Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія VI скликання

РІШЕННЯ
15.12.2011 N 841/7077

Про затвердження міської цільової програми
на 2011-2015 роки "Київ інформаційний"

Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", рішення Київської міської ради від 29.10.2009 N 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм в м. Києві", з метою забезпечення інформування громадян на належному рівні про діяльність місцевих органів влади через сприяння діяльності комунальних засобів масової інформації Київська міська рада вирішила:

1. Затвердити міську цільову програму на 2011-2015 роки "Київ інформаційний" згідно з додатком.

2. Визначити Управління преси та інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідальним за реалізацію міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний".

3. Управлінню преси та інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити виконання міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний" в межах обсягу видатків, передбачених у бюджеті міста Києва на відповідні роки по галузі "Засоби масової інформації".

4. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) щорічно подавати Київській міській раді звіт про виконання міської цільової програми на 2011-2015 роки "Київ інформаційний".

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних, міжнародних зв'язків та інформаційної політики та постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Київський міський голова Л.Черновецький

Додаток
до рішення
Київської міської ради
15.12.2011 N 841/7077

Міська цільова програма
на 2011-2015 роки "Київ інформаційний"

Паспорт

1.
 
Ініціатор розроблення Програми
 
Управління преси та інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 
2.
 
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми
 
Доручення голови Київської міської державної адміністрації від 10 грудня 2010 року N 49508
 
3.
 
Розробник Програми
 
Управління преси та інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 
4.  Співрозробник Програми  Комунальні засоби масової інформації 
5.
 
Замовник (відповідальний виконавець) Програми
 
Управління преси та інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 
6.
 
Учасники (співвиконавці) Програми
 
КП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостанція "Голос Києва", КП "РГ "Вечірній Київ", КП "РГ "Хрещатик", КП "РГ "Українська столиця", ТОВ "РЖ "Київ", головні управління, управління, відділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), громадські організації, підприємства, установи, організації різних форм власності, інформаційні агенції 
7.  Термін реалізації Програми  2011-2015 роки 
7.1.
 
Етапи виконання Програми (для дострокових програм)  2011-2012 роки
2013-2015 роки 
8.
 
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми (для комплексних програм)  Місцевий бюджет, власні надходження комунальних засобів масової інформації
 
9.
 
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, у тому числі:  282075,8 тис. грн.
 
9.1.
 
Кошти бюджету м. Києва  196037,8 тис. грн. 
9.2.
 
Власні надходження комунальних засобів масової інформації  86038,0 тис. грн.
 

Проблеми, на розв'язання яких спрямована Програма

Міська цільова програма на 2011-2015 роки "Київ інформаційний" (далі - Програма) спрямована на покращення умов реалізації конституційних прав громадян на отримання інформації, забезпечення відкритості та прозорості діяльності міської влади, підвищення рівня взаємодії міської влади з засобами масової інформації та громадськістю.

Необхідність прийняття цієї Програми обумовлена:

- низьким рівнем ефективності участі громадськості у вирішенні проблем та розвитку міста Києва;

- неналежним матеріально-технічним станом місцевих комунальних засобів масової інформації;

- необхідністю підтримки книговидання;

- необхідністю вдосконалення діяльності офіційного веб-порталу Київської міської влади;

- недостатнім розвитком системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації журналістських кадрів для засобів масової інформації (далі - ЗМІ).

Програма розроблена відповідно до Конституції України, основних положень державної інформаційної політики, Законів України "Про інформацію", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про друковані засоби масової інформації", "Про телебачення і радіомовлення", "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації", рішення Київської міської ради від 29.10.2009 N 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм у місті Києві".

Мета Програми

Метою Програми на 2011-2015 роки є забезпечення інформування громадян про діяльність місцевих органів влади через сприяння діяльності телебачення та радіомовлення, друкованих засобів масової інформації, підтримки місцевого книговидання та модернізації офіційного веб-порталу Київської міської державної адміністрації.

