Документ втратив чиннiсть!

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ

Затверджено
Постанова Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сфері енергетики
01.03.2012 N 2
06

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
21 березня 2012 р. за N 426/20739

(Порядок втратив чинність на підставі Постанови
Національної комісії, що здійснює державне регулювання
у сферах енергетики та комунальних послуг
N 1582 від 21.05.20
15)

Порядок
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк
документів, що надаються за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Національна комісія, що здійснює
державне регулювання у сфері енергетики

1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, за запитом на інформацію.

2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли НКРЕ є належним розпорядником інформації.

3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:

особі у разі надання інформації про себе;

якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;

щодо інформації, яка становить суспільний інтерес.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється при потребі виготовлення більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є НКРЕ.

5. Оплата рахунка на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.

6. Відділ зв'язків з громадськістю, комунікацій та аналізу інформації забезпечує облік наданої публічної інформації.

7. Рахунок на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів за зразком, наведеним у додатку до цього Порядку, готується протягом трьох днів з дня надходження запиту на інформацію до НКРЕ структурним підрозділом, відповідальним за надання інформації, підписується відповідальною особою управління з фінансово-економічних питань, бухгалтерського обліку та звітності і направляється виконавцем в установлений законом строк запитувачу інформації з повідомленням про надання інформації після оплати рахунка.

8. Не пізніше наступного дня після надходження коштів від запитувача інформації на реєстраційний рахунок НКРЕ управління з фінансово-економічних питань, бухгалтерського обліку та звітності передає копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою, із зазначенням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати структурному підрозділу, відповідальному за надання інформації.

9. Запитувані документи надаються протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.

10. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати рахунка.

Начальник управління з фінансово-економічних
питань, бухгалтерського обліку та звітності
О. Шилова

Додаток
до Порядку відшкодування
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються
за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Національна
комісія, що здійснює державне
регулювання у сфері енергетики

Зразок

Надавач послуг:
Національна комісія, що здійснює
державне регулювання у сфері енергетики
Реєстраційний рахунок у ДКСУ м. Києва
35218001004152
МФО банку 820172
Код за ЄДРПОУ 38022261
Платник: ________________________
________________________________ 
 

Рахунок N ___________
від "___" ____________ 20__ року
для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію

_____________________________________________________________________________
(назва документа)

Найменування  Вартість виготовлення однієї сторінки, грн  Кількість сторінок  Усього до сплати, грн 
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію       

Усього до сплати ____________________________________________________________
(сума словами)
_________________________________________________ грн __________________ коп. 

Виконавець:     
______________________
(посада) 
_______________
(підпис) 
___________________
(П.І.Б.)