бюджет  0,6    0,15  0,225  0,225 
          Житомирська  -"-  1,198    0,6  0,598   
    11469    2933  4259  4277    Закарпатська  -"-  2,394    0,682  0,8475  0,8645 
    2000    500  750  750    Запорізька  інші джерела  0,12    0,03  0,045  0,045 
    44    11  16  17    Львівська  місцевий бюджет  2,1    0,55  0,775  0,775 
    1812    453  679  680    Кіровоградська  місцевий бюджет  0,28    0,07  0,105  0,105 
    322    78  84  160    Київська  -"-  3,53    0,882  0,988  1,66 
    230    77  77  76    Донецька  -"-  0,096    0,046  0,046  0,004 
    32    12  12    Сумська  -"-  1,28    0,32  0,48  0,48 
    1200    300  450  450    Чернівецька  -"-  0,2    0,05  0,075  0,075 
              18) проведення прикладних наукових досліджень щодо зниження ризику додаткового опромінення персоналу та населення прилеглих районів унаслідок радіаційних пожеж, у тому числі:  Національний університет біоресурсів і природокористування  державний бюджет    0,5  0,75  0,75 
              створення необхідної технічної бази для забезпечення наукової діяльності  -"-  -"-      0,5  0,5 
  кількість осіб  60    30    30  підвищення кваліфікації працівників державного спеціалізованого комплексного підприємства "Чорнобильська пуща”  -"-  -"-  0,2    0,1  0,1   
  кількість конференцій    проведення міжнародних конференцій з питань пожежної безпеки  -"-  -"-  0,12    0,03  0,06  0,03 
              19) створення в державному підприємстві "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій” центру вогневих випробувань шляхом:  Мінрегіон, державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій”  -"-           
              придбання устатковання для вогневих випробувань будівельних матеріалів  -"-  -"-  0,4      0,4   