Шляхи і способи розв'язання проблем,
прогнозні обсяги і джерела фінансування

Шляхи розв'язання проблеми:

- забезпечення громадянам України, юридичним особам і державним органам гарантованого права доступу до інформації про діяльність органів місцевої влади та місцевого самоврядування;

- створення сприятливих умов розвитку демократії та більш ефективної участі громадськості у вирішенні проблем та розвитку міста Києва;

- забезпечення виконання угод щодо подання інформації про діяльність місцевих органів влади на телебаченні, радіо та у періодичних друкованих виданнях;

- забезпечення фінансової підтримки діяльності телебачення, радіомовлення та друкованих періодичних видань;

- забезпечення ефективної діяльності офіційного веб-порталу Київської міської державної адміністрації, реалізації заходів та моніторингу в галузі "Засоби масової інформації", співпраці з інформаційними агенціями;

- зміцнення матеріально-технічного стану місцевих комунальних ЗМІ та послідовне вирішення виробничих, соціальних та матеріальних проблем;

- забезпечення підтримки місцевого книговидання;

- підвищення професійної підготовки рівня журналістів шляхом удосконалення системи підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації журналістських кадрів для ЗМІ.

Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми:

- обсяги фінансування Програми уточнюються щороку під час складання проекту бюджету міста Києва на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядником бюджетних коштів.

Джерела фінансування  Обсяг фінансування, тис. гривень  У тому числі за роками 
2011
 
2012
 
2013
 
2014
 
2015
 
Державний бюджет  -
 
-
 
-
 
-
 
-
 
-
 
Місцевий бюджет  196037,8
 
49733,0
 
33160,9
 
35216,8
 
37792,0
 
40135,1
 
Власні надходження  86038,0
 
12992,0
 
16308,0
 
17545,0
 
18906,0
 
20287,0
 
Усього:  282075,8  62725,0  49468,9  52761,8  56698,0  60422,1 

Строки та етапи виконання Програми

Строк реалізації Програми: 2011-2015 роки.

Етапи виконання Програми:

I етап - 2011-2012 роки,

II етап - 2013-2015 роки.

Координація та контроль за
ходом виконання Програми

Координацію та контроль за ходом виконання Програми здійснюють:

Відповідальний виконавець Програми Управління преси та інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

Відповідальний виконавець Програми щороку надає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку узагальнену інформацію про стан виконання Програми за І півріччя до 25 вересня та за рік до 25 березня.

Напрями діяльності та заходи міської цільової програми
на 2011-2015 роки "Київ інформаційний"

Назва напряму діяль
ності (пріо
ритетні завдання) 
Перелік заходів програми  С
т
р
о
к вико
нан
ня захо
ду 
Виконавці
 
Джере
ла фінан
су
вання 
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. гривень  Очікувані резуль
тати
 
У
с
ь
о
г
о 
у тому числі: 
2011
 
2012
 
2013
 
2014
 
2015
 
10  11  12  13 
Розділ I. Електронні ЗМІ (телебачення та радіомовлення) 
1.
 
Співпра
ця з електрон
ними засобами масової інфор
мації різних форм влас
ності щодо висвіт
лення діяль
ності органів виконав
чої влади та місце
вого самов
ряду
вання відпо
відно до Закону України "Про порядок висвіт
лення діяль
ності органів держав
ної влади та органів місце
вого самовря
дування в Україні засобами масової інфор
мації" 
1.1. Оприлюд
нення оперативної інформації про діяльність органів виконавчої влади та місцевого самовряду
вання 
2011-2015
 
Управління преси та інформації, КП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостанція "Голос Києва"
 
Місце
вий бю
джет 
135
146,
391
14,0 
217
03,0 
230
48,6 
248
69,4 
264
11,3 
Покра
щення поінфор
мованості населення щодо діяльності Київської міської влади; забезпе
чення належ
ного рівня фінан
сування діяльності та матеріаль
но-
техніч
ного стану місцевого кому
нального теле
бачення та радіо
мовлення 
Інші джерела
 
582
92,0
 
797
0,0
 
108
50,0
 
119
23,0
 
131
23,0
 
144
26,0
 
1.2. Підтримка електронних комунальних засобів масової інформації, засновниками яких є Київська міська рада та виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)
 
Управління







преси та інформації
 
Разом
 
193
438,
3
 
470
84,0
 
325
53,0
 
349
71,6
 
379
92,4
 
408
37,3
 
1.3. Забезпечення поповнення статутного фонду КП КМР "ТК "Київ"  Управління преси та інформації
 
1.4. Створення соціально значущих теле- та радіопрограм для подальшої трансляції телерадіоорганізаціями різних форм власності та засновниками яких є Київська міська рада та її виконавчий орган (Київська міська державна адміністрація)  Управління преси та інформації, КП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостанція "Голос Києва"
 
1.5. Опри
люднення проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), рішень Київської міської ради 
Управління преси та інформації, КП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостан
ція "Голос Києва"
 
1.6. Висвітлення офіційних заходів, розміщення інтерв'ю, коментарів керівництва Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), проведення "прямих ліній", "круглих столів", прес-конференцій та брифінгів  Управління преси та інформації, головні управління, управління виконавчого органу КМР (КМДА),КП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостан
ція "Голос Києва"
 
1.7. Проведення інформаційно-
роз'яснюва
льної кампанії із залученням засобів масової інформації щодо здійснення реформ у стратегічних галузях міста 
Управління преси та інформації, КП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостан
ція "Голос Києва"
 
1.8. Інформаційно-
роз'яснюваль
ний супровід створення та реалізації проекту "Стратегія розвитку Києва до 2025 року" 
Управління преси та інформації, КП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостан
ція "Голос Києва"
 
1.9. Інформаційно-
роз'яснюваль
ний супровід впрова
дження програмно-цільового методу формування бюджету в місті Києві 
Управління преси та інформації, КП КМР "ТК "Київ", КП "Радіостан
ція "Голос Києва"
 
Розділ II. Друковані ЗМІ (періодичні видання - газети та журнали) 
2.
 
Співпра
ця з друко
ваними засобами масової інфор
мації різних форм влас
ності щодо висвіт
лення діяль
ності органів виконав
чої влади та місцевого самовря
дування відповід
но до Закону України "Про порядок висвіт
лення діяль
ності органів держав
ної влади та органів місцевого самовря
дування в Україні засобами масової інфор
мації" 
2.1. Оприлюд
нення оперативної інформації про діяльність органів виконавчої влади та місцевого самовря
дування у місті Києві 
2011-2015
 
Управління преси та інформації, друковані комунальні засоби масової інформації
 
Місце
вий бю
джет 
483
91,0
 
843
9,0 
910
5,7 
967
0,2
 
102
69,7
 
109
06,4
 
Покра
щення поінфор
мованості населе
ння щодо діяльності Київської міської влади; забез
печення належ
ного рівня фінан
сування діяльності та матеріа
льно-
техніч
ного стану місцевих кому
нальних друкова
них періодич
них видань 
Інші джерела
 
277
6,0
 
502
2,0
 
545
8,0
 
562
2,0
 
578
3,0
 
586
1,0
 
2.2. Підтримка друкованих комунальних засобів масової інформації, засновни
ками яких є Київська міська рада та виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) 
Управління преси та інформації
 
Разом
 
761
37,0
 
134
61,0
 
145
63,7
 
152
92,2
 
160
52,7
 
167
67,4
 
2.3. Оприлюд
нення проектів розпоря
джень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), рішень Київської міської ради 
Управління преси та інформації, друковані комунальні засоби масової інформації
 
2.4. Висвітлення офіційних заходів, розміщення інтерв'ю, коментарів керівництва Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), висвітлення проведення "прямих ліній", "круглих столів", прес-конференцій та брифінгів  Управління преси та інформації, друковані комунальні засоби масової інформації
 