              придбання приміщення для випробувань будівельних конструкцій на вогнестійкість  -"-  -"-       
              облаштування печей для випробувань будівельних конструкцій на вогнестійкість  Мінрегіон, державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій”  державний бюджет  0,5      0,5   
              придбання програмного комплексу ANSYS  -"-  -"-  0,6    0,6     
  кількість об'єктів  511    125  131  255  20) розроблення регіональних програм, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту пам'яток історії та культури, культових споруд               
                облдержадміністрації:             
        Закарпатська  місцевий бюджет  0,06    0,01  0,01  0,04 
    431    107  109  215    Кіровоградська  -"-  5,37    1,331  1,348  2,691 
    72    16  20  36    Київська  -"-  2,19    0,09  1,01  1,09 
              21) проведення щороку нарад, семінарів, оглядів, конкурсів з питань пожежної безпеки для працівників органів виконавчої влади  центральні органи виконавчої влади             
                ДКА  державний бюджет  0,003    0,001  0,001  0,001 
                Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації  -"-  0,12    0,04  0,04  0,04 
              22) проведення щороку Всеукраїнського фестивалю дружин юних пожежників  облдержадміністрації:  місцевий бюджет           
                Вінницька  -"-  0,036    0,012  0,012  0,012 
                Волинська  -"-  0,1    0,025  0,025  0,05 
                Дніпропетровська  -"-  0,1856    0,0464  0,0464  0,0928 
                Закарпатська  -"-  0,196    0,049  0,098  0,049 
                Запорізька  -"-  0,12    0,03  0,03  0,06 
                Івано-Франківська  місцевий бюджет  0,416    0,104  0,208  0,104 
                Кіровоградська  -"-  0,14    0,035  0,035  0,07 
                Київська  -"-  0,8656    0,2139  0,4178  0,2339 
                Львівська  -"-  0,14    0,035  0,035  0,07 
                Миколаївська  -"-  0,1028    0,0257  0,0257  0,0514 
                Полтавська  -"-  0,12    0,03  0,06  0,03 
                Рівненська  -"-  0,12    0,03  0,06  0,03 
                Сумська  -"-  0,12    0,03  0,06  0,03 
                Тернопільська  -"-  0,12    0,03  0,06  0,03 
                Херсонська  -"-  0,3    0,075  0,15  0,075 
                Черкаська  -"-  0,272    0,068  0,136  0,068 
  кількість пожежних суден        23) забезпечення пожежними суднами морських та річкових портів шляхом:  міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, облдержадміністрації             
              забезпечення пожежних суден необхідною кількістю піноутворювачів  державне підприємство "Керченський морський рибний порт”  інші джерела  0,05    0,01  0,03  0,01 
          придбання пожежного судна  Київська облдержадміністрація  місцевий бюджет       
Разом за завданням 1                    846,416243    187,611862  332,853469  325,950912 
у тому числі                  державний бюджет  207,326277    61,829425  73,755282  71,74157 
місцевий бюджет  568,211566    107,451437  235,293987  225,466142 
інші джерела  70,8784    18,331  23,8042  28,7432 
2. Розвиток матеріально-технічної бази державної, відомчої та добровільної пожежної охорони  кількість підрозділів  224    100  84  40  1) розроблення регіональних програм розвитку матеріально-технічної бази пожежної охорони, в яких передбачається будівництво, реконструкція, ремонт пожежних депо, придбання та створення нових зразків протипожежної техніки, забезпечення пожежників засобами пожежогасіння та індивідуального захисту, зв'язку  Черкаська облдержадміністрація  місцевий бюджет  1,75    1,33  0,24  0,18 
  кількість підрозділів  51    17  17  17  2) утримання підрозділів відомчої воєнізованої охорони в державних установах  Держрезерв  державний бюджет  1,5    0,5  0,5  0,5 
  кількість автомобілів    3) придбання пожежних автомобілів для державних установ  -"-  -"-  1,8    0,6  0,6  0,6 
  кількість депо  54    18  18  18  4) будівництво та ремонт пожежних депо  ДПтС  -"-  3,6    1,2  1,2  1,2 
  кількість установ виконання покарань та слідчих ізоляторів  68    26  26  16  5) придбання основної і спеціальної пожежної техніки та створення матеріально-технічної бази для підрозділів відомчої пожежної охорони  -"-  -"-  8,7    3,4  3,4  1,9 
  кількість осіб  30    10  10  10  6) підвищення кваліфікації та перепідготовка працівників відомчої пожежної охорони  МВС,
МНС 
за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади           
              7) підвищення ефективності роботи державного центру сертифікації у частині підтвердження відповідності продукції протипожежного призначення та систем управління якістю  МНС  державний бюджет  0,05    0,025  0,025   
              8) придбання пожежних автомобілів та іншої протипожежної техніки, засобів пожежогасіння  Мінприроди  -"-   
              9) технічне переоснащення штатних пожежних та аварійно-рятувальних підрозділів Держспецтрансслужби, зокрема придбання аварійно-рятувальної та пожежної техніки:  Держспецтрансслужба  -"-           
  одиниць    аварійно-рятувальної та пожежної техніки (аварійно-рятувальний автомобіль КрАЗ САРМ-В)  -"-  -"-   
  кількість об'єктів      10) обладнання пожежних депо на території структурних підрозділів  Держспецтрансслужба  державний бюджет  0,14    0,07  0,07   
  -"-    11) придбання пожежних автомобілів та їх укомплектування обладнанням  ДКА  -"-  2,7    0,9  0,9  0,9 
  -"-  12    12) забезпечення засобами рятування та індивідуального захисту  -"-  -"-  0,6    0,1  0,2  0,3 
  -"-  180    60  60  60  13) утримання загонів державної протипожежної охорони на державних підприємствах  -"-  -"-  3,3    1,1  1,1  1,1 