2.5. Проведення інформаційно-
роз'яснюва
льної кампанії із залученням засобів масової інформації щодо здійснення реформ у стратегічних галузях міста, надання відповідних інформацій
них матеріалів 
Управління преси та інформації, головні уп
равління, управління виконавчого органу КМР (КМДА)
 
2.6. Інформаційно-
роз'яснюваль
ний супровід створення та реалізації проекту "Стратегія розвитку Києва до 2025 року" 
Управління преси та інформації, головні уп
равління, управління виконавчого органу КМР (КМДА), друковані ко
мунальні засоби масової інформації 
2.7. Інформа
ційно-
роз'ясню
вальний супровід впровадження програмно-цільового методу формування бюджету у місті Києві 
Управління преси та інформації, друковані комунальні засоби масової інформації
 
Розділ III. Видавнича справа 
3.
 
Видання та друк книж
кової, полігра
фічної та іншої продук
ції
 
3.1. Друк книжкової продукції вітчизняних авторів, поліграфічної та іншої продукції на замовлення Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунальних підприємств міста  2011-2015
 
Управління преси та інформації
 
Місце
вий бю
джет
 
229
3,5
 
400
 
431,
6
 
458,
3
 
486,
7
 
516,
9
 
Підтрим
ка вітчиз
няного книго
видання
 
3.2. Видання інформацій
них бюлетенів про поточну діяльність Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та його структурних підрозділів 
Управління преси та інформації
 
3.3. Замовлення розробки оригінал-макетів книжкової продукції  Управління преси та інформації
 
3.4. Висвітлення виконання рішень Київської міської ради та розпоря
джень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 
Управління преси та інформації
 
3.5. Вживання заходів щодо укомплек
тування вітчизняною книжковою продукцією масових та шкільних бібліотек міста Києва 
Управління преси та інформації, головні управління, управління виконавчого органу КМР (КМДА)
 
3.6. Безкоштовне розповсю
дження надрукованої книжкової та поліграфічної продукції 
Управління преси та інформації, установи, організації різних форм власності
 
3.7. Забезпечення співпраці з Головною редакцією Зводу пам'яток історії та культури України при видавництві "Українська енциклопедія" імені М. П. Бажана  Управління преси та інформації
 
Розділ IV. Офіційний веб-портал Київської міської влади та вирішення питань організаційного характеру 
4.
 
Підтрим
ка офіцій
ного веб-порталу Київсь
кої міської держав
ної ад
міністра
ці 
4.1. Забезпечення підтримки, хостінгу (розміщення та техобслу
говування, модернізації офіційного веб-порталу Київської міської влади) 
2011-2015
 
Управління преси та інформації
 
Місце
вий бю
джет
 
102
07,0
 
178
0,0
 
192
0,6
 
203
9,7
 
216
6,2
 
230
0,5
 
Покра
щення поінфор
мованості населення щодо діяльності Київської міської влади; удоско
налення діяльності офіційного веб-порталу Київської міської держав
ної адміністра
ції;
підви
щення рівня ефек
тивної участі громад
ськості у вирішенні проблем та розвитку столиці
 
4.2. Забезпечення розробки додаткових розділів (сторінок) офіційного веб-порталу Київської міської влади іміджевого характеру  Управління преси та інформації
 
4.3. Проведення опитувань на офіційному веб-порталі Київської міської влади  Управління преси та інформації
 
4.4. Проведення обговорень, "круглих столів" (Інте
рнет-конференцій), консультацій з метою налагодження співпраці між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністра
цією), засобами масової інформації та громадою міста  
Управління преси та інформації
 
5.
 
Моні
торинг засобів масової інфор
мації та Інтернет-ресурсів, вирі
шення питань органі
заційного харак
теру
 
5.1. Забезпечення проведення та замовлення моніторингу ЗМІ та Інтернет-ресурсів  2011-2015
 
Управління преси та інформації
 

 

 

 

 

 

 

 
Покра
щення поінфор
мованості та зосере
дження уваги керів
ництва Київської міської ради та вико
навчого органу Київської міської ради (Київської міської держав
ної адмініст
рації) щодо вирішення нагальних питань у житті столиці; збереже
ння традиції відзна
чення святкових заходів з нагоди професій
них свят
 
5.2. Забезпечення підтримки проведення святкових заходів з нагоди професійних свят:
- Дня журналіста України,
- Дня працівників радіо, телебачення та зв'язку,
- Дня працівників видавництв, поліграфії та книгороз
повсю
дження,
- проведення конкурсів на кращого журналіста 
Управління преси та інформації
 
5.3. Забезпечення співпраці з інформацій
ними агенціями 
Управління преси та інформації
 
5.4. Забезпечення участі комунальних засобів масової інформації міста Києва у прес-конференціях, семінарах, конкурсах, фестивалях  Управління преси та інформації
 

Динаміка основних показників для м. Києва
по галузі "Засоби масової інформації"

Показники  2011  2012  2013  2014  2015 
Забезпечення фінансової підтримки діяльності засобів масової інформації теле- та радіомовлення та виконання угод щодо інформування про діяльність місцевих органів влади засобами масової інформації теле- та радіомовлення 
Показники затрат           
Кількість установ - всього, од., у тому числі:  2
 
2
 
2
 
2
 
2
 
- радіостанцій 
- телекомпаній 
Кількість ставок - всього, од., у тому числі:  298
 
240
 
240
 
240
 
240
 
- керівників  30  25  25  25  25 
- журналістів  80  81  81  81  81 
- інших  188  134  134  134  134 
Показники продукту           
Доходи - всього, тис. грн., у тому числі:  7970,0
 
10850,0
 
11923,0
 
13123,0
 
14426,0
 
- радіостанцій  560,0  620,0  660,0  745,0  810,0 
- телекомпаній  7410,0  10230,0  11263,0  12378,0  13616,0 
Обсяг продукту, год., у тому числі:  17424  17424  17424  17424  17424 
- телепродукту  8664  8664  8664  8664  8664 
- радіопродукту  8760  8760  8760  8760  8760 
Обсяг власного продукту, год., у тому числі:  14114
 
14114
 
14114
 
14114
 
14114
 
- телепродукту  5354  5354  5354  5354  5354 
- радіопродукту  8760  8760  8760  8760  8760 
Показники ефективності           
Середні видатки на одиницю телепродукту, грн./год.  2576,6
 
3087,88
 
3325,35
 
3614,04
 
3892,42
 
Середні видатки на одиницю радіомовлення, грн./год.  407,81
 
461,05
 
489,82
 
532,27
 
567,42
 
Показники якості           
Динаміка обсягу продукту, %, у тому числі:  100
 
100
 
100
 
100
 
100
 
- телепродукту  100  100  100  100  100 
- радіопродукту  100  100  100  100  100 
Динаміка обсягу власного продукту, %, у тому числі:  100
 
100
 
100
 
100
 
100
 
- телепродукту  100  100  100  100  100 
- радіопродукту  100  100  100  100  100 
Забезпечення фінансової підтримки періодичних видань та виконання угод щодо інформування про діяльність місцевих органів влади періодичними друкованими виданнями 
Показники затрат           
Кількість періодичних друкованих видань - всього, од., у тому числі:  3
 
3
 
3
 
3
 
3
 
- газет 
- журналів 
Кількість ставок - всього, од., у тому числі:  172
 
99
 
99
 
99
 
99
 
- редакційний персонал  141  81  81  81  81 
- інші  31  18  18  18  18 
Показники продукту           
Доходи - всього, тис. грн., у тому числі:  5022,0
 
5458,0
 
5622,0
 
5783,0
 
5861,0
 
- газет  4952,0  5383,0  5542,0  5698,0  5771,0 
- журналів  70,0  75,0  80,0  85,0  90,0 
Кількість номерів - всього, од., у тому числі:  425
 