Разом за завданням 2                    30,14    11,225  10,235  8,68 
у тому числі                  державний бюджет  28,39    9,895  9,995  8,5 
місцевий бюджет  1,75    0,1  0,1  0,1 
3. Інформаційне забезпечення у сфері пожежної безпеки              1) сприяння висвітленню у державних засобах масової інформації питань щодо запобігання виникненню пожеж  МНС,
Деркомтелерадіо 
державний бюджет  0,3    0,1  0,1  0,1 
              2) організація вивчення в межах навчальних предметів та в позаурочний час учнями загальноосвітніх навчальних закладів правил пожежної безпеки та поведінки під час пожежі  МОНмолодьспорт             
              3) організація та проведення виставок з питань пожежної безпеки  МНС             
  кількість підрозділів  35    11  12  12  4) спільне відпрацювання планів пожежогасіння  МВС,
МНС 
за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади           
Разом за завданням 3                  державний бюджет  0,3    0,1  0,1  0,1 
4. Міжнародне співробітництво у сфері пожежної безпеки              1) організація стажування фахівців пожежної охорони в установах іноземних держав, які провадять діяльність у сфері пожежної безпеки  МНС             
              2) забезпечення участі фахівців пожежної охорони у роботі міжнародних організацій з питань пожежної безпеки відповідно до міжнародних договорів, зокрема з:               
  кількість конференцій    Міжнародною асоціацією пожежно-рятувальних служб (CTIF)  -"-  державний бюджет  0,0687    0,0229  0,0229  0,0229 
              Міжнародною організацією з стандартизації (ISO) разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека та протипожежна техніка”  -"-  за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади           
              Міжнародною електротехнічною комісією (IEC) разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека та протипожежна техніка”  МНС,
Держспоживінспекція 
-"-           
              Європейським комітетом із стандартизації (CEN) разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека та протипожежна техніка”  -"-  -"-           
              3) забезпечення участі фахівців пожежної охорони у міжнародних виставках, конференціях та семінарах з питань пожежної безпеки та у міжнародних змаганнях з пожежно-прикладного спорту  МНС  -"-           
              4) вивчення і впровадження в практику передового досвіду зарубіжних держав у сфері пожежної охорони  МНС  за рахунок коштів, передбачених для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади           
Разом за завданням 4                  державний бюджет  0,0687    0,0229  0,0229  0,0229 
Усього за Програмою                    876,924943    198,959762  343,211369  334,753812 
у тому числі                  державний бюджет  236,084977    71,847325  83,873182  80,36447 
місцевий бюджет  569,961566    108,781437  235,533987  225,646142 
інші джерела  70,8784    18,331  23,8042  28,7432 

Додаток 3
до Програми

Очікувані результати
виконання Державної цільової соціальної програми забезпечення
пожежної безпеки на 2012-2015 роки

Найменування завдання  Найменування показників виконання завдання  Значення показників 
усього  у тому числі за роками 
2012  2013  2014  2015 
1. Організаційне забезпечення пожежної безпеки  кількість створених підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони  933    13  458  462 
кількість будинків та споруд, підпорядкованих міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади, у яких здійснюється приведення шляхів евакуації, автоматичних систем протипожежного захисту, систем оповіщення людей про пожежу, електрообладнання у відповідність з вимогами законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки  1324    400  450  474 
кількість приміщень центральних державних архівів, Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів в областях, архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад та трудових архівів, які приводяться у відповідність з вимогами законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки  2270    612  825  833 
кількість висотних будинків та споруд і будинків підвищеної поверховості, в яких інженерне обладнання систем протипожежного захисту приводиться у робочий стан  1047    307  375  365 
кількість будівель та споруд небезпечних об'єктів (атомних електростанцій, метрополітенів, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів, підземних споруд), оснащених сучасними автоматичними системами протипожежного захисту  859    246  303  310 
кількість відремонтованих джерел протипожежного водопостачання (пожежних гідрантів, водоймищ, водонапірних веж)  16856    5267  8133  3456 
кількість об'єктів, сигнали від систем пожежної автоматики яких виводяться на пульти пожежного та техногенного спостереження  20204    6336  6898  6970 
кількість будинків та споруд, конструкції яких просочені вогнетривкими сумішами  9656    2421  3599  3636 
кількість будинків та споруд, у яких димові та вентиляційні канали приведені у робочий стан і здійснюється їх обслуговування  17246    4396  6379  6471 
кількість пам'яток історії та культури, культових споруд, включених до регіональних програм, спрямованих на забезпечення протипожежного захисту  511    125  131  255 
кількість пожежних суден для морських та річкових портів       
2. Розвиток матеріально-технічної бази державної, відомчої та добровільної пожежної охорони  кількість придбаних пожежних автомобілів для державних установ   
кількість побудованих та відремонтованих пожежних депо в закладах ДПтС  54    18  18  18 
кількість придбаної основної і спеціальної пожежної техніки для підрозділів відомчої пожежної охорони ДПтС  68    26  26  16 
3. Інформаційне забезпечення у сфері пожежної безпеки  кількість планів пожежогасіння, виконаних МВС разом з МНС  35    11  12  12 
4. Міжнародне співробітництво у сфері пожежної безпеки  кількість конференцій, проведених разом з Міжнародною асоціацією пожежно-рятувальних служб (CTIF)