269
 
270
 
271
 
272
 
- газет  417  260  260  260  260 
- журналів  10  11  12 
Тираж річний - всього, од., у тому числі:  3244000
 
4689000
 
4950000
 
5211000
 
5472000
 
- газет  3236000  4680000  4940000  5200000  5460000 
- журналів  8000  9000  10000  11000  12000 
Тираж разовий - всього, од., у тому числі:  15500
 
31000
 
33000
 
35000
 
37000
 
- газет  14500  30000  32000  34000  36000 
- журналів  1000  1000  1000  1000  1000 
Показники ефективності           
Середні видатки на одиницю тиражу - всього, грн., у тому числі: 
 

 

 

 

 
- газет  3,75  2,80  2,79  2,77  2,76 
- журналів  59,75  57,24  54,75  52,86  51,44 
Показники якості           
Динаміка кількості тиражу в порівнянні з попереднім періодом - всього, %, у тому числі: 
 

 

 

 

 
- газет  119,6  144,6  105,5  105,3  105 
- журналів  100,0  112,5  111,1  110  109,1 
Забезпечення підтримки місцевого книговидавництва 
Показники затрат           
Кількість угод з видавництвами, од. 
Показники продукту           
Кількість книговидань - всього, од., у тому числі:  4
 
6
 
6
 
6
 
6
 
- брошури 
Тираж книговидань - всього, од., у тому числі:  4000
 
26000
 
26000
 
26000
 
26000
 
- брошури  22000  22000  22000  22000 
Показники ефективності           
Середні видатки на одне видання - всього, грн., у тому числі:  69411,75
 
71933,33
 
76383,33
 
81116,67
 
86150,00
 
- брошури  71933,33  76383,33  81116,67  86150,00 
Середні видатки на одиницю тиражу - всього, грн., у тому числі:  69,41
 
71,93
 
76,38
 
81,12
 
86,15
 
- брошури  71,93  76,38  81,12  86,15 
Показники якості           
Динаміка кількості видань у порівнянні з попереднім періодом - всього, %, у тому числі:  400
 
300
 
100
 
100
 
100
 
- брошури  200  100  100  100 
Динаміка кількості тиражу в порівнянні з попереднім періодом - всього, %, у тому числі:  400
 
300
 
100
 
100
 
100
 
- брошури  200  100  100  100 
Забезпечення ефективної діяльності місцевих електронних засобів масової інформації, реалізація заходів та моніторингу у галузі "Засоби масової інформації", співпраці з інформаційними агенціями 
Показники затрат           
Кількість веб-порталів, од. 
Обсяги видатків на проведення заходів, тис. грн.  200
 
220,0
 
240,0
 
260,0
 
280,0
 
Показники продукту           
Кількість відвідувань порталу за рік, од.  1819200
 
1919200
 
2019200
 
2119200
 
2219200
 
Кількість ЗМІ, що підлягають моніторингу, од.  11
 
300
 
310
 
320
 
330
 
Кількість заходів - всього, од. 
Показники ефективності           
Середньорічна кількість відвідувань порталу, од.  4984
 
5258
 
5532
 
5806
 
6080
 
Вартість щоденного моніторингу ЗМІ, грн.  297,00
 
1972,60
 
1972,60
 
1972,60
 
1972,60
 
Середні видатки на проведення одного заходу, грн.  100000,0
 
110000,0
 
120000,0
 
130000,0
 
140000,0
 
Показники якості           
Динаміка кількості відвідувань порталу у порівнянні з попереднім періодом, %  100
 
105
 
105
 
105
 
105
 
Динаміка кількості ЗМІ, що підлягають моніторингу, у порівнянні з попереднім періодом, %  100
 
2727
 
103
 
103
 
103
 
Динаміка кількості заходів у порівнянні з попереднім періодом, %  100
 
100
 
100
 
100
 
100
 

Заступник міського голови - секретар Київської міської ради Г.Герега